Epäusko ON SYNTI!

Anonyymi

Tai ei ole synti silloin, kun joku valehtelee, silloin epäusko on suorastaan suotavaa...
Ei Raamattuun ole turhaan kirjoitettu: "Joka uskoo ja kastetaan, pelastuu, joka ei usko joutuu kadotukseen!"
Siis väitättekö oikeasti, että tuo ON LIIKAA VAADITTU? Ymmärrättekö edes, mitä sana USKO tarkoittaa, jos ette usko?!
"'Pitääkö meidän uskoa kuin hullut uskovat', sanovat kadotetut. 'Ei, vaan eivätkö he itse ole Hulluja'"(Muhammed)...
Raamattu, tai Koraanikaan - ei ole tiedekirja, se on totta, on valhetta väittää muuta, mutta kas kun tiede-nimikkeellä ei ollut mitään oppeja vielä tuolloin lainkaan, eli kun sillä korvalla kuuntelette Raamatun Genesistäkin, jossa koko luominen kuitattiin muutamalla virkkeellä, niin ehkä ymmärrätte, että "tulevaisuudessa vieläkin tieto lisääntyy"(Daniel). Nykyään lasketaan kaikenlaista, ja siinä se "tiede" nykyään onkin, mutta niin helposti kaikki alkuasetuksetkin saattaa olla täysin väärin... Ja ei oteta huomioon kaikkia vaikuttavia muuttujia, eikä vakioitakaan ole voitu vakioittaa maailmankaikkeudessa, tarkalleen nykyisenkaltaiseksi, ehkä edes miljardiakaan vuotta?!

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli jos joku uskoo liikaa vain aisteihin, siinä voi käydä köpelösti, jos luulee ettei Amerikan leffoissa supervoimat ja murhatkin ole lavastettuja. Niissä on toisinaan varoituskin, "Älä tee tätä itse kotonasi". Kuitenkin joka vuosi, taitaa muutama poika/tyttöparka kuolla, ainakin USASSA, kun luulee olevansa SUPERMANNI ja hyppää katolta - lentääkseen tms. Ja jos joku uskoo liikaa sanoihin, häntä saattaa eksyttää ties mitkä hurmahenget sun muut, pahemmatkin, suorastaan Saatanan demonit, jotka haluavat murhata kenet hyvänsä - voiko kukaan siis USKOA, jos tuollainenkin vaara on? Onko virhe uskoa Jeesukseen, pitääkö joku Häntä pettäjänä? Voitte pitää, mutta silloin teille on valehdeltu, pettäjä Antikristushan sanoo, että Jeesus on vain kuvitelmaa, epätodellinen henkilö, jolla ei ole historiallista olemassaoloa ollut lainkaan, ja siis koko Raamattu, se silminnäkijöiden ja kuulioiden kertomus olisi vain kuin Homeroksen tarut? Kuitenkin asia on todistettu, muutamien aikalaistan lähettämien KIRJEIDEN ansiosta, monet Roomalaiset olivat lähettäneet kirjeitä Jeesukselle, että parantuisivat, ja Jeesus lähetti heidän luokseen opetuslapsiaan. Asiasta EI siis todista ainaostaan RAAMATTU!

No, tehtiinhän totta puhuen jopa Sormusten Herroista, mahtava kulttileffa, jossa SE KAIKKI tapahtui, kuten kirjoitettiin, ja nykyään uskotaan, että ne tapahtumat muistuttivat vedenpaisumusta edeltäneiden ihmisrotujen erilaisia otatuksia. Ja niin outoa kuin se teille ehkä onkin, itse olen Aki => Akilles...
      Älkää luottako siis omaan ymmärrykseenne silloin, kun tulee vaikeus tietää, SAAKO TÄTÄ USKOA?! Älkää edes omaan sydämenne tunteeseen. Vaan uskokaa silloin VAIN Jumalaan, ja Poikaansa Jeesukseen: "Kuka voittaa maailman jos ei se, joka USKOO, että Jeesus on Jumalan Poika!"
      Jos ette usko Jumalaa, ette usko paholaisenkaan sen enempää, mutta elämänne ei silloin oikeaa elämää... Paholaiseen uskominen tulee monille, EPÄONNISTUMISIENSA takia, IHMINEN lähtee kadehtimaan naapuria, ja rikkoo siinä kolmekin Mooseksen lain kohtaa. Mutta ihminen ei välttämättä vieläkään kai tiedä sitä, mitä kannattaa tavoitella, jos ei kanntaisikaan aina ostaa yhtä isoa autoa, kuin naapurin perhe, tai yhtä suurta taloa, kuin naapurin perhe, tai niin montaa lastakaan kannata kaikkien saada, kuin esim. lestadiolaiset saavat, tai yhtä suurta palkkaläjääkään kuin naapurilla on? Teidän täytyy löytää OIKEA paikkanne maailmassa... Silloin "HÄN" ei tuomitse maata perikatoon - kun TULEE!

• Anonyymi

Onko virhe uskoa Jeesukseen, pitääkö joku Häntä pettäjänä?

Petti lupauksensa:
        "Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa".

• Anonyymi

Usko on synti sinänsä.
      Ei ole oikein valehdella, ei edes itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2404
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2022
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1504
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      54
      929
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      881
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      731
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      699
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135