Kolmas koronaroktus

Anonyymi

Selvitin juuri että milloin saan kolmasnnen koronarokotteen. Samalla saan influenssarokotteenkin ilmaiseksi. Aika rokotukseen on varattu 15.11.2021.
Loistavaa. Sitten on suojaukset kunnossa. Olen ottanut myös keuhkokuumetta vastaan rokotteen. Parempi varautua kuin maata letkuissa teho-osastolla. Ne paikat ovat nähtävästi varattu kulkutautimyönteisille. Aimakin tilastojen mukaan teholla on suurin osa näitä kulkutautimyönteisiä.
Ovat kuulemma sairaalassa maatessaan alkaneet kinuamaan rokotetta mutta se on silloin jokseenkin myöhäistä.

47

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voimakkaasti immuunipuutoksisille (thl.n listan mukaan) annetaan kolmas rokote jo kahden kuukauden päästä toisesta rokotuksesta ja kaikille perusterveille yli 60 vuotiaille 6kk toisesta piikistä. Entä immuunipuutoksiset jotka eivät aivan täytä thl.n listan vaatimuksia ja ovat 59 vuotiaita? Jäävätkö nämä ilman kolmatta rokotetta

      • Anonyymi

        Nyt harkitaan että myöhemmin myös alle 60 vuotiaat saavat kolmannen koronarokotuksen.


      • Anonyymi

        > Voimakkaasti immuunipuutoksisille (thl.n listan mukaan) annetaan kolmas rokote jo kahden kuukauden päästä toisesta rokotukse...

        Koskahan näille voimakkaasti immuunipuutoksisille aletaan jakamaan piikkejä ja pillereitä joilla voidaan VAHVISTAA sitä immuunipuolustusta? Oletettavasti kun se immuunipuolustus on saatu kuntoob, niin vähemmän tarvitaan muita kaikenlaisia piikkejä ja pillereitä!
        AI. THL:ssä on jo tiedossakin tällaiset tapaukset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Voimakkaasti immuunipuutoksisille (thl.n listan mukaan) annetaan kolmas rokote jo kahden kuukauden päästä toisesta rokotukse...

        Koskahan näille voimakkaasti immuunipuutoksisille aletaan jakamaan piikkejä ja pillereitä joilla voidaan VAHVISTAA sitä immuunipuolustusta? Oletettavasti kun se immuunipuolustus on saatu kuntoob, niin vähemmän tarvitaan muita kaikenlaisia piikkejä ja pillereitä!
        AI. THL:ssä on jo tiedossakin tällaiset tapaukset!

        THL:n mielestä kaikki suomalaiset ovat "voimakkaasti immuunipuutteisia" , piikkejähän loppujen lopuksi he ovat suositelleet kaikille!
        Ettei vain saa sitä "vaikeaa tautimuotoa"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL:n mielestä kaikki suomalaiset ovat "voimakkaasti immuunipuutteisia" , piikkejähän loppujen lopuksi he ovat suositelleet kaikille!
        Ettei vain saa sitä "vaikeaa tautimuotoa"!

        > ...piikkejähän loppujen lopuksi he ovat suositelleet kaikille!

        Jos ymmärsit lukemasi, niin kehoitettiin antamaan sellaisia piikkejä ja pillereitä jotka VAHVISTAVAT sitä voimakasta immuunipuolustuksen puutetta!
        Tarkoittaa erilaisia vitamiineja, hivenaineita ym. ym. niin ei tarvittaisi enää kaupitella niin paljon niitä epämääräisiä muita piikkejä!


    • Anonyymi

      Huh huh...osanottoni....ei hyvältä kuulosta mutta toivotaan ettei piikit ole turmioksi...mutta ei niistä kaikilla nirri veks lähde....

      • Anonyymi

        Korona tappaa yhden sadasta ja rokote yhden viidestä miljoonasta. Taidat olla niitä jotka täyttävät lottokupongin joka viikko uskoen etä nyt tällä voittaa kun ei ymmärretä todennäköisyyksistä yhtään mitään.😂


      • Anonyymi

        Miten nyt noin, rokotevastainen hönö myönpää ettei kaikki kuolekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona tappaa yhden sadasta ja rokote yhden viidestä miljoonasta. Taidat olla niitä jotka täyttävät lottokupongin joka viikko uskoen etä nyt tällä voittaa kun ei ymmärretä todennäköisyyksistä yhtään mitään.😂

        😂 Sinäkö ymmärrät, olisiko rokote halvempi kuin sairaalahoito. Mieti 🤯vatipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona tappaa yhden sadasta ja rokote yhden viidestä miljoonasta. Taidat olla niitä jotka täyttävät lottokupongin joka viikko uskoen etä nyt tällä voittaa kun ei ymmärretä todennäköisyyksistä yhtään mitään.😂

        Korona ei tapa läheskään yhtä sadasta vaikka niin toivoisit. Rokote tapaa tai vakavasti vahingoittaa varmaankin sen verran kuin mainitsit koronan tappavan.
        Sille kuka rokotteen uhriksi joutuu on varsin sama ymmärsikö jotain todennäköisyyksistä tai ei. Se, että kun rokotetta ei ota niin myös todennäköisesti rokotteen haitoilta välttyy. .😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona ei tapa läheskään yhtä sadasta vaikka niin toivoisit. Rokote tapaa tai vakavasti vahingoittaa varmaankin sen verran kuin mainitsit koronan tappavan.
        Sille kuka rokotteen uhriksi joutuu on varsin sama ymmärsikö jotain todennäköisyyksistä tai ei. Se, että kun rokotetta ei ota niin myös todennäköisesti rokotteen haitoilta välttyy. .😂

        Venäjällä on jo kuollut 0,5% väestöstä koronaan ja joka päivä kuolee lisää. Ei kauaksi prosentista jää kun loppulaskua tehdään, voi mennä ylikin. Valitseeko riskin 1/100 vaiko 1/5 000 000 ei pitäisi olla vaikeaa tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona tappaa yhden sadasta ja rokote yhden viidestä miljoonasta. Taidat olla niitä jotka täyttävät lottokupongin joka viikko uskoen etä nyt tällä voittaa kun ei ymmärretä todennäköisyyksistä yhtään mitään.😂

        hehehehehe.....korona ei tapa ketään..ei edes heikon immuunin ihmistä...allergia nuha eli covid on vain käynnistelyä kohti kunnon harvennus talkoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona tappaa yhden sadasta ja rokote yhden viidestä miljoonasta. Taidat olla niitä jotka täyttävät lottokupongin joka viikko uskoen etä nyt tällä voittaa kun ei ymmärretä todennäköisyyksistä yhtään mitään.😂

        Täytyy toivoa, ettei lottovoitto satu omalle kohdalle!


      • Anonyymi

        Aiotko ottaa myrkkyä ruiskusta?
        Hakeudu hoitoon hyvä mies. Ei nyt kannata päiviänsä päättää omankäden kautta.
        Mitäs myrkkyä aioit ottaa. Cyankaliumia vai jotain muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on jo kuollut 0,5% väestöstä koronaan ja joka päivä kuolee lisää. Ei kauaksi prosentista jää kun loppulaskua tehdään, voi mennä ylikin. Valitseeko riskin 1/100 vaiko 1/5 000 000 ei pitäisi olla vaikeaa tehdä

        - Venäjällä on jo kuollut 0,5% väestöstä koronaan -

        Tietolähde?


    • Anonyymi

      Sairaaksi on todella mennyt...covid nuha sekoittaa koko lammastarhan...

    • Anonyymi

      Rokotus kuin Peyote-KAktus.

    • Anonyymi

      Siinä meillä taas kerran yksi järjen jättiläinen! Tiesitkö että kulutautimyönteisiä ovat nekin joilla on tässä vaiheessa vasta 1 piikki otettuna ja myös ne, joiden toisesta piikistä ei ole kulunut yli 7 päivää? Oletko mielestäsi fiksu?

    • Anonyymi

      Etsimällä voi löytää jos vielä löytää voi.

    • Anonyymi

      Jos rokotus on kaktus... mutta luulen että osittain ymmärrän kun voi olla tyttöjen mielestä tyhmäämennä kun jotain noin samanikäiisiä siellä pistämässä kuin itse.

      Poikiahan se ei tietysti haittaa ne kauniit sairaanhoitajat pistämässä piikkejä....

      • Anonyymi

        Eipä ole sarvia kasvanut eikä impotenssi iskenyt toisenkaan koronarokotteen jälkeen.. Varmasti otan sen kolmannenkin jos vain mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole sarvia kasvanut eikä impotenssi iskenyt toisenkaan koronarokotteen jälkeen.. Varmasti otan sen kolmannenkin jos vain mahdollista.

        "Eipä ole sarvia kasvanut eikä impotenssi iskenyt toisenkaan koronarokotteen jälkeen.. Varmasti otan sen kolmannenkin jos vain mahdollista."

        Pyydä samalla tuplana. Minä en ota piikkiproteiini-injektiota, joten saat minunkin.


    • Anonyymi

      Et sä sitä ilmaiseksi saa, joudut maksamaan veroja kuten minä rokottamaton myös.

      • Anonyymi

        Minä maksan veroja joten olen oikeutettu saamaan rokotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä maksan veroja joten olen oikeutettu saamaan rokotteet.

        Minä en maksa veroja ja olen oikeutettu olemaan ilman ilmaisia piikkejä.
        Miksi yrittävät ilmaista lounasta tarjota - sellaisia ei ole keksitty - siinä on piru takana.


    • Anonyymi

      Kaksi tuttua on ollut lujilla kolmannesta rokotteesta. Toinen oli kaksi päivää teholla ja sen jälkeen vielä vuodeosastolla. Toinen ei ole vielä toipunut kaikista sivuoireista mutta toivotaan parasta.

      • Anonyymi

        Ja rokotteita alettiin antamaan vasta äsken. Kiirettä pitää kaverillasi kun jo teholle asti on joutunut. Valehtele vähän sujuvammin ja vähemmän niin joku saattaisi olla niin hölmä että uskoo sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rokotteita alettiin antamaan vasta äsken. Kiirettä pitää kaverillasi kun jo teholle asti on joutunut. Valehtele vähän sujuvammin ja vähemmän niin joku saattaisi olla niin hölmä että uskoo sinua.

        Eipä ole valetta. Eipä ole tarvinnut valehdella ennen eikä nyt. Ei sinun tarvitse uskoa, ei ole minun asia. Kerroin lähinnä sen vuoksi, ettei ainakaan toiselle näistä henkilöistä tullut mitään sivuoireita kahdesta edellisetä rokotteesta mutta nyt meni huonommin. Kaikki kolme samaa rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole valetta. Eipä ole tarvinnut valehdella ennen eikä nyt. Ei sinun tarvitse uskoa, ei ole minun asia. Kerroin lähinnä sen vuoksi, ettei ainakaan toiselle näistä henkilöistä tullut mitään sivuoireita kahdesta edellisetä rokotteesta mutta nyt meni huonommin. Kaikki kolme samaa rokotetta.

        No niin , taas mennään. Lähti mopo keulimaan.


      • Anonyymi

        Kolmannessa on sanottu olevan vähemmän suolavettä ts. plaseboja enää.
        Kolmas voi jo auttaa tarvitseville eli tuo helpotuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rokotteita alettiin antamaan vasta äsken. Kiirettä pitää kaverillasi kun jo teholle asti on joutunut. Valehtele vähän sujuvammin ja vähemmän niin joku saattaisi olla niin hölmä että uskoo sinua.

        "Kiirettä pitää kaverillasi kun jo teholle asti on joutunut."

        Paljon on kuollut vain muutama päivä tai viikko mRNA-injektion jälkeen. Kuinka moni kuolee tulevina vuosina veritulppaan jää nähtäväksi.

        Vakava huomio Englannin tilastokeskukselta: Koronaa vastaan rokotettujen lasten kuolleisuus on monikymmenkertainen!
        https://www.lifesitenews.com/news/children-in-britain-up-to-52-times-more-likely-to-die-following-a-covid-shot-report-finds/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmannessa on sanottu olevan vähemmän suolavettä ts. plaseboja enää.
        Kolmas voi jo auttaa tarvitseville eli tuo helpotuksen.

        "Kolmas voi jo auttaa tarvitseville eli tuo helpotuksen."

        Kuollut ei tunne kipua.


    • Anonyymi

      parilta tutulta on jo nirri pois..molemmat kuoli piikistä seuraavalla viikolla...päälle 30v jäppinen ja 60v rouva. .ei muita tauteja kun piikkihaitta joka aiheutti veritulppia koko kehoon ..molemmilla. mutta ei näitä ilpvä lehdistä lueta eikä marionetti nukkejen hus sanomista

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        mitäs sen väliä....helpompi tuo on sairastaa kuin influenssa...delta variantti on heinänuha...


      • Anonyymi

        Ikäviä propagandalehtiä eikä lueta ollenkaan. Maku on mennyt median uskottavuudelta, on kuin entisessä Neuvostoliitossa ei voi uskoa lehtiin - ei uutisiin.

        Parempi onkin puskaradio ja muut lähteet olleet jo toista vuotta.


    • Anonyymi

      sinulla on jo hyvä alku kohti täyttä rokotekattavuutta......3/6 .....se on jo hatunnosto jos selviät kuudenteen rokotteeseen....siinä voi olla ettei letkuihin asti keretä...mutta mutta onpahan sinuakin varoitettu....muistahan sitten mainita että omaa sinisilmäisyyttäni uskoin piikkifirmojen lobbareita jotka veivät terveyteni. varmemmin saat piikkihaitan kuin 2.7% koronatartunnan....minä sain mokoman nuhan ja nyt on passi taskussa kevääseen asti...mutta en käytä kyllä mitäää palveluita joissa on n2tsi passi

    • Anonyymi

      6kk kuluttua 2. rokotteesta kai annetaan se 3. jos annetaan sitten biontech-noilla jutuilla ainakin käsitin niin.

    • Anonyymi

      Käytätkö botoxsia 🤣

      • Anonyymi

        Käytätkö mielialalääkkeitä kun tuollaisia kyselet, vai oletko joku perverssi?
        Rokottamaton tuleva zombi.


    • Anonyymi

      Kuulut siis tuohon vanhempaan ikäluokkaan jonka toisesta koronarokotuksesta on jo yli puoli vuotta. Itse en saa rokotuksia samalla kerralla, influenssarokotus on 1.11. ja kolmannen koronarokotuksen saan aikaisintaan jouluviikolla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Milloin saataisiin neljäs rokote? Odotan malttamattomana.


    • Anonyymi

      Ja kaikki ILMAISEKSI!

      • Anonyymi

        Ilmaisia lounaita ei ole. Aina ne joku maksaa. Piikit maksetaan ilmeisesti itse veroina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisia lounaita ei ole. Aina ne joku maksaa. Piikit maksetaan ilmeisesti itse veroina.

        "Piikit maksetaan ilmeisesti itse veroina."

        ... tai hengen menona.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe