Koronaan sairastuneista neljäs osa on rokotettuja. Nyt valtio ja korona-asiantuntijat antavat passin jolla rokotetut pääsevät vapaasti altistumaan ja levittämään tautia. Tokihan niin voi toimia, jos virus on lientynyt ja vähemmän vaarallinen kuin aikauisemmin, mutta rokottamattomien syyllistäminen on passin kanssa ristiriidassa. Rokotus ei anna täyttä suojaa, vaan merkittävä osa sairastuu. Saiarstumista ja sairaalahoitoa tarvitsemien määrän kehitystä lieventänee se että passin kanssa bilettävät ovat nuoria. He kuitenkin siirtävät viruksen lähiomaisilleen ja rokottamattomille. Mutta se että roikotus pitösi ottaa bilettäjien ja ravintoloiden bisneksien vuoksi, on tietysti väärä peruste. Hyvin ristiriitaista.
Passi-bilettäjä voi levittää koronaa
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo ole ongelma. Paikassa missä vaaditaan koronapassi, on muutkin rokotettuja tai sairastaneet lähiaikoina koronan, joten eivät saa tartuntaa. Mutta ongelmaksi se tulee heille jotka eivät suostu ottamaan rokotetta vaan käyvät koronatestissä kolmen päivän välein (omaan laskuun, lähes pari sataa euroa) jotta saavat pidettyä koronapassin voimassa. Nuo henkilöt voivat saada tartunnan ja levittää koronaa eteenpäin ennen seuraavaa testausta.
Jos rokotettu saa koronatartunnan, hän ei todennäköisesti edes huomaa sitä koska oireet ovat niin lievät, pääasia on ettei tule vakavaa tautimuotoa. - Anonyymi
Rokote suojaa vakavalta sairastumiselta. Rokottamattimilla ei ole mitään suojaa. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065