Nyt ihan oikeesti?

Anonyymi

Englannissa on julkaistu tilasto, joka todentaa, piikitetyt joutuu hoitoon ja kuolee huomattavasti useammin kuin ne, jotka ei ole ottaneet piikki.

Onko tuosta uutisesta ja tilastosta uutisoitu tai onko "asiantuntijat" kommentoineet?

NO EI, MIKSEI?

VAAN PIIKKEI VAAN PAKOTETAAN ISOTEN!

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmettelen BigPharman motiivia.
      Kai ne ovat hyviä ihmisiä?

Australian passitotouhu on mennyt fasistiseksi dystopiaksi.

Australian "vapaus"passitouhu on mennyt fasistiseksi dystopiaksi.

Ihmettelen BigPharman motiivia.
      Kai ne ovat hyviä ihmisiä?

• Anonyymi

Joo, minäkin kuolin piikkiin ja nyt kummittelen sinulle ikuisesti. BUU, BUU, BÖHÖÖ!

• Anonyymi

Jos et usko, että olen oikeasti kuollut, niin katso tokentubesta tai MV aviisista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      541
      1944
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      254
      1725
    3. Tänää hetken mietin

Mikä on tehnyt susta niin epävarman ihmisen, toki ikäkin siihen jo vaikuttaa, mutta toivon, että joskus pääset siitä yli. Löydät kyllä joskus hyvän
      Ikävä
      115
      1608
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      61
      1148
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      293
      1113
    6. 72
      1018
    7. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      989
    8. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      50
      848
    Aihe