Kuuntelin tänään opetuksen, joka avasi silmäni. Olen aina kuullut, että opetetaan kuinka seurakunta menee karitsan häihin 7 vuodeksi taivaaseen. Mutta nyt kuulin ensimmäisen kerran, että se onkin aivan raamatun tekstin vastaista opetusta. Kuuntele tästä lyhyestä videosta selvä opetus : https://youtu.be/IA7nRJt17lk
Mitähän kaikkea muuta meille on opetettu väärin ?
T: "uudesti herännyt"
Karitsan häät eivät olekaan taivaassa !
97
2922
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja viittaa Juha Norolammen opetusvideoon. Hän on väärässä.
Karitsan häät ovat taivaassa. Ilmestyskirjassa kerrotaan väkijoukosta, joka on saapunut taivaaseen viettämään Karitsan häitä. Häät alkavat 7 ahdistusten vuoden puolessa välissä hieman ennen, kun Antikristus tulee temppeliin. Ilmestyskirjan jae 12:5 kertoo syntyneen poikalapsen tempaamisesta, mikä viittaa Jesajan kirjan jakeisiin 66:7-9, jotka kertovat poikalapsen tarkoittavan kansaa. Tämän jälkeen alkaa Antikristuksen kausi, joka kestää 3,5 vuotta.- Anonyymi
Kun Juha avaa suunsa, niin vastuu siirtyy välittömästi kuulijalle!
- Anonyymi
Et tainnut kuunnella opetusta. Siinä selvästi kerrotaan, kuinka Raamattu opettaa Karitsan häiden alkavan vasta kun Jumala on ottanut hallituksen ja se tapahtuu 7 pasuunan jälkeen.
Ilm 19:6 Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
Ilm 19:7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
Ilm 19:8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
Ilm 19:9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
Ja hallituksen ottamisen ajankohta tässä:
Ilm 11:15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".
Ilm 11:16 Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta, jotka istuivat valtaistuimillaan Jumalan edessä, lankesivat kasvoillensa ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
Ilm 11:17 sanoen: "Me kiitämme sinua, Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka olet ja joka olit, siitä, että olet ottanut suuren voimasi ja ottanut hallituksen.
Aivan selvää tekstiä. Häät alkavat, kun Jeesus tulee Kuninkaana maan päälle.
Ja sitä paitsi tuo suuri joukko ei ole tullut häihin vaan ne ovat niitä, "jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat". Ilm 7:9-17 Ei siellä puhuta mistään häistä mutta edellä olevissa kohdissa, joista Norolampi kertoi raamatun opettavan kerrotaan selvästi häistä.
Uskon mieluiten siihen , mitä Raamattu selvästi opettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut kuunnella opetusta. Siinä selvästi kerrotaan, kuinka Raamattu opettaa Karitsan häiden alkavan vasta kun Jumala on ottanut hallituksen ja se tapahtuu 7 pasuunan jälkeen.
Ilm 19:6 Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
Ilm 19:7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
Ilm 19:8 Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
Ilm 19:9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
Ilm 11:15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".
Ilm 11:16 Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta, jotka istuivat valtaistuimillaan Jumalan edessä, lankesivat kasvoillensa ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
Ilm 11:17 sanoen: "Me kiitämme sinua, Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka olet ja joka olit, siitä, että olet ottanut suuren voimasi ja ottanut hallituksen.
Ja sitä paitsi tuo suuri joukko ei ole tullut häihin vaan ne ovat niitä, "jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat". Ilm 7:9-17 Ei siellä puhuta mistään häistä mutta edellä olevissa kohdissa, joista Norolampi kertoi raamatun opettavan kerrotaan selvästi häistä.
Uskon mieluiten siihen , mitä Raamattu selvästi opettaa.Aivan selkeää tekstiä kuinka seurakunta puetaan puhtaisiin vaatteisiin kuten hääjuhlaan kuuluukin ja kaikki pelastuneet YHDESSÄOLLEN yhtä aikaa kuulostaa loogisemmalta kuin sellainen että nopeimmat pääsee hää-aterialle ja loppujoukko tuumaa että: Jaa, hääjuhlat vietettiin ilman meitä jälkijoukon pelastuneita morsiamia.
Eli ihan oikeaa ruokaa hääpöydässä tarjolla, nam.
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon mieluiten siihen , mitä Raamattu selvästi opettaa.Raamattu opettaa että kun Jeesus ottaa kuninkuuden niin silloin hääjuhlat ovat tulleet, eivät menneet, vaan tulleet.
Nyt tarkastellaan 19:6-9 eikä 7: 9-17
Usko se, mitä Raamattu selvästi opettaa.
Vai etkö usko? Time-out? Sopii sekin.
Selef Anonyymi kirjoitti:
Aivan selkeää tekstiä kuinka seurakunta puetaan puhtaisiin vaatteisiin kuten hääjuhlaan kuuluukin ja kaikki pelastuneet YHDESSÄOLLEN yhtä aikaa kuulostaa loogisemmalta kuin sellainen että nopeimmat pääsee hää-aterialle ja loppujoukko tuumaa että: Jaa, hääjuhlat vietettiin ilman meitä jälkijoukon pelastuneita morsiamia.
Eli ihan oikeaa ruokaa hääpöydässä tarjolla, nam.
SelefHäissä ei ole aunttakaan tämän maailman ihmistä,he ovat poissa sieltä,vain Jeesusen lunastama seurakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon mieluiten siihen , mitä Raamattu selvästi opettaa.>>>Et tainnut kuunnella opetusta. Siinä selvästi kerrotaan, kuinka Raamattu opettaa Karitsan häiden alkavan vasta kun Jumala on ottanut hallituksen<<<
Sinulla ei ole nyt oikeaa kuvaa tapahtumien kulusta. Karitsan häät alkavat tempauksen jälkeen. Taivaassa on suuri joukko ihmisiä hääpuku päällä Taivaan Siionin vuoren äärellä. Häät ovat siis taivaassa. Jeesus tulee hakemaan omansa Isänsä kotiin hääjuhlaan.
Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.
Ilm 14:1 Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2 Minä kuulin taivaasta äänen, joka oli kuin suurten vesien pauhu tai kuin ukkosen jylinä. Ääni, jonka kuulin, oli myös kuin harppujen helinää ja harpunsoittajien laulua.
3 Valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä laulettiin uutta laulua, jota ei voinut oppia kukaan muu kuin nuo sataneljäkymmentäneljätuhatta, jotka on ostettu maan päältä.
4 He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet, ja he seuraavat Karitsaa, minne hän meneekin. Heidät on ostettu ihmisten joukosta esikoislahjaksi Jumalalle ja Karitsalle.
Hepr 12:22 Ei, te olette tulleet Siionin vuoren juurelle, elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. Teidän edessänne on tuhansittain enkeleitä
23 ja juhlaa viettävä esikoisten seurakunta, ne, joiden nimet ovat taivaan kirjassa. Siellä on Jumala, kaikkien tuomari, siellä ovat perille päässeiden vanhurskaiden henget,
24 ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri.
Ilm 19:6 Sitten kuulin äänen, joka oli kuin suuren kansanjoukon kohinaa, kuin suurten vesien pauhua ja voimakasta ukkosen jylinää. Se lausui: -- Halleluja! Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut kuninkuuden.
7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia! Nyt on tullut Karitsan häiden aika. Hänen morsiamensa on valmiina,
8 hänen ylleen on puettu hääpuku, hohtavan valkea pellavapuku. Se pellavapuku tarkoittaa pyhien vanhurskaita tekoja.
9 Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja."
10 Minä heittäydyin hänen jalkoihinsa kumartaakseni häntä, mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja veljesi, jotka olette Jeesuksen todistajia. Jumalaa sinun tulee kumartaa!" Jeesuksen todistajissa on profetoimisen Henki.
VASTA TÄMÄ JÄLKEEN ILMESTYSKIRJA KERTOO JEESUKSEN JA PYHIEN PALUUSTA MAAN PÄÄLLE.
Ilm 19:11 Minä näin taivaan avoinna: näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellinen, hän tuomitsee ja taistelee vanhurskaasti.
12 Hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit, hänellä oli päässään monta kruunua, ja häneen oli kirjoitettu nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin hän itse.
13 Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja hänen nimensä on Jumalan Sana.
14 Hänen jäljessään tulivat taivaan sotajoukot, valkoisilla hevosilla ratsastavat soturit, joiden puku oli hohtavan valkeaa pellavaa. - Anonyymi
No tuokin on vain arvailua. Raamatussahan ei noin sanota.
- Anonyymi
7 päivää kestävät häät ja vielä karitsan? Pohjanmaalla oli aikoinaan 3 päivää kestäviä ihmisten häitä joissa ylkä saatettiin tappaa jo ensimmäisenä päivänä. Häät jatkuivat silti vielä pari päivää, eikä kukaan edes huomannut mitään omituista. Mutta 7 päivää kestävät pienten lampaitten häät on kyllä puppua.
- Anonyymi
Pelastuneet Adventistit ovat taivaassa, ei 7-vuotta, VAAN 1000 vuotta, ja minnekään ei ole kiirettä. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva, kukaan ei kuole 100 vuotiaana, eikä 100 vuotiaana synnintekijät joudu kiroukseen. TODELLAKAAN TAIVAASSA EI OLE SYNTIÄ, EIKÄ KUOLEMAA OLEVA.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastuneet Adventistit ovat taivaassa, ei 7-vuotta, VAAN 1000 vuotta, ja minnekään ei ole kiirettä. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva, kukaan ei kuole 100 vuotiaana, eikä 100 vuotiaana synnintekijät joudu kiroukseen. TODELLAKAAN TAIVAASSA EI OLE SYNTIÄ, EIKÄ KUOLEMAA OLEVA.
1234567---"Pelastuneet Adventistit ovat taivaassa" ja Jeesus on omiensa kanssa maan päällä ja hallitsee tuhannen vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pelastuneet Adventistit ovat taivaassa" ja Jeesus on omiensa kanssa maan päällä ja hallitsee tuhannen vuotta.
Jeesus sanoi:monta tulee minun nimessäsi.
Sapatin Herra Jeesus on pelastuneiden Adventistien kanssa 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.
Tuhannen vuoden jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan. Ilm.21. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. 2. Ja pyhän kaupungin uuden Jerusalemin laskeutuvan ALAS TAIVAASTA JUMALAN TYKÖÄ, valmistettuna niinkuin morsian miehellensä kaunistettuna.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi:monta tulee minun nimessäsi.
Sapatin Herra Jeesus on pelastuneiden Adventistien kanssa 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maanpäällä.
Tuhannen vuoden jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan. Ilm.21. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan, sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. 2. Ja pyhän kaupungin uuden Jerusalemin laskeutuvan ALAS TAIVAASTA JUMALAN TYKÖÄ, valmistettuna niinkuin morsian miehellensä kaunistettuna.
1234567---Tuokin on vain taas yksi arvaus, jota ei löydy Raamatusta.
Jo on aikoihin eletty,Jeesuksen toinen tuleminen. Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja.Ilm. 19:9
- Anonyymi
"Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti."
Psalmia 23
Hääjuhlaan viittaus osuvuuspitoisuutta?
Selef- Anonyymi
Hääjuhlaan viittaus: "Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite".
Anonyymi kirjoitti:
Hääjuhlaan viittaus: "Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite".
Onko varmaa ettei Karitsan häät ole vain kielikuva seurakunnan pyhittymisestä?
- Anonyymi
Ilm.5:6-10 Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu; sillä oli seitemän sarvea ja seitsemän silmää, jotka olivat ne seitsemän Jumalan henkeä, lähetetyt kaikkeen maailmaan. Ja se tuli ja otti kirjan valtaistuimella-istuvan oikeasta kädestä. Ja kun se oli ottanut kirjan, niin ne neljä olentoa ja kaksikymmentä neljä vanhinta lankesivat Karitsan eteen, ja heillä kantele kullakin, ja heillä oli kultaiset maljat täynnä suitsutuksia, jotka olivat pyhien rukoukset, ja he veisasivat uutta virttä, sanoen. Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi, ja he tulevat hallitsemaan maan päällä. Jes.61:6. 1Pie.2:5,9-10
- Anonyymi
Paavalin vilkasta mielikuvitust sellaisett puheet yläpilvissä häiden vietosta.
Siihen aikaan ei tiedetty, että pilven päällä on hirveän kylmää, pitäisi olla ainakin pilkkihaalarit päällä ja maan vetovoimakin taisi olla vieras asia silloin, kun mitään lentokoneita ei oltu vielä keksitty tuhansia vuosia sitten. - Anonyymi
Eihän niillä helluntailisten kastamattomiksi jätetyillä pakanalapsilla ole päällään edes sitä hääpukua, kun se luvatan antaa vain Kristillisten (esim.Luterilainen kirkko) kasteessa.
Gal. 3:27
Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
Raamatun mukaan viattomuuden vaippa ei kelpaa hääpukeeksi, eikä sinne voi keittiön kautta sisälle mennä.
"Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan." (Joh.3:5)- Anonyymi
Sinulla saatanalliset roippeet päälle.
Ei menne keittiön eikä vesikipon kautta, vaan Jeesus on ainoa tie.
Laitako vielä nimesikin nähtäville???? Melkoisen peikon ja ruokottaman näköinen olet. - Anonyymi
Viattomuus ei pelastanut niitä ihmisiä Sodomasta eikä Gomorrasta, eikä Nooan päivinä.
Raamatun mukaan sama toistuu Ihmisen Pojan päivänä.
- Anonyymi
Juha Norolampi on väärässä.
Karitsan häät alkavat tempauksen jälkeen. Taivaassa on suuri joukko ihmisiä hääpuku päällä Taivaan Siionin vuoren äärellä. Häät ovat siis taivaassa. Jeesus tulee hakemaan omansa Isänsä kotiin hääjuhlaan.
Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.
Ilm 14:1 Sitten näin tämän: Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta ihmistä, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
2 Minä kuulin taivaasta äänen, joka oli kuin suurten vesien pauhu tai kuin ukkosen jylinä. Ääni, jonka kuulin, oli myös kuin harppujen helinää ja harpunsoittajien laulua.
3 Valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä laulettiin uutta laulua, jota ei voinut oppia kukaan muu kuin nuo sataneljäkymmentäneljätuhatta, jotka on ostettu maan päältä.
4 He eivät ole tahranneet itseään naisten kanssa vaan ovat pysyneet puhtaina kuin neitsyet, ja he seuraavat Karitsaa, minne hän meneekin. Heidät on ostettu ihmisten joukosta esikoislahjaksi Jumalalle ja Karitsalle.
Hepr 12:22 Ei, te olette tulleet Siionin vuoren juurelle, elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. Teidän edessänne on tuhansittain enkeleitä
23 ja juhlaa viettävä esikoisten seurakunta, ne, joiden nimet ovat taivaan kirjassa. Siellä on Jumala, kaikkien tuomari, siellä ovat perille päässeiden vanhurskaiden henget,
24 ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri.
Ilm 19:6 Sitten kuulin äänen, joka oli kuin suuren kansanjoukon kohinaa, kuin suurten vesien pauhua ja voimakasta ukkosen jylinää. Se lausui: -- Halleluja! Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut kuninkuuden.
7 Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia! Nyt on tullut Karitsan häiden aika. Hänen morsiamensa on valmiina,
8 hänen ylleen on puettu hääpuku, hohtavan valkea pellavapuku. Se pellavapuku tarkoittaa pyhien vanhurskaita tekoja.
9 Enkeli sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle." Ja hän jatkoi: "Nämä ovat tosia Jumalan sanoja."
10 Minä heittäydyin hänen jalkoihinsa kumartaakseni häntä, mutta hän sanoi: "Älä tee niin! Minä olen vain Jumalan palvelija, niin kuin sinä ja veljesi, jotka olette Jeesuksen todistajia. Jumalaa sinun tulee kumartaa!" Jeesuksen todistajissa on profetoimisen Henki.
VASTA TÄMÄ JÄLKEEN ILMESTYSKIRJA KERTOO JEESUKSEN JA PYHIEN PALUUSTA MAAN PÄÄLLE.
Ilm 19:11 Minä näin taivaan avoinna: näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellinen, hän tuomitsee ja taistelee vanhurskaasti.
12 Hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit, hänellä oli päässään monta kruunua, ja häneen oli kirjoitettu nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin hän itse.
13 Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja hänen nimensä on Jumalan Sana.
14 Hänen jäljessään tulivat taivaan sotajoukot, valkoisilla hevosilla ratsastavat soturit, joiden puku oli hohtavan valkeaa pellavaa.- Anonyymi
1000-vuotta pelastuneet Adventistit ovat Sapatin Herran Jeesuksen kanssa taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.
1000 vuoden jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu Ilm.21. luku. Uudessa maassa Jumalan omat asustavat Jeesuksen kanssa halki ikuisuuksien.
1234567--- - Anonyymi
" Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen."
Jeesus on mennyt menojaan valmistamaan monta huonetta Isänsä kotiin. Nämä huoneet ovat kristityille.
Missä on Isän koti?
Missä on Isän koti nyt?
Missä on Isän koti kun Jeesus palaa noutamaan viisaat neitsyet? Jeesukseen oikeasti uskoneet kaikilta aikakausilta?
Huomasitko ettei missään noissa valitsemissasi jakeissa sanottu hääjuhlan olevan taivaissa? Huomasitko, kyllä vai ei?
Hääjuhlat vietetään, se on lupaus. Mutta laita nyt Raamatusta jae , jossa lukee Isän luona tarkoittavan taivaassa vietettävää hääjuhlaa.
Minulla on erilainen näkemys asiasta. Siihen vaikuttaa Raamatun ilmoituksen lisäksi saamani unikin, joka hoksittimeni mukaan oli Jumalan antama, mutta annan sijaa hamartiallekin. Joissakin näyissä on väkevämpi leima, joissakin leima on heikommin tunnistettava hoksottimelle.
"Hepr 12:22 Ei, te olette tulleet Siionin vuoren juurelle, elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. "
Tästä jakeesta saat sinäkin miettiä asiaa jonkin aikaa. Vastaa kun olet miettinyt.
"Te olette tulleet": Miten tultu? Ovatko itse kävelleet vai onko Jumala tuonut? Olette tulleet...ei viittaa Jumalan muuhun kuin Jumalan käskyyn tulla....ja paikalle Siionin vuorelle on tultu kävellen, autolla, hevosella, junalla, lentävällä koneella....
Mihin tulijat ovat tulleet? Siionin vuorelle.Ja se on Jerusalemissa maan päällä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Siioninvuori
Miten maan päälle sitten tämä taivaallinen Jerusalem tulee:" elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. "
Taivaallisella Jerusalemilla on toinenkin nimi? Uusi Jerusalem ja me tiedämme kuinka Isän Jumalan asuinsija tulee maan päälle.
Mutta tämä esittämäni ei kestä ellei Hääjuhlat ole sama kuin Jeesuksen 1000v Kuninkuuden aika maan päällä, jotka päättyvät uuden Jerusalemin alaslaskeutumiseen taivaalta, jossa Isä on.
Tämä nyt vaan oli tämmöistä pyörittelyä, johon voi suhtautua omanaan, onhan se melko villiä tuumailua, jossa on muutama loogisuusaukko. Saa nähdä miten hommat etenevät ajan edetessä.
Voisiko hääjuhlilla tarkoittaa 1000v ajanjaksoa symbolisesti? Ja vain yhdet Karitsan hääjuhlat?
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen."
Jeesus on mennyt menojaan valmistamaan monta huonetta Isänsä kotiin. Nämä huoneet ovat kristityille.
Missä on Isän koti?
Missä on Isän koti nyt?
Missä on Isän koti kun Jeesus palaa noutamaan viisaat neitsyet? Jeesukseen oikeasti uskoneet kaikilta aikakausilta?
Huomasitko ettei missään noissa valitsemissasi jakeissa sanottu hääjuhlan olevan taivaissa? Huomasitko, kyllä vai ei?
Hääjuhlat vietetään, se on lupaus. Mutta laita nyt Raamatusta jae , jossa lukee Isän luona tarkoittavan taivaassa vietettävää hääjuhlaa.
Minulla on erilainen näkemys asiasta. Siihen vaikuttaa Raamatun ilmoituksen lisäksi saamani unikin, joka hoksittimeni mukaan oli Jumalan antama, mutta annan sijaa hamartiallekin. Joissakin näyissä on väkevämpi leima, joissakin leima on heikommin tunnistettava hoksottimelle.
"Hepr 12:22 Ei, te olette tulleet Siionin vuoren juurelle, elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. "
Tästä jakeesta saat sinäkin miettiä asiaa jonkin aikaa. Vastaa kun olet miettinyt.
"Te olette tulleet": Miten tultu? Ovatko itse kävelleet vai onko Jumala tuonut? Olette tulleet...ei viittaa Jumalan muuhun kuin Jumalan käskyyn tulla....ja paikalle Siionin vuorelle on tultu kävellen, autolla, hevosella, junalla, lentävällä koneella....
Mihin tulijat ovat tulleet? Siionin vuorelle.Ja se on Jerusalemissa maan päällä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Siioninvuori
Miten maan päälle sitten tämä taivaallinen Jerusalem tulee:" elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin luo. "
Taivaallisella Jerusalemilla on toinenkin nimi? Uusi Jerusalem ja me tiedämme kuinka Isän Jumalan asuinsija tulee maan päälle.
Mutta tämä esittämäni ei kestä ellei Hääjuhlat ole sama kuin Jeesuksen 1000v Kuninkuuden aika maan päällä, jotka päättyvät uuden Jerusalemin alaslaskeutumiseen taivaalta, jossa Isä on.
Tämä nyt vaan oli tämmöistä pyörittelyä, johon voi suhtautua omanaan, onhan se melko villiä tuumailua, jossa on muutama loogisuusaukko. Saa nähdä miten hommat etenevät ajan edetessä.
Voisiko hääjuhlilla tarkoittaa 1000v ajanjaksoa symbolisesti? Ja vain yhdet Karitsan hääjuhlat?
Selef1000 vuotta pyhät ovat taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1000 vuotta pyhät ovat taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä.
1234567---Tämä maa tuhoutuu yli 1000v päästä.
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä maa tuhoutuu yli 1000v päästä.
SelefViimeiset vitsaukset ovat menossa parhaillaan. Vedet saastuvat, maa saastuu, samoin ilma. Aurinko paahtaa monin paikoin tulikuumana. Sotia monin paikoin, maanjäristyksiä, tulvia.
Pyhät ovat todellakin 1000 vuotta taivaassa. Tuhannan vuoden jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
Viimeiset vitsaukset ovat menossa parhaillaan. Vedet saastuvat, maa saastuu, samoin ilma. Aurinko paahtaa monin paikoin tulikuumana. Sotia monin paikoin, maanjäristyksiä, tulvia.
Pyhät ovat todellakin 1000 vuotta taivaassa. Tuhannan vuoden jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.
1234567---[Ps 90:4]
Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niin kuin eilinen päivä, joka meni ohitse, ja niin kuin öinen vartiohetki.
[Job 8:9]
Mehän olemme EILISPÄIVÄN lapsia emmekä mitään tiedä,
[Ap 17:30]
Noita TIETÄMÄTTÖMYYDEN aikoja Jumala on kärsinyt,
Viimeiset 2000 vuotta tuntuvat olleen ihmisille kuin "eilinen päivä, joka MENI OHI".
1000 vuotta tuntuu kuvaavan tietämättömyyden aikoja.
- Anonyymi
Hebr.12:22-24 vaan te olette käyneet Siionin vuorentykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö, taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisisi tulleitten vanhuurskasten hengien tykö, ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri. Jes.2:1-3. Gal.4:24-26
- Anonyymi
Paatoksessasi jätit huomioimatta: Jeesus palaa Öljymäelle. Öljymäki ole Taivaassa. Jeesus ei tule salaa. Raamattu puhuu vain yhdestä Herran paluusta.
- Anonyymi
' vaan te olette käyneet' ei puhu tulevasta tapahtumasta.
- Anonyymi
Jeesus kyllä ottaa heti vallan, mutta vallan leviäminen koko maailmaan kestää 7 vuotta. Viimeis 7 vuoden puolivälissä Jeesus vie omansa taivaaseen Karitsan häihin. Koko prosessi menee näin:
Pääsiäisvaelluksen 2021 hiljaisen viikon opetusvideoissa Pasi Turunen puhui mielenkiintoisesti myös Jeesuksen paluusta liittäen sen Hesekielin kirjan luvussa 43 kuvattuun paluuseen kerubien kantamalla valtaistuimella suuressa kirkkaudessa. Jeesus lentää suoraan temppeliin itäisestä portista sisälle, eikä pysähdy Öljymäellä, vaikka niin yleisesti luullaan. Jeesus kyllä menee Öljymäelle valkoisella hevosella ratsastaen, jossa hän seisoo omilla jaloillaan, mutta vasta 7 vuoden päästä. Väärinkäsitys johtuu tietämättömyydestä, miten lopun aikojen kronologia menee:
1. Temppeli rakennetaan ehkä jopa kolmessa päivässä ja heti sen jälkeen Jeesus palaa takaisin kerubien kantamana kuten Hes 43 kertoo. Jeesuksen omat temmataan häntä vastaan tuuliin ja pilviin. Herran Jeesuksen tulo on kuin korppikotkat kokoontuisivat raadolle syömään juhla-ateriaa.
2. Herra Jeesus on temppelissä 3,5 vuotta ja paikalla on 144000 messiaanista juutalaista. Temppelin muurien ulkopuolinen alue on vielä pakanoiden tallattavana. Tämän kauden lopussa Jeesus vie omansa Karitsan häihin taivaallisen Isän kotiin Jumalan valtaistuimen eteen Joh 14:2,3, mihin on viittaus myös Ilm 12:5 ja siihen liittyen Jes 66:7-9. Temppelistä tulee tyhjä talo ja Antikristusta pidättävä tekijä poistuu.
3. Antikristus näkee tyhjän temppelin ja ryntää heti paikalle. Kautta kestää 3,5 vuotta, mistä kertoo Dan 9:27 ja Ilm 13:5. Antikristuksen aikana Israel viedään vielä kerran pakkosiirtolaiseksi Sak 13:8-14:2 ja sen jälkeen kootaan uudelleen kotimaahansa Miika 2:12,13.
4. Viimeisen vuosiviikon lopulla Herra Jeesus tulee ensin Petraan, mistä hän ratsastaa valkoisella hevosella Öljymäelle pelastamiensa pyhien kanssa. Lopuksi hän menee Jisreelin laaksoon, missä käydään Harmageddonin sota. Tämä lukee mm. Jes 63:1-6 ja myös viittaamissasi jakeissa Jes 66:15-17, johon Paavali viittaa 2 Tess 1:7,8.
5. Vasta kaiken tämän jälkeen Herra Jeesus lähettää maan neljälle kulmalle palvelijansa, jotka hakevat jäännöksen Herran luokse, kuten lukee Jesajan luvun 66 lopulla. Tämä on vasta se Herran omien kokoaminen yhteen, mistä Paavalikin puhui mm. 2 Tess 2:1. - Anonyymi
Elin kaikki nämä ovat yhtä aikaa samassa paikassa:
1. Siionin vuori.
2. Elävä Jumala. Isä varmahaankin kuin Poika mainitaan tuossa luetteloisessaTuomarina
3. Taivaallinen Jerusalem. Se , mikä taivaalta laskeutuu maan päälle kuin ufo... tai kuin kaunis unelma(?)
4. 10.000 enkeliä kerrottuna jollakin numerontyngällä.
5. Esikoisten juhlajoukko ( keitä ) ?
6. Seurakunta ( eri kuin esikoiset )
7. Tuomari. Hän on Jeesus , Herramme, kaikkien Jumala Jeesus. Tässäkin muuten Jeesuksen jumaluus kerrotaan.
8. täydelliseksi tulleet henget. Minä ja sinä sekä moni muu simasuu.
9. Jeesus mainitaan taas, tällä kertaa uuden liiton välimiehenä. Eli Jeesus kahdessa eri tehtävässä, jossa Hänet näemme työtään hoitamassa.
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kyllä ottaa heti vallan, mutta vallan leviäminen koko maailmaan kestää 7 vuotta. Viimeis 7 vuoden puolivälissä Jeesus vie omansa taivaaseen Karitsan häihin. Koko prosessi menee näin:
Pääsiäisvaelluksen 2021 hiljaisen viikon opetusvideoissa Pasi Turunen puhui mielenkiintoisesti myös Jeesuksen paluusta liittäen sen Hesekielin kirjan luvussa 43 kuvattuun paluuseen kerubien kantamalla valtaistuimella suuressa kirkkaudessa. Jeesus lentää suoraan temppeliin itäisestä portista sisälle, eikä pysähdy Öljymäellä, vaikka niin yleisesti luullaan. Jeesus kyllä menee Öljymäelle valkoisella hevosella ratsastaen, jossa hän seisoo omilla jaloillaan, mutta vasta 7 vuoden päästä. Väärinkäsitys johtuu tietämättömyydestä, miten lopun aikojen kronologia menee:
1. Temppeli rakennetaan ehkä jopa kolmessa päivässä ja heti sen jälkeen Jeesus palaa takaisin kerubien kantamana kuten Hes 43 kertoo. Jeesuksen omat temmataan häntä vastaan tuuliin ja pilviin. Herran Jeesuksen tulo on kuin korppikotkat kokoontuisivat raadolle syömään juhla-ateriaa.
2. Herra Jeesus on temppelissä 3,5 vuotta ja paikalla on 144000 messiaanista juutalaista. Temppelin muurien ulkopuolinen alue on vielä pakanoiden tallattavana. Tämän kauden lopussa Jeesus vie omansa Karitsan häihin taivaallisen Isän kotiin Jumalan valtaistuimen eteen Joh 14:2,3, mihin on viittaus myös Ilm 12:5 ja siihen liittyen Jes 66:7-9. Temppelistä tulee tyhjä talo ja Antikristusta pidättävä tekijä poistuu.
3. Antikristus näkee tyhjän temppelin ja ryntää heti paikalle. Kautta kestää 3,5 vuotta, mistä kertoo Dan 9:27 ja Ilm 13:5. Antikristuksen aikana Israel viedään vielä kerran pakkosiirtolaiseksi Sak 13:8-14:2 ja sen jälkeen kootaan uudelleen kotimaahansa Miika 2:12,13.
4. Viimeisen vuosiviikon lopulla Herra Jeesus tulee ensin Petraan, mistä hän ratsastaa valkoisella hevosella Öljymäelle pelastamiensa pyhien kanssa. Lopuksi hän menee Jisreelin laaksoon, missä käydään Harmageddonin sota. Tämä lukee mm. Jes 63:1-6 ja myös viittaamissasi jakeissa Jes 66:15-17, johon Paavali viittaa 2 Tess 1:7,8.
5. Vasta kaiken tämän jälkeen Herra Jeesus lähettää maan neljälle kulmalle palvelijansa, jotka hakevat jäännöksen Herran luokse, kuten lukee Jesajan luvun 66 lopulla. Tämä on vasta se Herran omien kokoaminen yhteen, mistä Paavalikin puhui mm. 2 Tess 2:1.Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia.
1234567--- "Te olette käyneet" antaa ymmärtää, että he ovat jo nyt taivaallisen Jerusalemin tykönä.
- Anonyymi
5. Vasta kaiken tämän jälkeen Herra Jeesus lähettää maan neljälle kulmalle palvelijansa, jotka hakevat jäännöksen Herran luokse, kuten lukee Jesajan luvun 66 lopulla. Tämä on vasta se Herran omien kokoaminen yhteen, mistä Paavalikin puhui mm. 2 Tess 2:1.- Anonyymi
Jeesus ei tule tämän maailman temppeleihin, niihin menevät tomppelit.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei tule tämän maailman temppeleihin, niihin menevät tomppelit.
1234567---Sinä pilkkaat Jeesusta.
Raamatun mukaan Jeesus rakennuttaa itselleen temppelin ja menee sinne.
Mal 3:1 -- Minä lähetän sanansaattajani raivaamaan edelläni tietä. Ja aivan äkkiä tulee temppeliinsä Valtias, jota te odotatte, ja Liiton enkeli, jota te kaipaatte. Hän saapuu, sanoo Herra Sebaot.
Sak 6:11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pilkkaat Jeesusta.
Mal 3:1 -- Minä lähetän sanansaattajani raivaamaan edelläni tietä. Ja aivan äkkiä tulee temppeliinsä Valtias, jota te odotatte, ja Liiton enkeli, jota te kaipaatte. Hän saapuu, sanoo Herra Sebaot.
Sak 6:11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."Jeesus ei tarvitse tämän maailman temppeleitä, eikä Jeesus tule tämän maailman temppeleihin.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei tarvitse tämän maailman temppeleitä, eikä Jeesus tule tämän maailman temppeleihin.
1234567---Jatkan vielä. Jeesukselle ei käy tämän maailman julistajien julistus temppeleistä: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä. Jeesukselle ei käy tämän maailman julistajien julistus temppeleistä: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai.
1234567---Uuden liiton sapatti on perjantai-illasta lauantai-iltaan. Sapatin paikka ei ole muuttunut mihinkään.
Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden liiton sapatti on perjantai-illasta lauantai-iltaan. Sapatin paikka ei ole muuttunut mihinkään.
Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.Sapatti on lauantaina. Helluntailaisjulistajan suusta kuultuna harhaista julistusta, hänen julistaessaan, että Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai.
Nimenomaan Uuden Liiton kristityille kuuluu Jumalan antama sapatti pyhäpäiväksi.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä pilkkaat Jeesusta.
15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."Tuo koski jo historiassa rakennettua Jumalan temppeliä, joka on jo tuhottu.Malakia ja Sakarja elivät ennen Jeesusta maan päällä.
Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä.
Tuo toteutui Babylonian pakkosiirtolaisuuden päättyessä juutalaisten palattua Jerusalemiin rakentamaan temppeliä. Joka on ollut 2 päivää tuhottuna..
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo koski jo historiassa rakennettua Jumalan temppeliä, joka on jo tuhottu.Malakia ja Sakarja elivät ennen Jeesusta maan päällä.
Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä.
Tuo toteutui Babylonian pakkosiirtolaisuuden päättyessä juutalaisten palattua Jerusalemiin rakentamaan temppeliä. Joka on ollut 2 päivää tuhottuna..
SelefOlet väärässä. Malakian ja Sakarjan profetiat temppelistä eivät ole vielä toteutuneet. Ne viittaavat Jeesuksen toiseen tulemukseen. Silloin Herra Jeesus menee temppeliinsä lukuunottamatta 3,5 vuoden määräaikaa, jolloin Antikristus on temppelissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Malakian ja Sakarjan profetiat temppelistä eivät ole vielä toteutuneet. Ne viittaavat Jeesuksen toiseen tulemukseen. Silloin Herra Jeesus menee temppeliinsä lukuunottamatta 3,5 vuoden määräaikaa, jolloin Antikristus on temppelissä.
Kolmet ja puolet vuodet ovat menneen talven lumia.
Jeesus toisessa tulemuksessaan herättää uskossa kuolleet pyhät kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat pyhät muutetaan, ja näin Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen. Kaikki kaikkien kansojen jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.
1000 vuoden jälkeen herätetään jumalattomat kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Viimeinen tuomio jumalattomille: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema heille.
Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
Sinä pilkkaat Jeesusta.
15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä.""Valtias" ja "liitonenkeli" oli profetia Jeesuksen ensimmäiselle tulemukselle.
Jotkut ajattelevat että nuo tarkoittavat samaa henkilöä ja jotkut epäilevät, että liitonenkeli onkin Elia/Johannes Kastaja.
- Anonyymi
Jeesuksella on jo kaikki valta taivaassa ja maan päällä. (Matt.28:18-20)
Jeesuksen kuoltua Jumalan Henki poistui Temppelistä ja uusi temppelinherra Saatana meni heti sisälle Temppeliin ja repäisi verhon pois edestä, jotta kaikki voisivat ihailla hänen kirkkauttaan, musikaalisuuttaan ja kielitaitoaan.- Anonyymi
Saatana on ex-taivaan ylienkeli, ylistyskuoron johtaja, loistavan kaunis olento, korkein luotu olento, jonka nähdessään kaikki heittäytyvät lattialle selälleen ja sulkevat silmänsä, niin kaunis hän on kastella ja ihan antamaan sitä ymmärrystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on ex-taivaan ylienkeli, ylistyskuoron johtaja, loistavan kaunis olento, korkein luotu olento, jonka nähdessään kaikki heittäytyvät lattialle selälleen ja sulkevat silmänsä, niin kaunis hän on kastella ja ihan antamaan sitä ymmärrystä.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin hyvin tunnet herrasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.1. Moos. 3:6
Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Moos. 3:6
Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.Nainen oli taas oikeassa.
Ihan oikein laittaa narsistiselle jumalalle vähän kampoihin.
- Anonyymi
6. Seurakunta ( eri kuin esikoiset )
6. Seurakunta ( eri kuin esikoiset )?
Kysymysmerkki unohtui.
Seled - Anonyymi
Karitsasta on kasvanut jo täysi pässi. Eikä alamittaisten häitä hyväksyttäisikään.
Mutta häät on peruttu koska pässi on jo salvettu. - Anonyymi
Sak.8:1-3 Sitten tuli tämä Herra Sebaotin sana: Näin sanoo Herra Sebaot: Minä kiivailen Siionin puolesta suudella kiivaudella, suurella vihalla minä sen puolesta kiivailen. Näin sanoo Herra: Minä käännyn jälleen Siionin puoleen ja tulen asumaan Jerusalemin keskelle, ja Jerusalemia kutsutaan Uskolliseksi Kaupungiksi ja Herran Sebaotin vuorta Pyhäksi Vuoreksi. Ilm.14:1
- Anonyymi
Ps.48:3 Kauniina kohoaa, kaiken maan ilona, pohjan puolella Siionin vuori, suuren kuninkaan kaupunki. Ps.68:16-17 Baasanin vuori on Jumalan vuori, Baasanin vuori on monihuippuinen vuori. Miksi te, monihuippuiset vuoret, karsaasti katsotte vuorta, jolla Jumala on mielistynyt asumaan? Totisesti, Herra asuu siellä iankaikkisesti. Ps.132:13-14 Sillä Herra on valinnut Siionin, halunnut sen asunnoksensa: Tämä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut. Jes.2:1-4
- Anonyymi
Esikoisten juhlajoukko ( keitä ) ? Tässä näin: veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
Esikoiset eivät ole jehovia eivätkä valhejuutalaisia PISTE.- Anonyymi
Ketkä ovat valhejuutalaisia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne ketään valhejuutalaista lähipiirissäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän yrittää jotenkin pilkata juutalaisia.
Ilmestyskirjassa viitataan sellaisiin, jotka sanovat olevansa juutalaisia, mutta eivät ole vaan valehtelijoita.
Alkuseurakunnan aikana kaikkia kristittyjä kutsuttiin juutalaisiksi ja erityisesti juutalaisten Nasaretin lahko edustajiksi. Roomalaiset pitivät kristittyjä juutalaisten lahkona myöskin.
Kun puhutaan valhejuutalaisista se tarkoittaa sellaisia, jotka väittävät olevansa kristittyjä, mutta todellisuudessa he ovat seurakuntaan luikerrelleita eksyttäjiä. Kyse on kavaltajista, jotka kuuluvat Saatanan synagogaan. Alkuseurakunnan aikana seurakunnan kokoontumispaikkoja kutsuttiin synagogiksi, joten kyse on Saatanan palveluksessa olevista seurakuntalaisista, jotka ovat tulleet vain eksyttämään.
- Anonyymi
Onko taivaassa pelikoneita tai muita rahapelejä peliriippuvaiselle? Ja jos on, niin tarvitseeko niihin Veikkauksen"peli-kortin", kuten maanpäällisessä elämässä nykyään?
- Anonyymi
Jeesus meni valmistamaan meille asuinsijaa mutta ei Jeesus sanonut, että se asuinsija olisi taivaassa. Jeesus meni rakentamaan sitä uutta Jerusalemia, joka laskeutuu taivaasta maan pääålle ja siitä tulee Jumalan lasten asuinsija. Jeesushan oli/on puuseppä ja taitava rakentaja.- Anonyymi
Virka-aikana Jeesus kuuntelee rukouksia ja vastaa niihin mutta vapaa-aikanaan hän rakentaa Uutta Jerusalemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virka-aikana Jeesus kuuntelee rukouksia ja vastaa niihin mutta vapaa-aikanaan hän rakentaa Uutta Jerusalemia.
Uusi Jerusalem on ollut valmiina maailman perustamisesta asti. Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
- Anonyymi
Jeesus ei ollut puuseppä, vaan rakentaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Jerusalem on ollut valmiina maailman perustamisesta asti. Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
Miksi sitten Jeesus sanoi, että hän menee rakentamaan meille asuinsijaa, jos se on ollut jo valmiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Jerusalem ja Jumalan valtakunta ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
Helatorstaita vietetään Kristuksen taivaaseen astumisen muistoksi Luterilaisessa kirkossa.
Toisin sanoen Jeesus meni valmistamaan omilleen siaa, ja toisessa tulemisessaan, vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
1000 vuoden jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan. Ilm.21:2 Uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helatorstaita vietetään Kristuksen taivaaseen astumisen muistoksi Luterilaisessa kirkossa.
Toisin sanoen Jeesus meni valmistamaan omilleen siaa, ja toisessa tulemisessaan, vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.
1000 vuoden jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan. Ilm.21:2 Uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä.
1234567---Adventisti, ellet tee paranusta, niin menet eri paikkaan kuin se mihin Jeesus vie omansa. Olet menossa kadotukseen. Olemattomuus on ellen-huurua, YMMÄRRÄ!!! Sana ilmoittaa: niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.
ET KATOA KUOLEMASSA OLEMATTOMAKSI!!!
ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä. kuolemaa etsivien joukossa on todennäköisesti myös adventisteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Jerusalem ja Jumalan valtakunta ovat kaksi eri asiaa.
"mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille"
Uusi Jerusalem ja Taivas ovat olleet olemassa jo maailman perustamisesta alkaen. Jumalan valtakunta on näkymätön. Sanan mukaan Jumalan valtakunta on sisällisesti Jeesuksen omissa.
Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa,
Asunnot ovat valmiina, mutta kuitenkin Jeesus sanoi menevänsä valmistamaan sijaa.
Katson Jeesuksen puhuneen sovituksesta.
- Anonyymi
Sak.2:10 Riemuitse ja iloitse, tytär Siion! Sillä minä tulen ja asun sinun keskelläsi, sanoo Herra. Ilm.21:3 Ja min kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa.
- Anonyymi
Jumala toimii aina Sanansa mukaan niin kuin Hän on Raamattuun sisälmöinyt:
JUMALAN maja ihmisten keskellä, jossa Hän itse asuu. Jumala ja ihmiset yhdessä.
Juutalaiset ovat Hänrn kansansa ja minäkin olen juutalainen Raamatun mukaan vaikken ole suvullisesti varmaanvaan pakana, mutta eikö se sydämen ympärileikkaukseni takia olekin niin että olen siinä Hengen ympärileikkauksella Raamatun mukaan juutalainen ja kuulun Jumalan kansaan minäkin Hengen yhdistämänä niihin suvullisiin juutalaisiin, jotka aikanaan , kiitos Herra Jumalalle Jeesukselle ja Isälle, kunnia, kunnia, kiunnia Jumalalle Korkeuksissa, josta on alas luokse omiensa asumaan tuleva, ottavat hallelujaaaa, halleluja, haallleluujaa, Jeesuksen Kunnian Kuninkaanaan apuunhuudettuna vastaan. Hallelulu, Halleluja, haalleluuu, halleluja.
Tekis niin mieli kirkaista innosta ja ilosta,
Selef - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ovat Hänrn kansansa ja minäkin olen juutalainen Raamatun mukaan vaikken ole suvullisesti varmaanvaan pakana, mutta eikö se sydämen ympärileikkaukseni takia olekin niin että olen siinä Hengen ympärileikkauksella Raamatun mukaan juutalainen ja kuulun Jumalan kansaan minäkin Hengen yhdistämänä niihin suvullisiin juutalaisiin, jotka aikanaan , kiitos Herra Jumalalle Jeesukselle ja Isälle, kunnia, kunnia, kiunnia Jumalalle Korkeuksissa, josta on alas luokse omiensa asumaan tuleva, ottavat hallelujaaaa, halleluja, haallleluujaa, Jeesuksen Kunnian Kuninkaanaan apuunhuudettuna vastaan. Hallelulu, Halleluja, haalleluuu, halleluja.
SelefPalstalla melskaavat valhejuutalaiset, tosin sanoen pakanat, jotka väittävät olevansa juutalaisia. Sanassa on kuvattu: Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat;
ONKO VIELÄ EPÄSELVÄÄ, KETKÄ VAINOAVAT JA HERJAAVAT JEESUKSEN OMIA???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SelefValhejuutalaiset ovat pakanoita, jotka kaivavat myheritagea vaikka Aadamiin asti löytääksensä 'juutalaiset' juurensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhejuutalaiset ovat pakanoita, jotka kaivavat myheritagea vaikka Aadamiin asti löytääksensä 'juutalaiset' juurensa.
Selityksesi on väärä.
Ilmestyskirjassa viitataan sellaisiin, jotka sanovat olevansa juutalaisia, mutta eivät ole vaan valehtelijoita.
Alkuseurakunnan aikana kaikkia kristittyjä kutsuttiin juutalaisiksi ja erityisesti juutalaisten Nasaretin lahko edustajiksi. Roomalaiset pitivät kristittyjä juutalaisten lahkona myöskin.
Kun puhutaan valhejuutalaisista, se tarkoittaa sellaisia, jotka väittävät olevansa kristittyjä, mutta todellisuudessa he ovat seurakuntaan luikerrelleita eksyttäjiä. Kyse on kavaltajista, jotka kuuluvat Saatanan synagogaan.
Alkuseurakunnan aikana seurakunnan kokoontumispaikkoja kutsuttiin synagogiksi, joten kyse on Saatanan palveluksessa olevista seurakuntalaisista, jotka ovat tulleet vain eksyttämään.
- Anonyymi
Aloittajalla ja Juha Norolammella ei ole oikeaa kuvaa tapahtumien kulusta. Karitsan häät alkavat tempauksen jälkeen. Taivaassa on suuri joukko ihmisiä hääpuku päällä Taivaan Siionin vuoren äärellä. Häät ovat siis taivaassa. Jeesus tulee hakemaan omansa Isänsä kotiin hääjuhlaan.
14 Hänen jäljessään tulivat taivaan sotajoukot, valkoisilla hevosilla ratsastavat soturit, joiden puku oli hohtavan valkeaa pellavaa.- Anonyymi
Tämä on jo selitetty mutta ei näköjään mene perille.
Jeesus meni valmistamaan meille asuinsijaa mutta ei Jeesus sanonut, että se asuinsija olisi taivaassa. Jeesus meni rakentamaan sitä uutta Jerusalemia, joka laskeutuu taivaasta maan pääålle ja siitä tulee Jumalan lasten asuinsija. Jeesushan oli/on puuseppä ja taitava rakentaja. Kuinka moni uskoo, että kuolema konkreettisesti "ratsastaa" biologisella hevosella?
Entä kykeneekö tauti ratsastamaan?
Jos vastaus on ei, niin miksi Jeesus tulisi näkyvällä tavalla?
[Matt 24:3]
Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun läsnäolosi ja maailmanlopun merkki?"- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on jo selitetty mutta ei näköjään mene perille.
Jeesus meni valmistamaan meille asuinsijaa mutta ei Jeesus sanonut, että se asuinsija olisi taivaassa. Jeesus meni rakentamaan sitä uutta Jerusalemia, joka laskeutuu taivaasta maan pääålle ja siitä tulee Jumalan lasten asuinsija. Jeesushan oli/on puuseppä ja taitava rakentaja.>>>Jeesus meni valmistamaan meille asuinsijaa mutta ei Jeesus sanonut, että se asuinsija olisi taivaassa. <<<
Voi sinua. Minne Jeesus sitten menee, jos hän sanoo opetuslapsilleen menevänsä Isän Jumalan luokse, ellei se olisi taivas? Kyllä Jeesus nimenomaan tarkoittaa sitä, että hän menee taivaaseen, missä on myös Karitsan häät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Jeesus meni valmistamaan meille asuinsijaa mutta ei Jeesus sanonut, että se asuinsija olisi taivaassa. <<<
Voi sinua. Minne Jeesus sitten menee, jos hän sanoo opetuslapsilleen menevänsä Isän Jumalan luokse, ellei se olisi taivas? Kyllä Jeesus nimenomaan tarkoittaa sitä, että hän menee taivaaseen, missä on myös Karitsan häät.Voi sinua, jolla ei järki ja lukutaito nyt ollenkaan toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Jeesus meni valmistamaan meille asuinsijaa mutta ei Jeesus sanonut, että se asuinsija olisi taivaassa. <<<
Voi sinua. Minne Jeesus sitten menee, jos hän sanoo opetuslapsilleen menevänsä Isän Jumalan luokse, ellei se olisi taivas? Kyllä Jeesus nimenomaan tarkoittaa sitä, että hän menee taivaaseen, missä on myös Karitsan häät.Voi sinua, jolla ei järki ja lukutaito nyt ollenkaan toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Minne Jeesus sitten menee, jos hän sanoo opetuslapsilleen menevänsä Isän Jumalan luokse, ellei se olisi taivas? Kyllä Jeesus nimenomaan tarkoittaa sitä, että hän menee taivaaseen, missä on myös Karitsan häät.Jeesus menee taivaaseen mutta hän tulee myös takaisin yhdessä sen Uuden Jerusalemin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus menee taivaaseen mutta hän tulee myös takaisin yhdessä sen Uuden Jerusalemin kanssa.
Tuhannen vuoden jälkeen, kun Jumala luo uuden maan ja uuden taivaan.
1234567---
- Anonyymi
Nämä teologiset väittelyt ovat uuvuttavia. Videon opettaja on jättänyt muutamia tärkeitä asioita roikkumaan ilmaan ja hänen teorioissaan on aukkoja. Itse uskon vain mitä Raamattu selkeästi ja kristalin kirkkaasti opettaa, tästäkin asiasta. Sinänsä tämän asian voi jättää huoleti Jeesuksen hoiviin. Mitäpä Jumalan aikataulut meille kuuluu, jätetään ne Jumalalle, Hän tietää. Uskotaan me vaan lapsen uskolla, tunnustaen Jeesus Herraksemme ja syntiemme sovittajaksi, niin pelastumme varmasti.
- Anonyymi
Hebr.12:22 vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien elkelien tykö. Jes.2:2. Ilm.21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerisalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna, niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu. Ilm.21:10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä.
- Anonyymi
Taitaa häissä tulla kuuma,jos uskoo, että häät ovat maan päällä. koska Raamattu ilmoittaa, että tämä maa on tulelle talletettu! No silloin on ainakin hyvä grillata vaikka makkaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa häissä tulla kuuma,jos uskoo, että häät ovat maan päällä. koska Raamattu ilmoittaa, että tämä maa on tulelle talletettu! No silloin on ainakin hyvä grillata vaikka makkaraa.
Tulella krillataan vain jumalattomia ihmisiä.. Se loppuu aikanaan se krillaaminen ja niin loppuvat jumalattomatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulella krillataan vain jumalattomia ihmisiä.. Se loppuu aikanaan se krillaaminen ja niin loppuvat jumalattomatkin.
Adventisti, minne aiot valheinesi kadota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malakia:
4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
- Anonyymi
Karitsan häissä syödään Karitsaa.
- Anonyymi
Malakia:
4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
4:2 Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
4:3 ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
Nyt haluan kiinnittää varsinkin adventistien huomiota siihen, että tuossa sanotaan "teidän jalkojenne alle". "Teidän" viittaa uskoviin, jotka tuon vihanajan ja jumalattomien grillaamisen jälkeen tulevat maan päälle jatkamaan elämäänsä. He eivät mene taivaaseen tuhanneksi vuodeksi.- Anonyymi
Nimenomaan pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä. Jokaisen luulisi näkevän kuinka tämän maan on käymässä, kun vitsaukset vyöryvät yllemme.
1234567---
- Anonyymi
Ilm.19:9 Biblia (1776) Ja hän sanoi minulle: kirjoita: autuaat ovat ne, jotka ovat Karitsan häihin ehtooliselle kutsutut. Ja hän sanoi minulle, nämät Jumalan sanat ovat totiset. Iim.21:5. 22:6
- Anonyymi
Ne Karitsan häät ovat siinä Uudessa Jerusalemissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946