Kaartusen tien kunnostus

Anonyymi

Ilkassa oli hyvä kirjoitus tien kunnostamisesta, lisäleyden sijasta kannattaisi kiinnittää huomio risteysalueeseen joka on nykyisellään hyvin vaarallinen. Isot autot matkaa sahalle ja sieltä pois, risteysalue on jyrkän mäen juurella ja näkyväisyys on hyvin heikko.

9

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teiden rakentamisessa ja korjaamisessa on eri tieluokille omat kriteerinsä. Ei sitä tietä varmasti kukaan väkisin ala leventämään. Se voi aivan hyvin olla nykyisellään, mutta
      sitten ei kannata valittaa tien kunnosta.

      • Anonyymi

        Vois sen loppupätkän kummiskin pietä.


    • Anonyymi

      Montako autoa tuon tien menee päivässä läpi, Kaartusen risteyksestä sahalle oleva pätkä on huonommassa kunnossa kuin itse kaartusen tie...

    • Anonyymi

      On jumalaliste ihme touhua. Valittaahan nyt tuostakin pitää, olisihan se nyt ihan mahdottoman huono asia jos valtio sattuisi täällä laittamaan jonkun tien kuntoon. Valittaja asuu itse tien alkupäässä asfaltti tieosuudella, helppo siinä huudella. Meneppä ajamaan tie nyt läpi ja mieti ajavasi se joka päivä useampaan kertaan. Tällähetkellä tien kunto on taas todella huono. Tie todellakin vaatii rakenteellisia kunnostustoimia. Asukkaana olen kysynyt asiaa elyltä ja tien pinta EI levene. Ojat tulisivat hieman leveämmin kun ne kunnolla tehdään. En usko että montakaan asukasta haittaa pieni ojan leveneminen jos vain tie tulee kuntoon. Mutta toki joillekin ojanpenkalle asetetut kivet ja kukat ovat liian tärkeitä

    • Anonyymi

      Te Kaartusentien kunnostusta vastustavat kitisijät menkää huomenna maanantaina ajamaan Kaartusentie läpi niin eiköhän kitinät lopu ja tulkaa sitten kertomaan kuinka taival sujui.

    • Anonyymi

      Pääasia että tietä kunnostetaan.

      • Anonyymi

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      Kaartusen tie on kohta leveämpää kuin rahtiliikenteen suosima Menkijärventie... Alajärvellä tiet pilataan kitsastelemalla lanauksien määrässä. Tie pysyy kunnossa kun reunat lanataan pois ja kaltevuus on kohdalaan jolloin tien runko ei kärsi kosteudesta.

      • Anonyymi

        Älkää nyt oliko typeriä ja vastustako jos täällä meinataan mikä tahansa tie kunnostaa. Voitte olla varmoja että tulevaisuudessa tänne tehdään ainavain vähemmän tien kunnostuksia valtion toimesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe