Anoppi sai luulosairauden

Anonyymi

Meidän perhe on rokotettu, lapset heti kun alkoi lasten rokotukset, ei koulussa. On sovittu ettei anopille sitä kerrota, hän kun on ihan mvlehden ja tokentubejen lumoissa ja roikkuu "tiihoslaisten" fb - sivulla. Hän kyllä kysyi ettei kai lapsia annettu koulussa rokottaa. Siihen saatoimme rehellisesti vastata ettemme.

Nyt sattui käymään meillä ja sormeili toisen koulupöydällä olevia tavaroita ja käteen sattui lapsen rokotuksesta saama lappu , päivä ja rokotteen nimi.

Herranjestas mikä raivo repesi. Haroi rintaansa, ilmanko sydämestä on ottanut kun olette piikkiproteiinia levittänyt. Päätä särkenyt, jalat turvonneet, maha kipeenä ja kissalla ripuli. Paineli kotiinsa ja tämän viikon ollut sängyssä ja juonut luontoistuotekaupasta ostamiaan rohtoja, jopa tippa omaa pissaa vitamiinijuomien seassa, kun luki sen jostain hupilääkäreiden mkr- sivulta.
Oiskohan psyykkisen avun tarpeessa mutta kuka saa tavallaan virkeän 70- vuotiaan hakemaan apua?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieheni vanhemmat ottivat rokotukset. Anoppi on ollut yksinhuoltaja, kuitenkin tuo ainoa lapsensa, poikani, on kuitenkin pikku hiljaa irtautunut äitinsä vaikutusvallasta, otti rokotteen mutta hänen pyynnöstään yritettiin anoppia kuitenkin suojella tiedolta joka sotii anopin päähänpinttymiä vastaan.

      • Anonyymi

        Siis omat vanhempani kuten muukin suku otti rokotukset. Jotenkin lauseeni sotkeentui kun aioin ensin kertoa mieheni itsenäistymisestä äitinsä vaikutusvallan alta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe