Audi vanteet

Anonyymi

Suositelkaa audi a6 2005 sedan autoon kesävanteita

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      16" peltivanteet niin jää rahaa ostaa kunnon renkaat, eikä mitään ovationeita tai muita pinkiponkeja.

    • Anonyymi

      Oliko se ostaessasi ilman vanteita?

    • Anonyymi

      Kyllä Skodan vanhat kelpaa rinkeliin, joita on aina tarjolla!

    • Anonyymi

      valkoinen mangels

    • Anonyymi

      Kyllä oli ihan vanteet kun ostin mutta aattelin kesälle vähän hienompia vanteita kuin audin alkuperäiset

      • Anonyymi

        Kun autona on "audi a6 2005" niin ootko ihan varma ettei sulla ole muuta tarvetta sen 1000 euron kuluttamiselle.

        Ei siinä, jokainen käyttää rahansa mihin haluaa mutta jos auton ulkonäkö on noinkin merkittävän rahasumman arvoinen sijoitus niin onhan sulla itselläsi trendivaatteet, tukka kunnossa ja kello viimeisintä huutoa?

        Naisia ei saa autolla mutta jos sijoitat sen 1000 euroa itseesi niin saattaa alkaa flaksi laulamaan.

        jos kuitenkin ne vanteet haluat niin etsi käytetyt alumiinivanteet, niitä saa satasella tai kahdella


    • Anonyymi

      Nainen on
      Kello ihan ok
      Parturi varattu
      Joten ehkä ne vanteet ostan

      • Anonyymi

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.


      • Anonyymi

        Pirun hyväkuntoinen audi kun suurin ongelma mihin rahaa laittaa on vanteet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.

        Kyllä ne audin valmistamat vanteet aina kannattaa ostaa. Tällaset aftermarket vanteet voi tosin olla ihan perseestä ajaa sillä jotkut tärisee iha vittuna motarilla ku ajaa, Vaikka tasapainottaisi. Ei tosin ole kokemusta BBS vanteista mut miistä olen taas kulluut vain hyvää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe