Kokoomuslainen Elina Valtonen järjestää synttärijuhlat Berliinissä

Anonyymi

38

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän tähän tuumii saman lehden kolumnisti Sanna Ukkola, joka eilen kolumnissaan haukkui Sanna Marin samasta syystä bileiden järjestämisestä. Villi veikkaus että hiljaista on.

• Anonyymi

Niinpä. ero on vain siinä, että Valtonen maksaa juhlansa itse, eikä myöskään järjestä niitä valtion tiloissa. Yksityishenkilön omat ja itse järjestetyt juhlat ovat toistaiseksi ihan OK. Luultavasti myöskään niihin liittyviä faktoja ei julisteta salaisiksi tai tuhota. Yksilön vapaus / oma elämä.

• Anonyymi

Hyvä kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. ero on vain siinä, että Valtonen maksaa juhlansa itse, eikä myöskään järjestä niitä valtion tiloissa. Yksityishenkilön omat ja itse järjestetyt juhlat ovat toistaiseksi ihan OK. Luultavasti myöskään niihin liittyviä faktoja ei julisteta salaisiksi tai tuhota. Yksilön vapaus / oma elämä.

Tuskin rahanahne kokoomuslainen maksaa juhliaan itse koska on kantakirja veroluikuri maineeltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Validit linkit väitteisiisi, muutoin porvarivaletta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä luule luuta lihaksi PORVARI.

• Anonyymi

Sanna Ukkola on kokoomuksen palkollinen, ei hän tähän puutu.

• Anonyymi

Valtonen ei maksa mitään itse, veronmaksajat kustantavat hänen palkkansa ja elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna Ukkola on kokoomuksen palkollinen, ei hän tähän puutu.

No ei tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtonen ei maksa mitään itse, veronmaksajat kustantavat hänen palkkansa ja elämänsä.

TOTTA.

• Anonyymi

Valtonen maksaa bileensä itse, toisin kuin kommunisti Marin!

• Anonyymi

Tuskin maksaa. Ja siksi ne pitää järjestää Berliinissä jottei käy kuin Ilkka Kanervalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin maksaa. Ja siksi ne pitää järjestää Berliinissä jottei käy kuin Ilkka Kanervalle

Hilkka Kanerva on aivan ilmiö.

• Anonyymi

Validi linkki väitteeseesi että Marin ei ole maksanut yksityisjuhliaan itse Kesärannassa viime kesänä, muutoin porvarivaletta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hilkka Kanerva on aivan ilmiö.

Jo on kauheeta! Vieraita ympäri Eurooppaa ja koronapassi vaaditaan!
        Ei meillä missään pääministeribileissä tarvittu koronapassia eikä juhlijat olleet ympäri Eurooppaa! Kotoiset kotimaan bileet on vapaampia ja helpompia järjestää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo on kauheeta! Vieraita ympäri Eurooppaa ja koronapassi vaaditaan!
        Ei meillä missään pääministeribileissä tarvittu koronapassia eikä juhlijat olleet ympäri Eurooppaa! Kotoiset kotimaan bileet on vapaampia ja helpompia järjestää!

Tuskin vaaditaan koronapasseja eli kokkare Valtosen hörönlöröä eli valehtelua!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Validi linkki väitteeseesi että Marin ei ole maksanut yksityisjuhliaan itse Kesärannassa viime kesänä, muutoin porvarivaletta.

Miksi Marin ei julkaise kuitteja että on maksanut juhlat itse niin asia olisi siinä?

• Anonyymi

Valisi linkki väitteseesi että Marin on kommunisti koska SKDL lakkautettiin Suomessa 90-luvun alussa kun Neuvostoliitto hajosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuva kommentti.

• Anonyymi

Onneksi olkoon Elinalle! Hyvä ja suoraselkäinen poliitikko joka on itse maksamansa bileensä ansainnut!

En ole kaikessa Elinan kanssa samaa mieltä mutta arvostan häntä!

• Anonyymi

Persuporvari nuolemassa kokkareen ahteria heh heh heh heh heh heh heh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuporvari nuolemassa kokkareen ahteria heh heh heh heh heh heh heh...

Elina 100 kertaa kyvykkäämpi kuin alkoholisoitunut vapaassa syöksykierteessä oleva bile-sanna!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elina 100 kertaa kyvykkäämpi kuin alkoholisoitunut vapaassa syöksykierteessä oleva bile-sanna!

Validi linkki väitteeseesi koskien naispääministeriämme porvaripersusovisnisti, muutoin porvarivaletta.

• Anonyymi

Elinaltahan löytyi se yksi pimeä pankkitili Guernseyn saarelta. Elina väitti että on normaali pankkitili, jonne tullut hänen palkkansa pankkihommista.

Tämän tilin lisäksi vaikuttaa olleen pari muutakin mustaa pankkitiliä Elinalla. Sieltä nyt nostellaan rahaa, kun pankkipuolen vallasväelle järjestetään 100 hengen shamppanjapohjaisety ryyppäjäiset Berliinissä.

Elina on saanut Bilderberg-vierailunsa 2019 jälkeen pankkimiehiltä muutenkin varmistuksia eri asioille.
      Sille, että hänet palkitaan ruhtinaallisella EU-viralla, tämän meneillään olevan, 2023 päättyvän eduskuntakauden jälkeen.

• Anonyymi

Hyvää tieyoa, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää tieyoa, kiitos.

tietoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tietoa

Kommarin apukoulu jääny kesken! :D

• Anonyymi
      • Anonyymi

tuntuu jo miten rehelliset eivät pääse eduskuntaan asti,

• Anonyymi

Sanna Marinilta ei ole laskutettu yksityistiaisuuksiensa kuluja....

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on maksanut Kesärannan yksityistilaisuuden kulut itse. Jos osaat ja jaksat lukea Iltalehden linkin läpi se selkenee sullekin. https://www.is.fi/politiikka/art-2000008353203.html

Persuporvarit eivät osaa lukea koska alhainen ÄO persuteilla.

• Anonyymi

Noissa bileissä ole lähinnä kokoomuslaisia talousrikollisia, veronkiertäjiä ja muita rikollisia, joiden yhteenlaskettu valtiolta varastama summa on miljardeja.

• Anonyymi

TOTTA.

• Anonyymi

Suuruudenhullu porvariakka.

• Anonyymi

BileElina juhlii ulkomailla Berliinissä koska kotimaa Suomi on liian vaatimaton maa hänen 40v -bileilleen.

• Anonyymi

Sannalla on parhaat bileet...

• Anonyymi

Siellä saa kokkelia ja ministeritason pesää!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      62
      2594
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2272
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1652
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1270
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1133
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe