En jaksa enää meluavia naapureita

Anonyymi

jotka pilasivat taas yhden lepopäivän. Nyt en sitten jaksa kunnolla kun en saanut levätä. Tähän pyydän pikaista apua, että Jumala puuttuu. Kiitos Herra Jeesus.

6

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      koita ajatella kanoja kopeissaan .

      samanlaistahan se on on kun suomalinen kristikansa viettää lepopäivää,

    • Anonyymi

      lauantaina on tapana ryypätä , itse olet heidät jeesustellut, ilman anteeksiantoasi heitä ei olisi 🤣

      Lisäksi olet jeesustellut kelvottomat rakentajat ja suunnittelijat, jotka rahan ahneuksissaan tämän mahdollistavat 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Rakas kohtalotoveri. Minun naapuriini tuli virolainen perhe, joka oli ilmeisesti saanut toimeksiannon Viron mafialta, karkottaa yhden rapun asukkaat, jotta he voisivat tehdä siitä verottoman hotellin virolaisille työläisille. Aina iltaisi alkoi virolaisia trampata yläkerran huoneistoon 5-7 henk. Siellä tehtiin sänkyjä yötä myöten ja työnneltiin niitä lattioita pitkin puoleen yöhön asti. Tasa tunnein kuului valtava jysäys, kun isäntä nosti sankyään ja tiputti sen alas. Yksi perhe myi asuntonsa tutuille, joten mafia ei kerennyt sitä ostaa, eikä vuokrata. Talon johtokunta lähetti heille kaksi varoitusta, mutta meteli vain yltyi. Kunnes ilmiannoin heidät verottajalle. Häiriköille tuli iso lasku. Mafia antoi potkut isännälle ja häipyi muualle. Isäntä etsi töitä, mutta laiskuuttaan ei kyennyt enää tekemään. Alkoi ryypätä ja metelöidä asunnossaan yksin pitkälle yöhön. Mutta minulle tuli sääli ja rukoilin omia murhaavia ajatuksiani anteeksi ja annoin hänen tekonsa vilpittömästi anteeksi ja rukoilin hänelle siunausta. Ihme tapahtui, hän lopetti häiriköinnin ja muuttui ihan normaaliksi ihmiseksi. pikkuhiljaa hän sitten muutti pois. Tämä tapaus osoitti minulle vahvasti anteeksiannon siunauksen.

      • Anonyymi

        Minäkin rukoilin ja annoin jo anteeksi ja hän olikin rauhallisempi jonkun aikaa. Mutta putki alkoi taas. Tätä on kestänyt siis vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin rukoilin ja annoin jo anteeksi ja hän olikin rauhallisempi jonkun aikaa. Mutta putki alkoi taas. Tätä on kestänyt siis vuosia.

        Meteli on yksi kidutuksen muoto.
        2. Korinttolaiskirje 6:3-10


        "Me emme missään kohden anna aihetta pahennukseen, ettei virkaamme moitittaisi, 4 vaan kaikessa me osoittaudumme Jumalan palvelijoiksi: suuressa kärsivällisyydessä, vaivoissa, hädissä, ahdistuksissa, 5 ruoskittaessa, vankeudessa, meteleissä, vaivannäöissä, valvomisissa, paastoissa; 6 puhtaudessa, tiedossa, pitkämielisyydessä, ystävällisyydessä, Pyhässä Hengessä, vilpittömässä rakkaudessa, 7 totuuden sanassa, Jumalan voimassa, vanhurskauden sota-aseet oikeassa kädessä ja vasemmassa; 8 kunniassa ja häpeässä, pahassa maineessa ja hyvässä, villitsijöinä ja kuitenkin totta puhuvina,
        9 tuntemattomina ja kuitenkin hyvin tunnettuina; kuolemaisillamme, ja katso, me elämme, kuritettuina emmekä kuitenkaan tapettuina,
        10 murheellisina, mutta aina iloisina, köyhinä, mutta kuitenkin monia rikkaiksi tekevinä, mitään omistamatta, mutta kuitenkin omistaen kaiken."


      • Anonyymi

        Minun naapuriin muutti jeesus, rukoili kaiket päivät kova äänisesti ja katsoi täysillä äänillä tv 7 🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe