Riittääkö rahat elämiseen?

Anonyymi

Saatko nälkäpalkkaa? Tuskin olet ainut tässä maakunnassa. Lapua taitaa olla gheton keskiössä. Itselle kilahtaa 1203 euroa kuukaudessa ja pärjään hyvin.

21

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatko nälkäpalkkaa? Oletko ammatillisesti järjestäytyny6t? Ellet ole, älä valita.

      • Anonyymi

        Sen takia juuri on nämä nälkäpalkat, on lakkoiltu tes jonka sitten saan, kun ei yhdelle voi enempääkään maksaa, kun sitten pitää maksaa kaikille.
        Sattuneesta syystä en tee täysiä tunteja.


    • Anonyymi

      Tehkää töitä älkääkä valittako. Viljelijän palkka on 4-5 ekeä per tunti.

      • Anonyymi

        höpö höpö ,tukiaiset juoksee satoi tai paistoi aina jyväjemmarit valittaa oli sää mikä tahansa


      • Anonyymi

        Maajussithan kehuu olevansa töis 24 tuntia joka vuorokausi. Sellaiset 8760 tuntia vuares.
        Neljä euroa kertaa 8760 tuntia teköö sellaaset 35000 euroa vuares.
        Se perus minimipalkkalaane 11€ x 1850 tuntia 20350€ vuodessa. Kesäloma raha 1000€ päälle.
        Silti tämä minimipalkkalainen maksaa enemmän veroja kuin tämä neljän euron maatyöläinen.
        Töitä tekee n.kaksi kuukautta. Muokkaus, kylvö, kasvien lääkitys myrkkyruiskulla ja puinti.
        Vaikka kaksi kuukautta tekisi yötä päivää töitä, 60vrk x 24 tuntia. Töitä 1440 tuntia ja ilmoituksen mukaan tulisi 35000€ vuodessa palkkaa. 35000€ jaettuna 1440 tunnille antaa n 24€ tunti palkan. Siltikään veronmaksajaa ei löydy.


    • Anonyymi

      Jonkun pitäis pirellä jotten mä revi rahojani.

    • Anonyymi

      Otin 800e älskein norsunnahkaiseen lompsaaa verottaja ei saa latiakaan

    • Anonyymi

      Minä myyn kullia satasella. Tienaan illassa tonnin.

      • Anonyymi

        Kuka hullu veltosta maksaa ? Näet unta, herää....


    • Anonyymi

      Alle puolet mun eläkkeestä kk-ansio. Missähän olet töissä? KELAlla?

    • Anonyymi

      Iltasanomat.. valta osa Suomessa haluaa maksaa veroja ja kokevat sen hyväksi Sitten on osa harmaalla alueella esim rakennusyritykset jotka laittaa surutta omiin liiveihin.

      Kyllä näitä saa lukea Marin aamupalat ja ministerien ynm.. veronkiertoa. Sekä meitin pressa 100000 kk verottomasti. Mitä isot edellä niin pienet perässä.

    • Vieläkö elvistelette rahoillanne, kun Sanna nostaa bensan hintaa?

      • Anonyymi

        Hyvä kun nostaa, perseet penkistä ja liikkumaan jalan tai pyörällä, jos matkan pituus sen sallii.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No eläkeläiset saavat vuodenvaihteessa
      8% korotuksen.Me duunarit saatiin 2%

      • Anonyymi

        8% tonniin on aika vähän ennemmin ottaisin 2% kolmeen ja puoleen tonniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8% tonniin on aika vähän ennemmin ottaisin 2% kolmeen ja puoleen tonniin.

        mihinkä kolomeen ja puoleen ? sun palkkas on hieman yli tonnin,,eli älä unta nää


    • Anonyymi

      Tyyris kissa kotona, sote-menot suuremmat kuin ittellä ja ruokamenot kissillä valtavat. On siis oltava leipäjonos. Olisko tästä kierteestä ulospääsyä, eläke ei tahro riittää.

    • Anonyymi

      Eläkkeet nousevat ennätys paljon, joillakin ehkä jopa kymppejä. MUTTA mitä tapahtuu hinnoille? Lämmitysöljyn hinta on kolminkertaistunut, sähkö on kallistunut vielä enemmän ja nousu jatkuu hurjana. Kohta pienen talon lämmitys maksaa kymppitonnin vuodessa ja vähän isomman kaksi, kolme.

      Enää ei saa neljää pakettia Presidenttiä kympillä, parhaimmillaan kaksi.
      Ruoan hi nnan nousu näyttää jatkuvan kiihtyvällä tahdilla.

      Koskahan apteekit huomaavat, että ihmiset maksaa mukisematta vaikka tupla hinnan?

      https://www.hs.fi/talous/art-2000009199363.html

      • Anonyymi

        Sähkön hinnassa on vielä paljon korottamisen varaa. Euron kilowatti ei ole yläraja.


    • Anonyymi

      Pitääkö jo tulla lesimähän. Hä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe