Ykkösaamun haastattelussa 16.10.2021 Björn Wahlroosilta kysyttiin, mitä mieltä hän on Marinin hallituksen talouspolitiikasta. Wahlroos vastasi kysyen, onko hallituksella talouspolitiikkaa?
Siis mikä talouspolitiikka?
Wahlroos on niin oikeassa.
Sovituista leikkauksista poseerataan ulos. Nuorikot poseeraa ja leikkii mediapeliä kansan kustannuksella. Eletään velaksi.
Eiköhän tämä poliittinen leikki ole nähty. On virkamieshallituksen aika, että saadaan maan asiat hoidettua.
Hallituksella ei ole talouspolitiikkaa
Anonyymi
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
Velaksi eläminen johtaa vääjäämättä konkurssiin.
- Anonyymi
Juu.
Velkaa voi ottaa kahdesta syystä.
1. Ottaa velkaa sijoitusmielessä. Sijoitukset sitten onnistuu tai ei.
2. Elää yli varojen. Tästä seuraa maksuhäiriöitä tms. kun velalla elely jatkuu tarpeeksi kauan.
Suomen talouspolitiikka on ja velanotto on mallia 2. Kulutusluottoa yli varojen elämiseen.
- Anonyymi
Wahlroos, entinen kommunisti, voisi vetää itsensä vessanpöntöstä alas ja maailma olisi parempi paikka.
- Anonyymi
Onko niistä Kreikalle annetuista tuista/lainasta Suomi saannut mitään takaisin????
- Anonyymi
Hallitus ei osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470