.. eikä "palvelupuhelimet" vastaa !!
Onko Danske bank jo Konkurssissa ? Ovet on lukossa konttorissa
18
973
Vastaukset
- Anonyymi
"Kiitos kun jaksat odottaa" se tulee nauhalta. Sitä ennen kymmenkunta näppäivalintaa puhelimella....
- Anonyymi
Ei ole tarvinnut pankissa ihan fyysisesti käydä kuin 1990-luvun lopussa. Onhan tuosta viimeisestä pankkireissusta jo aikaa.
- Anonyymi
Nettipankki toimii moitteetta.
- Anonyymi
Vai ovatko fiksuja päiviä kehittämässä?
https://i.ytimg.com/vi/yHDcb1fBuN4/hqdefault.jpg
🤣 - Anonyymi
paskapuhetta
en-usko
kapakat on kui-tenki auki kaiken yötä
https://lyli.fi/yleisradio2021
- Silja - - Anonyymi
Me kuollaan taas kaikki :(
- Anonyymi
Siellä on vain rahapyykkipäivä.
- Anonyymi
Kävin viimeksi Daske bankin konttorilla kun se oli Posti pankki ja konttorin paikalla on nykyisin tavallinen kerrostalo.
- Anonyymi
Nettipankki onkin Danskessa parasta nykyään. Ei kellään ole kohta fyysistä konttoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettipankki onkin Danskessa parasta nykyään. Ei kellään ole kohta fyysistä konttoria.
Kyllä Nordealla ja OP:lla on vielä konttorit, joissa palvellaan asiakasta.
Kerron teille pienen tarinan: Oli vuosi 2001 ja silloinen "danske" pankki kutsui minut ihan itse konttoriin, kahville ja silleen. Kahvin sai itse automaatista ja sitten alkoi kalvosulkeiset:
- koka-kola osakkeet oli nousussa, samoin Aku-ankka ! Volatiliteetti tosin suurta
- mutta hyvää tuottoa lupaavat
- sanoin kiitos ei, entä talvivaara, ei ei kiitos ei sanoi.
- tulin jatkamaan korkotalletusta,
- no mitä jos pantaisiin luottokortti, helpottaisi asiointia, siis pankissa, ei tarvi tulla.
--sanoin ei, no mikset ota, helpottaa sun pankkiasioita, kysyi virkailija
- olen huolissani sun työpaikasta, vastasin.
- laitavaan jatko sille korkotalletukselle, jatkoin. No lopulta se laittoi.
- siinä pitkin vuosien vartta, muutamat kahvit tarjosivat ja samat tarinat
- nyt n. kymmeneen vuoteen ei enää kahveja.
- mutta sama konttori, vähän rakennuksen eri kerroksessa
- jossa paljon perheneuvonnan tiloja ja joku heka
- kaks vuotta sitten vielä pääsin sinne kerrokseen. vuosi sitten enää en,
- luovutin lasioven takana, kun näin virkailijan vain kiihdyttävän kun koputin
- nyt siis kävi, sama lasiovi mutta lasi oli muutettu, harmaa, ei nähnyt läpi
- eivät avanneet, ei mitään elonmerkkiä, ei tullut ulos, ei mennyt sisään
- kuollut oli kuin olis konkurssi !
- palvelusta ei voi enää puhua, vaikka eikös meillä pitänyt siirtyä palveluyhteiskuntaan
Onneksi on rahaa muussakin pankissa jossa vielä palvellaan mutta nyt olin hakemassa tuosta loputkin. Aavistivatko aikeeni =?
OPETUS: Yksikään niistä virkailijoista, joita varoitin työpaikan menetyksestä silloin aikoinaan, ei takuulla enää majaile tuossa bunkkerissa. Potkut perseellään kortistossa.
Ennustajan taitoja, eikö totta !!!
t. haans.sea - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Nordealla ja OP:lla on vielä konttorit, joissa palvellaan asiakasta.
Kerron teille pienen tarinan: Oli vuosi 2001 ja silloinen "danske" pankki kutsui minut ihan itse konttoriin, kahville ja silleen. Kahvin sai itse automaatista ja sitten alkoi kalvosulkeiset:
- koka-kola osakkeet oli nousussa, samoin Aku-ankka ! Volatiliteetti tosin suurta
- mutta hyvää tuottoa lupaavat
- sanoin kiitos ei, entä talvivaara, ei ei kiitos ei sanoi.
- tulin jatkamaan korkotalletusta,
- no mitä jos pantaisiin luottokortti, helpottaisi asiointia, siis pankissa, ei tarvi tulla.
--sanoin ei, no mikset ota, helpottaa sun pankkiasioita, kysyi virkailija
- olen huolissani sun työpaikasta, vastasin.
- laitavaan jatko sille korkotalletukselle, jatkoin. No lopulta se laittoi.
- siinä pitkin vuosien vartta, muutamat kahvit tarjosivat ja samat tarinat
- nyt n. kymmeneen vuoteen ei enää kahveja.
- mutta sama konttori, vähän rakennuksen eri kerroksessa
- jossa paljon perheneuvonnan tiloja ja joku heka
- kaks vuotta sitten vielä pääsin sinne kerrokseen. vuosi sitten enää en,
- luovutin lasioven takana, kun näin virkailijan vain kiihdyttävän kun koputin
- nyt siis kävi, sama lasiovi mutta lasi oli muutettu, harmaa, ei nähnyt läpi
- eivät avanneet, ei mitään elonmerkkiä, ei tullut ulos, ei mennyt sisään
- kuollut oli kuin olis konkurssi !
- palvelusta ei voi enää puhua, vaikka eikös meillä pitänyt siirtyä palveluyhteiskuntaan
Onneksi on rahaa muussakin pankissa jossa vielä palvellaan mutta nyt olin hakemassa tuosta loputkin. Aavistivatko aikeeni =?
OPETUS: Yksikään niistä virkailijoista, joita varoitin työpaikan menetyksestä silloin aikoinaan, ei takuulla enää majaile tuossa bunkkerissa. Potkut perseellään kortistossa.
Ennustajan taitoja, eikö totta !!!
t. haans.seaSilloin harvoin, kun osuuspankin konttorilla olen joutunut käymään tallettamassa käteistä pankkitilille, niin järkyttävän pitkät jonot on siellä olleet.
Kyllä osuuspankin kassapalveluiden taso on romahtanut.
Pankin kassapalvelu auki klo 10-13 ja vain yksi kassa auki kolmesta ja asiakkaita 20 odottamassa kassalle pääsyä.
Olen kyllä yllättynyt siitä, ettei osuuspankki kysele rahojen alkuperää eli ei joudu esittämään tietoja rahojen alkuperästä, vaikka joka paikassa toitotetaan, että pankki kyselee pienenkin rahasumman alkuperää, jos käteistä pankkiin talletat.
Muutaman kerran olen osuuspankkiin käteistä 600-800€ vienyt 50€ setellelinä ja varanut mukaan tulosteen rahojen alkuperästä, mutta kertaakaan eivät ole vaatineet esittää dokumentteja tai kysyneet rahojen alkuperästä.
Olen vaan todennut, että ne on verkkokauppaostoksia veljelleni, jolla ei ole verkkopankkia ja hän on käteisellä maksanut tilaamani tuotteet minulle.
- Anonyymi
Ei ole maanantaisin konttorit auki
- Anonyymi
Jos osaat käyttää nettiä niin että tänne kirjoitat niin osaat käyttää nettipankkia. Itse vaihdoin asuntoa ja otin saumarahoituksen pankista, 60:n tonnin velka ihan puhelimella. Ehkä jos kuolleen omaisen tilin lopettaa niin pitää käydä konttorissa.
- Anonyymi
Kuka viitsii enää pankkikonttorille mennä tiskille laskuja maksamaan, kun paljon helpompi ja näppärämpi on ne netissä maksaa.
Jos menet pankkiin laskuja maksaan, niin joudut rämpimään lumisateessa, vesisateessa, kovassa pakkasessa, jos sellaiset ilmat sattuu.
Lisäksi pankissa on aina hirveä jono, jos sinne on asiaa, mutta silloin kun ei ole asiaa, niin eipä ole silloin koskaan jonoa, että puoli tuntia joutuu aina vähintään jonottamaan.
Lisäksi pankki veloittaa ainakin 5€ jokaisesta tiskillä maksetusta laskusta, joka on törkeä summa.
- Anonyymi
Joko Jussi Kusiniemi kaverinsa kanssa pölli kassan?
- Anonyymi
Ensin rikastui Nalle valtionvaroilla ja sen jälkeen rikastui Lipponen optioilla.
- Anonyymi
Handelsbanken lähtee suomesta. Se kertoo jo paljon, kermankuorinta on loppunut.
Onko danske seuraava ?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16683274/kotitalouksien-velka-jo-190-mrd-euroa-valtiolla-quotvainquot-135 - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d223612-110f-494d-9528-227b99840a31
...ja vieläkö olette kyseisen pankin asiakkaita? Miksi? Ahneuttanneko? Piti saada halvalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398