Milloin ja miksi?Kadutko?
Oletko ghostannut?
22
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siitä kauan ole kun tuli tv stä ghostbasters elokuva kamalia ja pelottavia kummituksia siinä mutta onneksi on ghostbasters jengi joka ottaa ne kiinni
- Anonyymi
Venäjällä on paljon syrjäisiä ja ränsistyneitä autiotaloja, joissa asuu aaveita ja henkiä.
Ei yksikään palstalainen uskaltaisi sellaisessa yötä viettää vaan kauhulla pinkoisi karkuun.
- Anonyymi
Kummitusmaisuus eli ghyostaus :D
Noissa itselläni ohjelmointijutuissa mikä on joku System Contyrtol Port josta voit kieltää muistnpäivitsenkin kokonaan tietokoneelta keskusmuistista :D - Anonyymi
Olen kyllä, ja tullut itsekin ghostatuksi.
En kadu, ei ole mitään katumista.
Tuo tapahtui opiskeluaikana kun elettiin aikas levotontakin elämää. Tutustuin siihen tyyppiin jossain pubissa ja jäätiin roikkumaan. Kummallekeen mitään merkinnyt, kunhan hengailtiin huvikseen.
Oli sitten sovittu että tavataan eräässä paikassa vaikka mitään mielenkiintoa ei ainakaan minun puoleletani ollut, enkä usko että sen tyypinkään.
En sitten mennyt, enkä ilmoittanut mitään. Ystäväni sattui pyytämään erääseen toiseen paikkaan ja houkutus voitti 10-0.
Itse tulin ghostatuksi nuorempana, taisi olla toinen vakavammin otettava poikaystävä.
Hänen äitinsä ei sietänyt minua, asuimme silloin vielä molemmat kotona, niin nuoria olimme. Kaverini oli meillä usein yötä ja hänen äitinsä uskovaisena ihmisenä oli todella käärmeissään siitä. Oli sitten jollain keinolla lopulta saanut poikansa ruotuun eikä ilmestynyt sovittuun tapaamiseen. Ei vastannut viesteihin, ei mitään.
Se poika olisi kyllä ollut mukava mutta ehkä paras näin koska äidin tossun alla.
Myöhemmin kun olin jo muuttanut pois kotoa opiskelukämppään ja asuin erään toisen kanssa hän ilmestyi yllättäen ovelle! Hetken mietin mitä teen mutta jäin sitten sen senhetkisen kaverin kanssa yhteen.
Kyllähän tuota tapahtuu, aikuisempana sitten on ollut sen verran rehellisyyttä että sanoo suoraa että kiitos tähänastisesta mutta nyt se on loppu. - Anonyymi
On tullut pariin otteeseen ghostattua. Ei kaduta.
Lähes aina on suoralla puheella pärjännyt eikä usein ole osunut kohdalle ihmisiä, jotka kovasti pahastuisivat esim. kohteliaista pakeista.
Mutta sitten on ollut muutama sellainen kaveri, jolle ei ole "ei kiitos" vaan millään kelvannut. Viesteitse kärtettiin, uhkailtiin, lahjottiin, maaniteltiin, haukuttiin ja tentattiin. Siinä ei sitten auttanut kuin lopettaa vastaaminen kokonaan ja kun sekään ei lopettanut viestitulvaa, piti estää kyseiset henkilöt tyystin.
Onneksi ei ole koskaan tullut noissa palveluissa annettua kenellekään numeroa tai some-tiliä. Olisi varmaan huomattavasti vaikeampi päästä sitten eroon moisista. Ketä mäkin nyt muka ghostaisin? Facebookissa ventovieraita ystäväkutsuja torjun, siinäpä ne.
Todennäköisesti ghostaus toimisikin ainaki joihinki ihmisiin paremmin.
En vaan ole sitä kellekään tehnyt ikinä, koska se on hyvin julma tapa.
Kyllähän kohtelias "kiitos ei" pitäs riittää järkevälle ihmiselle, aina vaan ei näin käy.- Anonyymi
En ole julma ja paska ihminen että niin tekisin. Minulle on kyllä tehty niin mutta se olikin julma ja paska ihminen.
- Anonyymi
Mulle on tehty noin muutamia eri kertoja tuttavien puolelta. Yhden tuttavan kans itse en enää katsonut järkeväksi olla yhteyksissä, kun hän itse antoi ymmärtää ettei halunnut mua nähdä silloin, kun aikoi entisessä kotikaupungissaan tapaamassa muita kavereita, eikä hän kysellyt kuulumisia, kun viestiteltiin. Eipä kysellyt perään, tuskin oli iso menetys hänelle.
- Anonyymi
En olemä. Olen aina sanonut ihan suoraan, jos ei kiinnosta. Sen sijaan blokata on tarvinut useampikin tyyppi, kun se sanominen ei ole menny perille, vaan ovat alkaneet lähetellä törkeyksiä.
- Anonyymi
Olen nainen ja vastaan kyllä. Otan selvää miehestä somessa ja millaisia kuvia sillä on ja mitä kirjoittelee ja jos ei miellytä niin sitten ghostaan. Jotkut olleet vaan sellaisia liian alkoholisteja että ei kiinnosta.
Yhtä miestä tapailen ja seurustelen, sillä on facessa vaan veneily ja kalastuskuvia, retki kuvia saaresta joten ajattelin että kannattaa tapailla ja näytti muutenkin normaalilta. - Anonyymi
Aina hyvä vaihtoehto. Ei kaduta. On meinaan semmosia nilkkejä tuolla, että siinä ei auta vaiks ite oisit miten hyvä tyyppi, ei se niitä nilkkejä miksikään muuta.
- Anonyymi
Mulla oli Tinderissä profiili pari vuotta sitten ja yks mies kysyi, että oonko ghoustannut ketään Tinderissä... Enhän mä edes tiennyt mitä se tarkoittaa ja piti kysyä että mitä ihmettä se on. Mies selitti asian. Pari päivää myöhemmin poistin profiilini ja sovelluksen kun löysin sopivaa seuraa ja ghoustasin kaikki miehet joiden kanssa siellä keskustelin. Ghoustasin myös tämän miehen jota aloin tapailee... Oltiin oltu yhdessä pari vuotta, asuttiin eri paikkakunnilla ja jotenki vaan kyllästyin häneen niin ghoustasin. Enkä kadu.
- Anonyymi
Voi olla, että tuolla tavalla ghostaaja voi lopulta jäädä yksin. Julmaa tuollainen tapa.
- Anonyymi
Onko ghostaamista jos kuvailee itseään rumaksi? Sillä saa eikiinnostavan tyypin yhteydenpidon loppumaan. :)
- Anonyymi
Kyllä ja en
- Anonyymi
Kerrassaankin aika huvittava tiedoksianto prosessorilta tietokoneelta: Some Kind of Power Failura, ei tarkempaa tietoa jo sellainen.
Seilviytyjät-suosikkisarjassani Bea tipahti lopullisesti aika yllätyskin. - Anonyymi
Joskus on niinkin käynyt. En vaan tiennyt, miten selittäisin kiinnostuksen loppumisen niin, että toinen sen ymmärtäisi. Olisin kyllä yrittänyt selittää, jos hän olisi kysynyt. Hän ei kuitenkaan reagoinut ghostaamiseen mitenkään eikä yrittänyt enää ottaa yhteyttä, ehkä ei halunnutkaan tietää syytä.
- Anonyymi
Spiritismia pelaamalla saa henget kotiinsa. Alkaa tapahtumaan kummallisia asioita.
- Anonyymi
Joo ne alkaa pelottelemaan.
- Anonyymi
Ihmiset ovat "ghostanneet" toisiaan viimeiset pari vuotta.
Sinänsä "ghostaus" on jälkeen yksi some-maailmoista itseoppineiden älykköjen keksimänä esiin nostettu termi, joka itse asiassa on narsistinen harha, sillä ei kukaan mihinkään katoa, halusi narsisti sitä kuinka tahansa. - Anonyymi
Länsimainen narsistinainen shoppailee ja heittää ostokset roskiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1663034Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391856Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281839- 1911764
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a211343Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,741246Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja781170Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111026Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii168991- 20982