Vasurien äärimmäisen rasistinen antivalkoinen propagandakoulutus on löytänyt tiensä jo Suomeenkin.
Jos eivät "valkoisuuden rakenteet"(mitä ikinä ne sitten ovatkin) liity valkoiseen ihonväriin niin mihin helvettiin ne sitten muka liittyvät?
Aivotonta postmodernia uusmarxilaista mädätystä.
"Tule mukaan tutkimaan käytännön kautta yhtä näkymätöntä normia, valkoisuutta. Mikäli et ole vielä ajatellut asiaa tai jos kiinnität huomiota siihen päivittäin, kurssi on juuri sinulle. Olet valmis tutkimaan aihetta omista lähtökohdistasi ja itsetutkiskelun kautta sekä halukas lisäämään tietoisuuttasi valkoisuudesta rakenteena ja työskentelemään näin tasa-arvoisemman maailman puolesta.
Kurssilla pureudutaan myös valkoisuuden tuomiin etuoikeuksiin, vastuuseen sekä sen herättämiin tunteisiin.
Kurssi tarkastelee valkoisuutta yleisesti sekä osallistujien oman taiteen että muiden taiteiden kautta.
Tutustut myös hieman kolonialismin historiaan ja kulttuurisen appropriaation kysymyksiin. Katsot dokumentti- ja fiktioelokuvia, kuuntelet ääniteoksia ja löydät niiden kautta itsesi paikoista, joissa valkoisuuden ei tarvitse aina olla keskiössä.
Älä pelkää tai väistä vaan tule mukaan!"
https://opinto-opas.uniarts.fi/fi/opintojakso/T-XY243/8697
Antivalkoisuuskoulutusta saatavilla jo Suomessakin
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902