.. Että missäs baariloissa voi sitä kaljoo juuva ilman koronapassiloo? Ja kuin moneen?
Koronapassista vaan
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitat siitä Ale-pubista.Ja Haarikkaan asti kun pääset niin monta ovea on auennut.Kaksikymppinen käy hyvin monessa paikassa passista ja silmänisku päälle.
- Anonyymi
Eikös sitä voisi rehellisen vastauksen antaa. Minuakin kiinnostaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sitä voisi rehellisen vastauksen antaa. Minuakin kiinnostaisi.
Se oli rehellinen vastaus.Hyvin tuntui kaksikymppinen toimivan ovella kunhan ei näkijöitä ollut paikalla.
- Anonyymi
Tolla välillä onkin kai kaikki Hkään baarit, Tolppaa lukuunottamatta.
- Anonyymi
Gustossa myydään vaikka ei olisi passia.
- Anonyymi
Kohta ei passia tarvita kun räkälät suljetaan muutamaksi viikoksi, juuri tuon passin takia.
- Anonyymi
Ei se passi ole räkälöiden sulkemisten syy. Se on asiakaskunnan älyn vajaa määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se passi ole räkälöiden sulkemisten syy. Se on asiakaskunnan älyn vajaa määrä.
Niinpä, sanoit juurikin kuten asia on! Asiakaskunnan älyn vajaa määrä. No se asiakaskunta kun on passillisia ja rokotettuja, niin eipä siellä sitä älyä sitten näytä olevan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273139- 573093
- 612905
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132