Tänään 6.10 menen leikkaukseen. Kohtalaisen haasteellinen suolistoleikkaus.
2x ovat peruneet, hoitajapulan ja toimivaikeuksien takia, jossa 10- vuodepaikkaa häennettiin. Eli edellisenä päivänä tämä viimeinen peruutus.
Nyt näistä on tullut ongelmia, kun elokuun leikkaus ja syyskuun peruuntui.
Voi käydä, että ongelmasta peruvat tämänkin ja se tuottaa suuren haasteen elämään.
Toivon pääseväni hoitoon nyt ja välittömästi.
5-kk leikattiin kanssa, kaksi suurta leikkausta peräkkäisinä päivinä tuonne ja otettiin tavaraa pois, tuotiin avanteet jne.
Mutta, nyt on hoidon vakava - ja haasteelinen tarve toteuttaa.
Miniän suvussa, suoliston ongelmien takia, piti pienemmät leikkaukset olla arkipäivää- mutta, henkilöllä tulikin aina uusi ja uusi ongelma ja siinä meni sairaalassa vuosi, kunne kuolema niitti kotouttamisen.
Eli muistakaa rukouskammioissanne Ylimmäisen Pappimme edessä, Häneen uskovaa matkalaista.
Esirukouspyyntö - rukouskammioihinne.
Anonyymi
1
138
Vastaukset 1
- Anonyymi
Rukoilen puolestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680