Miten sinkut saa seksiä?

Anonyymi

Kun sanotte että on kivaa olla sinkku niin onko kivaa myös ettei saa seksiä koskaan?
Seksin saaminen ei ole kovin helppoa miehelle ainakaan niin oletteko vaan sitten ilman ja kärsitte?

173

4282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ei sinkkujen kuulu saada koskaan seksiä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Seksiä ei harrasteta kenen kanssa tahansa. Hyvin pärjää ilman seksiä. Kun kohtaa ihmisen johon rakastuu ja jonka tuntee omakseen ja aletaan seurustelemaan niin sitten vasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Seksiä ei harrasteta kenen kanssa tahansa. Hyvin pärjää ilman seksiä. Kun kohtaa ihmisen johon rakastuu ja jonka tuntee omakseen ja aletaan seurustelemaan niin sitten vasta.

        Samoin ajattelen sinkku miehenä. Apu aina lähellä, jos tulee tarvetta päästää paineita ulos.


      • Anonyymi

        Sinkut tekevät henkisen selibaatin siinä vaiheessa, kun irtosuhteita tai huoria ei jaksa eikä halua harrastaa. Jos oikeata suhdetta ei löydy, kumppania ja läheistä jonka kanssa rakentaa yhdessä elämää, niin henkinen selibaatti toimii.


    • Anonyymi

      Sooloseksikin on seksiä ja sitä saa aina halutessaan. Sitäpaitsi se on aina parempaa kuin huono seksi jonkun toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Sooloseksi ei ole seksiä. Seksi on kahden tai useamman ihmisen välillä oleva seksuaalinenakti. Toki runkkaaminenkin voi tuoda hyviä säväreitä, mutta siitä puuttuu paljon sitä, mitä aidossa seksissä tapahtuu.


      • Anonyymi

        "Sooloseksikin on seksiä ja sitä saa aina halutessaan. Sitäpaitsi se on aina parempaa kuin huono seksi jonkun toisen kanssa."

        Näinhän se on, moneltakin kantilta ajateltuna. Sitä seksiä voi harrastaa myös vaikka entisen kihlatun kanssa. Mä hankkiuduin raskaaksi sinkkuna, juuri exmieheni kanssa. Nyt mä varsinaisesti ole enää sinkku (yksinäinen) vaan mulla on lapsi, jonka kasvatan aikuiseksi.
        Mä tein oman valintani, naisena se on suhteellisen helppo olla yksinhuoltaja, tavallisesti.

        Mulle nyt sattui mutkia matkaan, lapseni isä haluaa tapaamisoikeuden lapseensa, joten mä tulen olemaan riippuvainen myös hänen suunnitelmistaan, työmatkoistaan ja lomistaan.
        Asukoot vaikka Lapissa, meidän kotiimme ei taatusti päädy asumaan, jos niin kuvittelee.
        Parisuhde joka kerran päättyi, ei enää tule kukoistamaan... Munt hylätään ainoastaan kerran, silloin kun mä olen menettänyt luokitukseni ykkösvaihtoehtona. Mä en ole varanumero.


    • Anonyymi

      En tiedä sinkuista, mutta me paatuneet ukkomiehet käytämme nettikauppoja.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Kyllä ne kumilortot alkaa kyllästyttämään aika nopeasti, parin orkun jälkeen. Ne eivät edes käy itse pesulla session jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kumilortot alkaa kyllästyttämään aika nopeasti, parin orkun jälkeen. Ne eivät edes käy itse pesulla session jälkeen.

        Onneksi mieltymyksiä on vielä vaihtelevammin kuin laitteita.
        Makunsa kullakin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi mieltymyksiä on vielä vaihtelevammin kuin laitteita.
        Makunsa kullakin.

        -keinovaginamies-

        Tietysti jos orkun päätteeksi, hörppäis mällit suuhunsa putken toisesta päästä... Pääsis jonkinlaiseen makuunkin.


    • Anonyymi

      Oli sinkku miespuolinen tai naispuolinen saa seksiä sinä kun muutkin. lähtee vaan paarin,ravintolaan kahvilaan,laivalle.Iskee sieltä jonkun vain kerta panoa varten. Myös kaikilla on kädet,miehillä ja naisilla: Oman käden kautta oneen.Ei tarvii seski leluja.Kuka hitto haluaa koko lehmän? Kun litra maitoa riitää siloin tällöin.Sinkuna on helpoa oli mies tai nainen.

      • Anonyymi

        Nainen saa surkeaa seksiä sieltä baarista(kin) ja naiselle pano ei ole nautinto vaan jotain vastenmielisen ja suoranaisen kärsimyksen väliltä.

        Nainen ei ole seksissä edes objekti vaan tekninen apuväline.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen saa surkeaa seksiä sieltä baarista(kin) ja naiselle pano ei ole nautinto vaan jotain vastenmielisen ja suoranaisen kärsimyksen väliltä.

        Nainen ei ole seksissä edes objekti vaan tekninen apuväline.

        Niin mieskin. Kuka nainen muka suostuu johonkin "miehen käyttöön"? Ukko alle ja sen avulla hoidetaan oma tuleminen. Katotaan sitten jaksaako sen miehenkin hoitaa maaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mieskin. Kuka nainen muka suostuu johonkin "miehen käyttöön"? Ukko alle ja sen avulla hoidetaan oma tuleminen. Katotaan sitten jaksaako sen miehenkin hoitaa maaliin.

        Tämmöiset tekstit tappaa kyllä seksihalut kerta laakista. pitäkää lehmät tunkkinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöiset tekstit tappaa kyllä seksihalut kerta laakista. pitäkää lehmät tunkkinne.

        Nyt ymmärrät sitten paremmin naisia! Ei se vaadi kuin yhden pienen jutun mikä ei ole kohdillaan, niin seksihalut on tapettu hetkessä.


      • Anonyymi

        Se on teidän vanhojenpoikien vaikea ymmärtää, ettei se naisille ole kiukuttelun aihe olla seksittä.


    • Anonyymi

      Naiset kyllä panee jännämiehiä ja viinamiehiä joita hakevat baarista ja saavat niin seksiä. Tavalliset miehet ei seksiä saa sinkkuna.

    • Anonyymi

      "Nainen saa surkeaa seksiä sieltä baarista(kin) ja naiselle pano ei ole nautinto vaan jotain vastenmielisen ja suoranaisen kärsimyksen väliltä.

      Nainen ei ole seksissä edes objekti vaan tekninen apuväline."

      Samaa mieltä! Hyvin sanottu!

    • Anonyymi

      Jokainen voi kokeilla tinderii saakosieltä naista. Veikkaan että ette saa tavis mies ei saa. Pitää olla komea ja jotenkin edes julkkis että naiset kiinnostuisi.

      • Anonyymi

        Vau kiva tietää olevansa komea ja julkkis!

        Ei tinderistä ihan joka päivä naista saa mutta ei se nyt mikään vaikea temppu ole saada sieltä seuraa


      • Anonyymi

        Ei voi kokeilla, jos ei ole muijalta lupaa! Tulee pitkin korvia.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Kyllä voi saadakin, jos vaan laskee omaa rimaansa riittävän alas. Suorastaan maahan etten sanoisi. Mutta sen verran puistattavaa ajatella harrastavansa seksiä niiden rokkilehmien kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau kiva tietää olevansa komea ja julkkis!

        Ei tinderistä ihan joka päivä naista saa mutta ei se nyt mikään vaikea temppu ole saada sieltä seuraa

        Tule asumaan tänne korpeen, niin aika harvassa alkaa olla mätsit. On vaan satakiloista Hilmaa ja muutama muu kanttura tarjolla. Sitten joku nirppis parikymppinen, joka saa kyllä munaa muualtakin jos vaan tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule asumaan tänne korpeen, niin aika harvassa alkaa olla mätsit. On vaan satakiloista Hilmaa ja muutama muu kanttura tarjolla. Sitten joku nirppis parikymppinen, joka saa kyllä munaa muualtakin jos vaan tahtoo.

        Sinä olet itse valinnut asua korvessa. Ei siinä ole mitään uutta että naiset on syrjäseuduilla vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule asumaan tänne korpeen, niin aika harvassa alkaa olla mätsit. On vaan satakiloista Hilmaa ja muutama muu kanttura tarjolla. Sitten joku nirppis parikymppinen, joka saa kyllä munaa muualtakin jos vaan tahtoo.

        Oletko ajatellut tilata taikkunaisen kotiin silittään sukat


    • Anonyymi

      Naiset saavat mistä vaan, miten vaan ja milloin vaan.

      Miehet saavat jos ovat vähintään 185 cm pitkiä, omistavat tappajan leuan & metsästäjän silmät, ovat hyvätuloisia tai kaulatatuoituja jännämiestappajarikollisia, omistavat hienon auton eivätkä ole tylsiä kilttimiehiä.

      • Anonyymi

        Saatat olla oikeassa.... :(


      • Anonyymi

        Se johtuu siitä yksinkertaisesta erosta sukupuolien välillä: heteromiehet kaipaavat (irto)seksiä keskimäärin enemmän kuin heteronaiset. Siksi useampi heteromies on sitä innokkaasti tarjoamassa kuin heteronainen ottamassa. Tästä johtuen heteronaiset voivat halutessaan valikoida tarjokkaista ne kermat päältä.


      • Anonyymi

        No se on tavallaan luonnonlaki että asia on juuri noin, kuvailemallasi tavalla. Naisilla on omat vaistonsa ja viettinsä. Eivät he sille paljon voi, mistä kiihottuvat.


      • Anonyymi

        Niin aina on henkisestikin vinksahtaneita naisia, jotka tosiaan hakevat juuri tuon kaltaista seuraa. Niin sanotusti alistuvia, saavat kaiketi nautintonsa juuri siitä. Älä nyt kuitenkaan ala yleistämään, kaikki naiset ei taatusti tule alistumaan huonoon kohteluun.

        Pakko tilanteessa voi puolustautua, väkivaltaisesti nainenkin, käsiase pieni ja tehokas.
        Uskoisin tehokkaasti estävän naiseen kohdistuvat pahoinpitelyt, yks laukaus vaikka varoitukseksi, toisella osuma reiteen, jos varoitus ei ole tuottanut tulosta.
        Jälkikäteen nainen voi joutua kyllä tappolistalle, mutt se on sen ajan murhe sitten.

        Suosittelisin vaihtamaan maisemia, sekä ulkonäköä ja ammattia... vaikka siivoojaksi, kaupan alalta jotakin tehtävää, onhan niitä pienipalkkaisia ammatteja aina tarjolla.
        Pölyn laskeuduttua voi hakeutua alalle jossa ansaitsee paremmin, opetella vaikka uuden ammatinkin itselleen. Kunhan ei ajaudu takaisin samoihin kuvioihin, ja entisten tuttavien seuraan, itsesuojeluvaistonkin sen jo pitäisi sanoa.


    • Anonyymi

      siks hybiä yuolrjs jod slkss jo nukuyysmssnkin yuolridds Jybädkylän ksupunhills jooh :F

    • Baarista pakko välillä aina joku pokata, mut muutoin omin käsin vaan.

      • Anonyymi

        Niin otat sen rumimman seinäruusun epätoivossasi matkaasi. Näin ne rumatkin naiset saavat, ennemmin kuin rumat miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin otat sen rumimman seinäruusun epätoivossasi matkaasi. Näin ne rumatkin naiset saavat, ennemmin kuin rumat miehet.

        Vikahan tuossa on miesten hallitsemattomissa seksihaluissa. Mikäli miehetkin voisivat pidättäytyä panemasta, eivätkä olisi tarjoamassa kikulia jokaiselle vastaantulijalle, ei sinun tarvitsisi olla kateellinen rumien naisten saamisista.


    • Anonyymi

      Sinkut saa baarissa viinaa juomalla ensin ja sitten ne uskaltaa lähestyä toisiaan. Ei baarissa vettä juoda van viinaa. Kännissä ne yhden yön jutut sovitaan kun baarista lähdetään jomman kumman asunnolla seksiä harrastamaan.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Tässä on oltava viinamiehen kanssa samoilla linjoilla. Baaristahan sitä seksiä on usein tarpeen vaatiessa saatu.

      • Anonyymi

        Suomalainen elämän muoto. Vain kännissä on hauskaa ja elämä elämisen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen elämän muoto. Vain kännissä on hauskaa ja elämä elämisen arvoista.

        Miten lause "baarista sitä seksiä on usein saatu" muuttuu sun mielessä lauseeksi "VAIN kännissä elämä on elämisen arvoista"?


    • Anonyymi

      Niin baarista saanut helpoiten. Ei naiset selvinpäin lähe miehen kanssa panemaan.

    • Anonyymi

      Maa jossa hierontaa pidetään baarista saatavaa kännipanoa huonompana vaihtoehtona ansaitsee ankeutensa.

    • Anonyymi

      No eipähän sitä ole saanut naista 2000 luvulla ainakaan vielä kun en kapakoita harrasta.Enkä noita palstoja käyttele kun vähän huonoja kokemuksia.

      • Anonyymi

        Et käytä palstoja mutta kuitenkin on niistä huonoja kokemuksia? Kaverit kertoneet?


    • Anonyymi

      Jos ei tee mieli.

    • Anonyymi

      Ei mistään saa seksiä. En käy baareissa ja en omista tinderiä. En tiedä mistä sitä seksiä saisi. On jo pitkä aika kun muutenkin saanut naista.

      • Anonyymi

        Laita ilmoitus lähikaupan seinälle.


      • Anonyymi

        Harva meistä omistaa Tinderiä. Sitä olisi varmaan aika rikas jos sen omistaisi!

        Kuluttajalle Tinder on parin sormenpainalluksen päässä. Sitä pääsee helposti käyttämään, vaikka sitä ei yhtä helposti pääsekään omistamaan.

        Se on kyllä ihan oma valinta jos ei käy baareissa eikä käytä deittipalveluita - silloin valitset olla seksittä. Ne on kuitenkin ne helpoimmat paikat saada seksiä.


    • Anonyymi

      Kyllä olisi kiva saada naista ja seksiä. Muttakun ei ole komea jännämies niin ei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Säkin sitten vaan haaveilet niistä jännänaisista. Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin sitten vaan haaveilet niistä jännänaisista. Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa?

        Olisi kiva tietää, miten sellaista ujoa ja hiljaista naista lähestytään, ettei säikäytä tiehensä?


    • Anonyymi

      Sitä voi olla ilman seksiä, eikä kärsi yhtään.

      • Anonyymi

        Joku voi ja joku ei... Ei kannata yleistää.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse moista, se on omasta tahdon ja päätöksen lujuudesta kiinni.

    • Anonyymi

      Syntymästä saakka olette olleet sinkkuja ettekä ole seksiä saaneet.

      • Anonyymi

        Syntymästä asti sinkku? No onko joku syntynyt ollessaan parisuhteessa :D


    • Anonyymi

      Kun on vain yksi mies, jolta sitä seksiä haluaisi, niin pakko olla ilman. Ei kyllä tee edes tiukkaa, koska muut miehet lähinnä ällöttää ja vituttaa.

      • Anonyymi

        .....Tai kun kaikki miehet ällöttää mutta silti on varsin tyydyttävä seksielämä ;)
        Ei siihen miestä tarvita.


    • Anonyymi

      Baareista saa. Pari viikkoo sitten tinderis pyysin yhtä naista ravintolaan ja se lähti. Sen jälkeen nainen pyysi luokseen ja hommat eteni seksiin. Alkoholia pitää juoda jotta hommat etenee seksiin.

    • Anonyymi

      Sinkkuudessa on ne hyvät puolet ja sitten ne huonot puolet, joihin tämä seksittömyyskin lukeutuu. Kuka väittää että se on kivaa ettei saa seksiä koskaan? Jos näin on ja on aseksuaalinen niin hyvä hänelle. Itse kyllä kärsin, mutta minkä vitun tälle voi? Kun ei saa niin ei saa.

      • Anonyymi

        Ei tarvi olla aseksuaalinen. Joskus elämässä voi olla sellaisia aikoja, kun elämässä on monesta syystä kauan kestänyttä stressiä niin seksi ei silloin vaan kiinnosta ollenkaan. Jos on myös sellainen luonne, ettei voi harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, vaan vasta silloin kun todella rakastuu johonkin ihmiseen.


    • Anonyymi

      Ei kannata olla sinkku koska sitä seksikumppania sitten pitää hakea baareista ja tinderista ja vaikeaa on mitä olen kavereita kuunnellut. Itse olen seurustellut 13 vuotiaasta asti melkein koko ajan ja nyt olen 46 vuotias niin ei tässä iässä voi enää baareihin lähteä joten seurustelu suhde pitää etsiä jo 20 vuotiaana.

      • Anonyymi

        Näinhän sen on luonto suunnitellut. Nuorena virtsa väännettävä. Vanhoja ollaan jo, elämä takana, toinen jalka haudassa. 50


    • Anonyymi

      Samoin ajattelen että pitää seurustella jos tilaisuus tulee koska vanhempana sitten on vaikeampaa sitä kumppania löytää. Olen miehen kanssa mukava rauhallinen 46 vuotias. mies ei polta eikä juurikaan juo alkoholia eli minulle hyvä mies luonteeltaan koska on rauhallinen ja mukava. Ei tässä 44 v iässä viitsi enää etsiä kumppania jos sitä ei olisi.

      • Anonyymi

        Itse 36 v niin tuntuu olevan mahdottomuus löytää naista ja seksiseuraa.


    • Anonyymi

      Kysy vastaantulijalta kadulla. Teet toisella kädellä ringin ja työnnät siihen sormen. Niin helppoa se on.

    • Anonyymi

      @Viinamiehelle terveisiä, olit oikeassa baarista saa seuraa sääli ei ollut henkilö sydämessä.

    • Anonyymi

      Nuorena sai naisilta seksiä ja kävi baareissa. Naiset ei enää kiinnostu mitä ennen. Ei mistään saa seksiä. Pitäisi maksaa.

      • Anonyymi

        Ja allu is back!
        Eipä kestänyt terapeutin ohjeistama palstalakko tälläKÄÄN kertaa kauaa.


    • Anonyymi

      Kyllä ne jännämiehet aina saa seksiä. Semmosta se on.

    • Anonyymi

      En ymmärrä mikä niissä jännämiehissä kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä, koska sinä kiinnostut vain jännäjennoista. Et huomaa muita naisia, kun kyttäilet vaan jännäjennoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä, koska sinä kiinnostut vain jännäjennoista. Et huomaa muita naisia, kun kyttäilet vaan jännäjennoja.

        En. Minulle käy tavis pyöree kiltti nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Minulle käy tavis pyöree kiltti nainen.

        Tavoittelet itseäsi korkeampitasoisia. Sinä kun et ole tavis, etkä erityisen kilttikään. kilttikään. Ala etsiä itsesi tasoisista naista, niin tärppää paremmin.


    • Anonyymi

      Kyllä niin olisi kiva koskea naista ja vähän päästä nusasemaan:)

      • Anonyymi

        seteliä pöytään vaan, ei suomesta maksunaiset ole mihinkään loppuneet!


    • Anonyymi

      Ei viittisi maksaa. Ennen sai naista ja seksiä. Aah naisen tuoksu ja tiukka perse.

    • Anonyymi

      Olisi niin ihana saada naista.

      • Anonyymi

        Olis varmaan. Sääli kun et saa.
        Mutta semmoista se elämä on.
        Kyllä me naiset vaan ollaan niin tavoittelemisen arvoisia! Mitä kaikkea ihanaa voidaankaan tarjota sille onnekkaalle joka tulee valituksi. Jotkut jää ilman sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis varmaan. Sääli kun et saa.
        Mutta semmoista se elämä on.
        Kyllä me naiset vaan ollaan niin tavoittelemisen arvoisia! Mitä kaikkea ihanaa voidaankaan tarjota sille onnekkaalle joka tulee valituksi. Jotkut jää ilman sitten...

        Näköjään on rankkaa ku ei teille kelpaa ku komea adonis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään on rankkaa ku ei teille kelpaa ku komea adonis.

        Senhän näkee vaikka näin lauantaipäivisin Prisman käytävillä, että pelkästään komeita adoniksia siellä kärryjä lykkii vaimon ja lasten kanssa.


    • Anonyymi

      Pakko käydä maksullisissa.

    • Anonyymi

      Maksu nainen on helpoin tapa saada. Baareihin menis paljon enemmän rahaa eikä saisi naista mut maksullista naista saa eikä maksa ku korkeintaan 300.

    • Anonyymi

      En tiedä mistä saisi nykyään naista ja seksiä.

      • Anonyymi

        Tietämättömyytesi on sinun ongelmasi.


    • Anonyymi

      Niin no kyllä naista kaipaisi ja kosketusta. Mutta en tiedä. Vaikeeta on. Ei vain onnistu.

    • Anonyymi

      Ei mistään. Käsipelillä menty jo kun ei kelpaa naiselle seksisuhteeseen/parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Se on rankkaa olla miehenä joka ei saa koskaan seksiä.

      • Anonyymi

        Jos se elämä seksillä helpottuu, niin ei muuta ku latoo seteliä pöytään! Maksunaisia löytyy Suomen joka kolkasta!


    • Anonyymi

      Olen sinkkumies, saan kuitenkin halutessani ihanaa seksiäkin, ihanalta naiselta.
      Jää kaikki parisuhdekoukerot pois.

      Erottuani, vielä rahatilannekin tietenkin parani. Eikä tarvitse kuulla, valheita eikä vaatimuksia. Vain nauttia ihanasta elämästä.

    • Anonyymi

      Seksin saaminen on jokaiselle yksilölle ihan yhtä helppoa tai vaikeaa. Seksin saaminen sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa kiinnostaa sitä harrastaa, on sitten usein paljon vaikeampaa. Vaan siis ihan pelkkä seksin saaminen on myös miehille ihan jumalattoman helppoa. Vaikeaksi se muuttuu vasta kun alkaa nirsoilemaan ja luomaan kriteerejä kelpaavalle kumppanille.

      • Anonyymi

        Totta joka sana.


    • Anonyymi

      En sano, että sinkkuus on (erityisen) kivaa. Sinkkuus on kuitenkin parempi kuin huono parisuhde tai parisuhde sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole oikeasti kiinnostunut ja johon ei tunne (seksuaalista eikä muutakaan) intohimoa. Kärsisin intohimottomassa suhteessa. Mielummin siis sinkku kuin huono parisuhde tai "huono" tai ei-kiinnostava ja ei-inspiroiva puoliso mutta tietysti mielummin hyvä parisuhde hyvän kumppanin kanssa kuin sinkkuus.

      Jotkut sinkut harrastaa irtoseksiä ja -suhteita sinkkuudestaan huolimatta, itse en ole sellainen. Seksi kuuluu mielestäni sitoutuneeseen parisuhteeseen uskollisen kumppanin kanssa. Olen itse siis nainen ja en ole kyllä siihen odottamiseen kuollut. Ilman seksiäkin voi elää, seksin saamattomuus ei liity hengissä selviämiseen. Se liittyy lähinnä läheisyyteen ja parisuhteeseen, joihin sen itse miellän. Toki seksilläkin on arvo ja etenkin rakkaussuhteessa. Moni sellaista kaipaa ja ymmärrän sen täysin.

      Jos minäkin olen pystynyt odottamaan tänne asti, pystyy muutkin. En ymmärrä vouhottamista seksittömyydestä julkisella palstalla ja sitä, että joku kokee olevansa uhri, kun ei ole saanut seksiä. Voi olla, että koko elämä joillakin menee ilman seksiä. Siihenkin periaatteessa jokainen joutuu omalla kohdallaan valmistautumaan. Ei kannata jättää sitä elämää elämättä vouhottamalla seksittömyyttään palstalla. Seksittömyydenkin joutuu jotkut hyväksymään kohdallaan. Seksittömyys ei tarkoita tai ei tarvitse tarkoittaa rakkaudettomuutta eikä elämätöntä elämää. Läheisissä ihmissuhteissa voi kokea rakkautta, esim. ystävyyssuhteet on sellaisia. Mielihyvää saa muualtakin elämässä kuin seksistä. Senkin ajan, minkä käyttää vouhottamiseen seksittömyydestä, voi käyttää rakentavammin vaikka sen kumppanin etsimiseen IRL. Suosittelen sitä vouhottajille ja uhriutujille.

    • Anonyymi

      Ei naiset selvinpäin ala seksiä harrastamaan tuntemattoman miehen kanssa. Alkoholi on aina mukana kun nainen tutustuu mieheen seksi mielessä. Eli baariin pitää mennä ja siellä juodaan alkoholia ensin että estot vähenee ja baarista nainen ja mies lähtee toisen kotiin seksiä harrastamaan. Ei naiset edes lähde kahville miehen kanssa ja sieltä seksiä harrastamaan, siitä minulla on kokemusta koska olen pyytänyt kymmenii naisia kahville muuten vaan. Sitten oon pyytänyt baariin niin on naiset lähteneet.

      Se vaan on nin että viinaa pitää juoda jotta naisia saa.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta juoda. En ole itsekkään naisia saanut treffeille ollenkaan.


    • Anonyymi

      No mullakin on sillai et en pysty maksullisten kanssa tai siis jos joku yhden yön homma olis niin ei onnistu t.s ei seiso vaikka mieli tekisi kokeiltu on monesti.Vaatii ensin pitemmän tutustumisen et toimii eli ilman oltu jo vuosia vaan eipä mitään tähän on tottunut jo.

    • Itsekki runkannut jo vuosia ku en ole kelvannut naisille eron jälkeen.

      T. Allu

    • Anonyymi

      Kyllä komea adonis saa naista. Olen kateellinen miehille jotka saa naisia ja itse en kelpaa.

      • Anonyymi

        Jep, eilenkin ostoskeskuksessa näki iltapäivästä pelkästään komeita adoniksia vaimojen ja lasten kanssa kiertelemässä.

        Suomessa on onneksi lähes kaikki miehet komeita adoniksia, niin ovat löytäneet naisen ja saaneet niitä lapsiakin tehtyä.

        Varmasti harmi olla yksi niitä harvoja miehiä Suomessa joka ei ole komea adonis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, eilenkin ostoskeskuksessa näki iltapäivästä pelkästään komeita adoniksia vaimojen ja lasten kanssa kiertelemässä.

        Suomessa on onneksi lähes kaikki miehet komeita adoniksia, niin ovat löytäneet naisen ja saaneet niitä lapsiakin tehtyä.

        Varmasti harmi olla yksi niitä harvoja miehiä Suomessa joka ei ole komea adonis.

        No aika paljo tavallisia miehiä. Itse pitkä mies, mutta en kelpaa naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika paljo tavallisia miehiä. Itse pitkä mies, mutta en kelpaa naisille.

        Mitä? Justhan sanoit että naisille kelpaa vaan komeat adonikset?

        Nyt myönnätkin että naisille on sinunkin nähdäksesi kelvannut ihan tavalliset miehet seuraksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Justhan sanoit että naisille kelpaa vaan komeat adonikset?

        Nyt myönnätkin että naisille on sinunkin nähdäksesi kelvannut ihan tavalliset miehet seuraksi?

        On. mutta minä en kelpaa.. Olen ihan tavallinen ja vielä erittäin pitkä enkä missää nimes ruma vaikka naiset sitä sanoisiki tai pitäisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. mutta minä en kelpaa.. Olen ihan tavallinen ja vielä erittäin pitkä enkä missää nimes ruma vaikka naiset sitä sanoisiki tai pitäisivät.

        Allu, et ole tavallinen. Läheskään kaikilla miehillä ei ole yhtä isoja mt-ongelmia kun sulla.


    • Anonyymi

      Jotkut miehet vaan saa naisia. Ja kelpaa heille. Itse en pääse naisen lähelle enkä saa läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Siihen on syynsä että saavat ja kelpaavat.

        Siihen on syynsä että sinä et pääse etkä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on syynsä että saavat ja kelpaavat.

        Siihen on syynsä että sinä et pääse etkä saa.

        No toisilla käy hyvä säkä saada pillua. Itse en saa mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toisilla käy hyvä säkä saada pillua. Itse en saa mistään.

        Ei se ole säkästä kiinni. Se naisten iskeminen on taitolaji johon voi helposti jokainen opetella.

        Helpoiten toki saat maksunaisilta. Ei vaadi ollenkaan taitoa, vaan pelkkää rahaa!


    • Anonyymi

      miks kaikki täällä puhuu vittu siitä että miehillä on seksin puute? mä oon murrosikänen tyttönen ja mä oon jo pitkään haaveillu saavani kalua mun kiimaseen pilluun. no jos jotain kiinnostaa nii tuu äddää snäpis j_leeekke2

    • Anonyymi

      Kyllä hitto tekisi mieli naista ja seksiä nykyään-.. on niin puuttees keski ikäinen mies.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä saa jos oikealla asenteella ja hyvässä mielentilassa menee baariin. Netistäkin saa treffisivustoilta/sovelluksilta. Nyt pyörinyt vain yksi nainen mielissä, ei kiinnostaa muut.

    • Anonyymi

      Pakko se on mennä huoriin no ei kyllä saa... ei mitenkää saa nykyää monta vuotta jo olllu ilman naista.

      • Anonyymi

        Monta vuotta? Olet palstalla monia kertoja kertonut käyneesi maksunaisten luona? Oletko valehdellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta vuotta? Olet palstalla monia kertoja kertonut käyneesi maksunaisten luona? Oletko valehdellut?

        En nyt jaksa alkaa taas jauhaa näitä samoja juttuja mitä joka vuosi. plaah.


    • Anonyymi

      Ei nainen anna edes koskea.. en kadulla koske naisia kun en kehtaa.

      • Anonyymi

        Kyllä se on Allu paras että pidät näppisi kurissa!
        Menepä vaan kadulla ronkkimaan naisia, itse vastaat seurauksista.
        Tulepa kokeilemaan!

        Terv. nainen joka on ihminen ja itsenäinen olento, ei esine.


      • Anonyymi

        Mene mene kadulla kähmimään naisia pyllyistä! Tule sitten kertomaan miten meni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on Allu paras että pidät näppisi kurissa!
        Menepä vaan kadulla ronkkimaan naisia, itse vastaat seurauksista.
        Tulepa kokeilemaan!

        Terv. nainen joka on ihminen ja itsenäinen olento, ei esine.

        Voin tulla kokeilemaan ei pelota yhtään. Oon aika pitkä ja isokokoinen mies. Kyllä sain ennenkin naisia mutta nykyään en saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene mene kadulla kähmimään naisia pyllyistä! Tule sitten kertomaan miten meni!

        On mahtavia takamuksia kyllä kaduilla huhuh.. erilaisia.


    • Anonyymi

      kyllä menen kohta kun tekisi niin mieli naista.

    • Anonyymi

      helvetisti kauniita naisia jokapaikassa siis aivan hulluksi tulee kun näkee niitten kivoja takamuksia. tiukoissa housuissa.

    • Anonyymi

      Parisuhteessa harrastetaan seksiä. Miksi sinkkujen kuuluu edes sellaista saada. He voivat tyydyttää itsensä omin käsin onneen. Kaikki sinkut eivät edes ajattele seksiä ja sen puutetta. Seksi tulee lisäkylkiäisenä mukaan kuvioihin, kun alkaa seurustelemaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Itse olen sinkku enkä tosiaankaan ajattele seksiä päivittäin. Olisihan se parisuhde kiva, mutta ihan muista syistä kun seksin saamisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Itse olen sinkku enkä tosiaankaan ajattele seksiä päivittäin. Olisihan se parisuhde kiva, mutta ihan muista syistä kun seksin saamisen takia.

        Okei. Mistä syistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Itse olen sinkku enkä tosiaankaan ajattele seksiä päivittäin. Olisihan se parisuhde kiva, mutta ihan muista syistä kun seksin saamisen takia.

        Parisuhteeseen kuuluu seksi ja tietysti paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Niin hyviä takamuksia nuorilla naisilla.. voi että mä tykkään. siis aivan uskomattoman tiukkia takamuksia :D.

    • Anonyymi

      Tuonkaltaiselle ihmiselle on olemassa yksi lyhyt ja kuvaava nimitys.
      Alkaa H:lla ja loppuu U:n. Keksi itse puuttuvat kirjaimet jos kykenet.

    • Anonyymi

      EIlenkin olin katsomassa naisia ostarilla. Voi hyvä luoja niitä tiukkoja pyllyjä mitä katsoin. Monilla ylösnostetut farkut ja tosi kiva pehmonen pylly. Kyllä niin tekisi mieli seksiä.

      • Anonyymi

        Mmmmmm..... on se ihanaa.
        Mutta voi voi; en tiedä mistä sulle sais :( Sorry


    • Anonyymi

      No niin oli ihania farkkuperseitä.. naisella vaaleet farkut nostettu ylös ihana pehmonen pylly.. kyllä sitä tekisi mieli ja koskea :D.

    • Anonyymi

      Tuommosiin naisiin ei vain ole saumaa kun on ylipainonen keski ikäinen kaljuuntunut mies.

    • Anonyymi

      Korkeintaan saa lihavan ruman 40 naisen. Joten ei kiitos.

      • Anonyymi

        Ei kiitos itsellesi. Terve nainen ei miestä kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos itsellesi. Terve nainen ei miestä kaipaa.

        No kyllä kaipaa.. monet kaipaa parisuhdetta ja miehetkin naista. ja seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä kaipaa.. monet kaipaa parisuhdetta ja miehetkin naista. ja seksiä.

        Se on ihan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan totta.

        Mutta mistä saa parisuhteen ja seksiä.. en mä ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistä saa parisuhteen ja seksiä.. en mä ymmärrä?

        Sinä et saa mistään. Usko jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et saa mistään. Usko jo.

        Ei ne osa muutkaan saa parisuhdetta.


    • Anonyymi

      No menen juttelee naiselle jos näen nätin naisen baarissa tai jossain tapahtumassa. Kyllä naisetkin etsii seksiseuraa ja pitää vaan mennä juttelee ja sitten pyytää treffeille.
      Jos ei mene juttelee niin ei saa mitään seksiä se on varma asia.

      • Anonyymi

        En mä käy baarissa? Enkä juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä käy baarissa? Enkä juo.

        Se on sun ongelmas sitten et saa naistakaan joten lopeta itkeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun ongelmas sitten et saa naistakaan joten lopeta itkeminen.

        Niin lopetankin. Ei kiinnosta alkoholi ja baarit. Siitä on seurannut vain harmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lopetankin. Ei kiinnosta alkoholi ja baarit. Siitä on seurannut vain harmia.

        Ja Tinderissä on liian tasokkaita naisia minulle.


    • Anonyymi

      Kun tämänkin ketjun läpi lukaisee, niin kyllä taas kerran nousee harras kiitos sille joka minut on naiseksi luonut!
      Kyllä on miehen ja naisen elämä kuin eri planeetoilla eläisi.
      Naise paratiisissa ja miehet jonkin sortin helvetissä.
      On se vaan lottovoitto, oikein jymypotti syntyä naiseksi!

      • Anonyymi

        Samaa olen miettinyt!


    • Anonyymi

      Paljo jää naisia ja miehiä sinkuiksi kun ei vain sopivaa löydä ja tiet ei kohtaa.

    • Anonyymi

      Sitten olla ilman seksiä. Ja keksiä jotain muuta elämässä

    • Anonyymi

      Mulla on yli 20v siitä kun olen naisen kans ollut,tiedän et saisin jos lähtisin Baariin tms mutta kun en niissä ole käynyt kun 90 luvulla niin en edes tiedä millai nykyään baareissa ollaan.On mulla hienot autot ja m-pyörälläkin ajelen mutta yksin nuokin reissut tulee tehtyä, ns sosiaalista elämää ei ole mutta silti on ollut ihan kivaa yksikseenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä nuorena vielä sai naisia ja kelpasi naisille. Ei näim 36 v kaljuuntunut kaljamaha mistään saa.

    • Anonyymi

      Marketista koppaa jonkun miehen?

    • Anonyymi

      Ei mitään toivoa. Yksin töitä. Leffoja taas töitä. Lenkkiä ja töitä.

      • Anonyymi

        Semmoista se on kun ikä alkaa aiheuttaa omia rajoituksiaan. Vanheneminen on luonnollista ja väistämätöntä, siitä ei mihinkään pääse.
        Sitä kun luonto on niin järjestänyt että ihminen pariutuu nuorena, hankkii lapset perustaa perheen. Ja onnekkaimmat onnistuu löytämään sellaisen parin jonka kanssa on hyvä elää ja jonka kanssa haluaa tosissaan tehdä töitä suhteen eteen. Toiset etsii ja vaihtaa lopun ikäänsäkin.
        Ei turhaan puhuta elämänkaaresta; vauvaiästä vanhuuteen.
        Siihen väliin kuuluu sitten eri vaiheita joissa tavallisesti tapahtuu tiettyjä asioita kuten tuo pariutuminen ja perhe-elämä, lasten kotoa lähtö ja keski-ikä jne kohti vanhuutta.
        Mietipä missä kohtaa elämänkaarta olet? Ehkäpä siinä missä se kaari alkaa pikkuhiljaa kaartua alaspäin?
        Lapsuus ja nuoruus on armotta ohi, on opittava olemaan aikuinen ja löytämään elämäänsä sisältöä aikuisten asioista. Elämäsi on omassa kädessäsi. Sinä teet siitä parhaan mahdollisen tai jäät rannalle ruikuttamaan.


    • Anonyymi

      Rehellinen vastaus on, että ei mistään.
      Jos puhtaasti irtoseksiä lähtisi etsimään tavismiehenä niin ne markkinat ovat niin kovasti kilpaillut, että tavismiehenä olisin pakotettu tyytymään reilusti alaspäin. Se taas tarkoittaa sitä, että vaihtoehtoina olisi itseäni vanhemmat naiset tai ylipainoiset nuoremmat tai samanikäiset naiset. Molemmille sanon kiitos ei ja jatkan selibaattia.

    • Anonyymi

      Sama en saa itekkää mistää. Vaikka ruma en edes ole. Nuorempana sai. Selkeesti keski-ikäinen mies ei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Fre


    • Anonyymi

      Ei vain mistään saa. Olet oikeessa. Naiset on muuttunut nirsoimmaksi vain mitä ennen.

    • Anonyymi

      Ei mitään toivoa edes saada lihavaa rumaa naista. Pitäs olla niin komea jännämies että saisi. Laihaa nättiä naista ei saa koskaan. Taidan olla kyl ikisinkku.

    • Anonyymi

      Eihän sille nyt saatana voi mitää ku on nolla naisten silmissä. Vanhenee lihoo. Menettää kaverit. Kaljuuntuu. Vaan komeat nuoret miehet kelpaa. Pitäkööt tunkkinsa. En tiedä mitä tehdä enää elämässä.

    • Anonyymi

      En jaksa edes enää yrittää. Parempi vaa olla yksin.

    • Anonyymi

      Vielä nuorena 30 ikää mennes sain paljo naisia. Nyt en kelpaa kellekkään. Tai sit mun maine menny.

    • Anonyymi

      Jos mulla ei ole edes kavereita. Ei ihmiset tykkää musta eikä halua olla munkaa tekemisissä.

    • Anonyymi

      Vielä oon yksinäinen. Kaikki kaverit menettänyt. On vaa työpaikka enää.

    • Anonyymi

      No ehkä sit ei voi mitää. Monet muut pariutuu ja ite jää yksin. Kun oppimisvaikeutta kärsivä mies ei kelpaa naisille. Enkä halua ketä vain. Enkä voi kiinnostua joo omantasosista ei vain kaikki kelpaa.

    • Anonyymi

      Sitten olet ilman.
      Sitä kun ei normaalia naista voi pakottaa ketään huolimaan, valinnanvaraa kyllä on muuallakin. Itsekin juuri tuossa sanot että kaikki ei kelpaa, miksi naisille pitäisi kelvata?
      Jos pelkän mekaanisen seksin perässä on, sitä löytyy kyllä kun maksaa. On olemassa ihmisiä jotka sitä myyvät. Ja jos vastaus on en halua maksullista niin siinä tapauksessa pitää tyytyä olemaan ilman, valittamatta.

      • Anonyymi

        Okei no sitten ei kelpaa.. Mä kyllä olen todella paljo nlaskenut rimaa.. ennen sain seksiä.. nykyään en saa. pitäs varmaa alkaa käymää sit baareissa.


    • Seksiä saa vaikka näyttäis lehmän perseeltä, se tuskin on ongelma. Ongelmaksi muotoutuu keltä sitä kelpuuttaa, keltä ei. Ja miksi kelpuuttais pelkän räpläämisen takia?

      Nojoo, seksikeskeisemmät tykkää et kunhan joku käy kyhnäämässä orkut ja ei muuta väliä.

    • Anonyymi

      Allu mene ilmottautumaan niuvanmienen sairaalaan niin saat kavereita jotka ovat sun kanssa samanlaisia.

    • Anonyymi

      Täälä on aivan sekopäitä koko paikka täynnä. En ole menossa.

      t. allu

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä. miks ihmiset on näin ilkeitä??? Mä en ole mikää hullu.

      t. allu

    • Anonyymi

      Täälä on aika sekopäistä idoottimaista paskanjauhanta porukkaa. kyllä mä vielä sen naisen saan.

    • Anonyymi

      No en mä ketään naista täl hetkellä kiinnosta.. vaikka asiat on hyvin.. no ei se auta ku unohtaa naiset.

    • Anonyymi

      Seksi tuntuu ajatuksena kivalta vaan ihmisen kanssa, johon on vahva tunneyhteys. Sinkkuna mua ei onneksi "paneta" vaan panemisen ilosta, vaan tarviin aina jotain enemmän. Toki voi halua olla, mutta ei fyysisä panetusta, mikä näin sinkkuna on aikamoinen etu 😉
      N

    • Anonyymi

      Kuka sitä samaa jaksaa "soutaa" ja kalliiksikin tulee , mielummin hakee erilaisia kokemuksia "ammattilaisilta" , voittaa 10-0 .

    • Anonyymi

      Seksin "saaminen" nyt on liiankin helppoa. Vaatii enemmän vaivaa kieltäytyä siitä.

    • Anonyymi

      Haluan sexiä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2595
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2101
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      58
      2072
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1919
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      61
      1741
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1718
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1439
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1261
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1105
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1099
    Aihe