PAHAT TAVAT

Anonyymi

Miulla on paha tapa aina illalla kun käyn nukkumaan
ja otan kirjan lukeakseni otan mynthon askista pari
kolme pastillia ja aloitan lukemisen.Ja se pitää olla
sitä vihreetä mynthonia mikään muu ei kelpaa

7

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei oo yhtään pahetta, sellaista jonka poispysymiseen pystyn itse vaikuttamaan. Teen empiiristä tutkimusta itselläni. Elän vain oikein ja katson mikä sairaus siitä huolimatta tulee vai tuleeko.
      Pahe, jos niin voi sanoa, johon en itse pysty vaikuttamaan, on epäsäännöllinen nukkuminen.

    • Anonyymi

      Kiitos neuvosta kokeilen nukkumista pelkän
      romaanin tuottamalla ilolla jospa se soker'
      pitoisuus piti hereillä pitempään

    • Anonyymi

      Kirja liian hyvä nukutus keino, samoin televisio sängyn vieressä kumpikin nukuttaa ennen aikojaan poikkeus liian mielenkiintoinen kirja.

    • Eihän tuossa mitään pahaa ole, kiva pieni juttu vain, pitää vain muistaa aina, että yöpöydän laatikossa on se vihreä mynthonlaatikko jemmassa. Aika jemptisti taidat ottaa muutaman, itselläni menisi kevyesti kirjaa lukiessa koko aski.

      Sitä niin helposti urautuu tiettyihin tapoihinsa, yleensä on helppoa luopua asioista joista haluan luopua., varsin ruokaan ja herkkuihin liittyen. poikkeuksen tekee lakritsa, siihen sorrun joskus heikkoina hetkinä kaupassa käydessä ja aika vikkelään pussi kyllä tyhjenee.

    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalle kun kirjoitit. Ilman tuota tietoa emme olisi voineetkaan elää.

    • Anonyymi

      Voi sinua aloittaja. Noista pastilleista saat happohyökkäyksen hampaisiisi. Sokeri saa muhia koko yön.

      • Anonyymi

        Ja miten paksua kirjaa voi lukea. Pelkään, että läsähtää naamalle ja sitten on brillen hematoomat.
        Saatan lukea vähäsen hampaiden pesun jälkeen.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      63
      2875
    2. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      28
      2202
    3. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1744
    4. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      49
      1668
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      271
      1588
    6. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      80
      1280
    7. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1185
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1160
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1022
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      822
    Aihe