Mummu Assa

Assan vessan entinen kassako? Ei, vaan lyhenne mm., joka kuuluisi olla ma. Ruotsissa osv., joka on sivistymättömisen taholta otettu käyttöön Suomessa osviittana. Voi olla myös sivistynyt lyhenne osoiteviitasta, mutta toki tuli käyttöön kilometripylväiden aikana. Äiti Ämmä on Intiassa samankaltainen., jhäntä halataan mieluummin kuin kivipaasia.

Totta on, että jos kassaneiti sanoo iloisena: "HEI!", ei se ole mitään siihen verrattuna, jos hän sanoo iloisena: "NO HEI!" No heit on henkilökohtaisempia ja osaaottavampia, kuin pelkät heit. Suomalaisia on parhaillaan vankilassa Saksassa, kun he sanoivat: "hei Hitler!" Heille vastattiin vihaisesti: "no hei Hitler!" Suomessa, jos kassa sanoo ummikolle: "no hei!", on se kuin heittäisi rätin vasten märkiä kasvoja, koska tuo "no" on kaikissa muissa kielissä kieltosana.

Mitä on työnteko, jos sitä voi tehdä kotoansa käsin? Ei kotona voi tehdä muita, kuin kotitöitä! Vuonna 2020 on yhteiskuntamme sillä tasolla, että kaikki tekevät töitänsä kotoa käsin. Kaikki kotoaan työskentelevät ovat turhakkeita - kinkkuviipale sinappivoileivän päällä!

Kuolemassa joutuu luopumaan kehostaan, harrastuksistaan, työstään, mielipiteistään, tunteistaan, mieltymyksistään, omaisuudestaan osv. Voiko läpikäydä virtuaalikuoleman mielessään ja luopua näistä kaikista ennenaikaisesti ja silti jatkaa elämää?

2

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun taas täällä Pohjolassa alan asunnottomat miehet etsivät wc-tiloja edes hörpynottopaikakseen.
      Ennen oli paremmin. löytyi lämpimiäkin goisauspaikkoja hyvällä onnella. Galsat säät painavat jälleen päälle nääs.

• Seison korjattuna! Tästähän minun piti kirjoittaa! Oli asunnottomien päiväkin männä viikolla.

Katsoin pari päivää sitten tämän Karpon vanhan dokumentin aiheesta ja siihen on lisätty Olympiakomitean pääsihteerin haastattelu tältä kuulta:
        https://www.youtube.com/watch?v=imdCS5Od4-4

Ennen asunnottomat majailivat Lintsillä, josta oli hyvät näköalat. Nykyään sinne taitaa olla rakennettu joku huvipuisto.

Lisäksi haluan kertoa, että naiset ovat keskimäärin tyhmempiä kuin miehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe