He ovat, eikö vain? Pohdimme tätä teemaa, työpaikan ideariihessä iltapäivän ajan, mitä se oikein tarkoittaa. Päädyimme siihen, että miehet ovat sellaisia!
Miehet ovat putkiaivoja
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta, Evoluution kannalta olemme silti tärkeitä otuksia Feministien mielipiteistä huolimatta!
- Anonyymi
Tietenkin näin on. Evoluution myötä on ollut tärkeä sellainen, että miehet keskittyvät tehtäviinsä täysillä, jossa ravinnon saanti ja selviytyminen ovat tärkeässä roolissa. Ei pidä olla ylimääräisiä ajatuksenjuoksuja sinne tänne kun kaikkien selviytyminen on pelissä.
- Anonyymi
Niin, onko se sitä ylimääräistä ajatusta jos "se " on mielesssä lähes koko ajan? Minun mielestä se on tärkeältä osalta juurikin sitä selviytymistä.
- Anonyymi
Niin kai sitten. Mutta mitä se putkiaivoisuus käytännössä tarkoittaa ja miksi se on huono asia?
- Anonyymi
Etkö tajua? Miehet ovat sellaisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua? Miehet ovat sellaisia!
Ilman miehiä ei olisi sinuakaan ja putkiaivoisuushan periytyy, joten samanlaisia putkiaivoja olemme kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321