Audi vanteet

Anonyymi

Suositelkaa audi a6 2005 sedan autoon kesävanteita

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      16" peltivanteet niin jää rahaa ostaa kunnon renkaat, eikä mitään ovationeita tai muita pinkiponkeja.

    • Anonyymi

      Oliko se ostaessasi ilman vanteita?

    • Anonyymi

      Kyllä Skodan vanhat kelpaa rinkeliin, joita on aina tarjolla!

    • Anonyymi

      valkoinen mangels

    • Anonyymi

      Kyllä oli ihan vanteet kun ostin mutta aattelin kesälle vähän hienompia vanteita kuin audin alkuperäiset

      • Anonyymi

        Kun autona on "audi a6 2005" niin ootko ihan varma ettei sulla ole muuta tarvetta sen 1000 euron kuluttamiselle.

        Ei siinä, jokainen käyttää rahansa mihin haluaa mutta jos auton ulkonäkö on noinkin merkittävän rahasumman arvoinen sijoitus niin onhan sulla itselläsi trendivaatteet, tukka kunnossa ja kello viimeisintä huutoa?

        Naisia ei saa autolla mutta jos sijoitat sen 1000 euroa itseesi niin saattaa alkaa flaksi laulamaan.

        jos kuitenkin ne vanteet haluat niin etsi käytetyt alumiinivanteet, niitä saa satasella tai kahdella


    • Anonyymi

      Nainen on
      Kello ihan ok
      Parturi varattu
      Joten ehkä ne vanteet ostan

      • Anonyymi

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.


      • Anonyymi

        Pirun hyväkuntoinen audi kun suurin ongelma mihin rahaa laittaa on vanteet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunto on ostettuna ja lapset tehty?

        Kun noi hankinnat on plakkarissa niin sitten voi harkita turhia kikotuksia.

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää 17 joten ei vielä lapsia lähitulevaisuudessa ja taloa ei nyt vielä kiirettä ole ostaa

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että hukkaan heitettyä rahaa sikäli, että kun jossain vaiheessa sen myyt, niin uusi ostaja viis veisaa niistä hienoista vanteista, eikä näin ollen maksa niistä kaupanteon yhteydessä senttiäkään extraa.

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ikää on 17 nii on pakko saaha ku pitää kavereille näyttää et o hienot vanteet.

        Sitte kun ikää on se 20 tai 30 vuotta enemmän nii ihmettelee vaan että miten sitä olikin niin tyhmä, sama kuin polttelis seteleitä nuotiossa.

        Kyllä ne audin valmistamat vanteet aina kannattaa ostaa. Tällaset aftermarket vanteet voi tosin olla ihan perseestä ajaa sillä jotkut tärisee iha vittuna motarilla ku ajaa, Vaikka tasapainottaisi. Ei tosin ole kokemusta BBS vanteista mut miistä olen taas kulluut vain hyvää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe