Ei mutta voiko keksitty hahmo kuolla mitenkään?
Ennen Jeesus kuolee kuin minä
15
54
Vastaukset
- Anonyymi
keksitty hahmo kuolee , kun ei ole kukaan tietoinen hamosta.
Asiallisesti jos joku Jeesus olisi ollut oikeasti olemassa, ei hänen olisi tarvinnut lähteä yhtään minnekään, koska hänhän elää väitteiden mukaan ikuisesti. Jeesus voisi edelleen esittää ihmeparannustilaisuuksia eri puolilla maailmaa ja sitä kautta todistaa jotain. Mutta kun niin ei ole, niin ei ole. Jeesus on kuollutta satua.
- Anonyymi
Juutalaisten jeesuskeksintö olisi tosiaan voinut ihan hyvin jäädä ikiajoiksi tänne maan päälle, jottei hänen olisi tarvinnut lupailla turhia pikaisesta paluustaan. Mutta sarjakuvasankareilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pysyä poissa, piilossa ja olla olemassa vain mielikuvituksessa.
- Anonyymi
Kristitty hahmo kuolee , kun ei ole luopunut viinasta
Tietenkin voi! Esimerkkinä vaikkapa Batmanin vanhemmat.
Oikea kysymys on pikemminkin se, että voiko Rockin ikuinen legenda kuolla koskaan?- Anonyymi
Siino miettii millainen on
kuolema ⚰️✝️
Manala 👽
ja Tuonela🔥- Anonyymi
Kerro sinä, koska näytät tietävän asiat omasta kokemuksestasi.
- Anonyymi
Jeesus oli romaanihenkilö eli mustalainen, tästä on kirjoitettu -85 kaunokirjallinen teos.
Samanlainen romaanihenkilö Jeesus on myös Raamatussa, joka tosin on juutalaisten kirjoittama pakinakokoelma.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Samanlainen romaanihenkilö Jeesus on myös Raamatussa, joka tosin on juutalaisten kirjoittama pakinakokoelma.
Itse olen käsityksessä, että Jesse esintyy vasta uudessa testamentissa, jota juutalaiset eivät hyväksy. Juutalaiset eivät pidä Jesseä Jumalan poikana. En kyllä minäkään pidä, enkä usko muutenkaan mihinkään yliluonnollisiin henkiolentoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen käsityksessä, että Jesse esintyy vasta uudessa testamentissa, jota juutalaiset eivät hyväksy. Juutalaiset eivät pidä Jesseä Jumalan poikana. En kyllä minäkään pidä, enkä usko muutenkaan mihinkään yliluonnollisiin henkiolentoihin.
Hyvin sanottu! Yliluonnolliset henkiolennot eivät ole olleet minunkaan kavereitani.
- Anonyymi
Hei vain kaikille!! Tervehdys Siino!
Näen asian niin ettei Jeesus ole kuollut vieläkään.
On sanonta, että niin kauan kuin ihminen on jonkun ajatuksissa hän elää.
Ja tuon mukaan kyllä sinä Siino unohdut nopeammin kuin Jeesus ja minäkin, me kaikki.
Jeesus taas on elänyt ihmisten huulilla tuhansia vuosia. Ennemmin sinä kuolet Siino.Moro!
Keksityillä hahmoilla pakkaa olemaan ominaisuus "elää" pitkään. Mutta kuten jo tuolla edellä kirjoitin, todellisen ja elävän Jeesuksen ei olisi tarvinnut ikinä mihinkään lähteä, koska hän väitteiden mukaan elää ikuisesti. Keksityllä hahmolla ja minulla on yksi oleellinen ero: minä sentään elän. Sen sijaan keksitty hahmo ei ole koskaan oikeasti elänytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864