Kyllä se vaan on hienoa lähteä aamusta kävelylle. Katsella ruskaa ja linnut laulaa, ei näy juoppoja/nistejä katukuvassa. Onneksi meidän perhe valitsi Lapuan, saa pojat ylpeillä sukulaisilleen missä asuu. Ja lopuksi pakko vielä kiittää yhteisöä kaikki auttaa toisiaan.
Ihana kaupunki
13
58
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä valinta.
- Anonyymi
Lapua ei ole kaupunki. Lapua on mitätön maalaiskylä.
- Anonyymi
assjoki on maalaiskylä ,,ilmajoen sivukylä
- Anonyymi
Todella hienoa että valitsitte meidät. Olemme tunnettuja H…mostelusta , ja asuntomme arvo tippuu koko ajan
- Anonyymi
Minnesotahoidokki lähtenyt aamulenkille tämä aloittaja meinaan.Toivottavasti ei eksy kaupungin ruuhkaan.
- Anonyymi
Erinomainen valinta! Kerro jos tarvitset jotakin. 🤗
- Anonyymi
Meillä on tosi hienoja liikkeitä esim. R- kioski ja Kodak liike 😅😂🤣😄😁
- Anonyymi
Muihin sulla taitaakin olla porttikielto.
- Anonyymi
Lapualla on ihana asua!
- Anonyymi
Suurenmoinen pieni kaupunki, jota Seinäjoki kadehtii.
- Anonyymi
Huomenta rakkaat lapualaiset. Olen menossa töihin, mitä te muut ihgut meinaatte
- Anonyymi
Toimeentulotukea haen.
- Anonyymi
Jos hakis potin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607