Kyllä se vaan on hienoa lähteä aamusta kävelylle. Katsella ruskaa ja linnut laulaa, ei näy juoppoja/nistejä katukuvassa. Onneksi meidän perhe valitsi Lapuan, saa pojat ylpeillä sukulaisilleen missä asuu. Ja lopuksi pakko vielä kiittää yhteisöä kaikki auttaa toisiaan.
Ihana kaupunki
13
65
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä valinta.
- Anonyymi
Lapua ei ole kaupunki. Lapua on mitätön maalaiskylä.
- Anonyymi
assjoki on maalaiskylä ,,ilmajoen sivukylä
- Anonyymi
Todella hienoa että valitsitte meidät. Olemme tunnettuja H…mostelusta , ja asuntomme arvo tippuu koko ajan
- Anonyymi
Minnesotahoidokki lähtenyt aamulenkille tämä aloittaja meinaan.Toivottavasti ei eksy kaupungin ruuhkaan.
- Anonyymi
Erinomainen valinta! Kerro jos tarvitset jotakin. 🤗
- Anonyymi
Meillä on tosi hienoja liikkeitä esim. R- kioski ja Kodak liike 😅😂🤣😄😁
- Anonyymi
Muihin sulla taitaakin olla porttikielto.
- Anonyymi
Lapualla on ihana asua!
- Anonyymi
Suurenmoinen pieni kaupunki, jota Seinäjoki kadehtii.
- Anonyymi
Huomenta rakkaat lapualaiset. Olen menossa töihin, mitä te muut ihgut meinaatte
- Anonyymi
Toimeentulotukea haen.
- Anonyymi
Jos hakis potin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153