Norjassa alle viisi prosenttia viime kuussa rekisteröidyistä uusista autoista oli hybridi tai sähkökäyttöisiä. Yhteensä lähes 18 000 autosta 77,5 prosenttia oli bensa-autoja ja reilut 17 prosenttia dieseleitä.
Nikolai Tesla
Hybridi-ja sähkökäyttöiset autot ovat jäämässä historiaan Norjassa
11
57
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla ongelmia lukemisessa vai luetun ymmärtämisessä?
- Anonyymi
Nähdäkseni patteriautoteroilla ne suurimmat ongelmat on juuri nuo jotka mainitsit.
- Anonyymi
Ei kun se olikin toisinpäin. Sori!
Aloittaja- Anonyymi
No minkäs sinä nyt olet muka aloittanut?
Nikolai Tesla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minkäs sinä nyt olet muka aloittanut?
Nikolai TeslaTiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
AloittajaNiitä asioita on paljonkin (onneksi), sillä en todellakaan haluaisi olla kaltaisesi kädetön tumpelo.
Nikolai Tesla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkös sinä mikä erottaa sinut minusta?
AloittajaVastaan itse:
Olen Toyotan omistaja ja mielessäni ylpeä siitä.
Sinä olet säälittävä valehtelija ja omaan pesään paskoja!
- Anonyymi
Olin sokkotreffeillä ja deitti kysyi mitä harrastan. Kerroin, että seurailen autojen rekisteröintitilastoja Norjassa ja kerron niistä netissä. Ei päästy toisille treffeille eikä puheluihini enää vastattu, olin vähän yllättynyt.
- Anonyymi
Eipä ne sinun muutkaan harrastukset olisi parantaneet sitä naimalykkyä kyseisen miehen tai naisen suhteen millään tavalla, joten parempi noin.
- Anonyymi
Tämä Norjan tilanne on kaikkien maiden lähitulevaisuuden kuva.
- Anonyymi
Norjassa paalataan aika uusia polttomoottoriautoja, koska niillä ei ole enää vaihtoarvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512