Ilmasto voidaan selittää ilman, verotusta varten se on parempi malli:
https://www.youtube.com/watch?v=X-T8PukzuOg
Ei siihen tarvita CO2ta
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä antaa hiukan spesifimmän muodon sille havainnolle että ilmakehän lämpötilaerot pyrkivät jatkuvasti tasoittumaan.
Ison systeemin ominaisuuksiin kuuluu sekin että näin tapahtuu heilahtelua tasapainon kahtapuolen.
Lisäksi monimutkaisessa systeemissä on pitkäaikaisia trendejä jotka nekin hakeutuvat kohti keskiarvoa. Sellaisten väärintulkintaa voidaan käyttää nykyisenlaisen ilmastokatastrofiväitteen todisteluna.
Harmi ettei helppo selitys kelpaa, tämä käy turhaan meille kalliilsi. - Anonyymi
Muutama kuukausi sitten japanilainen tiedemiehen julkaiseman tutkimuksen mukaan, maailma kuolee hapen puutteeseen!! Happi häviää maapallolta siksi, etteivät kasvit pysty yhteyttämään, koska ilmassa ei ole riittävästi hiilidioksidia!!
- Anonyymi
Modernin ilmastotiedostavan biologian mukaan kasvit eivät tarvitse hiilidioksidia:
"Alakoulun oppikirjassa ei mainita kasvien tarvitsevan hiilidioksidia...
Hiilidioksidia voidaan pitää saasteena, jolla on ainoastaan negatiivisia vaikutuksia maapallon elinkelpoisuuteen” ja ”yläkoulussa nuorelle voidaan jo opettaa hiilidioksidin merkitys kasveille, koska nuori tietää jo hiilidioksidin vaarallisuuden, eikä ajattele hiilidioksidia positiivisena asiana”.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006514732.html- Anonyymi
Moderni aika pyrkii nähtävästi korvaamaan aikaisempia oppeja nykytrendien mukaan uusilla ?
Pitääköhän tämä biologinen yhteyttämiskierto enää paikkansa, hiilidioksidi CO2 hajoaa kasvien vihreissä osissa auringon valon vaikutuksesta hapeksi 02 ja hiileksi C, jota kasvit käyttävät elintoiminnoissaan
Aikaisemmin metsissä ja kasvavilla alueilla ilma onkin ollut virkistävää kun sitä happea on siellä tuotettu ja vapautettu.
Kasvihuoneissakin hiilidioksidia käytetään avustamaan luontaista kasvua.
Onkohan kirjoihin enää mitään luottamista ?
Sitä nämä kirjat ei taida kertoa mistä se CO2 on luontaisesti syntynyt joka nykyisen globaalin kasvipeitteen on tuottanut ? - Anonyymi
Huonoja ovat tiedemiehet Japanissa, kun eivät tiedä edes sitä, että kasvit eivät tarvitsekkaan hiilidioksidia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoja ovat tiedemiehet Japanissa, kun eivät tiedä edes sitä, että kasvit eivät tarvitsekkaan hiilidioksidia!!
Onhan maatakin pidetty aikanaan pannukakkuna ja reunalta putoaminen on kauhistuttanut.
Kaikkea on tosiaan epäiltävä, kyllä oikea tieto on vaikeasti tunnistettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808