Ennen Jeesus kuolee kuin minä

Ei mutta voiko keksitty hahmo kuolla mitenkään?

15

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

keksitty hahmo kuolee , kun ei ole kukaan tietoinen hamosta.

• Näinhän se menee.

• Asiallisesti jos joku Jeesus olisi ollut oikeasti olemassa, ei hänen olisi tarvinnut lähteä yhtään minnekään, koska hänhän elää väitteiden mukaan ikuisesti. Jeesus voisi edelleen esittää ihmeparannustilaisuuksia eri puolilla maailmaa ja sitä kautta todistaa jotain. Mutta kun niin ei ole, niin ei ole. Jeesus on kuollutta satua.

• Anonyymi

Juutalaisten jeesuskeksintö olisi tosiaan voinut ihan hyvin jäädä ikiajoiksi tänne maan päälle, jottei hänen olisi tarvinnut lupailla turhia pikaisesta paluustaan. Mutta sarjakuvasankareilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin pysyä poissa, piilossa ja olla olemassa vain mielikuvituksessa.

• Anonyymi

Kristitty hahmo kuolee , kun ei ole luopunut viinasta

• Tietenkin voi! Esimerkkinä vaikkapa Batmanin vanhemmat.

Oikea kysymys on pikemminkin se, että voiko Rockin ikuinen legenda kuolla koskaan?

• Anonyymi

Siino miettii millainen on
      kuolema ⚰️✝️
      Manala 👽
      ja Tuonela🔥

• Anonyymi

Kerro sinä, koska näytät tietävän asiat omasta kokemuksestasi.

• Sinä et sitten vissiin mieti, koska sinulla ei ole siihen työkaluja.

• Anonyymi

Jeesus oli romaanihenkilö eli mustalainen, tästä on kirjoitettu -85 kaunokirjallinen teos.

• Samanlainen romaanihenkilö Jeesus on myös Raamatussa, joka tosin on juutalaisten kirjoittama pakinakokoelma.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

Samanlainen romaanihenkilö Jeesus on myös Raamatussa, joka tosin on juutalaisten kirjoittama pakinakokoelma.

Itse olen käsityksessä, että Jesse esintyy vasta uudessa testamentissa, jota juutalaiset eivät hyväksy. Juutalaiset eivät pidä Jesseä Jumalan poikana. En kyllä minäkään pidä, enkä usko muutenkaan mihinkään yliluonnollisiin henkiolentoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen käsityksessä, että Jesse esintyy vasta uudessa testamentissa, jota juutalaiset eivät hyväksy. Juutalaiset eivät pidä Jesseä Jumalan poikana. En kyllä minäkään pidä, enkä usko muutenkaan mihinkään yliluonnollisiin henkiolentoihin.

Hyvin sanottu! Yliluonnolliset henkiolennot eivät ole olleet minunkaan kavereitani.

• Anonyymi

Hei vain kaikille!! Tervehdys Siino!

Näen asian niin ettei Jeesus ole kuollut vieläkään.
      On sanonta, että niin kauan kuin ihminen on jonkun ajatuksissa hän elää.

Ja tuon mukaan kyllä sinä Siino unohdut nopeammin kuin Jeesus ja minäkin, me kaikki.

Jeesus taas on elänyt ihmisten huulilla tuhansia vuosia. Ennemmin sinä kuolet Siino.

• Moro!

Keksityillä hahmoilla pakkaa olemaan ominaisuus "elää" pitkään. Mutta kuten jo tuolla edellä kirjoitin, todellisen ja elävän Jeesuksen ei olisi tarvinnut ikinä mihinkään lähteä, koska hän väitteiden mukaan elää ikuisesti. Keksityllä hahmolla ja minulla on yksi oleellinen ero: minä sentään elän. Sen sijaan keksitty hahmo ei ole koskaan oikeasti elänytkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3435
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1116
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1050
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      879
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      864
    Aihe