Luuletko että uskot vai onko sulla toimiva usko ?

Monet sanovat Herra Herra mutt eivät usko kumminkaan ..

Mark. 16 kertoo mitä tapahtuu sun elämässä jos sulla on toimva Usko >>
17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sinun tulis alkaa pyytä Uskoa että nämä usko merkit seuraavat sinua ???

Jotka mainitaan Mark. 16
      17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
      18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

Jos sulla ei ole uskoa niin eihän mitään tapahtuu sun elämässä muuta kun uskonnollista rituaaliuskontoa ja käyt kerran viikossa seurakunnassa ja luulet että sulla on uskoa.

• Anonyymi

Joopa joo, taas kerran !

Mitkä ihmeet ja merkit sinulla itselläsi näkyvät Savis ?

Eipä tarvitse varmaan muuta enää kirjoittaa ?

• Niinpä ! Rakkaat !!

Älkää yrittäkö puolustella itsestä puhumaan minusta koska millä sä puolustat itseä kun Jumala kysy sinulta miksi et hankinut merkki että olet uskossa sitten kun tuomiopäivä tule ja silloin ei voi vetoa että Savis on sellainen ja sellainen jos totuus niin olis.

• Anonyymi

Usko ilman tekoja on kuollutta. Ihmeteot eivät ole tae Jumalan tekemästä ihmeestä. saatanakin tekee ihmeitä ja tulee Raamatun mukaan tekemäänkin ja saamaan monet retkuun, eksymään, tulemaan huojatuiksi, höynäytetyiksi, valehdelluiksi, valheen nielleiksi kunnes viimeisellä tuomiolla ovat ja Hölleen tuomitaan.

Minun uskoni kohde on Herra Jeesus ja Hän toimii puolestani. Minun uskoni Jeesukseen on jo sinänsä Jumalan vaikuttama ihme. Uskon teot vrt. hedelmät eivät kuitenkaan aina näy ja ymmärry toiselle koko kirjoltaan mitä ne uskon teot ovat, sillä uskontekoja ovat rukoukset, usko Herraan, Raamatun tutkiminen, nöyrän sydämen huoltotoimenpiteet.

Itse en lähtisi konkreettisesti myrkkykäärmeitä nostelemaanellen saisi suoraan Jumalalta käskyä siihen.

• Rakkaat !!

Oli Jeeus joka antoi nä kriterit missä jokainen voi tarkistaa onko hän uskossa vai vain ulko kultainen uuskarismaattinen !!

Monet höyrypäät löytyy uskovien riveistä joilla on paljon sanoja mutta puuttuu teot kokonaan.

Lisäksi tietysti tulis olla Hngen hedelmät jotka ei saatana voi matkia.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

Ef. 5:9

-sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe