Voi pahus. Täytän huomenna 90 v. Eikö täällä ole 90 plus-ikäryhmää ollenkaan? Onko täällä muita näin vanhaksi päässeitä tai paremminkin joutuneita?
90 plus???
16
61
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ystävä kallis oikeen HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ
olkoon mielesi ilonen ja päivä kaunis aurinkonen- - Anonyymi
Oikein hyvää syntymäpäivää ! Pysy tässä ryhmässä vain !
Ei sinulle taitaisi olla seuraa 90 :ssa . . . ? - Anonyymi
Onnea onnea vaan
punainen tupa
ja perunamaa. - Anonyymi
Iloista syntymäpäivää!
itse ehdotin 90 -palstaa pari vuotta sitten. Ei silloin johtanüt toimiin. - Anonyymi
Kunnioittavat Onnittelut 90 vuotta täyttävälle!
Jää tänne vaan kirjoittelemaan hyvin sovit joukkoon !
Terv. 80 - Anonyymi
Lämpimät syntymäpäiväonnittelut!
Voisihan sitä avata 90 -ketjun aina uuden tänne 80 palstalle, jos haluaa. Tavallaan niihän sinä aloittaja jo teitkin. - Anonyymi
Jos olisi 1-3 henkilöä 90 palstalla, mitä itua siinä olisi ?
Nytkö vasta olet palstalle tulossa? Kauan mietitkin. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Täällä etupäässä seitsemänkymppisiä, jotka ovat omalta palstaltaan paenneet persuja. Jokunen kahdeksankymppinen yrittää joukossa pitää ääntä.
Kyllä varmaan yksi vanhempikin tänne mahtuu.
Yksi ketju oli jo nimeltäänkin 80 , mutta se taisi kuivua kokoon.
Yritäpä avata oma. Kunhan syntymäpäiväjuhliltasi ennätät.- Anonyymi
Valitteluni syntymäpäiväsi johdosta,
toivottavasti loppuelämä tuo terveitä onnelisia päiviä
ikääntyvän ihmisen elämään,
perässä tullaan vaikka kunto ei häävi enää olekkaan,,
terv Eetu erakko,,,,, - Anonyymi
Pokserit on kivoja kun ne on oppineet ajastaan. https://www.is.fi/viihde/art-2000008357879.html
Boomerointi on ihan jotain muuta. - Anonyymi
Mitä kuuluu"; kysyi naapuri 100- vuotiaalta."Hyvää kuuluu,kun ei näe ja kuule mitään"
- Anonyymi
Eipäs - kun papalle ostettiin mopo, kun ei se kuule eikä nää mitään, mutta haluaa kuitenkin tavata tuttuja Esson baarissa.
- Anonyymi
Sydämelliset oniteluni!Kaikki eivät löydä tänne, sekin syy! Osalla niin huonot kädet, reumat,työ peräiset kulumat ymm. Ei käy kädet tai sormet näppiksiin tai älypuhelimen hipaisu laiteisiin.Mutta sinä tulit tänne.Kirjoiteleppa kulumisia ajatuksia. Varmasti kaikki ilostuvat. Voi hyvin.
- Anonyymi
Kiva kun sinäkin olet täällä ! Kerroit jossakin toisessa ketjussa elämästäsi noin kuukausi sitten. Tunsin suurta sympatiaa sinua kohtaan ja kirjoitin sinulle pitkän vastauksen, mutta näpsäytin sen pois vahingossa enkä jaksanut iltamyöhällä aloittaa alusta. Myöhemmin en löytänyt kommenttiasi enää. Kaikkea hyvää sinulle ! Voi hyvin sinäkin !
- Anonyymi
Oikein paljon kiitoksia kaikille onnittelijoille!
Käyn nykyisin täällä tietokoneella aika harvakseltaan ja älypuhelimia en oikein osaa käyttää. Joskus katselen älypuhelimella mitä ne nuoret siellä oikein höpisee, mutta en saa sillä kirjoitettua. Tietokonetta kyllä osaan vielä käyttää. Teinhän työkseni kirjanpitohommia vielä vuonna 2000.
On vaan niin kovin yksinäistä tämä nykyaika. On somet ja muut, mutta ei se mitään auta, jos siellä toisessa päässä ei ole enää ketään. Kaikki ikätoverit ovat jo nukkuneet pois, tai ovat jo niin vanhuuden höppänöitä, ettei heistä oikein ole enää seuraa.
Mutta minäpä vaan olen vielä niin hyvässä kunnossa, että eihän sitä tiedä vaikka tässä vielä eläisi satavuotiaaksi saakka. Lääkärikin sanoi, että saan taas pitää ajokorttini, mutta en tiedä onko yleisesti hyväksyttyä, että 9-kymppiset enää ajaa autoa.Onnittelut näin jälkijunassa.
Itse kuulun täällä toisinaan parjattuun 70 kastiin.
Minä vaan en ymmärrä millään, miksei muka 70-80-90 ja vaikkapa 100vuotiaatkin voisi samassa osiossa mielipiteitä vaihtaa.
Jos itse vielä 90-vuoden iässä elän, toivonsin totissti olevani kaltaisesi, että ajokortinkin saa pitää.
Kyllä 90-vuotiaita liiketeessä on, joskus oli siitä jotain lukuakin, joka ei nyt tule mieleen.
Oletkos kuullut sellaista tarinaa, kun vaari oli kuolinvuoteellaan ja häneltä kysyttiin, olisiko hänellä vielä toivomuksia.
Siihen vaari; juu minä haluaisin sen Valmetin samaan monttuun kanssani.
Ymräpillä olevat kävivät ihmettemään, mitä se vaari nyt?
No kun sellasta kuoppaa ei vielä ole vastaan tullut, josta ei Valmetilla olisi ylös päässyt.
Se oli huumorimiehiä tuon tarinan vaari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2591013Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81969- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15889- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772