Uusi-Seelanti yritti pelata koroanviruksen kanssa nollatoleranssi-linjaa, mutta on siinä nyt epäonnistunut.
Uuden-Seelannin hallitus myönsi maanantaina, ettei se enää pääse eroon koronaviruksesta kokonaan.
Tilanne muuttui elokuussa, kun Australiasta palaavan henkilön tuoma tarttuvampi koronaviruksen delta-kanta levisi karanteenihotellista. Tähän mennessä Aucklandissa on todettu yli 1300 tartuntaa, joista 29 maanantaina.
Samaan aikaan elämän pysähtyminen on häirinnyt merkittävästi koko maan toimintaa ja aiheuttanut suurta tyytymättömyyttä.
Koronavirus karkasi Uudessa-Seelannissa
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ettei meidän pääministeri matkinut kolleegaansa.
- Anonyymi
Sisäsiittoinen sulkeutunut saarivaltio kuten Iso-Britannia. Kaikki ovat sukua keskenään ja siksi päät muistuttavat hevosten päitä.
- Anonyymi
Mä olen luullu ett se johtuu hevospoolosta. Siinä pelissähän joudutaan olemaan kuin yhtä pollea ja aattelin ett evoluutio on päässy väliin.
- Anonyymi
Tuolla suunnilleen yhtä paljon asukkaita kuin Suomessa, mutta koronakuolemia vain 26!!!!!!!!!
- Anonyymi
Siitä se ryöstäytyy pian hallinnasta.
Popkornit esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741