Audi vanteet

Anonyymi

Suositelkaa audi a6 2005 sedan autoon kesävanteita

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      16" peltivanteet niin jää rahaa ostaa kunnon renkaat, eikä mitään ovationeita tai muita pinkiponkeja.

    • Anonyymi

      Oliko se ostaessasi ilman vanteita?

    • Anonyymi

      Kyllä Skodan vanhat kelpaa rinkeliin, joita on aina tarjolla!

    • Anonyymi

      valkoinen mangels

    • Anonyymi

      Kyllä oli ihan vanteet kun ostin mutta aattelin kesälle vähän hienompia vanteita kuin audin alkuperäiset

      • Anonyymi

        Kun autona on "audi a6 2005" niin ootko ihan varma ettei sulla ole muuta tarvetta sen 1000 euron kuluttamiselle.

        Ei siinä, jokainen käyttää rahansa mihin haluaa mutta jos auton ulkonäkö on noinkin merkittävän rahasumman arvoinen sijoitus niin onhan sulla itselläsi trendivaatteet, tukka kunnossa ja kello viimeisintä huutoa?

        Naisia ei saa autolla mutta jos sijoitat sen 1000 euroa itseesi niin saattaa alkaa flaksi laulamaan.

        jos kuitenkin ne vanteet haluat niin etsi käytetyt alumiinivanteet, niitä saa satasella tai kahdella


    • Anonyymi

      Nainen on
      Kello ihan ok
      Parturi varattu
      Joten ehkä ne vanteet ostan

      • Anonyymi

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.


      • Anonyymi

        Pirun hyväkuntoinen audi kun suurin ongelma mihin rahaa laittaa on vanteet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.

        Kyllä ne audin valmistamat vanteet aina kannattaa ostaa. Tällaset aftermarket vanteet voi tosin olla ihan perseestä ajaa sillä jotkut tärisee iha vittuna motarilla ku ajaa, Vaikka tasapainottaisi. Ei tosin ole kokemusta BBS vanteista mut miistä olen taas kulluut vain hyvää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe