Paavalin puheisiin kannattaa suhtautua varauksella.

Anonyymi

Paavali sai sisälleen saatanan demonihengen Korintossa ja alkoi valehtelemaan.
Ei ihme, että heluntailaiset harhaoppiset pitävätä häntä epäjumalaan, ja perustavat kaiken Paavaharhaoppiset lahkolaiset perustavat autuutensa Paavalin Korinttolaiskirjeiden varaan. Korintossa Paavali sai tuon pahan hengen sisälleen ja Jumala veti oman henkensä sitä ennen hänestä pois.

Molemmille Sauleille kävi ihan samalla tavalla. Raamatun mukaan yhdessäkään murhamiehessä kun ikuinen elämä (Pyhä Henki) ei voi pysyä pitkään.

1. Sam. 16:14 Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

Paavali alkoi valehtelemaan eikä pitänyt sitä edes kovin pahana syntinä.

Room. 3:7 "Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

1. Joh. 3:15

"Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi."

Kukaan murhaaja ei voi periä iankaikkista elämää "joka hänessä pysyisi." (Jeesus)

Paavali jopa maanitteli Jumalaa, että hän saisi Pyhän Hengen takaisin, ja Jumala ottaisi hänestä pois pahan hengen, mutta niihin rukouksiin ja pyyntöihin Jumala ei suostunut.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa on hölmöä kirjoitusta ja täyttä hölynpölyä.

• Anonyymi

Jumala heitti Paavalin saatanlle Korintossa kun oli ensin kouluttanut Paavalia kolmisen vuotta.

2. Tess. 2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen."

Paavalista tuli väkevän eksytyksen keulahahmo. Eihän se eksytys muute väkevä olisi, jos joku ei sitä Raamattuun kirjoittaisi. Paavali sai sen tehtäväkseen.

Eng. James King -käännös sanoo, että Paavali sai oikein Saatanan viestintuojademonin sisälleen, joka oli Paavalin henkiopas siitä alkaen aina Paavalin hirvittävään kuolemaan asti Roomassa.
        Paavalin saama saatanan viestintuojaenkeli oli nimeltään: "The Messenger of Sathan",
        niminen Saatanan tiedottajaenkeli "mesettäjä".

Paavali oikein maanitteli, että olsi saanut Jumalan Hengen takaisin, mutta siihen rukoukseen ei suostuttu.

2. Kor. 12:9

Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan."

Voima tarkoittaa Raamatun kielessä Pyhää Henkeä.

Nyt on vaan niin, että Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala heitti Paavalin saatanlle Korintossa kun oli ensin kouluttanut Paavalia kolmisen vuotta.

2. Tess. 2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen."

Paavalista tuli väkevän eksytyksen keulahahmo. Eihän se eksytys muute väkevä olisi, jos joku ei sitä Raamattuun kirjoittaisi. Paavali sai sen tehtäväkseen.

Eng. James King -käännös sanoo, että Paavali sai oikein Saatanan viestintuojademonin sisälleen, joka oli Paavalin henkiopas siitä alkaen aina Paavalin hirvittävään kuolemaan asti Roomassa.
        Paavalin saama saatanan viestintuojaenkeli oli nimeltään: "The Messenger of Sathan",
        niminen Saatanan tiedottajaenkeli "mesettäjä".

Paavali oikein maanitteli, että olsi saanut Jumalan Hengen takaisin, mutta siihen rukoukseen ei suostuttu.

2. Kor. 12:9

Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan."

Voima tarkoittaa Raamatun kielessä Pyhää Henkeä.

Nyt on vaan niin, että Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

Kaksi täysin ihan eri asiaa.
        Jumala voi sallia tietyn sairauden olla uskovassa jos esim kristityssä on ylpeyttä tai jokin tapa ,mikä on vastoin Pyhitystä.
        Siksi Jumala sallii kuritusta monella tavalla.
        Ylpeys ja sen synti on hyvin helppo saada sydämmeen
        Siksi Jumala kurittaa ,koska Rakastaa

• Anonyymi

Paavali jopa tunnusti Korintossa, että hänen puheensa salakielisestä kommunikoinnista taivaan kanssa olikin vain täysin merkityksetöntä tavujen ja yksittäisten sanojen hokemista perättäin, jossa ei ole mitään järkevää merkitystä,
      vaan kyse oli glossaliasta eli hurmoskielellä hokemisesta. Järjetön puhe ei ketään rakenna, päinvastoin.

1. Kor. 14:19 "Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. "

1. Kor. 14:10 "Niin paljon kuin maailmassa onkin kieliä, kaikki ne ovat ymmärrettävissä."

• Anonyymi

Sanonko mitä se sai sisälleen....
      Pyhäksi hengeksihän sitä Mariakin kyllä kutsui, kun tuli luonnollisella tavalla tiineeksi.

• Anonyymi

"neitsyt" tuli raskaaksi ja synnytti "neitseenä"...ei ihan tavallinen tapaus ollutkaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe