Kauppojen rosvoportit ovat alkaneet tekemään hälytyksiä koronarokotteen ottamisen jälkeen. Aiemmin ei koskaan niin käynyt.
Reagoivatko hälyttimet metalliin?
Hävettää joka kerta mokoma merkkaus. Muut katsovat kaupassa pahalla silmällä.
Koronarokotuksen jälkeen alkaneet varashälyttimet soimaan
12
80
Vastaukset
- Anonyymi
Älä narraa. Veit taas sieltä kaljaa.
- Anonyymi
Kaikki hälyttimet reagoivat rokotuksen yhteydessä annettuun mikrosiruun.
Terv. Rokottajasiruttaja.- Anonyymi
Metallin paljastinta ei eliitti tullutkaan ajatelleeksi!
- Anonyymi
Kiitos päivän parhaista nauruista!
Suomessa on jo yli 4 miljoonaa rokotettua, joten kaikkien kauppojen kaikkien hälyttimien pitäisi soida taukoamatta. Miksi eivät soi?- Anonyymi
Mulla soi jatkuvasti päässä. Hienoa että syy selvisi, ae tämä jatkuva kauppojen hälylaitteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla soi jatkuvasti päässä. Hienoa että syy selvisi, ae tämä jatkuva kauppojen hälylaitteet.
Miksi otit myrkkypiikin vaikka teisit että se sisältää elohopeaa??
- Anonyymi
Monessa paikassa ne on rikki.
- Anonyymi
Välillä siru piippaa ja sokeet kävelee suojatiellä auton alle.
- Anonyymi
Rokotteessa jokin aiheuttaa kemiallisen reaktion joka johtaa kehon eritteiden metalloitumiseen? Kohta ulostamme kultaharkkoja ja virtsaamme hopeavettä.
- Anonyymi
Liikennevaloissa valot muuttuvat vihreäksi vain rokotetuille. Muut joutuu kulkemaan punaisia päin. Tämä on fakta.
- Anonyymi
Rokotettujen sirut ovat aiheuttaneet lentoliikenteessä useita vaaratilanteita. Tästä hyysärimedia ei kerro.
- Anonyymi
Just joo, ja jotkut jaksaa edelleenkin uskoa tuollaiseen. Ikävää, jos on pää noin pehmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929