Miehenä olen ihmetellyt miksi niin monella naisella on tapana laittaa huulipunaa niin että se menee hieman yli huulien eli normaalin ihon päälle. Enkä nyt tarkoita sellaista että vahingossa menee jostain vähän yli, vaan että tarkoituksella vedetään kauttaaltaan 1-2mm yli. Senhän huomaa heti ja se näyttää tökeröltä. Onko joku joskus sanonut että se oikeasti auttaa?
Korkeintaan perskännissä olevaa miestä jonka näkö on sumentunut voi oikeasti huijata tuolla "kikalla". Onko siis tarkoitus houkutella kännisiä miehiä?
Miksi naiset ylimaalaavat huulensa?
6
147
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeävät viirumaisia huuliaan ja hämäävät itseään sekä myös huononäkökykyisiä miehiä sitten myös muita sellaisia naisia.
- Anonyymi
No olipa huulet kuinka kapeat tahansa niin minusta ylimaalaus vain pahentaa asiaa.
- Anonyymi
Vanhat autonromutkin ylimaalattiin ennen myyntiä. Tarkkasilmäinen autonostaja hyomasi heti huonosti rajatut tiivisteet ym. ja auto unohdettiin kun epäiltiin mikähän pakkelikasa tuokin on. Pruttahuuli rajaukset menee aika samalla lailla hylkyyn ainakin täällä.
Minä naisena ihmettelen tätä myös, mutta olen kuullut että joku julkkis muoti-ikoni nainen on tämän tavan joskus keksinyt ja siitä on sen myötä tullut hot. Tai ainakin naisten mielestä. Sillä saadaan huulista suuremman näköiset, käytetään kuvausefektinä yms.
Mielestäni tuo on kyllä tehty hieman tökerösti jos sen huomaa, ideahan olisi ettei sitä huomaa :D- Anonyymi
On se vaan kumma juttu. Ensin hyljeksitään nee...... tummaihoisia ja sitten tavoitellaan tummaa ihoa ruskettamalla itseään auringossa ja solariumeissa ja heidän huuliakin pitää jäljitellä.... voi sentään....
- Anonyymi
Koska se näyttää omasta mielestä kivalta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170