Norjassa alle viisi prosenttia viime kuussa rekisteröidyistä uusista autoista oli hybridi tai sähkökäyttöisiä. Yhteensä lähes 18 000 autosta 77,5 prosenttia oli bensa-autoja ja reilut 17 prosenttia dieseleitä.
Nikolai Tesla
Hybridi-ja sähkökäyttöiset autot ovat jäämässä historiaan Norjassa
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla ongelmia lukemisessa vai luetun ymmärtämisessä?
- Anonyymi
Nähdäkseni patteriautoteroilla ne suurimmat ongelmat on juuri nuo jotka mainitsit.
- Anonyymi
Ei kun se olikin toisinpäin. Sori!
Aloittaja- Anonyymi
No minkäs sinä nyt olet muka aloittanut?
Nikolai Tesla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkäs sinä nyt olet muka aloittanut?
Nikolai TeslaTiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
AloittajaNiitä asioita on paljonkin (onneksi), sillä en todellakaan haluaisi olla kaltaisesi kädetön tumpelo.
Nikolai Tesla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
AloittajaVastaan itse:
Olen Toyotan omistaja ja mielessäni ylpeä siitä.
Sinä olet säälittävä valehtelija ja omaan pesään paskoja!
- Anonyymi
Olin sokkotreffeillä ja deitti kysyi mitä harrastan. Kerroin, että seurailen autojen rekisteröintitilastoja Norjassa ja kerron niistä netissä. Ei päästy toisille treffeille eikä puheluihini enää vastattu, olin vähän yllättynyt.
- Anonyymi
Eipä ne sinun muutkaan harrastukset olisi parantaneet sitä naimalykkyä kyseisen miehen tai naisen suhteen millään tavalla, joten parempi noin.
- Anonyymi
Tämä Norjan tilanne on kaikkien maiden lähitulevaisuuden kuva.
- Anonyymi
Norjassa paalataan aika uusia polttomoottoriautoja, koska niillä ei ole enää vaihtoarvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436008
- 1563069
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4313037- 262344
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv492229Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m131937Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo711818- 791563
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141204Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101132