Toivottavasti suurin osa WhatsApin käyttäjistä tajuaisi vihdoin, että Facebookin tarina alkaa olla lopussa.
Nyt kannattaisi ensimmäiseksi poistaa WhatsApp tili ja suosittelen tilalle Signal. Kaikkia tuttuja kannattaisi varoittaa toki ensin, että poistaa WhatsApin.
Meidän tapauksessa koko perhe latasi Signalin ja ilmoitti kaikille tutuille, että poisti WhatsApin, niin kappas, alkoivat kaverit ladata vauhdilla Signalia, koska WhatsApin poistajat katovat kaikkien tuttavien WhatsApp listoilta.
Piti ihan tulla tänne hehkuttamaan, koska olen niin innoissani Signal sovelluksessa siitä, että voit asettaa kaikki viestit katoamaan sekä sinun, että kaverisi puhelimesta, ja voit estää näyttökuvien ottamisen, jolloin salaiset
tai muuten vaan henkilökohtaiset viestit eivät niin vain päädy enää kaikkien nähtäväksi...
Yksityisyys on huomattavasti parempi, valokuva on selkeämpi myös, että kuka kirjoittaa ja kenelle.
Lataa Signal, ilmoita tutuille, niin muutkin lataa ja saadaan tuo vanhentunut WhatsApp pois muodista Suomessa, kiitos...
Facebook on ohi eli poista WhatsApp-tili !
8
92
Vastaukset
- Anonyymi
Facebookin lopetin 4 vuotta sitten eikä kaduta yhtään. Whatsapin poistin vuosi sitten. Vaihdoin signalin tilalle.
Aivan liikaa valtaa moisilla alustoilla. Mulle riitti kun noita alettiin käyttää politiikan välineinä.- Anonyymi
Sinusta siis vain Kremlin valehtelu on oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta siis vain Kremlin valehtelu on oikein?
Poistakaa facebook se myy tietoja rajan taakse
"Why I Deleted My Facebook Account Forever"
https://www.youtube.com/watch?v=JP7oy6CAq74
- Anonyymi
Ai en tiennytkään, että yhteydenpitovälineet on jonkinlainen "muotiseikka", joita vaihdellaan aina kulloisenkin muotivirtauksen mukaan?
Minä käytän edelleen yhteysvälineinä tekstiviestiä, soittamista tai sähköpostia.
Facebookia ja Instagramia olen kokeillut, mutta ei olleet minun juttu, joten lopetin niiden käytön. - Anonyymi
Kerran nettiin pistetty ei katoa noin vain poistonappulaa painamalla. Poissa näkyvistä ei tarkoita katoamista. En siis luota pätkääkään alan toimijoihin, vaikka vakuuttelisivat mitä alustoillaan.
- Anonyymi
Kuka saatäna tälle hra Make Sokerivuorelle antoi näin suuren vallan? No tietysti miljoonat määkivät lampaat! Ja juutalaisjolppi nauraa pirultaisesti..........
- Anonyymi
Facebookia en ole koskaan käyttänyt, ei ole sopivaa julkisesti kertoa asioistaan, joita joku sitten jossain vaiheessa elämääsi tulee käyttämään sinua vastaan...
Ei taida moni tietää, kuinka monta työpaikkaa tai vastaavaa valituksi tulemista on mennyt sivu suun, vaan sen takia, että internetistä löytyy kaikenlaista tietoa meistä jokaisesta... - Anonyymi
Facebook on natsien systeemi😂🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797