Sait, Jeesus, täyden voiton,
lunastit laumasi.
Toit uuden päivän koiton,
oi voitonsankari.
Aukeni haudan salpa
ja murtui kuolon valta,
kun nousit haudasta.
JEESUKSEN TÄYSI VOITTO!
8
210
Vastaukset
- Anonyymi
” Me näemme kuin unta:
nyt Herran päivä on!
Kristuksen valtakunta
on kukistamaton.
Siis kiitos Herrallemme:
näin on hän hyväksemme
voittonsa antanut.”- Anonyymi
Oi saavu, Voitonruhtinas,
Daavidin poika, Kuningas,
pelasta uskovasi.
Tien pyhyyteesi valmistit,
sen uhrillasi aukaisit
myös meille kuollessasi.
Anna, kanna
lahjojasi armossasi,
että saamme
kiittää ikuisesti. Aamen. - Anonyymi
Polvistu eteen Herrasi
nyt lauma lunastettu.
Jo Isä Pojan korotti,
on Herra kirkastettu.
Hän jätti vaivat synnin maan,
hän astui taivaan kunniaan.
Nyt hallitsee hän siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvistu eteen Herrasi
nyt lauma lunastettu.
Jo Isä Pojan korotti,
on Herra kirkastettu.
Nyt hallitsee hän siellä.Jeesus on Herra ja Jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvistu eteen Herrasi
nyt lauma lunastettu.
Jo Isä Pojan korotti,
on Herra kirkastettu.
Nyt hallitsee hän siellä.”Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
Oi saavu, Voitonruhtinas,
Daavidin poika, Kuningas,
pelasta uskovasi.
Tien pyhyyteesi valmistit,
sen uhrillasi aukaisit
myös meille kuollessasi.
Anna, kanna
lahjojasi armossasi,
että saamme
kiittää ikuisesti. Aamen.”Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
Joh 16:33
- Anonyymi
Hyvin juostu. Jeesus voitti turvan mitalla.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869