Nordea ei ole edelleen ole saanut mobiilisovelluksia kuntoon!

Anonyymi

Nordean mobiilisovellukset on järjettömiä joiden tekijöiltä puuttuu normaali ajattelu. Ei tarvitse kun mennä ottamaan ne sovellukset joilla pitäisi hoitaa pankkiasioita.

Siis ne sovellukset aivan naurettavia! Eikä tässä vielä kaikki, päivityksiä tullut joilla huononnettu sovelluksia. Poistettu oleellisia toimintoja.

Miten voi iso firma olla noin välinpitämätön ja vielä pankki!

Tuo on ollut niin kauan kuin älypuhelimiä ja näitä sovelluksia on ollut. Vain suomessa voi toimia näin. Aivan järetöntä touhua.


Minulle tämä riitti ja lopetin nordean tilit ja käytän muuta pankkia, muutos tuli pari viikkoa sitten.

40

840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin on tosiaan parasta vaihtaa pankkia jos koet mobiilisovelluksen noin hankalaksi.

      • Anonyymi

        Vain käteismaksu on todellinen vaihtoehto. Missä verkkopankki, siellä ongelma.


    • Anonyymi

      Nalle sanoikin sillä olevan sen arvostuksen mikä sille kuuluu.

    • Anonyymi

      "Siis ne sovellukset aivan naurettavia!"

      Kuulemani mukaan ihmiset hoitavat niillä pankki- ja raha-asioitaan.

      "Eikä tässä vielä kaikki, päivityksiä tullut joilla huononnettu sovelluksia. Poistettu oleellisia toimintoja."

      Terveeseen kritiikkiin kuuluu yksilödä ongelmiksi kokemansa muutokset tuollaisten mitään ilmaisemattomien ylimalkaisuuksien sijaan.

      ps. Kuulemani mukaan tunnuslukulaitteen funktiota vastaava mobiilisovellus olisi mukavempi käyttää kuin tuo t-lukulaite.

      Ps. Itsellä ei ole ollut eikä ole mitään Nordean sovellusta toistaiseksi käytössä.

      • Anonyymi

        Miksi niitä on tilimaksun uhalla käytettävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä on tilimaksun uhalla käytettävä?

        Hyvän sovelluksen käyttämisestä ollaan valmiita jopa maksamaan. Sen on oltava turvallinen ja yksinkertainen sekä selkeä. Jos tähän ei päästä, on nettipankki kuolleena syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä on tilimaksun uhalla käytettävä?

        Miksi sinä teet töitä palkan uhalla vai siipeiletkö toisten veronmakasajien piikkiin?

        Mikäli olet ap, niin poikkeuksellisen kevyillä eväillä olet liikkeellä vielä avauksen jälkeenkin, josta toki jo oli hyvin haistettavissa tietty epä-älyllisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä teet töitä palkan uhalla vai siipeiletkö toisten veronmakasajien piikkiin?

        Mikäli olet ap, niin poikkeuksellisen kevyillä eväillä olet liikkeellä vielä avauksen jälkeenkin, josta toki jo oli hyvin haistettavissa tietty epä-älyllisyys.

        Et siis osaa vastata. Selvähän se. Taukki mikä taukki. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis osaa vastata. Selvähän se. Taukki mikä taukki. 😁

        Tuollaisia omaamiaan asiasisältöjen ja lukemansa sisäistämisongelmia, sekä älyllisiä heikkouksiaan olisi parempi koettaa olla projisoimasta toisiin.

        Mutta ei muuta kuin hyvää matkaa digittömien ja vieläpä kaiken lisäksi ilmaisten pankkiasioiden hoidon etsimiseen, samalla kun suunnilleen kaikki yhteiskunnissa jo on ja / tai menee digiin, joka on globaali teknologian valtatrendi (ongelmineen) ja jonka toteuttaminen, jatkuva kehittäminen ja ylläpito tietoturvineen edellyttää suuria taloudellisia voimavaroja.

        Mutta kuten viisas sanonta osaa kertoa, niin elämä on liian lyhyt ääliöihin tuhlattavaksi ;-)

        SoLong!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia omaamiaan asiasisältöjen ja lukemansa sisäistämisongelmia, sekä älyllisiä heikkouksiaan olisi parempi koettaa olla projisoimasta toisiin.

        Mutta ei muuta kuin hyvää matkaa digittömien ja vieläpä kaiken lisäksi ilmaisten pankkiasioiden hoidon etsimiseen, samalla kun suunnilleen kaikki yhteiskunnissa jo on ja / tai menee digiin, joka on globaali teknologian valtatrendi (ongelmineen) ja jonka toteuttaminen, jatkuva kehittäminen ja ylläpito tietoturvineen edellyttää suuria taloudellisia voimavaroja.

        Mutta kuten viisas sanonta osaa kertoa, niin elämä on liian lyhyt ääliöihin tuhlattavaksi ;-)

        SoLong!

        Tuntuu olevan päre kireällä. 😁


    • Anonyymi

      Paljon rivejä, vähän asiaa. Ei käy ilmi mikä sovelluksissa harmittaa

      • Anonyymi

        Harmin aiheet on jokaisen koettava itse ja muodostettava oma mielipide.


    • Anonyymi

      Hyvin toimii, ei mitään valittamista. Ainahan voit vaihtaa pankkiin jonka sovellukset ei ole järjettömiä, jos sellainen siis on olemassa..

      • Anonyymi

        Kerro, mihin tarvitsen minkään pankin sovelluksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro, mihin tarvitsen minkään pankin sovelluksia?

        Millä ajattelit kirjautua esim omakantaan tai vero.fi sivuille? Toki onnistuuhan se tunnuslukulaitteellakin, mutta jos Nordea on pankkisi niin tässä ne vaihtoehdot on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä ajattelit kirjautua esim omakantaan tai vero.fi sivuille? Toki onnistuuhan se tunnuslukulaitteellakin, mutta jos Nordea on pankkisi niin tässä ne vaihtoehdot on

        Minua ei kiinnosta omakanta, veroehdotus on paperilla ja muutoksia varten saa lomakkeet. Näiden sivuista on helppoa tehdä valesivut ja siellä ovat tietosi.


    • Anonyymi

      Sittenhän voit huoletta pysyä erossa mobiilisovelluksista.

      • Anonyymi

        Juuri niin olen tehnytkin (en ole ap) 😙


    • Anonyymi

      Tuohan nyt on pientä sen rinnalla miten avaaja ei ole saanut aivojaan edes sellaiseen kuntoon, että olisi kykenevä selkeästi erittelemään mikä hänen mielestään on muuttunut epäedullisesti, mikä ei toimi ja millä tavoin / miltä osin pankin applikaatio ei ole kunnossa.

      Peräänkuulutettu normaali ajattelu tulisi avaajan aloittaa ihan itsestään.

      ;-)

    • Anonyymi

      Ihmettelen ettei valvova viranomainen puutu asiaan jos pankki ohjailee hinnoittelullaanmillaisilla vehkeillä ja liittymillä pankkiasioitaan hoitaa .

      • Anonyymi

        Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!

        Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!

        Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.

        Kuluttajan suoja kattaa pankkienkin toiminnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajan suoja kattaa pankkienkin toiminnan.

        Kannattaa tarkistaa, mitä kuuluu kuluttajansuojan alle. Siellä ei todellakaan sanota, että palveluita pitää tarjota tietyllä tavalla, joka jollekulle potentiaaliselle asiakkaalle kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tarkistaa, mitä kuuluu kuluttajansuojan alle. Siellä ei todellakaan sanota, että palveluita pitää tarjota tietyllä tavalla, joka jollekulle potentiaaliselle asiakkaalle kelpaisi.

        Älähän halkea kiukkuusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!

        Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.

        Ei ole monopolia eikä kestä tarkastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!

        Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.

        Holhousta tulee lisää jos setelt poistuvat käytöstä.


    • Anonyymi

      nordea on ihan täys roskapankki
      aivan täys paska
      kohtelee asiakkaita ku täyttä paskaa

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole pakko olla asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole pakko olla asiakas

        Nordea voisi ottaa pankkisivuillaan käyttöön Kakkossivut, joilla heti alussa kysyttäisiin mitä ollaan tekemässä (laskun maksu jne.).
        Sitten ei olisi enää mahdollista poiketa ja eksyä mihinkään vaan kohta kohdalta tulisi uusi tarvittava luukku (saajan tilinumero, summa..., hyväksy).

        Uloskirjautumisen voisi ottaa piilosta pois ihan näkyväksi "Kirjaudu ulos"

        Kannattaisi käydä katsomassa mallia S- pankista. Maksu on siellä maksettu kymmenesosa -ajassa verrattuna Nordeaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea voisi ottaa pankkisivuillaan käyttöön Kakkossivut, joilla heti alussa kysyttäisiin mitä ollaan tekemässä (laskun maksu jne.).
        Sitten ei olisi enää mahdollista poiketa ja eksyä mihinkään vaan kohta kohdalta tulisi uusi tarvittava luukku (saajan tilinumero, summa..., hyväksy).

        Uloskirjautumisen voisi ottaa piilosta pois ihan näkyväksi "Kirjaudu ulos"

        Kannattaisi käydä katsomassa mallia S- pankista. Maksu on siellä maksettu kymmenesosa -ajassa verrattuna Nordeaan.

        Direktiivi vaatii ja rahanpesu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea voisi ottaa pankkisivuillaan käyttöön Kakkossivut, joilla heti alussa kysyttäisiin mitä ollaan tekemässä (laskun maksu jne.).
        Sitten ei olisi enää mahdollista poiketa ja eksyä mihinkään vaan kohta kohdalta tulisi uusi tarvittava luukku (saajan tilinumero, summa..., hyväksy).

        Uloskirjautumisen voisi ottaa piilosta pois ihan näkyväksi "Kirjaudu ulos"

        Kannattaisi käydä katsomassa mallia S- pankista. Maksu on siellä maksettu kymmenesosa -ajassa verrattuna Nordeaan.

        Vaihda S-pankkiin, säästät aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda S-pankkiin, säästät aikaa

        Vaihda käteiseen missä voit. Osta myymälästä. Vaihda laskut suoramaksuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda S-pankkiin, säästät aikaa

        Kirjautuminen usein tökkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjautuminen usein tökkii.

        Yleensä tulee heti aluksi ilmkitus "istuntosi on vanhentunut",


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda käteiseen missä voit. Osta myymälästä. Vaihda laskut suoramaksuun.

        Pankkikortti on kätevä. Tosin siitäkin tulee kallis, jos setelit poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tulee heti aluksi ilmkitus "istuntosi on vanhentunut",

        S-Pankki ja ilmoitus "istuntosi on vanhentunut":

        Noita ilmoituksia voi ainakin vähentää (mutta ei välttämättä kokonaan poistaa) sillä, ettei käytä verkkopankki-istunnon osana useita selaimen välilehtiä, vaan verkkopankissa ei tule käyttää "avaa uuteen ikkunaan/välilehteen" -toimintoa.

        Eli kaikki verkkopankin linkit klikataan hiiren vasemmalla, EI oikealla !

        Lisäksi:

        Kun verkkopankissa tulee varoitusilmoitus automaattisesta uloskirjautumisesta viiveajan umpeuduttua, tulee klikata "jatka verkkopankin käyttöä" ennen viiveajan umpeutumista.

        Tosin: JOS nettiyhteys on heikkolaatuinen, saattaa järjestelmässä olla sellainen (bugi vai) ominaisuus, että jos klikkaat "jatka verkkopankin käyttöä" -nappia, ja juuri silloin yhteyden laatu on erittäin huono, voi olla, ettei ilmoitus mene pankkiin perille asti ollenkaan / ajoissa, jolloin joudut ulos palvelusta !


    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon on pankkisovelluksiin jo hakattu rahaa? Jääkö määrä alle kymmenkertaiseksi arviosta vai meneekö ylitse? Ne rahat olisi kynittävä asiakkailta. Onko sovellusten kehittämiselle mitään tolkkua odotettavissa? Kuka maksaa?

      • Anonyymi

        Pankkisovellukset ovat hyvin tarpeellisia. Se vasta kallista onkin pitää laajaa konttoriverkostoa laajalla henkilökunnalla, jossa kallein kuluerä ei ole suinkaan hiekkojen siivoaminen konttorin lattioilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkisovellukset ovat hyvin tarpeellisia. Se vasta kallista onkin pitää laajaa konttoriverkostoa laajalla henkilökunnalla, jossa kallein kuluerä ei ole suinkaan hiekkojen siivoaminen konttorin lattioilta.

        Kaliiiksi on tullut. Koska tulee pää käteeñ? Muita vaihtoehtoja on löydyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaliiiksi on tullut. Koska tulee pää käteeñ? Muita vaihtoehtoja on löydyttävä.

        Diginatiivius on päivän sana. Jos katsot ulkona ympärillesi, niin kaikki ihmiset tuijottavat kännykkäänsä, koska siellä on kaikki tarpeellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marja sulkee liikkeen

      Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

      Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4607
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

      kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1392
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

      Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1350
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

      Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

      Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

      Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1014
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

      Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

      Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      833
    10. Milloin se sitten

      On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe