Uusi-Seelanti yritti pelata koroanviruksen kanssa nollatoleranssi-linjaa, mutta on siinä nyt epäonnistunut.
Uuden-Seelannin hallitus myönsi maanantaina, ettei se enää pääse eroon koronaviruksesta kokonaan.
Tilanne muuttui elokuussa, kun Australiasta palaavan henkilön tuoma tarttuvampi koronaviruksen delta-kanta levisi karanteenihotellista. Tähän mennessä Aucklandissa on todettu yli 1300 tartuntaa, joista 29 maanantaina.
Samaan aikaan elämän pysähtyminen on häirinnyt merkittävästi koko maan toimintaa ja aiheuttanut suurta tyytymättömyyttä.
Koronavirus karkasi Uudessa-Seelannissa
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei meidän pääministeri matkinut kolleegaansa.
- Anonyymi
Sisäsiittoinen sulkeutunut saarivaltio kuten Iso-Britannia. Kaikki ovat sukua keskenään ja siksi päät muistuttavat hevosten päitä.
- Anonyymi
Mä olen luullu ett se johtuu hevospoolosta. Siinä pelissähän joudutaan olemaan kuin yhtä pollea ja aattelin ett evoluutio on päässy väliin.
- Anonyymi
Tuolla suunnilleen yhtä paljon asukkaita kuin Suomessa, mutta koronakuolemia vain 26!!!!!!!!!
- Anonyymi
Siitä se ryöstäytyy pian hallinnasta.
Popkornit esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749