Kierukka murhat

uhriksi Molokille, meneekö näin, että tapahtuu hedelmöitys johon Jumala antaa Hengen ja on uusi elämä Ihminen, kuitenkin hormonikierukka on tehnyt kohdusta kalmiston ja lapsi elää lohduttomassa surussa muutaman päivän kunnes kuolee ja vanhemmat jatkaa pornoilua irstailu seksiä ja bisnekset/opiskelut jatkuu, silti mies eli lapsen isä joutuu tästä vastuuseen ja rutosti. Itse tunnustan nämä synnit ja muutkin. Herra armahda sillä minun käte ovat viattoman vereasä ja raskaasti Amen Jeesus Nimessä. Matteus.4:17 Siitä ajasta rupesi Jesus saarnaamaan ja sanomaan: tehkäät parannus; sillä taivaan valtakunta lähestyi.

24

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Solujasi syntyy ja kuolee valtavia määriä koko elämäsi ajan. Eli pelkästään olemalla hengissä tuotat koko ajan hirvittäviä määriä dramaattisia hengenmenetyksiä omien solujesi kautta.

      • Ei kukaan ole niin höntti, että olisi ateisti, esim Esko Valtaoja ja sen lastenkirjojen kirjailia poikakaveri(?) ovat Saatanan palvojia, ateisti palvoo omaa vatsaansa, eli ei siis kanna minkään näköistä vastuuta, vaan on enemmänkin ehkä perässä vedettävä pihi.


      • Anonyymi
        kioski21 kirjoitti:

        Ei kukaan ole niin höntti, että olisi ateisti, esim Esko Valtaoja ja sen lastenkirjojen kirjailia poikakaveri(?) ovat Saatanan palvojia, ateisti palvoo omaa vatsaansa, eli ei siis kanna minkään näköistä vastuuta, vaan on enemmänkin ehkä perässä vedettävä pihi.

        Kai sinä sitten kuvittelet jopa sellaista, että viestissä johon vastasit, olisi kerro maailmassa olevan ihmisiä, jotka eivät usko yhteenkään teistiseen jumalaan.


    • Anonyymi

      Luuletko sinä tosiaan että joku tosihihuli vastaisi tähän yhtään mitään? Sinähän et ole - toivottovasti - aito hihhuli.

      • Jeesus on Herra.


      • Anonyymi
        kioski21 kirjoitti:

        Jeesus on Herra.

        No ok. Uskotaan että sinä olet täysverinen höyrypäähihhuli….


    • Anonyymi

      Taidat olla mies. Naisella on paremmat, lääkärin antamat tiedot ehkäisymenetelmistä.

      • Olen mies kyllä, ole ystävällinen ja korjaa jos havaitset virheen, sillä myönnän että nämä ovat kehäpäätelmiä. Oksasilppuri kierukat jauhaa lapsen mössöksi elävältä, kun taas mihin viittasin on hormoni kierukka joka estää elävää lasta kiinnittymästä kohtuun, eli äidin ihana lämmin elämän kohtu onkin kalmisto ja lapsen isä saa tuomiot ja rutosti. Psalm.9:13 Sillä hän, verenkostaja, muistaa heitä eikä unhota kurjain huutoa. Matt.4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."


      • kioski21 kirjoitti:

        Olen mies kyllä, ole ystävällinen ja korjaa jos havaitset virheen, sillä myönnän että nämä ovat kehäpäätelmiä. Oksasilppuri kierukat jauhaa lapsen mössöksi elävältä, kun taas mihin viittasin on hormoni kierukka joka estää elävää lasta kiinnittymästä kohtuun, eli äidin ihana lämmin elämän kohtu onkin kalmisto ja lapsen isä saa tuomiot ja rutosti. Psalm.9:13 Sillä hän, verenkostaja, muistaa heitä eikä unhota kurjain huutoa. Matt.4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."

        Kiitos viikon nauruista :D

        Juu, kierukkan tarkkaa toimintaa ei tiedetä, mutta se estää munasolun kiinnittymistä kohdun seinään. Eikä seillä mitää "mössöä" tule, ei sen enempää kuin ilman kierukkaakaan.


      • Anonyymi
        kioski21 kirjoitti:

        Olen mies kyllä, ole ystävällinen ja korjaa jos havaitset virheen, sillä myönnän että nämä ovat kehäpäätelmiä. Oksasilppuri kierukat jauhaa lapsen mössöksi elävältä, kun taas mihin viittasin on hormoni kierukka joka estää elävää lasta kiinnittymästä kohtuun, eli äidin ihana lämmin elämän kohtu onkin kalmisto ja lapsen isä saa tuomiot ja rutosti. Psalm.9:13 Sillä hän, verenkostaja, muistaa heitä eikä unhota kurjain huutoa. Matt.4:17 Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."

        Työnsitkö hyvä kioski21 sen oksasilppurikierukan nenästäsi vai korvastasi kuuppasi sisään? Näyttää tehneen varsin selvää jälkeä siellä. Ei taida olla enää ensimmäistäkään eheytettävissä olevaa aivosolua jäljellä.


      • mummomuori kirjoitti:

        Kiitos viikon nauruista :D

        Juu, kierukkan tarkkaa toimintaa ei tiedetä, mutta se estää munasolun kiinnittymistä kohdun seinään. Eikä seillä mitää "mössöä" tule, ei sen enempää kuin ilman kierukkaakaan.

        Aivan harkittu elämän keskeyttäminen, eli murha. Matteuksen evankeliumi:
        3:1 Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja, ja saarnasi Juudean korvessa, 2 Ja sanoi: tehkäät parannus; sillä taivaan valtakunta on lähestynyt.


      • kioski21 kirjoitti:

        Aivan harkittu elämän keskeyttäminen, eli murha. Matteuksen evankeliumi:
        3:1 Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja, ja saarnasi Juudean korvessa, 2 Ja sanoi: tehkäät parannus; sillä taivaan valtakunta on lähestynyt.

        :D Mutta yhtälailla voi keskeytyä ihan luonnostaakin...


      • mummomuori kirjoitti:

        :D Mutta yhtälailla voi keskeytyä ihan luonnostaakin...

        Sananl. 8:36 Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa." Johanneksen evankeliumi. 7:7 Teitä ei maailma voi vihata, mutta minua se vihaa, sillä minä todistan siitä, että sen teot ovat pahat. 15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.


      • kioski21 kirjoitti:

        Sananl. 8:36 Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa." Johanneksen evankeliumi. 7:7 Teitä ei maailma voi vihata, mutta minua se vihaa, sillä minä todistan siitä, että sen teot ovat pahat. 15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.

        Niin, miten nuo liittyvät näihin luonnollisiin abortteihin?


      • mummomuori kirjoitti:

        Niin, miten nuo liittyvät näihin luonnollisiin abortteihin?

        Älä tapa, ihminen on luonnostaan turmeltunut ja paha, silti käskyjen rikkomisesta seuraa raskaat sanktiot. 1. Moos. 4:6 Ja Herra sanoi Kainille: "Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy?
        7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"



      • kioski21 kirjoitti:

        Älä tapa, ihminen on luonnostaan turmeltunut ja paha, silti käskyjen rikkomisesta seuraa raskaat sanktiot. 1. Moos. 4:6 Ja Herra sanoi Kainille: "Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy?
        7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"

        Ei tuo ollut vastaus kysymykseeni.


      • Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, miten nuo liittyvät näihin luonnollisiin abortteihin?

        Kuparikierukka toimii niin, että se usein surmaa juuri elämänsä alkaneen lapsen. Kuparikierukan pääteho perustuu siihen, että se estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen kohdun limakalvoon. Sen takia kuparikierukkaa käytetään myös jälkiehkäisyssä surmaamaan lapsen. Aborttilääkärit ja gynegologit aiheuttavat valtavan määrän syntymättömien lasten kuolemia.


      • mummomuori kirjoitti:

        Ei tuo ollut vastaus kysymykseeni.

        Onhan se sitä, että kadutaan himoja ja tehdään parannus eikä lähdetä murha hommiin.


    • Anonyymi

      Kierrukka estää elämän alkamisen. Hedelmöitystä ei tapahdu.
      Tietenkin voidaan ajatella, että elämähän on jo kaikessa mikä elää. Jos aivan tarkkoja ollaan niin siittiösolu on hyvinkin eläväinen ja munasolu myös, mutta ilman hedemöitystä ei ala uutta elämää.

      • Olen kyllä tutkittuani saanut käsityksen, että hormonikierukka "jäädyttää" kohdun seinät ettei hedelmöittynyt munasolu kykene siihen kiinnittymään. Kiitos että otit kantaa.


      • kioski21 kirjoitti:

        Olen kyllä tutkittuani saanut käsityksen, että hormonikierukka "jäädyttää" kohdun seinät ettei hedelmöittynyt munasolu kykene siihen kiinnittymään. Kiitos että otit kantaa.

        Hormonikierukan teho perustuu kahteen seikkaan. Se paksuntaa kohdunkaulan limaa, eikä siittiöt pääse eteenpäin. Se myös tekee kohdunlimakalvoon muutoksen, jolloin ei alkio pääse kiinnittymään kohdun seinään.


      • mummomuori kirjoitti:

        Hormonikierukan teho perustuu kahteen seikkaan. Se paksuntaa kohdunkaulan limaa, eikä siittiöt pääse eteenpäin. Se myös tekee kohdunlimakalvoon muutoksen, jolloin ei alkio pääse kiinnittymään kohdun seinään.

        Psalmit:
        139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut. 1. Moos. 9:6 Joka ihmisen veren vuodattaa, hänen verensä on ihminen vuodattava, sillä Jumala on tehnyt ihmisen kuvaksensa.


    • Anonyymi

      Kuparikierukka toimii siten, että se usein surmaa juuri elämänsä alkaneen lapsen. Kuparikierukan pääteho perustuu siihen, että se estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen kohdun limakalvoon. Sen takia kuparikierukkaa käytetään myös jälkiehkäisyssä surmaamaan lapsen. Aborttilääkärit ja gynegologit aiheuttavat valtavan määrän syntymättömien lasten kuolemia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe