Kuinka TÖRKEÄ oli Harri Veijosen ennustus Kalliomoskeijan tuhosta?

Anonyymi

Kuinka TÖRKEÄ oli Harri Veijosen ennustus Kalliomoskeijan tuhosta?


Kun profetoimisasioissa eksytään äärimmäisyyksiin meneviin valheisiin, voidaan julkisissa nettikirjoituksissa lukea niin ”överiä” esitystä, ettei tiedä surkutella vai nauraako moista hömppää??

Veijosen "ennustus" Kalliomoskeijan asiassa
-------------------------------------------------.

Tällainen keissi oli Harri Veijosen taikatemppu-yritys saada ”ennustuksellaan” poksautettua Jerusalemissa oleva Kalliomoskeija maan tasalle! Kovat oli pojalla suunnitelmat! Että valitsi noitakeinojensa kohteeksi tuon muslimeille pyhän paikan! Ja yhdisti siihen sitten erään terrori-iskun päivämäärän, 11.9.2001. Saman syyskuun päivämäärän.

Kyllä nuo taikatemppujen puuhajat osaa keksiä melkoisia taikuuspaketteja! Temppu ja miten se tehdään!

No, oli melkoisen selvää, ettei Veijosen pitkäkään kynsikäsi ulottuisi niin suurelliseen hommaan, kuin että Kalliomoskeija tuosta vain – naps! – murenisi! Parhainkaan noituus ei välttämättä käy toteen? Sillä taikuuden ja noituus-ennustusten kategoriaanhan tuollaiset puuhastelut kuuluvat!

Käskikö Jumala ennustaa, puhua tuollaista?
--------------------------------------------------------
On 100 % varmaa ettei Jumala ”käskenyt” ennustella tuollaista!

• ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' ( 5 Moos 18:20)


On tosin täysin selvää, ettei Veijonen ole JUMALAN profeetta! - vaikka itseään kehuukin, näin:
• ”Sellaiseen pystyy vain erittäin hyvä profeetta. Tosin
minun erinomaisuuteni on jo todistettu ja vielä todistetaan
muilla tavoin..”

Niin todisteet ja faktat puhuvat aivan muuta! Veijonen ei ole edes ”hyvä ennustaja”! Kun Kalliomoskeijan tuhoa koskeva ”ennustus” ei toteutunut! Virhemarginaali oli 100%!
- niin ei miehellä ole (edes) realistisuudestakaan jäljellä pätkääkään, kun KEHUU omaa erinomaisuuttaan!

Säälittävää siis on, että eksyminen ja pimeys on tuota tasoa! Elämistä valhehenkien illuusiomaailamassa!

Jos jäljellä olisi edes ripaus totuutta ja moraalista selkärankaa, ei enää kehtaisi naamaansa näyttää, ei esiintyä enempää julkisuudessa?

Veijosen härski menettelylinja!
--------------------------------------
Sen sijaan, että veijonen olisi rehellisesti myöntänyt, ettei ollut
• ”hyvä ennustaja” (vaan 100 % epäonnistunut)
• ”ei ollut profeetta – saati Jumalan profeetta”

hän vaahtosi alla olevan (julkisen) selitysmöhkäleen...

** Kuinka hyvä profetia oli Kalliomoskeijan tuho 11. 9. 2021?

Anonyymi 22.09.2021 00:22
KUINKA HYVÄ PROFETIA OLI KALLIOMOSKEIJAN TUHO 11. 9. 2021?

Kirjoitin rukoilevani, että tuo ennustus olisi sattumaa parempi.
Jos Kalliomoskeija lähiaikoina tuhoutuu Juutalaistemppelin tulla,
ennustus oli huomattavasti sattumaa parempi. Jos Kalliomoskeija
tuhoutuu tasan vuotta myöhemmin, ennustus oli paljon sattumaa
parempi. Sellaiseen pystyy vain erittäin hyvä profeetta. Tosin
minun erinomaisuuteni on jo todistettu ja vielä todistetaan
muilla tavoin. "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin!"
HV http://wwnet.fi/users/veijone


Jumalan tutkintapöytä?
-----------------------------

Koska Veijonen kuitenkin kiskoo noitamaiseen ”ennustukseensa” mukaan Jumalan osuutta? ”Kirjoitin rukoilevani” - ja mainostaa itseään ”profeettana”:

- Eli koettaa petkuttaa ihmisiä näyttelemällä ”Jumalan profeettaa”, on nyt tuotava julkisesti esille tämä:

Harri Veijonen on päätynyt Jumalan totiselle tutkintapöydälle! Mitä siitä seuraa? Se, mitä Jumala on Raamatun Sanassa ilmoittanut. 5 Moos 18:20

Ei ole viisasta vetää Jumalan nimeä mukaan omiin noituushankkeisiinsa!
Jos – ja kun – joku niin tekee – niin on täysin varmaa, että tilintekohetki on edessä. Siinä ei sitten enää selitykset mitään auta!

Kun JUmalan Pyhä NImi ja asia on saatettu häväistykseen, se on majesteettirikkomuksen tasoinen moka! Pahinta sorttia.

56

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajalle . . . HERÄTYS . . .

      . . .

      . . . TUOMITSET silloin - ITSESI --- kun TUOMITSET TOISET . . . !

      Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

      Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

      Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

      • Anonyymi

        Huomautusta, selvennystä!

        1) Aloittaja on kyllä ”hereillä” joten herätyskelloja ei tarpeen . . .

        2) Aloittaja ei harjoita ”tuomitsemista” ja tietää rajansa: Jumala on suvereeni tuomari!

        3) Selvennystä. Raamattu (UT) osoittaa ja opettaa, että on olemassa monia erilaisia tapoja ja käytäntöjä, joista ehkä nyt muistuttaminen? On:
        • koettelu,
        • arvostelu
        • nuhtelu
        • varoitus
        • kehotus
        • jne

        Raamatun (UT) mukaan
        • ”kaikki on koeteltava” ( 1 Tess 5:21)
        • ”henget on koeteltava, tutkittava” (1 Joh 4:1)
        • ”synneistä on nuhdeltava” ( Matt 18:15, 1. Tim, 5:20, je)
        • ”harhaoppista tulee karttaa”.
        • jne

        Ja? Väärät profeetat pitää paljastaa ja todeta. Raamatun sanalla!

        Siis? Kysymys ei ole mistään ”tuomitsemisesta”. Joka kuuluu Jumalan monopoliin.

        Kyse on siitä, että niinkuin kirurgi tarttuu skalpelliin silloin, kun paise pitää leikata, taikka tappava syöpäkasvi on poistettava! Niin Jumala valvoo, että väärien profetioiden ja profeetoiden saastuttava tauti-ilmiö on kertakaikkisesti todettava! ON lopullisesti Jumalan asia, mitä ja miten Hän sitten sankioita ja ”tuomiota” jakaa!

        Aloittaja tekee sen tehtävän ja osuuden, joka on annettu.
        JUmala tekee taas sen, mikä Hänen suvereeniin oikeushallintoonsa kuuluu.

        Tuomari - JUmala!
        Ja palvelija (aloittaja) ovat eri tasoja.

        Aloittaja kyllä tietää oman pienen asemansa ja tehtävänsä!

        Joka tahtoo ”suosia ja suojella” saastaisia valheprofeettoja - tekee sen omalla vastuullaan!


      • Anonyymi

        Mikäs ihmeen tyyppi sinä ITSE olet???


    • Veijonen ei ole erehtymätön mutta hänen oppinsa aika lähellä totuutta.

      • Anonyymi

        Veijosen "oppi" näkyy julkisesti.
        Jos "oppiin" sisältyy jatkettu valehtelu, sellainen "oppi" on paholaisen oppi.


      • Anonyymi

        Suurista profeetoista Luotan enemmän veijosen ennustuksiin, sillä hänen lukunsa sisältää aina pirun vaaksion; jesus, Pyhä henki ja veijonen.

        Mustalainen ennustaa kristallipallostaan sen, mistä asiakas haluaa maksaa.

        Profeetta veijonen huomioonottaa vaaksiossaan aina Jeesuksen, Pyhän henken ja Ratinan stadionin ihmetempasun melkein 60 m.

        Jesajan kirjassa luvattu Pyhä luku on henkellisesti tullut toteen juuri pirun vaaksiona.

        Amen


    • Anonyymi

      Aloitus on asiaa.
      Miten pitkään saavat tuollaiset huijari-profeetat höynäyttää?

      Joku raja olla pitää!!!

      • Anonyymi

        Profeetta veijonen ei ole toistaiseksi saanut vankilatuomiota, ainoastaan ehtoollista ja tuntuvat sakot.


    • Anonyymi

      Veijonen povasi 100% harhaan. Siinä meikä suomen paras ennustelija.

    • Anonyymi

      Valhe mikä valhe. Ei musta muutu valkeaksi uusilla valheilla!!

    • Anonyymi

      Että tuo Veijonen kehtaakin veilä mainostaa itseään!

    • Anonyymi

      Uutta Jerusalemin temppeliä ei KOSKAAN rakenneta Kalliomoskeijan tilalle ja tontille, vaan DAAVIDIN KAUPUNKIIN, missä se alunperin sijaitsi. Samoin nykyinen Itkumuuri on Hadrianuksen muuri roomalaisajalta, eli pakanamuuri, ei siis pyhä rukouspaikka ja kun uusi temppeli valmistuu Daavidin kaupunkiin, se ympäröidään uudella muurilla. Valitettavasti Antikristus tulee saastuttamaan sen kolmeksi ja puoleksi vuodeksi, mutta sitten Kristus saapuu pyhineen ja ei ole tietoa sitten, onko temppeliä silloin enää olemassa, koska Taivaasta laskeutuu Uusi Jerusalemi ja Herra itse on oleva sen temppeli!

    • Anonyymi

      MAASSA EI HALUTA OLEVAN YHTÄÄN PROFEETTAA

      Ei tarvitse mennä jumalattomien keskusteluryhmiin vaan ns. uskovienkin ryhmissä tulee vastaan sama vastustus: Et sinä eikä kukaan muukaan voi eikä saa olla oikea profeetta!

      Tosiasia kuitenkin on, että Suomessa on profeettoja ja minä olen heistä merkittävin. Turha väheksyä jo toteutuneita profetioitani ja korkeatasoista profeetallista kirjallisuuttani. Asia ei muutu miksikään, vaikkei kukaan haluaisi niitä lukea, vaikka tärkeimmät kirjat ovat ilmaisjakeluna sivuillani. Mitään tietämättömät eivät varmasti luekaan, koska he haluavat olla tietämättömiä pimeän käsityksensä ulkopuolisista asioista. HV http://wwnet.fi/users/veijone

      KOMMENTTI

      Daniel Elkama: Harri, sinä olet Suomen suurin profeetta yhdessä Petri Paavolan kanssa.


      YSTÄVÄNI JOUKO PIHO

      Kari Hokkanen: No Harri, onko Jouko Piho mielestäsi oikea profeetta?
      Kimmo Lähde: Jouko Piho on kaikista höpöin näissä profetioissaan. On saanut mm profetian: Hänestä tulee Suomen presidentti. Eräässä haastattelussa kysyttiin, moniko profetioistaan on toteutunut? Joutui vastaamaan: Ei yksikään.
      Harri Veijonen: En pidä Joukoa oikeana profeettana, mutta otin hänet mukaan teokseeni "Suomen profeetat ja profetiat", koska hänellä on yritystä ja hän pitää kirjaa kaiken maailman ihmisprofetioista. Piholla arvostan eniten hänen Israel-kirjojaan, http://www.jouko-piho.fi/427816952/category/1342142/verkkokauppa Harhaopistaankin huolimatta pidän Joukoa kaverinani.
      24. 9. 2021 Jouko itse kirjoitti otsikolla "Olen profeetta - en ole profeetta". Jumala ei ole vielä vihinnyt eli voidellut minua profeetaksi ja antanut minulle sen merkiksi lahjan tehdä ihmetekoja, jotka vahvistaisivat Jumalan minulle antaman sanoman oikeellisuuden.


      MITÄÄN TIETÄMÄTTÖMÄT SUURIA EKSYTTÄJIÄ

      40 vuotta olen selittänyt asioita niin että luulin jo vihdoin päässeemme Isä yksin tietää ja milloin tahansa oppineista mitään tietämättömistä. Mutta tietämättömät vain korottavat ääntään kun ylösotto lähenee. He ovat suureksi taakaksi lopun totuuden opettajille.

      Muistan kun Lauritsalassa kirkon nuori kirjoitti minua vastaan lehdessä, että Jeesus voi tulla tänään tai 500 vuoden kuluttua. Tuollaiset mitään tietämättömät eivät ole vähän eikä edes paljon erehtyviä vaan suuria eksyttäjiä! On sentään olemassa sukupolvi joka ei katoa kuin myös tuhatvuotislaskelma ja 1335 päivää. Niiden yksityiskohdissa on voitu erehtyä, mutta erehtyjä ei ole pieninkään eksyttäjä. Sanoisin kovasti mitään tietämättömille, ellei minun kävisi heitä sääliksi. Valitettavasti en enää jaksa jauhaa alkeita lopun ajan totuuksista. He jotka seuraavat nettisivujani ovat jo pitkällä lopun profetian ymmärtämisessä. HV http://wwnet.fi/users/veijone

    • Anonyymi

      Ketä voi syyttää sen moskeijan rakentamisen sallimisesta.

      • Anonyymi

        Eimen, Te juutaan portot, laskeutukaa Juudean erämaahan ja tehkäätte lammaspaimenista pyhättöjä,cillä syntinne periytyvät uuhien 4. Sukupolveen asti!

        Totisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eimen, Te juutaan portot, laskeutukaa Juudean erämaahan ja tehkäätte lammaspaimenista pyhättöjä,cillä syntinne periytyvät uuhien 4. Sukupolveen asti!

        Totisesti

        Pastori Veijalainen kusettaa seurakuntaa, lukemalla Raamattua kuin Piru jallua.


    • Anonyymi

      Veijonen on väätä profeetta. 5 moos 18:20

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Väärä profeetta veijonen

    • Anonyymi

      Suomen kristikunnassa on omatekoisia profeettoja kuin vilkkilässä kissoja. Herra ei heitä noteeraa, mutta tulee sekin aika. Matt 21-23

    • Anonyymi

      Omatekoiset profeetat eli ennustelijat - erehtyvät, koska toimivat omissa voimissaan!

    • Anonyymi

      Harri Veijonen. Omatekoinen ennustaja, ei Jumalan profeeta. Piste. Amen.

    • Anonyymi

      Monet antavat höynäyttää itseään kun ottavat todesta valeprofeettojen satuja!

    • Anonyymi

      AJANKOHTA TARKENTUU
      Suomi 24 ryhmissä kiusataan kysymyksellä sano päivä ja hetki milloin Jeesus tulee. Sellainen kysymys on idioottimaista kun tiedetään, ettei yhtä päivämäärää ole mahdollista ihmisen tietää. Ei Isä yksin tietää sanan perusteella vaan Jeesuksen sanan, valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä (Mt 25:13).
      Kuitenkin olen tiennyt Jeesuksen tulemuksen ajan noin 40 vuotta. Aika tiedetään tapahtumana, joista olen kirjoittanut kolme kirjastakin: Tuleva Lähi-Idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen (1986)(löytyy ilmaisena netissäkin), Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin (1995)(löytyy ilmaisena netissäkin) ja Palestiina maan päälle ja seurakunta yläilmoihin (2019).

      Eräs vouhottaa Suomi 24:ssä Veijosen TÖRKEÄNÄ erehdyksenä, kun ennustin Kalliomoskeijan tuhoa ajankohtaan 11. 9. 2021. Ennustus on törkeä palestiinalaisille, jotka vastustavat Kalliomoskeijan tuhoa uuden Juutalaistemppelin tuloksi. Ennustus itsessään ei ole edes huono vaan hyvä, jos ja kun Kalliomoskeija tuhoutuu ja Juutalaistemppeli tulee. Senkin tapahtuman ajankohdassa ymmärrys lisääntyy, ajankohta tarkentuu. Olen nyt puhunut kahtalaista mahdollisuutta: 11. 9. lähivuonna tai hieman myöhemmin kun Trump on palannut valtaan.

      Lienee virhe puhua 70. vuosiviikosta viimeisenä vuosiviikkona. Jeesuksen paluun laskelmat-kirjasessani (löytyy ilmaisena netissäkin) puhun viimeisestä vuosiviikosta. Lakelmissani 70. vuosiviikko oli viimeinen ennen valerauhan teon alkamista 1993. Laskin näet juutalaisten säädettyä asumista Jerusalemissa. Toivottavasti se laskelmani ei ole tarkalleen oikeassa, sillä silloin Messias olisi kuollut 38 jKr. ja tuhatvuotislaskelmalla Messiaan näkyvä paluu tulisi vasta 2038.

      Seurakunnan ylösoton aikaa olen siis ennustanut oikein jo 40 vuotta, mutta viikkoa milloin se tapahtuu ei ole ollut mahdollista tietää, vielä. Se tiedetään silloin kun sovitaan siitä milloin Lähi-Idän valerauhasopimus tehdään sisältäen Jerusalemin ja Palestiinan ja Antikristuksen mukana ollen.

      Viikkoa on odotettu mm. 1986, 2007 ja 2014, mutta turhaan kun valerauhasopimiseen ei vielä ollut ryhdytty. En ole kovin halukas vieläkään esittämään sen kriittisen viikon ajankohtaa. Toki olen puhunut mahdollisuuksista tammikuun loppu 2026 tai 2028. Ne ovat kuitenkin epävarmoja. Varmaa on, että ajankohta tarkentuu loppuun asti.

      Harri Veijonen http://veijonen.fi

    • Anonyymi

      Kun Veijonen on erehtynyt MONTA kertaa, hänessä näkyy Raaman ilmotuksen mukainen VÄÄRÄN profeetan tunnusmerkki.

      Lukekaan 5 Moos 18 luvun loppujakeita!

    • Anonyymi

      Veijonen on kuin jokin "povaaja" joka sepittää sitä ja tätä. Muka tarkennuksia?

      Jumalan profetiat ovat niin ja amen. Ei niitä tarvitse edioida moneen kertan.

      Veijonen on väärä profeetta, ja tämän voi julkisesti todeta.

      Väärä profeetta tunnistetaan siitäkin, että hänen ennustuksensa EI TOTEUDU!

      Se on Raamatun opetus, 5. Moos 18 luvun loppujakeiden mukaan.

      Raamattu on YLIN auktoriteetti!

      • Anonyymi

        Ylimmät auktoriteetit Koraani ja Raamattu palavat yhtä iloisesti, kun vain saavat bensakylvetyksen ja tulta.


    • Anonyymi

      Kun profeeettana esiintyvät erehtyy pahasti ja toistuvasti, hän on omatekoinen ennustelija, povaaja. Jumalan antamat profetiat toteutuvat

    • Anonyymi

      Mitä raivostuttavaa siinä on, jos kalliomoskeija tuhoutuu tai al aksan moskeija? Se minkä Israelin Jumala on päättänyt tapahtuu. Hän on antanut pakanoiden tallata Jerusalemia tietyn ajan ja se päättyy. Suuri maanjäristus on odotettavissa Ilmestyskirjan mukaan. Muslimien moskeijat voi tuhoutua niiden omista epätarkoista ohjuksista.

      • Anonyymi

        No, se on ja olisi ihan ERI asia, kuin jonkin Veijosen pimeät ennustukset!

        Jumala päättää ja tietää aikataulut, ei yksikään valheprofeetta!


    • Anonyymi

      Ennustelijat ovat povareita.

    • Anonyymi

      Kun Iran saa pomminsa valmiiksi, se tuhoaa al aqsan, mikä ei sivistysmaita sureta.

    • Anonyymi

      Veijonen "ennusti" tarkan päivämäärän Kalliomoskeijasta, eikä se toteutunut.
      Väärän profeetan tunnusmerkit. Raamatun mukaan.
      Lukekaa 5 Moos 18. luvun loppujakeita.

      Älkää antako Veijosen höynäyttää!!

    • Anonyymi

      Eihän se Veijonen voi perua ja katua.... menis julkinen maine.

    • Anonyymi

      Veijonen on siduttu vääriin henkiin...

    • Anonyymi

      Oletteko ihan tosissanne uskoessanne, että Veijonen jotenkin pystyisi ennustamaan tulevia tapahtumia maailm assa tai uskonnollisella kentällä? Tämä ei VOI olla mitenkään mahdollista valitettavasti. Älkää uskoko kaikenlaisia väitteitä joita jotkut esittävät ilman perusteluja.
      Ensiksikin Raamatussa ei missään kohdassa todeta aikana jossa elämme nykypäivänä olisi olemassa profeettoja.
      Kukaan ei pysty ennustelemaan yhtään mitään. Kaikki ne ovat vain arvauksia ja oman mielikuvituksen vilkkasta tuotetta.
      Jos haluat tutkia luotettavia profetioita, pitäydy pelkästään Raamatussa luettavissa
      olevista ja todella unohda kaikenlainen jeesustelu ja huuhaa informaatio,

    • Anonyymi

      Sitten, kun Jeesus tulee takaisin, saavat viimeistään silloin muslimit lopulliset lähtöpassit Temppelivuorelta.

    • Anonyymi

      Eräs vouhottaa Suomi 24:ssä Veijosen TÖRKEÄNÄ erehdyksenä, kun ennustin Kalliomoskeijan tuhoa ajankohtaan 11. 9. 2021. Ennustus on törkeä palestiinalaisille, jotka vastustavat Kalliomoskeijan tuhoa uuden Juutalaistemppelin tuloksi. Ennustus itsessään ei ole edes huono vaan hyvä, jos ja kun Kalliomoskeija tuhoutuu ja Juutalaistemppeli tulee. Senkin tapahtuman ajankohdassa ymmärrys lisääntyy, ajankohta tarkentuu. Olen nyt puhunut kahtalaista mahdollisuutta: 11. 9. lähivuonna tai hieman myöhemmin kun Trump on palannut valtaan.

      Lienee virhe puhua 70. vuosiviikosta viimeisenä vuosiviikkona. Jeesuksen paluun laskelmat-kirjasessani (löytyy ilmaisena netissäkin) puhun viimeisestä vuosiviikosta. Lakelmissani 70. vuosiviikko oli viimeinen ennen valerauhan teon alkamista 1993. Laskin näet juutalaisten säädettyä asumista Jerusalemissa. Toivottavasti se laskelmani ei ole tarkalleen oikeassa, sillä silloin Messias olisi kuollut 38 jKr. ja tuhatvuotislaskelmalla Messiaan näkyvä paluu tulisi vasta 2038.

      Seurakunnan ylösoton aikaa olen siis ennustanut oikein jo 40 vuotta, mutta viikkoa milloin se tapahtuu ei ole ollut mahdollista tietää, vielä. Se tiedetään silloin kun sovitaan siitä milloin Lähi-Idän valerauhasopimus tehdään sisältäen Jerusalemin ja Palestiinan ja Antikristuksen mukana ollen.

      Viikkoa on odotettu mm. 1986, 2007 ja 2014, mutta turhaan kun valerauhasopimiseen ei vielä ollut ryhdytty. En ole kovin halukas vieläkään esittämään sen kriittisen viikon ajankohtaa. Toki olen puhunut mahdollisuuksista tammikuun loppu 2026 tai 2028. Ne ovat kuitenkin epävarmoja. Varmaa on, että ajankohta tarkentuu loppuun asti.

      Harri Veijonen http://veijonen.fi


      EI LIENE AIKAA VAIHTAA ANTIKRISTUSTA

      En ole kertonut, että ensimmäinen antikristusehdokkaani, jota odotin vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa, oli 1985-86 Italian Bettino Craxi. Olihan Tituskin Rooman prinssi. Paljon enemmän antikristusprofetioita täytti seuraava ehdokkaani Mihail Gorbatshov. Aina vaihdetaan uuteen tulkintaan kun vanha osoittautuu vääräksi. Se pilkkaajien väite on aivan totta, sillä Raamatun totuus ei muutu, mutta tulkinnat kehittyvät.

      Gorban poistuttua olen yhtynyt selityksiin, että Donald Trump olisi viimeinen suuri Antikristus. Johan Gorban aikana kirjoitin, että Trump on kuin Antikristus Israelin ystävänä ja hiomassa valerauhaa. Toisena TOP 25 antikristuslistalla on vielä tuntematon henkilö, joka ilmestyisi kuin tyhjästä mukaan vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa. Muita miehiä en näe lainkaan hyvinä ehdokkaina.

      Vaikka oma 70-vuosiviikkolaskelmani tuhatvuotislaskelmalla antaa mahdollisuuden Messiaan näkyvälle paluulle vasta 2038, en pidä sitä oikeana. Jos niin olisi, vielä ehtisi antikristuslistat vaihtumaan ja uusia ehdokkaita tulemaan.

      Takarajana Messiaan näkyvälle paluulle pidän tällä hetkellä vuotta 2034. Silloin on Jeesuksen kuolinpäivä 14. Nisankuuta keskiviikko kuten ilmeisesti oli Herran kuollessakin 34 jKr ja samoin tänä vuonna oikea pääsiäinen oli kirkkojen pääsiäisviikolla keskiviikkona. Juutalaiset juhlivat pääsiäistä oikeaan aikaan. Jehovan todistajat samoin. Onneksi sentään jotkut meistä uskovistakin.

      Jeesuksen paluun laskelmat puhuvat vahvimmin sen puolesta, että näkyvä paluu tapahtuu jo noin 2030. Koska vihan aika ei kestäne 7 vuotta vaan 1335 päivää, valerauha ylösottoineen olisi varmimmin 2026-28. Siihen hyvin ehtii mukaan Donald Trump. Eikä Antikristuksesta olisi epäselvää enää sen jälkeen, jos Trump tulee juutalaisille avuksi uuden Juutalaistemppelin rakentamiseksi.

      Tuskin tulee siis tarvetta vaihtaa antikristusehdokasta enää uuteen. Donald Trump paljastunee pian Antikristukseksi. Ei hän itse myönnä olevansa Antikristus vaan hän täyttäisi viimeiset, varmimmat ja suurimmat antikristusprofetiat.

      Harri Veijonen http://veijonen.fi


      TÄSMENNYKSIÄ

      1. 70. vuosiviikko. Juuri kirjoitin, että viimeinen vuosiviikko ei olisi seitsemäskymmenes. Ilmeisesti se kuitenkin on, ja niin vapaiden suuntien tulkinta olisi oikea siinä, että Jeesus kuoli 69 vuosiviikon mentyä ja jäi yksi vuosiviikko lopun aikaan. Minun laskelmassani Jeesus kuoli 62 viikon mentyä, ja laskelma keskeytyi kun juutalaiset ajettiin pois Jerusalemista 70 jKr. jatkuakseen taas 1967. 70 viikkoa loppuun asti olisi ollut sota rauhan teon alkamiseen 1993. Toivon olevani väärässä. Viimeinen vuosiviikko 7 viimeistä vuotta ennen Messiaan näkyvää paluuta.

      2. Isä yksin tietää. "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?" (Mt 24:3). 35: "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. 36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin."
      Mielestäni Isä yksin tietää maailmanlopun päivän eikä Jeesuksen tulemuksen päivän. Ihmettelen vaan miksi saan niin kovaa vastustusta tästä mielestäni Sanan mukaan selvästä asiasta. Ei se muuta sitä, että Jeesuksen tulemuksen päivä tiedettäisiin. HV

    • Anonyymi

      Tärkeyttä jatkat Veijonen. Olet menettänyt uskottavuutesi, vai n jokunnen hömppä pitää sinua rhellisensä. Olet vilpillinen. Ennustaja.

      • Anonyymi

        Veijonen parka vielä yrittää höynäyttää herkkäuskoisia ja Raamattua tuntemattomia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veijonen parka vielä yrittää höynäyttää herkkäuskoisia ja Raamattua tuntemattomia!

        Veijonen on omatekoinen ennustelija. Huono sellainen,


    • Anonyymi

      Jumala ilmoitti jo Moosekselle "väärän profeetan" tunnusmerkit.
      Ne todistavat lahjomatta, että Veijonen kuuluu vääriin profeettoihin.


      Lue 5. Moos 18: 20-22

      • Anonyymi

        Kun profeetta kiskasee 60 metriä moukaria, on hänen sanomansa kuin lähdevesi purossa,

        Ylöstempasu tapahtuu 1 7 2023 ja lähtijöitä oli tasan yksi.


    • Anonyymi

      veijonen on Raamatun sanojen valossa väärä profeetta. 5. Moos 18 luvun loppujakeet.

    • Anonyymi

      Veijonen parka, pimeässä yrittää...

    • Anonyymi

      veijonen on väärä profeetta. Raamatun sanan todistuksella.
      5. Moos 18: luvun loppujakeet.

      Viisaat ja hengelliset uskovat eivät anna vääärn profeetan itseään höynäyttää!

    • Anonyymi

      veijosen fanit ovat maktalal hänen kanssaan - minne?
      Sinne, minne Jumala on säätänyt valheen puhjien ja väärien profeettojen finaalin!

    • Anonyymi

      veijonen on ennustelija kuin taikuri joka vetää aina jonkun päivämäärän eikä osu kohdalleen. Sitten selittää, taas pötyä!

    • Anonyymi

      Veijonen on ennustelija, ei Jumalanprofeetta!

    • Anonyymi

      joillain ei oo muuta kuin soittaa suutaan

    • Anonyymi

      Jos oisin veijonen, en kehtaisi naamani näyttää KAIKKIEN niin ennusteluiden perästä, jotka EIVÄTkäyneet toteen!

    • Anonyymi

      RIP Harri, olit ykkönen.

    • Anonyymi

      JOS veijonen ja muut--- olisivat Jumalan Hengen vaikuttamia profeettoja VÄÄRIÄ taikka toteutumattomia sanomie EI tulisi!

      Koska? Jumala ei erehdy.

      Mutta? Ku n veijonen ja muut ovat Omissa Voimissaan ja järjen päätelmissä, ja jopa astrologian ja "merkkien" avulla ryhtyneet povaamaan! - Niin on täysin selvää etät sellaiset ennustelut ovat kuin lastu laineella, pilvi taivaalla!

      Ne tulee ja menee.

      Eikä Kiakkivaltiaalla Jumalalla ole MITÄÄn yhteyyttä sellaisisssa roskaprofetioissa!

      • Anonyymi

        Meitin talossa oli talkkarina vempula, sillä oli monta lapsukaista ja väärät sääret, sydän oli oikealla.


    • Anonyymi

      veijonen on maallisen matkansa päättänyt

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe