Apua ateistit auttakaa

Anonyymi

Haluan päästä eroon minua ahdistavasta hirveästä kristinuskosta helvetteineen, jonne ateistit ja vääräuskoiset joutuvat. Voisitteko todistaa minulle sen, että Jumala ei ole olemassa ja että Raamattu ei ole totta. Vain se auttaisi minut vapautumaan deluusioistani. Olen nähnyt Jeesuksen ja enkeleitä ja kuullut Jumalan puhuvan. Kauheaa!

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siitä kannata päästä eroon ja se on kuin lottovoitto ja vielä sitä loppupalkintoa.

      • Anonyymi

        Äänekkäät pieruni kirkossa kertovat Jumalan olevan olemassa, peittävät papin vuorosanat ja sotkevat seinät.

        Ympärillä sähisevä Luterilaisjoukko näkee PH:n tulevan. PaskaHelvetti ja ruisleipä anteeksi
        t. avaaja


    • Anonyymi

      Olet jo nyt siellä helvetissäsi, joten nauti tilanteesta niin kauan kuin elät.
      Jumalakin kieltää oman olemassaolonsa olemalla olematta.

      • Anonyymi

        Olet siis PHP eli PierunHajuinenPoika.


    • Anonyymi

      Et ole yksin.
      Yli 40% Suomalaiset foliohattupäät, uskovat enkeleihin!

      • Anonyymi

        Siis on niillä kummituksia joka sormelle ja varpaalle, tuskin se edes riittää?
        😁


    • Anonyymi

      muista yksi valhe johtaa toiseen, siksi vihaan uskovaisia yli kaiken !!!

    • Anonyymi

      Tämä lienee provo, mutta nyt satun olemaan kirjoituspäällä.
      Esimerkiksi saunatonttua ei voi mitenkään todistaa olemattomaksi, vaikkakin voi esittää pilvin pimein perusteltuja argumentteja sen olemassaoloa vastaan. Voi esittää, että saunatonttuun uskominen on lapsellista, voi esittää, että saunatontusta ei ole mitään todistettuja havaintoja, voi sanoa saunatonttuja nähneiden nähneen harhoja, voi kertoa, miten tieteelliseen maailmankuvaan ei voi kuulua tonttuja. Voi selittää ihmisten keksivän mielikuvituksessaan kaikenlaista, perinteisistä uskomuksista, joilla ei ole tieteellistä pohjaa, jne. Voi selittää, miten tieteellisen näkemyksen mukaan maailmankaikkeus ja kaikki siiihen kuuluva saunat mukaan lukien, on syntynyt.

      Silti, jos joku uskoo todella saunatonttuun, hänen uskoaan ei voi todistaa vääräksi. Mitenkään. Olemattomuutta ei voi vaan todistaa. Ei saunatontun, lentävän spagettihirviön, maapallon keskipisteessä majailevan heliumista koostuvan Perkeleen, tai kristinuskon Jumalan.

      • Anonyymi

        Saunatonttuihin uskovat ovat helppouskoisia kaikenlaiseen yliluonnolliseen eli tyhjään tukeutuvia jauhopäitä.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunatonttuihin uskovat ovat helppouskoisia kaikenlaiseen yliluonnolliseen eli tyhjään tukeutuvia jauhopäitä.
        😁

        << Saunatonttuihin uskovat ovat helppouskoisia kaikenlaiseen yliluonnolliseen eli tyhjään tukeutuvia jauhopäitä. >>

        Eroaako tämä jotenkin jumaliin uskovista ?

        Eiköhän hekin ole kaikenlaisiin yliluonnollisiin eli tyhjään uskovia jauhopäitä.


      • Anonyymi

        Uskovaisetkin tietävät, että jumaluuksia ja muita mielikuvitusolentoja ei voi todistaa olemattomiksi ja juuri siksi he niin mielellään haastavatkin ateisteja todistamaan Jumalan olemattomuutta.
        Kun ateisti ei sitten kykene varmasti todistamaan olemattomuutta, uskis menee rinta rottingilla kehuskelemaan, että taas todisti Jumalan olemassaolon kun ateisti epäonnistui olemattomaksi todistamisessa. Jumala on olemassa!
        Uskisparka vaan ei tajua argumentointivirhettään: Sillä jos jonkin olemassaolo todistuisi sillä, ettei olemattomuutta todisteta, KAIKKI ihmisen mielikuvituksen synnyttämät miljoonat olennot olisivatkin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << Saunatonttuihin uskovat ovat helppouskoisia kaikenlaiseen yliluonnolliseen eli tyhjään tukeutuvia jauhopäitä. >>

        Eroaako tämä jotenkin jumaliin uskovista ?

        Eiköhän hekin ole kaikenlaisiin yliluonnollisiin eli tyhjään uskovia jauhopäitä.

        Ta daa
        😁


    • Anonyymi

      Hakeudu hoitoon. Kukaan aikuinen ei näe mielikuvitusolentoja.

      • Anonyymi

        Mielisairaaloiden potilaat ovat aina nähneet mielikuvitusolentoja ja tulee näkemään.
        Se on luonnollista.
        😁


    • Anonyymi

      << Haluan päästä eroon minua ahdistavasta hirveästä kristinuskosta helvetteineen >>

      Mutta hei, olethan jo päässyt (vai oletko ?) eroon joulupukkiuskosta. Siinäkin pelkäsit saavasi risuja, jos et ole kunnolla. Sekin on varmasti ahdistava ajatus, jos todella pelkää risuilla aiheutettua väkivaltaa ja nöyryytystä. Mutta mutta, sitten vaan kun tajuaa tuollaiset ihmisten keksimiksi saduiksi, niin pääsee elämässä eteenpäin. Kehittyy.

      Et vaan ole vielä saavuttanut tasoa, jossa pystyisit tajuamaan jumalasi samanlaiseksi saduksi kuin joulupukki on. Lapset usein saavuttavat älyllisen ja tiedollisen tason yliluonnollisen risukostajan hylkäämiseksi alle kouluikäisenä. Taivaalliset taikajimit vaatii ihan vähän enemmän älyä ja tiedollista rationalismia. Voi tietysti olla, ettet vaan saavuta tuota tasoa. Äly ei riitä tms.

      << Voisitteko todistaa minulle sen, että Jumala ei ole olemassa ja että Raamattu ei ole totta. >>

      Raamattu nyt tietysti on ristiriitainen jo sisäisesti, joten ei se ainakaan kokonaan ole totta. Jumalat, joulupukit, ufomiehet ja tontut ovat sitten taas mielikuvitteellisia otuksia, joita ei voi todistaa vääräksi. Pitää vaan olla hivenen sitä älyä, että tajuaa ne mielikuvitukseksi.

      << Voisitteko todistaa minulle sen, että Jumala ei ole olemassa ja että Raamattu ei ole totta. Vain se auttaisi minut vapautumaan deluusioistani. >>

      Eikö ihan järki ja älyllisyys auta ?

      Vai eikö niitä löydy ?

      << Olen nähnyt Jeesuksen ja enkeleitä ja kuullut Jumalan puhuvan. Kauheaa! >>

      Ja tuo on aivan varmasti harha.

      Ufomiehiin uskovat näkevät niitä pomppivan nurkissa. Ihminen aiheuttaa omalla uskomisellaan itselleen harhanäkyjä. Tämä on juuri samaa sarjaa kuin mielisairaat alkavat uskoa vaikka olevansa jonkun salaisen palvelun listoilla ja alkavat nähdä ja kuulla niihin liittyviä tiedotteita ja tyyppejä (joita ei ole olemassa). Tietysti kaikkia harhoja ei luokitella mielisairaudeksi. Vasta sitten kun ne "jeesuksesi" ja "jumalien äänet" alkavat haitata elämääsi, nuo harhat luokitellaan mielisairauteen kuuluvaksi oireeksi. Tuossa on kuitenkin vaaran merkkejä, että voit ajautua syvemmälle tuohon harhamaailmaasi ja todella sairastut. Tätä voit ennaltaehkäistä nimenomaan tajuamalla, että näkysi ja päänsisäiset äänesi ovat uskomustesi aiheuttamia harhoja. Kaikki harhat ovat kokijoilleen äärimmäisen todentuntuisia. Niitä on erittäin vaikea tajuta harhoiksi, mutta sitä ne nimenomaan ovat. Siinä vaan tietysti joutuu ylittämään sen rajan, että myöntää oman mielensä olevan vajavainen ja jo valmiiksi mutkalla.

      • Anonyymi

        En ole ikinä uskonut joulupukkiin. Jumalan olen nähnyt monta kertaa ja jutellut niitä näitä hänen kanssaan. Jeesuksen tunnen henkilökohtaisesti lukuisten ilmestysten ja jatkuvan seurustelun kautta. Enkeleitäkin tunnen...

        Olet nyt ihan hakoteillä argumentteinesi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä uskonut joulupukkiin. Jumalan olen nähnyt monta kertaa ja jutellut niitä näitä hänen kanssaan. Jeesuksen tunnen henkilökohtaisesti lukuisten ilmestysten ja jatkuvan seurustelun kautta. Enkeleitäkin tunnen...

        Olet nyt ihan hakoteillä argumentteinesi. :)

        Näin liskoja sekä vaaleanpunaisen elefantin tossa viime Juhannuksen jälkeisenä päivänä.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin liskoja sekä vaaleanpunaisen elefantin tossa viime Juhannuksen jälkeisenä päivänä.
        😁

        Yksi tuttu alkkis kertoi nähneensä kuolleita hevosia vaatekaapissaan. Sitten hän oli järkeillyt, että eihän siellä mitään kuolleita hevosia voi olla, kun sinne ei mahdu edes yksi hevonen. Oli mennyt taas kaapille ja avannut sen ja siellä ne taas olivat!
        Toinen alkkis taas kertoi kotonaan asuvasta pienestä perheestä, siinä oli isä, äiti ja pieni tyttö. He majailivat hänen nojatuolissaan, joka päällä hän piti kasaa vaatteita. Kuulemma ihan symppisiä olivat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä uskonut joulupukkiin. Jumalan olen nähnyt monta kertaa ja jutellut niitä näitä hänen kanssaan. Jeesuksen tunnen henkilökohtaisesti lukuisten ilmestysten ja jatkuvan seurustelun kautta. Enkeleitäkin tunnen...

        Olet nyt ihan hakoteillä argumentteinesi. :)

        Minä olen kyllä nähnyt Joulupukin tai oikeastaan useitakin. Telkkarissa olen nähnyt myös zombeja.

        Mutta se, että rupattelee Jeesuksen ja enkeleiden kanssa kuulostaa jo aika pahalta. Mistäs tiedät, etteivät ne ole itse Perkeleen luomia harhoja?


    • Anonyymi

      Kukaan ei voi kieltää Jumalan olemassaoloa, joten sinun olisi parempi siirtyä voittajan puolelle. Etuna saat siunatun, rauhallisen, iloisen ja yltäkylläisen elämän rakkaittesi kanssa, jo täällä maan päällä. Kuolemaakaan ei tarvitse pelätä, koska jo maallisen elämäsi aikana, olet Jumalan ikuinen lapsi, jonka Hän korjaa kotiinsa, kun elämäsi täällä loppuu. Kenenkään ei tarvitse mennä helvettiin. Ohjeet löydät Raamatusta, jos haluat, mutta ei ole pakko.

      • Anonyymi

        Voittajan puolelle?
        Ei kaikkivaltias Jumala mitään voita!
        Kaikkihan on muutenkin selvää.
        Kuin sovittu ottelu.
        Hassuja olette uskovaiset.
        😁


    • Suosittelen lukemaan tämän tutkimusraportin ja sen jälkeen hakeutumaan psykiatrin vastaanotolle. Tässä tapauksessa kahta nuorta miestä piinasi Jesajan kirjan Öinen Ulvojatar eli Succubus. Succubus koskettelee nuorten miesten sukuelimiä ja saattaa jopa viedä öisin hieman siemennestettäkin. Toinen nuorimies pääsi Succubuksesta eroon 15 mg päiväannoksella aripipratsolia ja toinen 200 mg päiväannoksella klotsapiinia. Kerrothan sitten meillekin mikä lääke tepsii helvetinpelon deluusioihin, jos jollakin sattuisi sellainen deluusio joskus tulemaan?

      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6198602/

    • Jos sinulla on epärationaalisia uskomuksia, jotka tuottavat ahdistusta, niin hae apua!

      Asiasta voi mennä psykologin juttusille (suosittelisin sekulaaria) tai ottaa yhteyttä uskontojen uhreille tukea tarjoaviin tahoihin. Et ole yksin!
      https://www.uskontojenuhrientuki.fi/uskonnollinen-traumaoireyhtyma/

      Jos haluat jotain helpottavia ajatuksia, niin voit miettiä, miten paljon pelkäät Pohjolan pahaa emäntää, Loviatarta, tai vaikkapa erilaisia Afrikkalaisia tai itämäisia pahoja jumalia. Osa näistä vaatii erilaisia uhrimenoja yms.

      Kristinuskon Jumala on vähemmän pelottava, koska yleensä hänen katsotaan olevan hyvyyden ilmentymä. Voit miettiä, miten järkevältä kuulostaa, että rakastava jumala antaisi ihmisten kitua Helvetissä, vain koska nämä eivät eläessään uskonut epätieteellisiin kansanmyytteihin.

      • Anonyymi

        Et näköjään tunne lainkaan Raamatun Jumalaa, jos kerran pidät sitä hyvänä ja oikeamielisenä. Raamatun Jumalaa on todellakin syytä pelätä, sillä hän tappaa ja heittää helvettiin ihan mitättömistä syistä ja ilman syytä omien mielenoikkujensa mukaan.

        Yritä siinä sitten olla kunnon kristitty, kun et tiedä, miten voisit tätä sadistia miellyttää, niin että hän ei sinua rankaisisi. Ainoa tapa päästä eroon Jumalan pelosta on kääntyä ateistiksi. On sangen ikävää, että ateistit eivät pystyneet tässä asiassa avaajaa auttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään tunne lainkaan Raamatun Jumalaa, jos kerran pidät sitä hyvänä ja oikeamielisenä. Raamatun Jumalaa on todellakin syytä pelätä, sillä hän tappaa ja heittää helvettiin ihan mitättömistä syistä ja ilman syytä omien mielenoikkujensa mukaan.

        Yritä siinä sitten olla kunnon kristitty, kun et tiedä, miten voisit tätä sadistia miellyttää, niin että hän ei sinua rankaisisi. Ainoa tapa päästä eroon Jumalan pelosta on kääntyä ateistiksi. On sangen ikävää, että ateistit eivät pystyneet tässä asiassa avaajaa auttamaan.

        Myönsi aikansa Juutalaisille kansanmurhaoikeudet nykyisillä Israelin alueilla!
        😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään tunne lainkaan Raamatun Jumalaa, jos kerran pidät sitä hyvänä ja oikeamielisenä. Raamatun Jumalaa on todellakin syytä pelätä, sillä hän tappaa ja heittää helvettiin ihan mitättömistä syistä ja ilman syytä omien mielenoikkujensa mukaan.

        Yritä siinä sitten olla kunnon kristitty, kun et tiedä, miten voisit tätä sadistia miellyttää, niin että hän ei sinua rankaisisi. Ainoa tapa päästä eroon Jumalan pelosta on kääntyä ateistiksi. On sangen ikävää, että ateistit eivät pystyneet tässä asiassa avaajaa auttamaan.

        Antakaamme aloittajan itse vastata minkälaiseen Jumalaan hän uskoo. Sinä et sitä tiedä.

        Lapseni pelkäsivät pimeässä piileskelevää mörköä. Jos sinä pelkäät mörköä, niin ainut keino pelosta pois pääsemiseen on ymmärtää, että kyseessä on vain oman mielikuvituksen tuote. Jos olet uskonnollisen indoktrinaation uhri, niin epärationaalisista peloista pois pääseminen voi olla vuosien prosessi. Siihen ei riitä edes rationaaliset perustelut vaan kyseessä on psykologien ammattialaan kuuluva epärationaalinen pelko, mikä haittaa elämää. Tähän kannattaa hakea vertaistukea esimerkiksi Uskontojen Uhrien Tuki - järjestöltä tms.


      • Anonyymi
        Järkisyitä kirjoitti:

        Antakaamme aloittajan itse vastata minkälaiseen Jumalaan hän uskoo. Sinä et sitä tiedä.

        Lapseni pelkäsivät pimeässä piileskelevää mörköä. Jos sinä pelkäät mörköä, niin ainut keino pelosta pois pääsemiseen on ymmärtää, että kyseessä on vain oman mielikuvituksen tuote. Jos olet uskonnollisen indoktrinaation uhri, niin epärationaalisista peloista pois pääseminen voi olla vuosien prosessi. Siihen ei riitä edes rationaaliset perustelut vaan kyseessä on psykologien ammattialaan kuuluva epärationaalinen pelko, mikä haittaa elämää. Tähän kannattaa hakea vertaistukea esimerkiksi Uskontojen Uhrien Tuki - järjestöltä tms.

        Olen avaaja, joten tiedän tasan tarkkaan sen, millaiseen Jumalaan uskon. :)

        Sääli, että ateistit eivät voi auttaa minua pois tästä ahdistavasta uskosta. Joudun nyt elämään pelon vallassa koko lopun elämääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen avaaja, joten tiedän tasan tarkkaan sen, millaiseen Jumalaan uskon. :)

        Sääli, että ateistit eivät voi auttaa minua pois tästä ahdistavasta uskosta. Joudun nyt elämään pelon vallassa koko lopun elämääni.

        Kun trollailet, niin vinkkinä antaisin, että kannattaa välttää viittaamasta itseensä kolmannessa persoonassa:
        ”On sangen ikävää, että ateistit eivät pystyneet tässä asiassa avaajaa auttamaan.”

        Rehellinen kirjoittaja esiintyy yhtenä - eikä useina eri persoonina tilanteen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen avaaja, joten tiedän tasan tarkkaan sen, millaiseen Jumalaan uskon. :)

        Sääli, että ateistit eivät voi auttaa minua pois tästä ahdistavasta uskosta. Joudun nyt elämään pelon vallassa koko lopun elämääni.

        Komppaan sinua kybällä.
        😁


      • Anonyymi
        Järkisyitä kirjoitti:

        Kun trollailet, niin vinkkinä antaisin, että kannattaa välttää viittaamasta itseensä kolmannessa persoonassa:
        ”On sangen ikävää, että ateistit eivät pystyneet tässä asiassa avaajaa auttamaan.”

        Rehellinen kirjoittaja esiintyy yhtenä - eikä useina eri persoonina tilanteen mukaan.

        Höpö höpö, me kuninkaalliset puhumme itsestämme välissä jopa monikon ensimmäisessä persoonassa sen lisäksi että me ja monet kaltaisemme puhumme itsestämme myös kolmannessa persoonassa. Sitä paitsi puhuihan myös Hercule Poirot itsestään kolmannessa persoonassa vitun tollo!

        Ja mistä vitusta tiedät, että trollaan, jos kerran et ole minä? Vain minä itse voin tietää sen, olenko vakavissani vai trollaanko. Onhan se tietysti noloa ateismille, että ateisti trollaa, mutta jos olisin uskovainen teisti, niin eikö se tuottaisi häpeää Jumalalle ja uskoville? Miksi vitussa siis trollaisin, jos olisin hihhuli? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, me kuninkaalliset puhumme itsestämme välissä jopa monikon ensimmäisessä persoonassa sen lisäksi että me ja monet kaltaisemme puhumme itsestämme myös kolmannessa persoonassa. Sitä paitsi puhuihan myös Hercule Poirot itsestään kolmannessa persoonassa vitun tollo!

        Ja mistä vitusta tiedät, että trollaan, jos kerran et ole minä? Vain minä itse voin tietää sen, olenko vakavissani vai trollaanko. Onhan se tietysti noloa ateismille, että ateisti trollaa, mutta jos olisin uskovainen teisti, niin eikö se tuottaisi häpeää Jumalalle ja uskoville? Miksi vitussa siis trollaisin, jos olisin hihhuli? :)

        Uskon GayJeesukseen tai pikemmin Bi-Jeesukseen.
        😁


      • Minä en ole tässä arvostellut Moses_Zuckerkandl tässä millään tavalla… Sinänsä on parempi, että edes viitsii luomaan itselleen nimimerkin kuin kirjoittaa täysin Anonyyminä. En jaksa hirveästi tätä nimimerkki-pelleilyä ja puskista-huutelua. Pelkkää häiriköintiä.

        Keskuskelkaamme mieluummin itse asiasta. Kirjoitit:
        ”Haluan päästä eroon minua ahdistavasta hirveästä kristinuskosta helvetteineen, jonne ateistit ja vääräuskoiset joutuvat.”

        Koetko ihan oikeasti ahdistusta kristinuskon vuoksi, vai saimmeko ”parannettua” sinut?


      • Anonyymi
        Järkisyitä kirjoitti:

        Minä en ole tässä arvostellut Moses_Zuckerkandl tässä millään tavalla… Sinänsä on parempi, että edes viitsii luomaan itselleen nimimerkin kuin kirjoittaa täysin Anonyyminä. En jaksa hirveästi tätä nimimerkki-pelleilyä ja puskista-huutelua. Pelkkää häiriköintiä.

        Keskuskelkaamme mieluummin itse asiasta. Kirjoitit:
        ”Haluan päästä eroon minua ahdistavasta hirveästä kristinuskosta helvetteineen, jonne ateistit ja vääräuskoiset joutuvat.”

        Koetko ihan oikeasti ahdistusta kristinuskon vuoksi, vai saimmeko ”parannettua” sinut?

        Hän ei ole psykopaatti vaikka on uskovainen!
        10 pistettä poikkeavalle kauniista ajatuksista hänelle.
        😁


      • Anonyymi
        Järkisyitä kirjoitti:

        Minä en ole tässä arvostellut Moses_Zuckerkandl tässä millään tavalla… Sinänsä on parempi, että edes viitsii luomaan itselleen nimimerkin kuin kirjoittaa täysin Anonyyminä. En jaksa hirveästi tätä nimimerkki-pelleilyä ja puskista-huutelua. Pelkkää häiriköintiä.

        Keskuskelkaamme mieluummin itse asiasta. Kirjoitit:
        ”Haluan päästä eroon minua ahdistavasta hirveästä kristinuskosta helvetteineen, jonne ateistit ja vääräuskoiset joutuvat.”

        Koetko ihan oikeasti ahdistusta kristinuskon vuoksi, vai saimmeko ”parannettua” sinut?

        Ette tietenkään ole parantaneet minua. Raamattu on totta ja helvetti on totta ja sinne te vääräuskoiset ja ateistit joudutte: minäkin varmaan, kun en oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä tai miten uskoa, jotta varmasti pelastuisi. Eiköhän se Jumala löydä minusta riittävästi vikaa, jotta voi tuomita minutkin helvettiin. Pelkkä uskohan ei riitä pelastukseen vaan tekojakin tarvitaan: ja oikea oppi tietenkin. Olen niin tyhmä, että en tiedä, mikä tuhansista tulkinnoista on oikea, jotta voisin pelastua.

        Eiköhän me helvetissä kaikki kärsitä yhdessä sitten: harhaoppiset, huonosti eläneet ja ateistit. Eihän sille mitään voi. Sellaisen se Raamatun Jumala on, että varmasti löytää syitä helvettiin tuomitsemiseen. Yhtään en ole saanut edes käännytettyä kristityksi. Sekin vielä. Ei saatana. :)


      • Anonyymi
        Järkisyitä kirjoitti:

        Minä en ole tässä arvostellut Moses_Zuckerkandl tässä millään tavalla… Sinänsä on parempi, että edes viitsii luomaan itselleen nimimerkin kuin kirjoittaa täysin Anonyyminä. En jaksa hirveästi tätä nimimerkki-pelleilyä ja puskista-huutelua. Pelkkää häiriköintiä.

        Keskuskelkaamme mieluummin itse asiasta. Kirjoitit:
        ”Haluan päästä eroon minua ahdistavasta hirveästä kristinuskosta helvetteineen, jonne ateistit ja vääräuskoiset joutuvat.”

        Koetko ihan oikeasti ahdistusta kristinuskon vuoksi, vai saimmeko ”parannettua” sinut?

        Miten niin et ole arvostellut Moses_Zuckerkandlia millään tavalla? Miten voit tietää, että minä en ole hän, ellet itse ole hän? :)


      • Anonyymi
        Järkisyitä kirjoitti:

        Kun trollailet, niin vinkkinä antaisin, että kannattaa välttää viittaamasta itseensä kolmannessa persoonassa:
        ”On sangen ikävää, että ateistit eivät pystyneet tässä asiassa avaajaa auttamaan.”

        Rehellinen kirjoittaja esiintyy yhtenä - eikä useina eri persoonina tilanteen mukaan.

        Mutta meitä on leegio...


    • Anonyymi

      "Voisitteko todistaa minulle sen, että Jumala ei ole olemassa ja että Raamattu ei ole totta."

      Jumala loi taivaan ja maan kuusituhatta vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Eihän siellä noin lue!

        Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

        Noin siellä lukee, mutta ei sanota sitä, milloin Jumala sen taivaan ja maan loi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siellä noin lue!

        Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

        Noin siellä lukee, mutta ei sanota sitä, milloin Jumala sen taivaan ja maan loi.

        Mitä sekoilet.
        Yrität muokata Raamatun totuutta?
        😁


    • Anonyymi

      Mikään ei ole kamalampaa kuin joutua elämään lapsellisen taikauskon kourissa. Toivottavasti aloittaja löytää järjen äänen ja vapautuu hänen eloaan invalidisoivasta kahleesta.

    • Anonyymi

      Ei tarvi päästä omasta uskostasi eroon. Jos se auttaa sinua elämään tasapainoista elämää, pidä se. Älä turhaan kanna huolta muista.

    • Anonyymi

      kysy jumalalta ja jeesukselta lottonumerot niin näet ovatko oikeita 🤣

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe