Juomana pelkkä vesi. Ilmoittelen näin alusta loppuun asti kuulumisia. Huom! Joskus voin joutua sellaiseen tilanteeseen että joudun tekemään sen verran raskasta työtä sen verran pitkään että paasto käy kärsimyksen puolelle. Silloin lopetan paaston siihen.
Mutta jos olen ensiviikon oikein haarukoinut ennakolta kulhoon niin mun pitäisi selvitä 120h.
Viimeksi kun mun piti paastota 3 viikkoa niin mun piti lopettaa 3,5vrk kohdalla, mutta se ei ollut mun syy vaan jouduin rehkimään ja en siitä tykkää paastolla ollessa.
Ilmoitan viimeistään keskiviikkona miten menee. Jos muistan tämän ketjun. Rauhanomaisesti,
Kova Sälli
Aloitin paaston 5 vrk sunnuntaina klo 11.30
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen, että aika harvaa täällä kiinnostaa sinun paastoamisesi.
Olet kommenttiesi perusteella ulkokultainen ja itsekeskeinen ihminen.
Ketä sellainen sälli kiinnostaa?- Anonyymi
Jeesusta, hän ei olekaan kovasydäminen ja lähimmäisrakkaudeton.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=iw_ppk9iIdY
Samppakin on uskossa. Älä välitä kiusaajista. - Anonyymi
Ei kannata paastota. Raamatusta et siihen käskyä löydä!
- Anonyymi
Jeesus seuraajilleen: Kun paastoatte.....
Ja
Kun Ylkä on poissa niin he kyllä paastoavat, mutta kun Ylkä on heidän luonaan niin he ei eivät paastoa.
Ylkä on nyt poissa ja saamme terveyshoitoa paastolla.
Rakas Jeesus, kiitos tästä hetkestä kun olet tässäkin hetkessä sydämessäni asumassa. Suullani tunnustan: Jeesus, sinä olet minun Herrani ja elämäni on kytketty sinuun, kiitos ja aamen.
Tiukka Sälli
- Anonyymi
Olet todella fariseus. Paastoamisesta ei kyllä huudella julkisesti. Niinhän fariseuksetkin pitivät rukouksia kadunkulmissa.
- Anonyymi
Viides kk. eli toukok. 3-viikkoa ja 10 kg putosi paino.
2x yritin syödä, oksensin ulos.
Keskiviikkona klo 00:00 ei sitten murkinaa tupaan, saa nähdä pitkäänkö paastottaa!
Tämän reissun jälkeen suolisto palautuu puolestasvuodesta - vuoteen, ennenkuin ollaan taas päiväjärjestyksessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876