Moikkelis ihanat ihmiset mihi T-L ja kittie ja muut on hävinnyt?

Tiina-liinalla oli hieno sana toi moikkelis joten toivottavasti Tiina-liina ei tykkää huonoa ku lainasin.

Mitäs ihmiset touhunnut tänään? (Lainaan Tiina-liinan kysymyksen.

Itse nauttinut syksystä ja luonnosta .

Nauttikaa syksystä.

77

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus pidän tahallaan taukoa somesta eikä se liity kehenkään tai mihinkään. Syksy on ni kaunista aikaa.

      Illan piristystä kaikille. Ny laitan jokaisesta vakkarista yhden tai kaks sanaa joka ekana tulee mieleen.

      Tiina-Liina = vahva nainen
      Kittie = rakastaa koiraansa
      Aril = merenneito
      Tonttu = laulu Tonttu torvinen
      Artargan = Hesa

      Kukkastyttö = kevään ensikukkanen

      Ilmannimiiä = apilankukka

      Ressu = kysymysmerkki

      Uimaheppu = rakastaa uimista

      Tukkirekka = unelmoi

      • Anonyymi

        Erinomainen, paikkaansapitävä analyysi. Tukkirekka 'unelmoi', unelman kohde pidettäköön salassa:)

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi

        Ite oon just kevät ihmisiä, että toi oli kivasti ajateltu:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon just kevät ihmisiä, että toi oli kivasti ajateltu:)

        Sunflower

        Hyvää jatkoa. Nauti palstalla. Pidän taukoa.


    • Ressu pääs listalle mutta kysymysmerkki oli ainut mikä tuli hänestä mieleen...

      • Kittiechihuen

        Olisit laittanut ressukalle vaikka peukku alaspäin.. 😉


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Olisit laittanut ressukalle vaikka peukku alaspäin.. 😉

        En keksinyt edes tuota. Kiva ku tuttuja tuli vast


    • Anonyymi

      kuulemma turkuun ovat menneet

    • Anonyymi

      Varmaan elämään on tullut sisältöä ;)

    • Anonyymi

      Jos yksi tyhjänjauhaja on jostain syystä hetken hiljaa, niin toinen samanmoinen "moikkelis" jatkaa siitä mihin edellinen jäi.

      • Anonyymi

        Pidä tinttuliina pääs kiinni


      • Anonyymi

        Kato sä peiliin ja mieti V joskus omaa käytöstäs !!!


      • Anonyymi

        "Kiitos! Tarkistamme viestin mahdollisimman pian."


    • Anonyymi

      Miltä tuntuu olla sama henkilö eri nimimerkillä ja kysellä samoja asioita jaapottaa päivästä toiseen ja vastata omiin kysymyksiin?

      • Anonyymi

        Ei viitti ees ite vastata ettei tuu kunnianloukkaus syyte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viitti ees ite vastata ettei tuu kunnianloukkaus syyte

        Niinpä kunnianloukkaus syyte omalle itselleen nerokasta,siihen ei varmaan vielä ole monikaan pystynyt tai ainakaan en ole sellaista vielä nähnyt mutta ehkä tulevaisuudessa.Kaikkea muuta tässä on jo nähtykin petollisia valtion virkamiehiä ja kaikenmaailman lääkäreitä joista ei ole edes eläinlääkäreiksi


      • Miltä tuntuu keksiä satuja ja häiriköidä meitä?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Miltä tuntuu keksiä satuja ja häiriköidä meitä?

        Siis kuka ny ketä häiriköi täh


      • Hassua että edelleenkään mä ja Tiina-liina
        Emme ole samoja ihmisiä.


        No. Jos voisin yhden ominaisuus saada Tiina-liinalta ni se olis vahvuus.

        Oli Tiina-liina missä tahansa ni hän on Tiina-liina eikä kukaan muu


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Miltä tuntuu keksiä satuja ja häiriköidä meitä?

        Samaa voisin kysyä sinulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voisin kysyä sinulta.

        Menee ulos niin ei tarvitse ketjuun tulla tyhmine kommenteidesi kanssa.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Menee ulos niin ei tarvitse ketjuun tulla tyhmine kommenteidesi kanssa.

        Kiitos! Tarkistamme viestin mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Hassua että edelleenkään mä ja Tiina-liina
        Emme ole samoja ihmisiä.


        No. Jos voisin yhden ominaisuus saada Tiina-liinalta ni se olis vahvuus.

        Oli Tiina-liina missä tahansa ni hän on Tiina-liina eikä kukaan muu

        Jaa. Ketä kiinostaa


    • Heissan vaan! Eipä kummempia, koiran, kotitöiden ja harrastuksien parissa aika menee.

      • Anonyymi

        Noh, siinä on jo touhua kerrakseen:)

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, siinä on jo touhua kerrakseen:)

        ~Tukkirekka~

        No juu.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No juu.

        Kuuluukos päiväkirjan pitäminen harrasteisiisi? Minä olen merkinnyt ylös ajatuksiani/päivän tapahtumia jo 'poikasesta'. Laatikollinen on kertynyt noita.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluukos päiväkirjan pitäminen harrasteisiisi? Minä olen merkinnyt ylös ajatuksiani/päivän tapahtumia jo 'poikasesta'. Laatikollinen on kertynyt noita.

        ~Tukkirekka~

        Nuorempana kirjoitin, teini-iästä eteenpäin.. Nyt on ollut katkolla pitkään, pitäisi kyllä taas kirjoitella.


      • Kiva ku tuttuja tuli vastaa mulle.

        Älä välitä hänestä jota häiritsi se että aloitin keskustelun.


        Ihan kivaa jutella.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Nuorempana kirjoitin, teini-iästä eteenpäin.. Nyt on ollut katkolla pitkään, pitäisi kyllä taas kirjoitella.

        Tämmöiset pimenevät syysillat ovat parhaimpia kirjoituspuuhiin, mieli ei tee ulos sadesäässä. Mitenkäs hauveli, joko on sisäsiisti/oppinut talon tavoille?

        ~Tukkirekka~


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Kiva ku tuttuja tuli vastaa mulle.

        Älä välitä hänestä jota häiritsi se että aloitin keskustelun.


        Ihan kivaa jutella.

        Kiva kuulla myös sinusta!❤️ On se kumma kun täällä aina urpot tulevat häiritsemään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöiset pimenevät syysillat ovat parhaimpia kirjoituspuuhiin, mieli ei tee ulos sadesäässä. Mitenkäs hauveli, joko on sisäsiisti/oppinut talon tavoille?

        ~Tukkirekka~

        Totta, täytyy tosiaan jälleen kirjoitella.

        Koiru on kohta 9 kuukautta vanha. Sisäsiisti on, on meillä sisällä myös sille sellainen alusta tarpeiden tekoa varten. Mutta neiti haluaa mennä ulos tarpeille. Entinen koira osasi käyttää alustaa ja myös ulkona tarpeilla.

        Koiru on aina sohvalla ollessani sylissä tai istuu olkapäilläni. Sekä seuraa minua joka paikkaan kun kotona puuhailen.. 😀


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiva kuulla myös sinusta!❤️ On se kumma kun täällä aina urpot tulevat häiritsemään..

        Ei he mua häiritse, mutta se vaan tarkoittaa että heillä oli asiaa, vaikka aloitus oli muka turha..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Totta, täytyy tosiaan jälleen kirjoitella.

        Koiru on kohta 9 kuukautta vanha. Sisäsiisti on, on meillä sisällä myös sille sellainen alusta tarpeiden tekoa varten. Mutta neiti haluaa mennä ulos tarpeille. Entinen koira osasi käyttää alustaa ja myös ulkona tarpeilla.

        Koiru on aina sohvalla ollessani sylissä tai istuu olkapäilläni. Sekä seuraa minua joka paikkaan kun kotona puuhailen.. 😀

        Voi ku tommoisen sais joskus! Onkos se rauhallinen vai vilkas luonne? Nukkuuko paljon? Osaako temppuja, esim. antaa tassua?

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ku tommoisen sais joskus! Onkos se rauhallinen vai vilkas luonne? Nukkuuko paljon? Osaako temppuja, esim. antaa tassua?

        Sunflower

        On se vielä vilkaskin, tykkää leikkiä hae lelu leikkiä. Osaa antaa tassua ja istua.

        Kun istun sohvalla ja askartelen, niin koiru tykkää istua sylisäni tai olkapäillä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        On se vielä vilkaskin, tykkää leikkiä hae lelu leikkiä. Osaa antaa tassua ja istua.

        Kun istun sohvalla ja askartelen, niin koiru tykkää istua sylisäni tai olkapäillä.

        Ois kiva ku tuommoinen nukkuis yöt sängyn jalkopäässä. Voittais jätkäkamut taatusti sata nolla:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva ku tuommoinen nukkuis yöt sängyn jalkopäässä. Voittais jätkäkamut taatusti sata nolla:D

        Sunflower

        On se koiru kyllä hyvä kaveri, kun herään se pomppaa heti rinnan päälle, heiluttaa häntää ja lääppii... 😆


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Nuorempana kirjoitin, teini-iästä eteenpäin.. Nyt on ollut katkolla pitkään, pitäisi kyllä taas kirjoitella.

        Kauan aattelit vielä miettiä? Tirsk
        terveisin yökyöpeli ja kukkulan kuningas


    • Anonyymi

      Onko turhempaa jaaritusta?

      • Anonyymi

        Saanen kysyä. Jos näet ryhmän ihmisiä keskustelemassa esimerkiksi kävelyreittisi varrella, tungetko itsesi 'iholle' ja auot päätäsi elleivät kuulemasi puheenaiheet miellytä?

        ~Tukkirekka~


      • Kiitos kun vastasit. Näköään ei mun
        Aloitus ollu turha ku sä vastasit.


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Kiitos kun vastasit. Näköään ei mun
        Aloitus ollu turha ku sä vastasit.

        Hehehhhe, älykästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehehhhe, älykästä

        Ilmannimi on fiksumpi, kiltti ja mukava, samaa ei voi sanoa sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehhhe, älykästä

        Ihanaa kun moikkasit mua. NAUTI tulevasta talvesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanen kysyä. Jos näet ryhmän ihmisiä keskustelemassa esimerkiksi kävelyreittisi varrella, tungetko itsesi 'iholle' ja auot päätäsi elleivät kuulemasi puheenaiheet miellytä?

        ~Tukkirekka~

        No niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanen kysyä. Jos näet ryhmän ihmisiä keskustelemassa esimerkiksi kävelyreittisi varrella, tungetko itsesi 'iholle' ja auot päätäsi elleivät kuulemasi puheenaiheet miellytä?

        ~Tukkirekka~

        Toi oli hiton hyvin sanottu, on kai helpompi haukkua ku oma naama on piilossa.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanen kysyä. Jos näet ryhmän ihmisiä keskustelemassa esimerkiksi kävelyreittisi varrella, tungetko itsesi 'iholle' ja auot päätäsi elleivät kuulemasi puheenaiheet miellytä?

        ~Tukkirekka~

        Vaihtakaa numerot niin saatte yxäreitä laittaa ja juttelu siirtyy diipimmälle tasolle eikä ole täällä muiden kiusana turhaa kotkotusta
        Tätä palstaa ei oo perustettu kahden ihmisen diipadaapalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun moikkasit mua. NAUTI tulevasta talvesta

        Nyt on syksy, jos oot ikkunasta kattonu hahahaa! tuleva talvi ei näy vielä missään Kokkolalaisilla onntietty laaja horisontti jo tulevaan elämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli hiton hyvin sanottu, on kai helpompi haukkua ku oma naama on piilossa.

        Sunflower

        Sama pätee turhaan höpinään ja löpinään


    • Anonyymi

      Nyt olis talviunien paikka keväällä taas kuulumisett

      • Nauti . Itse en mene talviunille


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Nauti . Itse en mene talviunille

        Ihmiset ei yleensä. karhut toki. Mulla asuu sellainen lähimetsässä, creepyä


    • Laitetaanpas kyssäriä päivän piristykseksi. Oletko kova lukemaan kirjoja? Mitä musiikkia kuuntelet?

      Itse luen paljon, kun yksi kirja on luettu, niin heti aloitan seuraavan. Illalla luen ennen nukkumaanmenoa. Tällä hetkellä luen Jane Austenin: Ylpeys ja ennakkoluuloa. 🙂

      Musiikkia kuuntelet myös paljon, yleensä silloin kun istun bussissa. Välillä myös kotona. Lempi bändejäni ovat: Depeche Mode, Simply Red, Tears For Fears, Christina Aguilera... 🎶🎵🙂

      • Hups! Lady Gaga jäi musiikki listaltani!


      • Anonyymi

        Ei hitto, naurattaa vieläki se 'Pet shop nousu':D Unohdit muutes sen. Itekki tykkään lukea, Sofi Oksanen on mm. lemppareita. Kotimaisesta musiikista menee lähinnä Juha Tapio.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei hitto, naurattaa vieläki se 'Pet shop nousu':D Unohdit muutes sen. Itekki tykkään lukea, Sofi Oksanen on mm. lemppareita. Kotimaisesta musiikista menee lähinnä Juha Tapio.

        Sunflower

        Ai joo, Pet shop "nousu" boys jäi myös listalta! 😆

        Kuunteletko vain suomalaista musiikkia? Minulle ei Kari Tapio kolahda.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ai joo, Pet shop "nousu" boys jäi myös listalta! 😆

        Kuunteletko vain suomalaista musiikkia? Minulle ei Kari Tapio kolahda.

        En lue. Kuuntelen mielummi musaa


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En lue. Kuuntelen mielummi musaa

        🙂👍


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ai joo, Pet shop "nousu" boys jäi myös listalta! 😆

        Kuunteletko vain suomalaista musiikkia? Minulle ei Kari Tapio kolahda.

        No ei itellenikään Kari Tapio kolahda vaan Juha Tapio, noi on kaks eri äijää:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei itellenikään Kari Tapio kolahda vaan Juha Tapio, noi on kaks eri äijää:D

        Sunflower

        Voi sori! Onko Juha Tapio sitten ihan erilainen kuin Kari Tapio?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Voi sori! Onko Juha Tapio sitten ihan erilainen kuin Kari Tapio?

        No kuules on:D Tykkään Juha Tapion sanoituksista, toi K. Tapio on kait enempiki vanhojen äijien mieleen.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuules on:D Tykkään Juha Tapion sanoituksista, toi K. Tapio on kait enempiki vanhojen äijien mieleen.

        Sunflower

        Okei. 🙂


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei. 🙂

        Sä oot ongelma ja tylsät jutut


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hups! Lady Gaga jäi musiikki listaltani!

        Oho voi sitten kamalaa


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Voi sori! Onko Juha Tapio sitten ihan erilainen kuin Kari Tapio?

        On varmaa, ainakin eri kroppa ja eri ääni!!!!


    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis! Kari Tapio is best! Moikkelis, palataan keväällä! Heippa

    • Anonyymi

      Pientä tietovisailua.

      Tinttu ja kittie kävelevät heikolla jäällä. Kumpi menee ensin läpi?

      Ketä kiinnostaa!!!! 😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Lääkkeisiin vihjaaminen on kunnianloukkaus, ihan viime perjantailta on tuomio Seuraatko uutisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeisiin vihjaaminen on kunnianloukkaus, ihan viime perjantailta on tuomio Seuraatko uutisia?

        Hyvä kun sanoit. Pitää ottaa tuokin huomioon jos tämä menee siihen asti.


    • Anonyymi

      Pierettää niin paljon että päästin kissan ulos

    • Anonyymi

      Tee itsemurha haluan nauraa

      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus ja kiihottamissyyte heti sulle. on ihmisarvoa loukkaavaa kirjoittaa noin Mene kirkkoon rukoilemaan syntisi anteeksi


    • Jos joku tarvitsee mielenterveys lääkkeitä ja saa niistä apua. Ni ainakin mä oon sitä mieltä, että hyvä että ihminen on hakenut ja saanu apua... Ei niissä ole mitään hävettävää.

      En tarkoita, että täällä palstalla on joku joka olisi sellainen joka tarvii apua.

      Ei se ole hävettävää.

      Ihmisiä hekin ovat jotka syövät mielenterveys lääkkeitä ja niiden lääkkeidensä avulla he voivat
      elää tavallista elämää...

      Ei se minulta ole pois, jos joku saa niistä apua eikä ne ole häpeä.

      • Enemmänkin ihmetyttää ihmiset jotka eivät uskalla tarvittaessa hakea apua, jos on esimerkiksi masentunut.

        Koska jos lääke auttaa sua elämään tai terapia ni miks et ole ystävällinen itsellesi ja hae apua. Siitä
        Ei kärsi kukaan muu ku sä joka tarvisit apua, muttet kehtaa hakea. Se on sinun elämäsi ja vain sinä itse voit tietää, että milloin sun voimavarat ei riitä.

        Jokainen on yhtä lailla arvokas. Ihan sama, vaikka tarvis apua ja tukea. Jokaisen
        Elämä on arvokas.


    • Anonyymi

      Niin on. monet syö nykyään. toisille auttaa toki mielekäs tekeminen eikä lääke. monet saa lohtua luonnosta ja ystävistä. ei ongelmat aina ratkea syömällä lääkkeitä. oikea lääkekin voi olla vaikea löytää. lääkkeen sijaan muu saatu apu voi olla yhtä hyvä jos sairaus ei ole diagnosoitu. Lääkärissä kannattaa jutella jos on paha mieli. paras henkilö siellä on kertomaan että onko mieli sairastunut vai onko vain hetkellinen ahdistus ja miten voisi päästä yli.

    • Anonyymi

      Tinttu ja Kittie menivät saunaan. ilmannimiä ei enää mahtunut! Buaaah!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      320
      3751
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      270
      2155
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      109
      1505
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1358
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1227
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe