Nordean mobiilisovellukset on järjettömiä joiden tekijöiltä puuttuu normaali ajattelu. Ei tarvitse kun mennä ottamaan ne sovellukset joilla pitäisi hoitaa pankkiasioita.
Siis ne sovellukset aivan naurettavia! Eikä tässä vielä kaikki, päivityksiä tullut joilla huononnettu sovelluksia. Poistettu oleellisia toimintoja.
Miten voi iso firma olla noin välinpitämätön ja vielä pankki!
Tuo on ollut niin kauan kuin älypuhelimiä ja näitä sovelluksia on ollut. Vain suomessa voi toimia näin. Aivan järetöntä touhua.
Minulle tämä riitti ja lopetin nordean tilit ja käytän muuta pankkia, muutos tuli pari viikkoa sitten.
Nordea ei ole edelleen ole saanut mobiilisovelluksia kuntoon!
40
755
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin on tosiaan parasta vaihtaa pankkia jos koet mobiilisovelluksen noin hankalaksi.
- Anonyymi
Vain käteismaksu on todellinen vaihtoehto. Missä verkkopankki, siellä ongelma.
- Anonyymi
Nalle sanoikin sillä olevan sen arvostuksen mikä sille kuuluu.
- Anonyymi
"Siis ne sovellukset aivan naurettavia!"
Kuulemani mukaan ihmiset hoitavat niillä pankki- ja raha-asioitaan.
"Eikä tässä vielä kaikki, päivityksiä tullut joilla huononnettu sovelluksia. Poistettu oleellisia toimintoja."
Terveeseen kritiikkiin kuuluu yksilödä ongelmiksi kokemansa muutokset tuollaisten mitään ilmaisemattomien ylimalkaisuuksien sijaan.
ps. Kuulemani mukaan tunnuslukulaitteen funktiota vastaava mobiilisovellus olisi mukavempi käyttää kuin tuo t-lukulaite.
Ps. Itsellä ei ole ollut eikä ole mitään Nordean sovellusta toistaiseksi käytössä.- Anonyymi
Miksi niitä on tilimaksun uhalla käytettävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niitä on tilimaksun uhalla käytettävä?
Hyvän sovelluksen käyttämisestä ollaan valmiita jopa maksamaan. Sen on oltava turvallinen ja yksinkertainen sekä selkeä. Jos tähän ei päästä, on nettipankki kuolleena syntynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi niitä on tilimaksun uhalla käytettävä?
Miksi sinä teet töitä palkan uhalla vai siipeiletkö toisten veronmakasajien piikkiin?
Mikäli olet ap, niin poikkeuksellisen kevyillä eväillä olet liikkeellä vielä avauksen jälkeenkin, josta toki jo oli hyvin haistettavissa tietty epä-älyllisyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä teet töitä palkan uhalla vai siipeiletkö toisten veronmakasajien piikkiin?
Mikäli olet ap, niin poikkeuksellisen kevyillä eväillä olet liikkeellä vielä avauksen jälkeenkin, josta toki jo oli hyvin haistettavissa tietty epä-älyllisyys.Et siis osaa vastata. Selvähän se. Taukki mikä taukki. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis osaa vastata. Selvähän se. Taukki mikä taukki. 😁
Tuollaisia omaamiaan asiasisältöjen ja lukemansa sisäistämisongelmia, sekä älyllisiä heikkouksiaan olisi parempi koettaa olla projisoimasta toisiin.
Mutta ei muuta kuin hyvää matkaa digittömien ja vieläpä kaiken lisäksi ilmaisten pankkiasioiden hoidon etsimiseen, samalla kun suunnilleen kaikki yhteiskunnissa jo on ja / tai menee digiin, joka on globaali teknologian valtatrendi (ongelmineen) ja jonka toteuttaminen, jatkuva kehittäminen ja ylläpito tietoturvineen edellyttää suuria taloudellisia voimavaroja.
Mutta kuten viisas sanonta osaa kertoa, niin elämä on liian lyhyt ääliöihin tuhlattavaksi ;-)
SoLong! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisia omaamiaan asiasisältöjen ja lukemansa sisäistämisongelmia, sekä älyllisiä heikkouksiaan olisi parempi koettaa olla projisoimasta toisiin.
Mutta ei muuta kuin hyvää matkaa digittömien ja vieläpä kaiken lisäksi ilmaisten pankkiasioiden hoidon etsimiseen, samalla kun suunnilleen kaikki yhteiskunnissa jo on ja / tai menee digiin, joka on globaali teknologian valtatrendi (ongelmineen) ja jonka toteuttaminen, jatkuva kehittäminen ja ylläpito tietoturvineen edellyttää suuria taloudellisia voimavaroja.
Mutta kuten viisas sanonta osaa kertoa, niin elämä on liian lyhyt ääliöihin tuhlattavaksi ;-)
SoLong!Tuntuu olevan päre kireällä. 😁
- Anonyymi
Paljon rivejä, vähän asiaa. Ei käy ilmi mikä sovelluksissa harmittaa
- Anonyymi
Harmin aiheet on jokaisen koettava itse ja muodostettava oma mielipide.
- Anonyymi
Hyvin toimii, ei mitään valittamista. Ainahan voit vaihtaa pankkiin jonka sovellukset ei ole järjettömiä, jos sellainen siis on olemassa..
- Anonyymi
Kerro, mihin tarvitsen minkään pankin sovelluksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro, mihin tarvitsen minkään pankin sovelluksia?
Millä ajattelit kirjautua esim omakantaan tai vero.fi sivuille? Toki onnistuuhan se tunnuslukulaitteellakin, mutta jos Nordea on pankkisi niin tässä ne vaihtoehdot on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä ajattelit kirjautua esim omakantaan tai vero.fi sivuille? Toki onnistuuhan se tunnuslukulaitteellakin, mutta jos Nordea on pankkisi niin tässä ne vaihtoehdot on
Minua ei kiinnosta omakanta, veroehdotus on paperilla ja muutoksia varten saa lomakkeet. Näiden sivuista on helppoa tehdä valesivut ja siellä ovat tietosi.
- Anonyymi
Sittenhän voit huoletta pysyä erossa mobiilisovelluksista.
- Anonyymi
Juuri niin olen tehnytkin (en ole ap) 😙
- Anonyymi
Tuohan nyt on pientä sen rinnalla miten avaaja ei ole saanut aivojaan edes sellaiseen kuntoon, että olisi kykenevä selkeästi erittelemään mikä hänen mielestään on muuttunut epäedullisesti, mikä ei toimi ja millä tavoin / miltä osin pankin applikaatio ei ole kunnossa.
Peräänkuulutettu normaali ajattelu tulisi avaajan aloittaa ihan itsestään.
;-) - Anonyymi
Ihmettelen ettei valvova viranomainen puutu asiaan jos pankki ohjailee hinnoittelullaanmillaisilla vehkeillä ja liittymillä pankkiasioitaan hoitaa .
- Anonyymi
Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!
Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!
Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.Kuluttajan suoja kattaa pankkienkin toiminnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluttajan suoja kattaa pankkienkin toiminnan.
Kannattaa tarkistaa, mitä kuuluu kuluttajansuojan alle. Siellä ei todellakaan sanota, että palveluita pitää tarjota tietyllä tavalla, joka jollekulle potentiaaliselle asiakkaalle kelpaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa, mitä kuuluu kuluttajansuojan alle. Siellä ei todellakaan sanota, että palveluita pitää tarjota tietyllä tavalla, joka jollekulle potentiaaliselle asiakkaalle kelpaisi.
Älähän halkea kiukkuusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!
Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.Ei ole monopolia eikä kestä tarkastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holhous- ja sääntöyhteiskuntaa parhaimmillaan, valtion pitäisi määrätä miten ja mitä palveluita yksityinen yritys saa tarjota. Huh huh!
Jos Nordean tyyli ei kelpaa, tervemenoa jonkun mieleisemmän palveluntarjoajan asiakkaaksi. Nordealla ei ole monopoliasemaa, eikä kukaan pakota olemaan sen asiakkaana.Holhousta tulee lisää jos setelt poistuvat käytöstä.
- Anonyymi
nordea on ihan täys roskapankki
aivan täys paska
kohtelee asiakkaita ku täyttä paskaa- Anonyymi
Onneksi ei ole pakko olla asiakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko olla asiakas
Nordea voisi ottaa pankkisivuillaan käyttöön Kakkossivut, joilla heti alussa kysyttäisiin mitä ollaan tekemässä (laskun maksu jne.).
Sitten ei olisi enää mahdollista poiketa ja eksyä mihinkään vaan kohta kohdalta tulisi uusi tarvittava luukku (saajan tilinumero, summa..., hyväksy).
Uloskirjautumisen voisi ottaa piilosta pois ihan näkyväksi "Kirjaudu ulos"
Kannattaisi käydä katsomassa mallia S- pankista. Maksu on siellä maksettu kymmenesosa -ajassa verrattuna Nordeaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordea voisi ottaa pankkisivuillaan käyttöön Kakkossivut, joilla heti alussa kysyttäisiin mitä ollaan tekemässä (laskun maksu jne.).
Sitten ei olisi enää mahdollista poiketa ja eksyä mihinkään vaan kohta kohdalta tulisi uusi tarvittava luukku (saajan tilinumero, summa..., hyväksy).
Uloskirjautumisen voisi ottaa piilosta pois ihan näkyväksi "Kirjaudu ulos"
Kannattaisi käydä katsomassa mallia S- pankista. Maksu on siellä maksettu kymmenesosa -ajassa verrattuna Nordeaan.Direktiivi vaatii ja rahanpesu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordea voisi ottaa pankkisivuillaan käyttöön Kakkossivut, joilla heti alussa kysyttäisiin mitä ollaan tekemässä (laskun maksu jne.).
Sitten ei olisi enää mahdollista poiketa ja eksyä mihinkään vaan kohta kohdalta tulisi uusi tarvittava luukku (saajan tilinumero, summa..., hyväksy).
Uloskirjautumisen voisi ottaa piilosta pois ihan näkyväksi "Kirjaudu ulos"
Kannattaisi käydä katsomassa mallia S- pankista. Maksu on siellä maksettu kymmenesosa -ajassa verrattuna Nordeaan.Vaihda S-pankkiin, säästät aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda S-pankkiin, säästät aikaa
Vaihda käteiseen missä voit. Osta myymälästä. Vaihda laskut suoramaksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda S-pankkiin, säästät aikaa
Kirjautuminen usein tökkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjautuminen usein tökkii.
Yleensä tulee heti aluksi ilmkitus "istuntosi on vanhentunut",
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda käteiseen missä voit. Osta myymälästä. Vaihda laskut suoramaksuun.
Pankkikortti on kätevä. Tosin siitäkin tulee kallis, jos setelit poistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tulee heti aluksi ilmkitus "istuntosi on vanhentunut",
S-Pankki ja ilmoitus "istuntosi on vanhentunut":
Noita ilmoituksia voi ainakin vähentää (mutta ei välttämättä kokonaan poistaa) sillä, ettei käytä verkkopankki-istunnon osana useita selaimen välilehtiä, vaan verkkopankissa ei tule käyttää "avaa uuteen ikkunaan/välilehteen" -toimintoa.
Eli kaikki verkkopankin linkit klikataan hiiren vasemmalla, EI oikealla !
Lisäksi:
Kun verkkopankissa tulee varoitusilmoitus automaattisesta uloskirjautumisesta viiveajan umpeuduttua, tulee klikata "jatka verkkopankin käyttöä" ennen viiveajan umpeutumista.
Tosin: JOS nettiyhteys on heikkolaatuinen, saattaa järjestelmässä olla sellainen (bugi vai) ominaisuus, että jos klikkaat "jatka verkkopankin käyttöä" -nappia, ja juuri silloin yhteyden laatu on erittäin huono, voi olla, ettei ilmoitus mene pankkiin perille asti ollenkaan / ajoissa, jolloin joudut ulos palvelusta !
- Anonyymi
Kuinkahan paljon on pankkisovelluksiin jo hakattu rahaa? Jääkö määrä alle kymmenkertaiseksi arviosta vai meneekö ylitse? Ne rahat olisi kynittävä asiakkailta. Onko sovellusten kehittämiselle mitään tolkkua odotettavissa? Kuka maksaa?
- Anonyymi
Pankkisovellukset ovat hyvin tarpeellisia. Se vasta kallista onkin pitää laajaa konttoriverkostoa laajalla henkilökunnalla, jossa kallein kuluerä ei ole suinkaan hiekkojen siivoaminen konttorin lattioilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkisovellukset ovat hyvin tarpeellisia. Se vasta kallista onkin pitää laajaa konttoriverkostoa laajalla henkilökunnalla, jossa kallein kuluerä ei ole suinkaan hiekkojen siivoaminen konttorin lattioilta.
Kaliiiksi on tullut. Koska tulee pää käteeñ? Muita vaihtoehtoja on löydyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaliiiksi on tullut. Koska tulee pää käteeñ? Muita vaihtoehtoja on löydyttävä.
Diginatiivius on päivän sana. Jos katsot ulkona ympärillesi, niin kaikki ihmiset tuijottavat kännykkäänsä, koska siellä on kaikki tarpeellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885