Mutta minä kuitenkin aion pysyä hengissä niin kauan kuin mahdollista.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Sama mulla. Jopa hymyilen ihan kiusallanikin kaikille ja huomaan että ne tekee samaa.
- Anonyymi
Niin minäkin! Tavoitteena olisi saada nähdä ensimmäinen lapsen-lapsen-lapsi ja mielellään vielä useampikin.
- Anonyymi
Mulla on tavoitteena löytää nainen, jonka kans elää koko loppuikä.
- Anonyymi
Ilman tavoitteita on hyvä mennä eteenpäin. Päivä kerrallaan.
Kestää minkä kestää...... - Anonyymi
Kunnon asennetta.Tätä asennetta eivät kierot ja valehtelevat sukulaiset,kapiset ja omahyväiset oman edun tavoittelijat eivätkä pettävät lähimmäiset tuhoa.
Kun rakastaa itseään ja pitää huolta itsestään niin vihamiehille se on myrkkyä.Itsestään huolehtivan ihmisen ympäriltä katoaa paljon ihmisiä mutta ei tarvitse surra heitä koska heiltä puuttuu itseltään oma elämä.Lopulta he yrittävät sanoa sinulle että olet itsekäs.
Sano heille totta helvetissä olen.En muuten eläisi itselleni vaan siivoaisin muiden sotkuja koko elämäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202532Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101230- 1081042
- 721018
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101852
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34781