Olet maksanut jopa kymmeniä tuhansia euroja pastorillesi vuosien aikana. Flink on sanonut niitä jotka eivät maksa kymmenyksiä varkaiksi jotka varastavat Jumalalta.
Palkinnoksi pastorit lupaavat varman pelastuksen ja kovan kehumisen kaupanpäälle. Kylläpä se penkinkuluttajan sielu ihan ylpistyy ja pyhyys loistaa pastorin hunajaisista sanoista.
Oletko koskaan käynyt pastorisi kotona ja nauttinut siellä vieraanvaraisuudesta?
"Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, VIERAANVARAINEN, taitava opettamaan."
Huom. Ei taitava kusettamaan.
Hunajaiset sanat
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Pastorimme haluaa kotirauhan eikä halua nähdä kotonaan kieroja hapannaamoja seurakuntansa jäseniä.
Hepr. 13:2
Älkää unhottako vieraanvaraisuutta; sillä sitä osoittamalla muutamat ovat tietämättään saaneet pitää enkeleitä vierainaan. - Anonyymi
Vieraanvaraisen pastorin koti on aina avoinna seurakuntansa jäsenille (adventismin orjille).
3. Moos. 22:11 Mutta kun pappi ostaa rahallansa orjan, saakoon tämä siitä syödä; samoin hänen kodissaan syntyneet orjat syökööt hänen ruokaansa. - Anonyymi
Sillä hunajaa tiukkuvat kirjanoppineen huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.
- Anonyymi
Pastorimme on tunnettu pyhyydestään ja vieraanvaraisuudestaan.
Hän pitää uskollisia rahoittajiaan pyhinä.
Haluatko sinäkin olla pyhä?
Room. 12:13
"Pitäkää pyhien tarpeet ominanne; harrastakaa vieraanvaraisuutta." - Anonyymi
Aloitus on harhaanjohtava. Flink kylläkin totesi, että Malakian kirjassa Jumala sanoo kansan riistävän häneltä, kun se ei palauta täysi kymmenyksiä. Jokainen voi lukea tekstin Raamatusta.
- Anonyymi
Kymmenykset ovat säädetty sitä varten, ettei joka vuosi tarvitse käydä tes-neuvotteluja.
Se on näin tehty helpoksi.
Tämä lukee Nykyaika- lehden 2006/ 8 numerossa. Siinä on muutakin silmiä avaavaa... - Anonyymi
Minä maksan Suomen adventtikirkolle joka vuosi vähintään 1,5 miljoonaa euroa kymmenyksinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889