https://www.auto-saksasta.fi/ kokemuksia

Anonyymi

onko positiivisia?

2

2897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei..minä sain apua firma nimeltä Autot Saksasta Aksel Jaatinen,homma toimi koko
      prosessin ajan niinkuin oli alunperin sovittu/suunniteltu.Ite tein tietysti ison työn ja viikkoja seurasin Saksan myyntilistoja hakemalla mieluista ajokkia josta sitten linkitin
      tiedot Jaatiselle joka tarkisti tilanteen paikanpäällä ja lähetti tuoreet infot jokaista autoa kohden ,tuli valokuvaa ja puheluita.Auto löytyi hyvästä myyntifirmasta,puolueeton kuntotarkastus valokuvien ja vikalistan/korjauskustannuksien kera,koeajot ja tästä kirjalliset dokumentit.Auto varattiin 2vrk minun nimiin ja siinä ajassa sain päätökseni tehdä,eikä se minun mielestä ollut vaikeaa jos luottaa ihmisiin joiden kanssa kauppoja tekee..ja jos mulle ei olisi kykyä luottaa niin tuskin autoa edes rupeaisin edes niin kaukaa
      ostattelemaan..lueskelin ennen näitä omia suunnitelmia netistä näitä ikäviä viestejä huijaamisesta jne,.totta tai ei minä olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluu
      ja kaiken lisäksi ostamani auto on parempi kuin osasin edes odottaakaan.
      10 Jaatiselle joka hoiti auton sitten sovittuun satamaan Suomessa.
      Tieto/taito näissä tuontihommissa kaverilla on epäilemättä,iso kiitos siitä hänelle.
      Osas myös rauhoitella ja kertoa maan faktoja ja toimenpiteitä jos ite en aina ymmärtänyt.Koska tosihan on että nää ostot/rahan lähettelyt nostaa adrenaalia,
      ja tunne on välillä että olen isojen poikien karkkikaupassa ja jonkun toisen pitää mulle ne karkit sieltä tiskiltä hakee..ja sitten jos se ei olekkaan niin hyvää miltä se näytti omin silmin mutta turha sitä pettymystä on kaataa tämän välikäden niskaan,hän tekee vain oman osan parhaalla mahdollisella tavalla.

• Anonyymi

Toin auton tämän yrityksen kautta. Olin löytänyt auton AutoScout24 sivuilta. Lähetin sen niille kotisivujen kautta (nykyään www.tuonti-autot.fi). Aksel Jaatinen selvitti auton tiedot, niiden perusteella se oli hyvä. Aksel järjesti pyynnöstäni autolle ison saksalaisen Dekra (www.dekra.de) nimisen autotarkastus firman kuntotarkastuksen. Dekra insinööri tarkisti auton. Sieltä tuli dokumentti kuvien kanssa ja saksankielinen raportti auton kunnosta. Raportin kuvat näyttivät auton kaikki käytön jäljet, naarmut ym. Niitä ei paljoa ollut. Aksel suomensi saksalaisen raportin minulle. Siinäkään ei ollut mitään sanottavaa, joten päätin ostaa auton. Akseli hoiti kauppakirjan minulle allekirjoitettavaksi, lähetin sen suoraan mersuliikkeeseen ja siirsin auton kauppasumman suoraan sinne. Kun raha oli perillä (1 päivä IBAN siirtona), Aksel hoitin autolle kuljetuksen Suomeen. Ensin rekalla Lubeckin satamaan ja sieltä Vuosaareen Finnlinesin lautalla. Hain auton ja tein veroilmoituksen ym Akselin ohjeilla. Nyt auto on kivissä. Ei ollut kummempi homma hankkia auto Saksasta. Tuotan myös seuraavan sieltä kun tämä menee vaihtoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe