Tänään kiihdytyslaboratoriossa ei ole näkynyt yhtään ateistia lounaan jälkeen. Taisivat lopulta antaa periksi, koska Jumala on.
Ateistit vetäytyvät poteroihin
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"koska Jumala on."
No? Koska se Jumala on?No Jumala on koska se on. Jahve keksi ensimmäisenä kehäpäätelmän ja kertoi sen Moosekselle, ehye ’ăšer ’ehye. Tässä saattoi olla kyllä tekemistä sen kanssa, että Jahve oli varastamassa Elohimin paikkaa Israelilaisten jumalana - muinaisen Lähi-idän nikkivaras siis.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/I_Am_that_I_Am- Anonyymi
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
No Jumala on koska se on. Jahve keksi ensimmäisenä kehäpäätelmän ja kertoi sen Moosekselle, ehye ’ăšer ’ehye. Tässä saattoi olla kyllä tekemistä sen kanssa, että Jahve oli varastamassa Elohimin paikkaa Israelilaisten jumalana - muinaisen Lähi-idän nikkivaras siis.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/I_Am_that_I_AmAvaaja lisää:
Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
Netissä surffaaminen on niin out.
Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074516- 1862531
- 671492
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961200- 1251109
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1031076- 711051
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131977- 107967
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa9922