Audi vanteet

Anonyymi

Suositelkaa audi a6 2005 sedan autoon kesävanteita

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      16" peltivanteet niin jää rahaa ostaa kunnon renkaat, eikä mitään ovationeita tai muita pinkiponkeja.

    • Anonyymi

      Oliko se ostaessasi ilman vanteita?

    • Anonyymi

      Kyllä Skodan vanhat kelpaa rinkeliin, joita on aina tarjolla!

    • Anonyymi

      valkoinen mangels

    • Anonyymi

      Kyllä oli ihan vanteet kun ostin mutta aattelin kesälle vähän hienompia vanteita kuin audin alkuperäiset

      • Anonyymi

        Kun autona on "audi a6 2005" niin ootko ihan varma ettei sulla ole muuta tarvetta sen 1000 euron kuluttamiselle.

        Ei siinä, jokainen käyttää rahansa mihin haluaa mutta jos auton ulkonäkö on noinkin merkittävän rahasumman arvoinen sijoitus niin onhan sulla itselläsi trendivaatteet, tukka kunnossa ja kello viimeisintä huutoa?

        Naisia ei saa autolla mutta jos sijoitat sen 1000 euroa itseesi niin saattaa alkaa flaksi laulamaan.

        jos kuitenkin ne vanteet haluat niin etsi käytetyt alumiinivanteet, niitä saa satasella tai kahdella


    • Anonyymi

      Nainen on
      Kello ihan ok
      Parturi varattu
      Joten ehkä ne vanteet ostan

      • Anonyymi

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.


      • Anonyymi

        Pirun hyväkuntoinen audi kun suurin ongelma mihin rahaa laittaa on vanteet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.

        Kyllä ne audin valmistamat vanteet aina kannattaa ostaa. Tällaset aftermarket vanteet voi tosin olla ihan perseestä ajaa sillä jotkut tärisee iha vittuna motarilla ku ajaa, Vaikka tasapainottaisi. Ei tosin ole kokemusta BBS vanteista mut miistä olen taas kulluut vain hyvää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe