Oletteko koskaan omistaneet sellasta metallista finnipuristinta jolla paukautetaan punaisia paukamia yleensä aroilta alueilta?
metallinen finnipuristin
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan perinteisesti kahden peukalon puristamisella niitä poistan. Yks iso ihomato kehittyi vasempaan alaraajaan.
Se tykkäs kyttyrää kun sitä puristin. Muistelen, että otus olisi haissut vielä pahalle kun hyvän paikan oli löytäny.Mun entinen naisystäväni tykkäs puristella finnejäni käsikopeloin. No puristeli hän muutakin. Voi niitä aikoja..ei tarvittu metallisia vaan naisen hellää kättä..ja kun oli vielä niin kauniskin.ei varmaan tuu toista koskaan.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Mun entinen naisystäväni tykkäs puristella finnejäni käsikopeloin. No puristeli hän muutakin. Voi niitä aikoja..ei tarvittu metallisia vaan naisen hellää kättä..ja kun oli vielä niin kauniskin.ei varmaan tuu toista koskaan.
Heitä poikulis pihalle, ja kattele likkoi. Rupinaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä poikulis pihalle, ja kattele likkoi. Rupinaama.
Rupinaamalla on ollut mahiksia fundeerata sitä dragediaa, kun sairaus vie vähä vähältä mieheltä elämänkumppanin, naisen, puolison.
Kaikki näistä eivät selviä ilman ilman sivuraiteelle joutumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupinaamalla on ollut mahiksia fundeerata sitä dragediaa, kun sairaus vie vähä vähältä mieheltä elämänkumppanin, naisen, puolison.
Kaikki näistä eivät selviä ilman ilman sivuraiteelle joutumista.Anteeksi epäkohtelias kirjoitukseni. En tiennyt tästä.
Jaksamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313924- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292248
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3062130- 381859
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461518- 1411477