syvällä nenässä on ikäänkuin tukkoisuutta,,alkoi niin ettei tavallaan nuhaa, välillä poiskin,mutta vaivaa sillä tavalla että nukkumaasento saa sen tavallaan tulemaan pahemmksi.Oisin kysynyt , voisiko tämä johtua tai että olisi alkanut vaikean ajan jälkeen jolloi itketti paljon....
Mistä mahtaa johtua
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
Limakalvot turvonneet, tukkivat nenän.
Vähemmän itkemistä, enemmän ulkoilua ja reipasta kävelyä. Pikkuhiljaa nenäkin aukeaa kun liikunnan vaikutuksesta hengittää syvemmin ja saa happea.
Makuuhuoneen lämpötila yöksi myös matalammalle.
Viileämmässä ilmassa nenä pysyy auki, saa nukuttua levollisemmin ja paremmin.- Anonyymi
Millahän sen turvotuksen limakalvoista saisi pois....Onkohan nenäsumutteista apua vai haittaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millahän sen turvotuksen limakalvoista saisi pois....Onkohan nenäsumutteista apua vai haittaa..
Nenäsumutteista on pelkästään haittaa, tämä on minun kokemukseni. Auttavat hetkeksi. limakalvot turpoavat vaikutuksen lakattua entistä enemmän.
Kuten tuolla jo aiemmin sanoin, ulkoilua, reipasta liikuntaa, nenän kautta hengittämistä.
Makuuhuoneen lämpötilaa alemmas, niin nukkuessa tukkeutuu vähemmän kuin kuumassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nenäsumutteista on pelkästään haittaa, tämä on minun kokemukseni. Auttavat hetkeksi. limakalvot turpoavat vaikutuksen lakattua entistä enemmän.
Kuten tuolla jo aiemmin sanoin, ulkoilua, reipasta liikuntaa, nenän kautta hengittämistä.
Makuuhuoneen lämpötilaa alemmas, niin nukkuessa tukkeutuu vähemmän kuin kuumassa.Kiitos vaan vastaajalle....
- Anonyymi
Syvällä nenä ontelossa kenties pieni pieniä polupeja. En osaa sana kirjoitaa .Kuitenkkin niin sanotut hyvän laatuiset kasvaimet. Tukii hengitystiehyeitä.Voi olla aika usein tunne on nuha. Tai niden paino paina kanavia jotka lityvät poskionteloon.En ole lääkäri.en sairaan hoitaja. Tiedän henkilön jolla usein nuha,tai nuha kume ymm.Löydös polupit,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891948Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714