Norjassa alle viisi prosenttia viime kuussa rekisteröidyistä uusista autoista oli hybridi tai sähkökäyttöisiä. Yhteensä lähes 18 000 autosta 77,5 prosenttia oli bensa-autoja ja reilut 17 prosenttia dieseleitä.
Nikolai Tesla
Hybridi-ja sähkökäyttöiset autot ovat jäämässä historiaan Norjassa
11
53
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla ongelmia lukemisessa vai luetun ymmärtämisessä?
- Anonyymi
Nähdäkseni patteriautoteroilla ne suurimmat ongelmat on juuri nuo jotka mainitsit.
- Anonyymi
Ei kun se olikin toisinpäin. Sori!
Aloittaja- Anonyymi
No minkäs sinä nyt olet muka aloittanut?
Nikolai Tesla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkäs sinä nyt olet muka aloittanut?
Nikolai TeslaTiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
AloittajaNiitä asioita on paljonkin (onneksi), sillä en todellakaan haluaisi olla kaltaisesi kädetön tumpelo.
Nikolai Tesla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
AloittajaVastaan itse:
Olen Toyotan omistaja ja mielessäni ylpeä siitä.
Sinä olet säälittävä valehtelija ja omaan pesään paskoja!
- Anonyymi
Olin sokkotreffeillä ja deitti kysyi mitä harrastan. Kerroin, että seurailen autojen rekisteröintitilastoja Norjassa ja kerron niistä netissä. Ei päästy toisille treffeille eikä puheluihini enää vastattu, olin vähän yllättynyt.
- Anonyymi
Eipä ne sinun muutkaan harrastukset olisi parantaneet sitä naimalykkyä kyseisen miehen tai naisen suhteen millään tavalla, joten parempi noin.
- Anonyymi
Tämä Norjan tilanne on kaikkien maiden lähitulevaisuuden kuva.
- Anonyymi
Norjassa paalataan aika uusia polttomoottoriautoja, koska niillä ei ole enää vaihtoarvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496091
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2666074Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925774Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405042Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494769Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194104Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43851- 1513646
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393232Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293153