Kun esim. lukee näiden rasmuslaisten kommentteja, niin väkisin tulee mieleen, että ÄO jää alle 80.
Paljonko ns. "suvaitsevaisten" keskimääräinen ÄO mahtaa olla?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama tulos minulla. Tapaan paljon suvakkeja ja heidän ystäviään. Kyllä äo on matala. Ei voi mitään, että ovat saanet matalan tason. Ollaan me muut fiksumpia.
- Anonyymi
Sama kuin somaleilla keskimäärin, eli n. 70.
- Anonyymi
onko sompuilla noinkin korkea, oon aina luullut, että se on jotain 30 luokkaa..
- Anonyymi
Nyt on löydetty nuotion vierestä koiran pää ja tassut. Loppuosa koirasta on SYÖTY. 5 koiranomistajaa on ilmoittanut että kyseessä voi olla heidän koiransa.
Ei suvakkien kannattaa pitää koiransa näkösällä. Syökööt niitä suvakkien koiria. - Anonyymi
Sinun täytyy olla huippuälykäs yksilö. Muutenhan ei ole ymmärrettävissä miten noin loistokkaan, älykkään, sisällökkään ja verbaalivirtuoottisen ajatusrakennelman olet saanutkaan aikaan. Varaudu vastaanottamaan ansaittu kirjallisuuden Nobel.
- Anonyymi
Ei yllä edes plussan puolelle. Miinuksella ja pitkällä siellä on lukemat.
- Anonyymi
Ei älykäs ihminen voi kannattaa haittamaahanmuuttoa.
- Anonyymi
Mensan testistä sain vuosikymmen sitten 138 ja oon punavihreä.
- Anonyymi
Luulin että 200......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145