Suositelkaa audi a6 2005 sedan autoon kesävanteita
Audi vanteet
13
173
Vastaukset
- Anonyymi
16" peltivanteet niin jää rahaa ostaa kunnon renkaat, eikä mitään ovationeita tai muita pinkiponkeja.
- Anonyymi
Oliko se ostaessasi ilman vanteita?
- Anonyymi
Kyllä Skodan vanhat kelpaa rinkeliin, joita on aina tarjolla!
- Anonyymi
valkoinen mangels
- Anonyymi
Kyllä oli ihan vanteet kun ostin mutta aattelin kesälle vähän hienompia vanteita kuin audin alkuperäiset
- Anonyymi
Kun autona on "audi a6 2005" niin ootko ihan varma ettei sulla ole muuta tarvetta sen 1000 euron kuluttamiselle.
Ei siinä, jokainen käyttää rahansa mihin haluaa mutta jos auton ulkonäkö on noinkin merkittävän rahasumman arvoinen sijoitus niin onhan sulla itselläsi trendivaatteet, tukka kunnossa ja kello viimeisintä huutoa?
Naisia ei saa autolla mutta jos sijoitat sen 1000 euroa itseesi niin saattaa alkaa flaksi laulamaan.
jos kuitenkin ne vanteet haluat niin etsi käytetyt alumiinivanteet, niitä saa satasella tai kahdella
- Anonyymi
Nainen on
Kello ihan ok
Parturi varattu
Joten ehkä ne vanteet ostan- Anonyymi
Asunto on ostettuna ja lapset tehty?
Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia. - Anonyymi
Pirun hyväkuntoinen audi kun suurin ongelma mihin rahaa laittaa on vanteet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asunto on ostettuna ja lapset tehty?
Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa
Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.
Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.
Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.
Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.Kyllä ne audin valmistamat vanteet aina kannattaa ostaa. Tällaset aftermarket vanteet voi tosin olla ihan perseestä ajaa sillä jotkut tärisee iha vittuna motarilla ku ajaa, Vaikka tasapainottaisi. Ei tosin ole kokemusta BBS vanteista mut miistä olen taas kulluut vain hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483