Alkoholin vahinkosuurkulautus!

Oletteko lukeneet taiwanilaisesta (os. Formosa) naisesta, joka halusi eroon ulkoisesta saastasta ja taudeista ja kuoli? Perustelen asia!

Jos käy ostoskeskuksessa kymmenessä eri kaupassa tai yleishyödyllisessä laitoksessa ja ottaa jokaisessa annoksen alkoholia sisältävät käsidesin käteensä, niin ei tule känniin, vaikka olisi 15 kiloa painava lapsi!

Tämä taiwanilainen laski 40 prosenttista alkoholia (litrahinta n. 20 euroa) kylpyammeensa täyteen ja meni sinne yäksi lillumaan ja nukahti ikiuneen 13,5:n promillen nousuhumalassa. Nyt neropattilääkärit ovat päätelleet, että tuo alkoholi imeytyi ihon läpi. Ei pidä paikkaansa! Tässä on kaksi vaihtoehtoa tuollaisen kohtalaisen humalatilan saavuttamiseen. Joko on hörppinyt unissaan sitä lientä tai todennäköisemmin ryyppyreikä ei ole ollut tiivis ja sitä viinaa on huljahtanut litrakaupalla peräaukkoon, josta suolisto imeää sen nopeasti ja tehokkaasti.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ab07a545-f5ef-477e-87af-482c2baadad8

Jos minä kaataisin koirankuppiin kossua ja pitäisin siellä jalkaani koko illan, en huomaisi vaikutusta ja promillet olisivat nollissa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelin sisään meille tulleelle miehelle, miksi turvamiehet päästivät hänet aseistettuna sisään.
      Pitkäpiippuinen aseensa oli kyllä asepussissa.

      - Tulitko ehkä tappamaan minua, tivasin? Mies oli käytökseltään lauhkea.
      Hän oli löytynyt asunnostaan kuolleena noin vuosi sitten.

      Unissa ei ole väliin päätä ei häntää.

    • Anonyymi

      Olisihan tuo sitä paitsi alkoholin väärinkohtelua ja ehkä loukkaus koiran ateriakuppiakin kohtaan.

      Meillä meni viime talvena Petikon hiihtoladulla jotenkin sukset ristiin Jari Tervon kanssa. Pahoittelin tätä alamaisesti kirjailijalle.
      - Sinun vertaukseni koirankakkiin olisi iso loukkaus sille, puhisi kirjailija ja paahtoi menemään ylämäkeä kiukkuisesti.

    • Anonyymi

      Itelle alkoholi käy silleen, että päivällisen jälkeen ottaa 2dl lantrattua draivotkaa ruokajuomaksi. Sen jälkeen käyn päiväunille.
      Ne unet tietää ansainneeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      263
      6187
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      146
      3616
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2609
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2062
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1635
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1635
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1483
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1300
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      107
      1150
    Aihe