Minulla on lapsena lohjennut hammas ja kunnallinen hammaslääkäri totesi, että se on vain kosmeettinen haitta. Ei siis aiheuta toimenpiteitä. Minun mielestäni se on ruma ja haluaisin ehjän hampaan. Mistä saa kultahampaita?
Mistä saa kultahampaan?
5
6166
Vastaukset
- Anonyymi
Kultahampaita tekee lähes jokainen hammaslaboratorio.
Hammaslääkäri ensin hioo tilan ja jäljentää hampaat.
Ainakin yksityiset hammaslääkärit tekee näitä hiontoja. - Anonyymi
Kultahammas on tosiasiassa se sama oma hammas, mutta pinnoitettuna kullalla.
- Anonyymi
Voi se kultahammas olla ja useimmiten onkin koko kruunu, ei mikään pinnoite.
Näkyvissä etuhampaissa vain kruunun sisus on kultaa, päällys posliinia tai muovia kosmeettisista syistä. Harva, tuskin kukaan, haluaa etualalle kullan hohdetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se kultahammas olla ja useimmiten onkin koko kruunu, ei mikään pinnoite.
Näkyvissä etuhampaissa vain kruunun sisus on kultaa, päällys posliinia tai muovia kosmeettisista syistä. Harva, tuskin kukaan, haluaa etualalle kullan hohdetta.Miksei voi laittaa kultahammasta etualalle. Mulla yhellä kaverilla on ja ennen laitettiin näkyviä kultahampaita. Mulla on ylhäällä kakkonen posliinia. Voisko sen vaihtaa kullaksi. Ikävä toi posliini, on kuin ois vessanpytty suussa.
- Anonyymi
Mistä saa kultahampaita? Hammaslääkärin kautta. Jos kunnallinen hammashoito ei hoida hommaa, on mentävä yksityiselle hammaslääkärille. Yleensä kunnallinen hammashoito ei tee pelkkää kosmeettista hoitoa. Jos hampaan koko kruunu menetetään etualueelta, kunnallinen hoito tekee oman osuutensa, mutta esim. nastaan kiinnitettävä kruunu teetetään hammasteknikolla ja asiakas maksaa teknikolle kruunun täyden hinnan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591