Sanon suoraan: Ano Turtiainen on aivan sekaisin

Anonyymi

"Sanon sen nyt suoraan.

Elämme kolmannen maailmansodan aikaa.

Valmistautukaa - pian voi olla pula lähes kaikesta.

Älkääkö uskoko valtamediaa.

Selvittäkää ja tiedostakaa, mitä se jättää uutisoimatta.

Ja pahimman varalle, on hyvä huoltaa aseet ja täyttää ammusvarastot."

Että huh huh sanon minä. 🤪🤪🤪

214

2903

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä on vielä teologi james hirvisaari avustajana. Sitten tullut anollekin noita uskonnollisia päivityksiä, tänään tehnyt hyvistä ihmisistä sellaisen. Ilmeisesti nää sotaa uhkuvat ovat hyviä ihmisiä ja rokotetut pahoja.

• Anonyymi

Kannattaa seurata taloutta. Ano ampuu yli mutta kyllä olot tulevat pian kurjistumaan siihen malliin että ihmiset alkavat taas kunnolla vihaamaan toisiaan. Johan tuo rokote paljasti keitä ihmiset todella ovat. Yhdestä hoidosta kieltäytyminen on monille ystävyyden kynnyskysymys. Ano on väärässä. Ihmiset ovat lähtökohtaisesti pahoja ja itsekkäitä. Noin opettaa Raamattukin.

• Anonyymi

Venäjällä kuolee koronaan yli 1000 ihmistä päivässä. Ano sanoo : "se on pikku nuha vaan.."

• Anonyymi

Ano ja VKK, ( väsynyt kansan kusettaja) Johtaa joukkoja, Sota on käynnissä ! Kolmas maailmansota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano ja VKK, ( väsynyt kansan kusettaja) Johtaa joukkoja, Sota on käynnissä ! Kolmas maailmansota!

Eliitti tarkkailee meitä öisin, Ne laittaa esim kiuaskivien joukkoon kameroita ja siten tarkkailevat meitä ! Mä löysin aamulla jopa minun leivänpaahtimesta kameran ! Eliitti ja Glopalistit vahtaa ja valvoo meitä ! Olkaa varovaisia, Kolmas maailmansota on käynnissä, Ano kertoi !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano Turtiainen on hologrammi. Hologrammi jota eliitti ja glopalistien kätyrit alistaa. Minä ja Q tulemme tämän kauheuden lähipäivinä paljastamaan. Olkaa varuillanne ja kerätkää ammuksia kaappeihinne..

• Anonyymi

Salaliitot on kaikki totta !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin ano tetsaa ? Missä se sota on kun en sitä näe ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eliitti tarkkailee meitä öisin, Ne laittaa esim kiuaskivien joukkoon kameroita ja siten tarkkailevat meitä ! Mä löysin aamulla jopa minun leivänpaahtimesta kameran ! Eliitti ja Glopalistit vahtaa ja valvoo meitä ! Olkaa varovaisia, Kolmas maailmansota on käynnissä, Ano kertoi !

Älkää ukoko valtamediaa !! Uskokaa vain tokentubea, ja muita venäläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano Turtiainen on hologrammi. Hologrammi jota eliitti ja glopalistien kätyrit alistaa. Minä ja Q tulemme tämän kauheuden lähipäivinä paljastamaan. Olkaa varuillanne ja kerätkää ammuksia kaappeihinne..

Salaliitto-Ano on hassumpi kuin kummeli ja spede yhteensä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin ano tetsaa ? Missä se sota on kun en sitä näe ?

Juvan metsissähän se tetsaa,vallihauta on kaivettu Juvan kirkon ympärille

• Anonyymi

Onko se jo koronassa?????

• Anonyymi

Niinhän se tuntui hassulta aluksi minustakin. kunnes ymmärsin että Ano on oikeassa. Tässä ollaan pikkuhiljaa viemässä normaaleja kansalaisoikeuksia. Ja sanonpa jotakin; Kusessa olette te rokotetukin; odotitte vapauksia, vaan joudutte jatkossa esittelemään QR koodejanne milloin missäkin . Suomen suunta on todella huolestuttava. Aivan kuten Tuomas Malinen on sanonut.

• Anonyymi

Turtiainen on täysin sekaisin. On lähinnä absurdia, kun Venäjää ihannoivat Moskovan rahoittamat trollit täällä mussuttavat Suomen asioista. Mitäpä sitä nyt pikku asioista, kun onhan se hirveää, jos rokote pitää ottaa?

Kun tätä ajanjaksoa myöhemmin arvioidaan, monilla on aihetta hävetä.

Truth Really Hurts

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turtiainen on täysin sekaisin. On lähinnä absurdia, kun Venäjää ihannoivat Moskovan rahoittamat trollit täällä mussuttavat Suomen asioista. Mitäpä sitä nyt pikku asioista, kun onhan se hirveää, jos rokote pitää ottaa?

Truth Really Hurts

Muista sitten hävetä, jos yleensä tiedät, mitä se tarkoittaa..

• Anonyymi

Ikävä kyllä Ano Turtiainen on oikeassa koronakriisiä koskevissa kannanotoissaan. Toivon ettei olisi.

Olen puoluekannaltani lähinnä vihervassari. Olen kuitenkin pettynyt puolueeseeni ja kaikkiin muihinkin valtapuolueisiin. On monta asiaa jossa olen eri mieltä kuin perussuomalaiset, mutta koronakriisissä (sekä EU-asioissa) ainoastaan heiltä tulee edes joskus järkeviä puheenvuoroja. Vain perussuomalaiset äänestivät koronapassia vastaan. Ano Turtiainen on ottanut rohkeasti kantaa esimerkiksi koronapassiin. Myös Ossi Tiihonen ja Ilkka Tiainen ovat poliitikkoja jota voisin nykytilanteessa äänestää.

Kannattaa katsoa koronauutisia esimerkiksi Rapsodiasta tai Tokentubesta. Etenkin Rapsodiaan on nyt aivan hiljattain tullut paljon kiinnostavaa, kun yhteiskunnallinen tilanne Suomessa ja muualla kriisiytyy edelleen. Rapsodiassa on suomennettuja kansainvälisiä videoita joista saa ihan erilaista kuvaa koronatilanteesta maailmalla kuin esim. Hesarista joka on nykyään pelkkä onneton propaganda-aviisi.

https://rapsodia.fi/category/asiantuntijavideot/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Truth Really Hurts

Ano johtaa joukkoja ! ano on suurvisiiri !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä Ano Turtiainen on oikeassa koronakriisiä koskevissa kannanotoissaan. Toivon ettei olisi.

Olen puoluekannaltani lähinnä vihervassari. Olen kuitenkin pettynyt puolueeseeni ja kaikkiin muihinkin valtapuolueisiin. On monta asiaa jossa olen eri mieltä kuin perussuomalaiset, mutta koronakriisissä (sekä EU-asioissa) ainoastaan heiltä tulee edes joskus järkeviä puheenvuoroja. Vain perussuomalaiset äänestivät koronapassia vastaan. Ano Turtiainen on ottanut rohkeasti kantaa esimerkiksi koronapassiin. Myös Ossi Tiihonen ja Ilkka Tiainen ovat poliitikkoja jota voisin nykytilanteessa äänestää.

Kannattaa katsoa koronauutisia esimerkiksi Rapsodiasta tai Tokentubesta. Etenkin Rapsodiaan on nyt aivan hiljattain tullut paljon kiinnostavaa, kun yhteiskunnallinen tilanne Suomessa ja muualla kriisiytyy edelleen. Rapsodiassa on suomennettuja kansainvälisiä videoita joista saa ihan erilaista kuvaa koronatilanteesta maailmalla kuin esim. Hesarista joka on nykyään pelkkä onneton propaganda-aviisi.

Tokentube on totuus ! Tokentube on jumalan sanaa !

• Anonyymi

Q ja Ano tietää !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Q ja Ano tietää !!!

Ano on Q !! Ano on Jumala ! Foliokypärät päähän veljet ! Nyt on sota-aika.

• Anonyymi

Ano hyökkää, Ano käy kohta käsiksi johonkin. Vaikuttaa todella epävakaalta henkilöltä.

• Anonyymi

Turtiaisen messiaaniset julistukset ei ikinä toteudu. Pelle jätkä, nolo huijari.

• Anonyymi

Turtiaisen pään on sotkenut se liiallinen anabolisten käyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano hyökkää, Ano käy kohta käsiksi johonkin. Vaikuttaa todella epävakaalta henkilöltä.

Alkaa kuristamaan koko eduskuntaakin?

• Anonyymi

Turtiaisen julistukset on useasti itsestäänselvyyksiä. Tyyliin : talvella järvi jäätyy. Tai huomenna ulkona koira haukkuu. . Ja sit kun nämä toteutuvat, Niin foliohatut taputtavat messiaalleen :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Truth Really Hurts

Turtiainen on oikeassa. Kannattaa valmistautua kriiseihin ylipäätään. Nyt varsinkin. Kansa kun jakaantuu ja syytellään toisia ja medioita suljetaan (minulle token tube on media, enemmän kuin hs ja Yle) ollaan huonoilla poluilla. Kuka jakaa kansaa ja miksi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettää kun edes mainitset Hesarin. Se on törkyä. Aivan vakavasti sanoen. Mikä on media joka jättää järjestelmällisesti julkaisematta kommenttiosiossa ihmisten mielipiteitä vaikkapa koronapassista. Ja luulevat voittavansa sillä jotain?

• Anonyymi

Turtiainen on sanonut : "poliisi on vihollinen, suhtaudun poliisiin kuin viholliseen".

• Anonyymi

"3 maailmansota on täällä". Missä ? Ei minua ole kutsuttu rintamalle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihania feikkivideoita. Harasoo ! Loistavia trikkejä, harasoo !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa kuristamaan koko eduskuntaakin?

Väkivallallahan se siellä jo aiemminkin uhkaili ! Ja nyt julistaa kolmatta maailmansotaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turtiainen on oikeassa. Kannattaa valmistautua kriiseihin ylipäätään. Nyt varsinkin. Kansa kun jakaantuu ja syytellään toisia ja medioita suljetaan (minulle token tube on media, enemmän kuin hs ja Yle) ollaan huonoilla poluilla. Kuka jakaa kansaa ja miksi??

VENÄJÄ ja KIINA. hyviä feikkivideoita, harasoo !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihania feikkivideoita. Harasoo ! Loistavia trikkejä, harasoo !

Äläs nyt, Foliohatut ottaa ne feikkivideot ihan tosissaan :o)

• Anonyymi

On viihdyttävää katsoa netistä esim tokentubesta yms niitä ryssien kyhäämiä feikkivideoita. Ja tokihan minä uskon niihin, ja julistan sitten täällä.

• Anonyymi

Alkaa vaan tuo anon öyhötys kuulostaa jo aidosti vaaralliselta. "3 maailmansota on täällä". Ja kerätkää ammuksia varastoihinne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista sitten hävetä, jos yleensä tiedät, mitä se tarkoittaa..

Tarkoittaako se sitä että uskoo sokeasti venäläisten nettiin kyhäämiin feikkivideoihin ? ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläisten ja kiinan kyhäämät feikkivideot on kauniita, Minä uskon niihin sokeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä jakaa kansaa. Tokentuben feikki videot ja muu huuhaa toimi...

• Anonyymi

Ja rokottamattomien ei tarvitse näyttää passia, Koska he kuolevat koronaan. Vainajat eivät passia tarvitse :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Truth Really Hurts

Mitään pandemiaa ei ole, huuta ano.. Ja venäjällä kuolee joka päivä yli 1000 ihmistä koronaan ! Jumalauta pikku nuha ja yli tuhat vainajaa päivässä ! on siinä "nuha"..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokentubesta löytyy totuus ! Vekäjän FSB,n totuus !!

• Anonyymi

Jep, Ano ja se muu hörhösakki vois taas järjestää jonkun mekkalan ja miekkarin. Se jos mikä on viihdettä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ympäröi piimäpurkin ja postilaatikon foliolla, Niin Glopaali eliitti ei pysty seuraamaan kun mää kattelen wanhoja Speden leffoja VHS,ssältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khihihi

• Anonyymi

Onko veturinkuljettaja Hirvisaari jo saanut teologian opintonsa päätökseen?

• Anonyymi

Kandin tutkinnon? Tekee maisteriharjoittelua anon avustajana.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Paljonkohan Anolla on itsellä niitä patruunoita varastossa ?? Voisiko poliisi käydä tarkistamassa luvat ?

• Anonyymi

Turtiainen on sitä, mitä persujohto ei voi eikä uskalla olla, vaikka persuäänestäjät ovat pääosin täysiä turtiaisia.

• Anonyymi

Ainaskii se hakkaraisen ex- heila espoosta, hoono soomi, loikkasi nyt persuista anon kelkkaan.

• Anonyymi

Hyvin tiivistetty. Tuossa myös syy siihen miksi Persut on ja tulee olemaan käytännössä aina oppositiopuolue. Johdon kun on pakko olla "normaali" poliittinen liike, eli kyetä hallitukseen päästäkseen jopa kompromisseihin ja yhteistyöhön muiden puolueiden kanssa, mikä taas aiheuttaa aina kannatuksen romahtamisen, koska äänestäjät eivät kykene kompromisseihin ja yhteistyöhön.

• Anonyymi

Valmistuttaa ja myy koronasuojaimia mutta ei edes itse luota omiin tuotteisiinsa?

• Anonyymi

Pakkohan niitä oli ruveta tekemään kun sai valtiolta 70000 euroa ilmaista rahaa ja ehti mennä julkisuudessa elvistelemään valmistavansa niitä.

• Anonyymi

antaa ajankulua puolesta vuodesta vuoteen kellokäy.

• Anonyymi

Entä sitten kun tuo puoli vuotta - vuosi on kulunut, Ja mitään EI taaskaan tapahdu !!? Rahat takas, sanon minä ! saatanan ano, taas valehtelit, taas olit väärässä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten kun tuo puoli vuotta - vuosi on kulunut, Ja mitään EI taaskaan tapahdu !!? Rahat takas, sanon minä ! saatanan ano, taas valehtelit, taas olit väärässä !

Jep ! Anon julistukset ei ikinä toteudu ! Rahat takas saatanan valehtelija ano !

• Anonyymi

Kello käy. Ja mitään taaskaan ei tapahdu. Ootte te kuplassa öyhöttävät tokentubet koomisia.

• Anonyymi

Jos tämän koronan varjolla tosiaan pyrkivät ajamaan mielisairasta Davosin agendaa eli suurta nollausta (miltä nyt vaikuttaa).
      Niin se sota ei ole kaukaa haettua. Se on varmaa että ihmiset ei tule hyväksymään.
      Tähän kuuluu esim yksityisomistuksen lakkauttaminen (paitsi eliitiltä).
      Kansallisvaltioiden lakkauttaminen jne.

• Anonyymi

Eliitti eliitti eliitti, glopalisaatio. eliitti. Voi voi teitä foliohattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eliitti eliitti eliitti, glopalisaatio. eliitti. Voi voi teitä foliohattuja.

Ihan julkisestihan nämä on suunnitelmistaan kertoneet. Ei edes ole foliohattuilua. Ota selvää asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan julkisestihan nämä on suunnitelmistaan kertoneet. Ei edes ole foliohattuilua. Ota selvää asioista.

<< Ihan julkisestihan nämä on suunnitelmistaan kertoneet. >>

Mutta eikö vaan, että lähteesi on kuitenkin joku tollontuben haastattelu, missä joku foliojumala selittää, mitä muka jokin asia tarkoittaisi hänen folioajatuksissaan ? Missäähän ei suoraan ole ihan tuollaista suunnitelmaa esitetty, vai mitä ? Vai löydätkö ihan oikeasti ja aidosti suoran lähteen johonkin tällaiseen suunnitelmaan, jossa sanottaisiin suoraan ko. asia ? Vai joudutko tulkitsemaan oman foliosilmälasiesi läpi, että joku sanonta muka tarkoittaisi jotain ? Niin, eikö vaan, ettei sellaista lähdettä vaan oikeasti ole olemassa. Pelkkä foliohattuluulottelua se on.

Niin, kyse on ihan samalla tavalla foliohattuilusta tuossakin tapauksessa kuin kaikki muukin idiotismisi: tieteellisen tiedon kieltäminen jne.

Oletko koskaan miettinyt, miten juuri sinä voisit olla noin ylivoimasen kyvykäs ihminen, että tajuaisit vastoin käytännössä ihan jokaista ihmistä, että kaikki media on täyttä valetta ja että tollontube ja venäläiset foliohattujen sepitelmät olisivat se ainoa absoluuttinen totuus ? Ja tämä vieläpä vähän niin kuin kaikissa asioissa: lääketiede on väärässä, koska tollontube ja venäjän foliohatun haastattelu sanoo toisin (ilman todisteita) ja nyt sitten koko talouselämäkin on sellaisen salaliiton kourissa, että kukaan ei ole tällaiseen reagoinutkaan vaikka vajakin mielestä se on suoraan esitetty julkisesti. Kaikella kunnioituksella, et vaikuta ihan kovin älykkäältä ihmiseltä. Et vaikuta kovin koulutetulta ihmiseltä. Miten kummassa kuvittelet, että juuri tuollainen ihan aidosti hevonvittuakaan asioista tietämätön amatööri voisi olla noin monen asian alan suurin asiantuntija ? Oletko miettinyt, miten se voisi olla mahdollista ylipäätään ? Ymmärrän kyllä, että ihminen luottaa itseensä, mutta aika helvetin monella tuollainen luottamus ei perustu mihinkään. Aika helvetin monella se menee vaan aivan päin vittua. Sitä tietoa ei vaan oikeasti ole vaikka henkilö itse kuvittelee, että osaa asioita, joita ei vaan osaa. Jokaisen kaveripiirissä on tällainen henkilö: järkyttävät kuvitelmat omista kyvyistään, mutta ihan kaikki menee päin vittua.

<< Ei edes ole foliohattuilua. Ota selvää asioista. >>

Mutta eikö vaan, että tuo "selko" pitäisi ottaa tollontubesta tai jonkun venäläisblogin foliohattujumalan selitelmistä - eikä suinkaan mistään suorasta lähteestä ? Jonkun pitää kääntää suora lähde foliohattukielelle. Suoraanhan lähteessä ei tuollaisia lue, mitä nyt yrität itsellesi uskotella, vai mitä ?

Niin, mikä siinä onkin, ettei sitä suoraa lainausta löydykään ? Mikä siinä onkin, että foliohatun pitää foliohattuilla, mitä muka mikäkin lausunto tarkoittaisi - ja tarkoitus on aina sellainen, ettei alan kovimmat asiantuntijatkaan muka tajuaisi sanotun tarkoittavan sitä, mitä se foliohattukielellä foliohatun kuvitelmissa tarkoittaa ?

Niin, kyllähän tuo on sitten ihan täsmälleen ja juuri pelkästään sitä foliohattuilua - sanonnan varsinaisessa merkityksessä. Jos siis ihan rehellinen nyt olet.

• Anonyymi

sota on syttynyt huutaa ano !!

• Anonyymi

eliitti, eliitti, eliitti, eliitti. "Ne valvoo ja tarkkailee meitä".

• Anonyymi

Tietää mitä on tulossa

• Anonyymi

Kaikki tietävät että AINA on tulossa uusi sota, aina. Itsestään selvyys. Ano on pelle.

• Anonyymi

Ano ei tiedä mistään mitään.

• Anonyymi

Oiskohan tuon Anon paikka eduskunnan sijaan esimerkiksi niuvanniemi on nimittäin jutut sen verran harhaisia.

• Anonyymi

Tietenkin myös kaheleilla on oikeus saada edustuksensa eduskunnassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin myös kaheleilla on oikeus saada edustuksensa eduskunnassa

Tässä yhteydessä ob syytä todeta, että herralla ei ole suurtakaan kannatusta Juvalla. Ei kelvannut enää edes valtuustoon.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

sinne kuuluu ne jotka ei anna arvoa toisienmielipiteille .
      ihan pöljää jos ei kaikki saa omilla aivoilla ajatella niinkuin järkisanoo.

kolikolla on kaksipuolta on oikeus kyseenalaistaa haastaa rehellisesti keskustelua
      silloin on alistamista jos ei hyväksytä muita mielipiteitä.

piikin jäljet on kammottavat
      tautia ei kielletä ihmisiä kuolee tautiin ja sen seuraamuksin

mutta piikin pistoon eikinä pakkoa.

• Anonyymi

Aloittajan itsensä luulot on tietämättömyyttä. Kuuntele youtubesta Esa Heiskan "Taistelu suomen tulevaisuudesta", ja kertomus erään sepän 1920-luvulla saamasta profetiasta, koskien suomen kohtaloita, ja kolmatta maailmansotaa.
      Niin jos mahdollista, alat tajuta, että Ano Turtianan taitaa puhua täyttä totta.

• Anonyymi

Lahkolaishölynpölyhän tästä vielä puuttuikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaishölynpölyhän tästä vielä puuttuikin.

Jeesuksen nimessä !! Jeesuksen nimessä ! Ja juokaa hopeavettä, foliot päähän veljet !

• Anonyymi

Tuleehan sieltä suunnalta tosiaan aika paksua tavaraa joten sitäkin suuremmalla syyllä puoluejohtajien ja ministerien pitäisi katsoa itseään peiliin ja miettiä omaa (some)käytöstään, tässä nyt viimeisimpänä esimerkkinä PM Marin. Nimittäin mitä isot edellä sitä pienet perässä. Jos holtiton some ja somen ulkopuolinen käytös on OK ministerille niin miksei myös kansanedustajalle, tavallisesta veronmaksajasta puhumattakaan?

Jostain nämä käytösmallit aina kopioidaan.

• Anonyymi

Ano on eduskunnassa ainoa kansanedustaja.

• Anonyymi

Ano on foliohattujen keisari, suurvisiiri !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano on foliohattujen keisari, suurvisiiri !!

Ano tekee hopeavedestä ja pontikasta hyvän boolin. Ja siitä sitten foliohattujen ja koronan kieltäjien kanssa ryystää..

• Anonyymi

Niin, hyvin pienen kansan osan kansanedustaja Ano on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, hyvin pienen kansan osan kansanedustaja Ano on.

Pääsi eduskuntaan perussuomalaisten siivellä

• Anonyymi

Valtamedia kiinnittää huomiota toisarvoiseen hömppään, samalla kun tosi isoja päätöksiä runnataan läpi käytännössä ilman keskusteluja.
      Perustuslaki on ollut erityisen halveksunnan kohteena ja vaikuttimeksi jää, ettei hallituksessa edes tunneta taikka ymmärretä lakien sisältöä.

• Anonyymi

Ano yrittää uudelle kaudelle foliohattujen äänillä. Yllyttää näitä kaheleita päivittäin !

• Anonyymi

sota tulee , huutaa ano ! ja myy kasvomaskeja, joita ei edes itse suostu käyttämään :o)

• Anonyymi

Ano ihanasti lietsoo foliohattuja ja muita shamaaniparantajia yms. On hyvin viihdyttävää seurata näitä ääliöitä.

• Anonyymi

Se tyyppi voi olla hurahtanut, mutta tavarapula saattaa olla hyvinkin ajankohtainen. Nytkin jo ollut merkkejä, laivat jäävät viikoiksi jumiin, kokemattomia kuskeja, kuljetukset siis takkuilee. Tuotantokin on joissain tuotteissa takkuillut, kahvi ja banaanit loppuu, öljy tulee entistä kalliimmaksi, saattaa loppuakin.
      Viljely ja lihakarjan kasvatus ovat suuressa vaarassa.
      Ruokaa vain tarvitaan valtavia määriä, kun ihmisten on saatava aamupalamyslinsä, hedelmänsä, mcateriansa, cokiksensa ja miljoonia muita keksittyjä tarpeita.
      Vesi on suuressa vaarassa vähentyä, siis se mitä juomavetenä käytämme.
      Nyt pitäisi ehdottomasti alkaa suunnitella meriveden käyttöä talousvedeksi. Onko järkeä vetää vessavetenä juomavettä? Se vasta on hulluutta.
      Pitää rakentaa toinen järjestelmä, vaikka kierrätysvettä aluksi ja joskus vaikka merivettä käsiteltynä.
      Tämä tulee varmasti eteen, ja yllättävänkin nopeasti.

• Anonyymi

Tuhansien järvien maasta loppuu vesi :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhansien järvien maasta loppuu vesi :o)

Anos rakennuttaisi kalliin rinnakkaisen vesijohtojärjestelmän suolaiselle merivessavedelle, niinpä niin, hän ajaa taksilla 200 metriä, voimamies, niinpä.
        Huuhasontaa lietsova Tollontuubi on venäläisillä palvelimilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koronavirus on pehmittänyt aivot.

• Anonyymi

"Tätttäkää ammusvarastonne!" näin julistaa Ano, Tuo foliohattujen, kiviparantajien yms shamaanien edustaja ! :o)

• Anonyymi

Paljonkohan anolla on itsellään niitä ammuksia varastossa ? Mitä sanoo poliisi..?

• Anonyymi

Tällaisiin keskusteluihin, joissa lähinnä vain heitetään lokaa jonkun nimeltä mainitun ihmisen päälle ja/tai mollataan jotain puoluetta tai jonkin ryhmän näkemyksiä, ei kannattaisi osallistua. - Veikkaan että tämänkin ketjun on aloittanut joku tällä palstalla lisätienestiä hankkiva lääkeyhtiön somerenki.

• Anonyymi

Trollit tunnistaa sentään aika helposti, onneksi.
        Ano on ainoa kansanedustaja, tämä on helppo todeta kun katsoo viimeaikaisia hallituksen päätöksiä ja peilaa niitä eduskuntaan.

• Anonyymi

"Kateuden sanoja"!!!

• Anonyymi

Täysin höyrähtäneellä hymiötrollilla ei ole kyllä mitään varaa arvostella yhtään ketään...

• Anonyymi

Ano maastoudu ! sota on täällä, Jeesuksen nimessä ! (ano ja muut hörhöt kuuluu hullujenhuoneelle)

• Anonyymi

Ei vara venettä kaada?

• Anonyymi

saa Anolle nauraa. Mutta tavallaan sodassa ollaan. Nyt on aseena tappavat rokotteet. Mutta eliitti vaikenee. on vain yksi totuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saa Anolle nauraa. Mutta tavallaan sodassa ollaan. Nyt on aseena tappavat rokotteet. Mutta eliitti vaikenee. on vain yksi totuus

eliitti eliitti eliitti..voi voi. Keksikää jo jotain uutta. Ja glopalistien kätyrit ! Tuo on kans niin loppuunkaluttu.. eliitti eliitti :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tappavat rokotteet". Voi vittu ! Kohta 5 Miljardia ihmistä on rokotettu. Missä ne rokotteisiin kuollet on ! Ei näy missään !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tappavat rokotteet". Voi vittu ! Kohta 5 Miljardia ihmistä on rokotettu. Missä ne rokotteisiin kuollet on ! Ei näy missään !

Ei tietenkään näy koska ne piilotetaan, oletko aivan muissa maailmoissa?
        Tilastoja väärennetään, kriittiset mielipiteet sensuroidaan ja piikkihaittoihin kuolleet taikka vammautuneet kirjataan 'muilla syillä'.
        Näin yksinkertaista se on, kun elämme laittomuuden tilassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastoja väärennetään, kriittiset mielipiteet sensuroidaan ja piikkihaittoihin kuolleet taikka vammautuneet kirjataan 'muilla syillä'.

Uskotko itse todella tuohon ?? Mene vaihtamaan lääkityksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko itse todella tuohon ?? Mene vaihtamaan lääkityksesi.

Ei nuo yksinkertaisesti ymrrä. Lampaat on lampaita. Antaa olla. Uskovat kaiken mitä Yle ja Hs kirjoittaa. Onhan se turvallisia iltasatua kuunnella klo puoli 9 Yle Uutiset. Se oli silloin. 80 luvulla toki näin kun Suomi oli vielä suht korruptoitumaton yhteiskuntana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää kattelin tokentubesta ihanan feikkivideon jonka ryssät oli tehnyt ! Oli komiat trikkikuvat. Ja mää uskon kaiken !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nuo yksinkertaisesti ymrrä. Lampaat on lampaita. Antaa olla. Uskovat kaiken mitä Yle ja Hs kirjoittaa. Onhan se turvallisia iltasatua kuunnella klo puoli 9 Yle Uutiset. Se oli silloin. 80 luvulla toki näin kun Suomi oli vielä suht korruptoitumaton yhteiskuntana

Jep, Tokentubet kertovat meille ryssien kyhäämän "totuuden".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tappavat rokotteet" Kukaan minun tuttuni EI ole niihin rokotteisiin kuollut. Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<< Ei tietenkään näy koska ne piilotetaan, oletko aivan muissa maailmoissa?
        Tilastoja väärennetään >>

Jaaha ?

Siis väärennetäänkö foliomaailmassasi esim. Suomen väkiluku ? Se ei nimittäin käsittääkseni ole kääntynyt merkittävään laskuun vaikka suomalaisista on rokotettu jo aivan hurja valtaosa. [Ja taas toisaalta: mistä tietäisit varmaksi tällaisen väärentämisen ? Kyllä siihen tarvitaan tollontuben foliojumalia ja useampaa foliohattua päällekkäin - ja sellaista sinisilmäisyyttä venäläispropagandaan, mitä ei ihan täysijärkiseltä löydy.]

Joku täällä elää jotain mielikuvitusmaailmaa, mutta se ei taida olla se puoli, joka tajuaa, ettei sellaista rokotekuolemasumaa voisi peitellä mitenkään vaikka kuinka haluttaisiin.

• Anonyymi

Hyvä muistutus, että suurvalloista esim. Venäjä ja Kiina valmistautuvat suursotaan.

Suomessa puolestaan on suomalaisvastainen valtionjohdon ollut jo pitkään

• Anonyymi

Aina tulee sotia. Aina on ollut sotia. Ja aina sotiin on varauduttu. Tuo anon vouhotus ja paniikin lietsominen on koomista. Jätkä leikkii jotain messiasta. nolo idiootti.

• Anonyymi

Anolla on huikea 0,00003% kannatus !!

• Anonyymi

VKK. väsynyttä kansan kusetusta.

• Anonyymi

VKK. Väsynyt kaljupää kusettaa. VKK :o)

• Anonyymi

Kriisejä on kokoajan tulossa lisää. Tulivuoretkin pilasivat ilman jota vihreät yrittävät suojella. Eikö teitä hävetä tulivuoret mitä olette saaneet aikaiseksi.

• Anonyymi

Tulivuoret on klopaalin eliitin ja niinistön keksintö ! Tulivuoret on salajuoni ! ne vainoo meitä !

• Anonyymi

Q ja Ano ovat messiaita. Foliohattujen, Kiviparantajien ja Joogalentäjien äänillä taas jatkoon ! No tuskin.

• Anonyymi

Missä se anon lupaama sota on ?? Katsoin ikkunasta, ja ei näy ! rahat takas ano !

• Anonyymi

Ano on ns. normipersu. Kaikki ne on sekaisin. Ei muunlaisia persuja edes ole!
      Ei turhaan kylähulluiksi kutsuta.

• Anonyymi

Paitsi että ano ei ole perussuomalainen. Muista tämä suvakki. Anolla on oma VKK - Puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että ano ei ole perussuomalainen. Muista tämä suvakki. Anolla on oma VKK - Puolue.

VKK- Vajakki Kusettaa Kansaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anon eriyttäminen ps:tä nosti perussuomalaisten kannatusta

• Anonyymi

Sano suoraan! Oletko sinä Mikki-Hiiri? 🤣

• Anonyymi

Voin antaa oman profetian jonka näin elikkä Anon ura kansanedustajana loppuu seuraaviin ek-vaaleihin onneksi saa ottaa talteen.

• Anonyymi

Annan profetian. Ensi talvena järvi lapissa jäätyy. Ja annan vielä toisen profetian. Ensi kesänä kukat kukkivat suomessa !! Jos nämä ennustukset toteutuvat olen Messias. Ylistäkää minua foliohatut !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan profetian. Ensi talvena järvi lapissa jäätyy. Ja annan vielä toisen profetian. Ensi kesänä kukat kukkivat suomessa !! Jos nämä ennustukset toteutuvat olen Messias. Ylistäkää minua foliohatut !

Annan profetian. 5kk sisällä näemme laajenevaa elintarvike pulaa.
        Ja syynä ei ole ilmastonmuutos :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan profetian. 5kk sisällä näemme laajenevaa elintarvike pulaa.
        Ja syynä ei ole ilmastonmuutos :D

Ei niin vaan Brittien brexit. Kaikki tietää. ei tarvi olla ano.

• Anonyymi

Jos saadaan lailliset vaalit, niin Anon VKK tulee voittamaan ne kirkkaasti.
      Jos trolli ei näe, kuka on todellinen kansanedustaja, toivottavasti silmät avautuvat vaalien jälkeen.
      Kokonaan toinen juttu on se, saadaanko Suomeen rehelliset vaalit?

• Anonyymi

Oletko jo muistanut hamstrata ammuksia kuten ano kehoitti ? ?

• Anonyymi

Valitettavasti maanpetoksellinen toiminta eu tukipaketteineen on jokaisen nähtävillä ja lampaat vielä kiittää elämänsä kurjistamisesta?🤦🤦🤦

• Anonyymi

Kauppasota venäjää ja kiinaa vastaan käydään paraikaa mutta tyhmempi ei vaan tajua?😂🤣😅

• Anonyymi

Miksi anon ennustuksissa EI IKINÄ OLE PÄIVÄMÄÄRÄÄ ?? eli koska ??

• Anonyymi

Onko ymmärryksessä vikaa sitä käydään jo?🤦🤦🤦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa kolmatta maailmansotaa ??? Ei oo mua kutsuttu rintamalle !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmatta maailmansotaa käydään jo. Tämän saman minulle kertoi Q kun kävin paskalla R-Kioskin takana viime torstaina !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, se on sellaista "näkymätöntä kolmatta maailmansotaa". Hologrammisotaa, jota paavi ja vampyyrit johtavat ! Ja Spedenaamainen muurahaiskarhu.. Näin siitä juuri videon venäläisten Tokentubesta, sitä ei voi kerta kaikkiaan kyseenalaistaa !

• Anonyymi

Ano on samanlainen kuin nämä jotka sanovat : Jeesus tulee, Oletko valmis ? Ei sitä jeesusta näy vaikka vuodet ja vuosikymmenet, Vuosisadat vaihtuvat. . . Anon profetiatkaan eivät todeudu vielä, vaan sitten joskus ehkä :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa kolmatta maailmansotaa ??? Ei oo mua kutsuttu rintamalle !!

Sinunlaisia ei kelpuuteta, kun ette tiedä, mitä siellä pitää tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano on samanlainen kuin nämä jotka sanovat : Jeesus tulee, Oletko valmis ? Ei sitä jeesusta näy vaikka vuodet ja vuosikymmenet, Vuosisadat vaihtuvat. . . Anon profetiatkaan eivät todeudu vielä, vaan sitten joskus ehkä :o)

Tiesitkö, että sinutkin on kerrottu Raamatussa ilmestyvän .

• Anonyymi

Salaliitot ovat oma maailmansa ja kun sinne uppoaa niin tulos näyttää tällaiselta.

Keskusteluyhteys tämän kuplan siselle katkeaa täysin, koska eihän näin harhaisten ihmisten kanssa ei löydy edes yhteistä käsitystä siitä mikä on todellisuus.

Keskustelu on sitä tasoa, että jos sanoo nälän poistuvan syömällä, niin väitetään, että "se on vain elintarviketeollisuuden propagandaa. Katso minkälaiset voitot Keskokin teki valtamedian lietsomalla uskomuksella, että ihmisen pitää syödä!"

• Anonyymi

Kolmas maailmansota on täällä.. Niin missä vitussa ?? Ei täällä mun ikkunasta mitään sotaa näy !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas maailmansota on täällä.. Niin missä vitussa ?? Ei täällä mun ikkunasta mitään sotaa näy !

Jos on sokea, ei siinä ikkunat auta.

• Anonyymi

Nyt lähdit laukalle. Äläpä lähde hakemaan noin kaukaa esimerkkejä.

• Anonyymi

17:23 juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se kolmas maailmansota on ? Ei näy täällä turussa ainakaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, Vain tokentube ja venäjä voi meidät hörhöt pelastaa.

• Anonyymi

Jotain ikävää on tulossa.

• Anonyymi

No joo, jos pitää ikävänä sitä että Turtiainen istuu viimeistä kauttaan kansanedustajana. Seuraavissa vaaleissa jää rannalle.

• Anonyymi

AINA. se ei ole ennustus. Se on kaikkien tietämä fakta. Itsestäänselvyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, jos pitää ikävänä sitä että Turtiainen istuu viimeistä kauttaan kansanedustajana. Seuraavissa vaaleissa jää rannalle.

No siinäpä tuli oikea profetia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et pääse edes sinne asti, vaan kökötät vaan ihmettelemistä fiksumpien sanoja.

• Anonyymi

Ano on säälittävä huijari. Vedättää näitä hörhöja, tokentubeen uskovia lampaita. Yrittää kerätä näiltä foliohatuilta ääniä että pääsee taas eduskuntaan vouhottamaan ja rahastamaan. UGH ! Venäjän trollit. Ja sit taas "uskomaton" feikkivideo pyörimään ! Taatusti "totta".

• Anonyymi

Äläs nyt, Kiva näitä venäläisten tekemiä trikkikuvia ja umpivääristeltyjä videoita on katsella..

• Anonyymi

Ano T on sijoittanut itseensä. Elopaino täyttää tuhdin miehen tunnukset. Hänen politiikkaan satsauskin näyttää onnistuneelta.

• Anonyymi

Jep, Tokentubelaiset hamstraa jo ammuksia. Foliosuikat päähän ja rintamaan ! Eliitti kyttää meitä töpselistä. Ne laitto yöllä kameran mun piimään ! mut mä en lannistu ! harasoo..

• Anonyymi

Ne uskoo, jotka uskoo, ne eivät usko, jotka eivät usko. Kyllä tämä polarisoituminen on mennyt globaalisti ja valtioiden sisällä jo niin pitkälle, että ei tuo niin kauhean väärinkään ole Turtiaisen tavoin veikata. Se on kuulkaas fifty-sixty! Ottaakohan jokin vedonlyöntiyhtiö näitä vetoja vastaan?

• Anonyymi

VÄÄRIN ! Ano Turtiaisen kannatus on noussut hurjasti joten sinä tyhmine kommentteinesi lopeta tyhmä leukojesi lonksutus ,tunnut olevan tyhmä ja et tiedä todellakaan mitä on menossa , kuuntele vaan edelleen valta mediaa siellä kun syötetään vaan yhtä totuutta ja sensurointi on niin suurta josta sinun tapainen moukka ei voi ymmärtää yhtikäs mitään sen näkee jo tyylistäsi kirjoittaa !

• Anonyymi

Tokentuben yms venäläisten kyhäämät feikki videot kertovat totuuden !!

• Anonyymi

Säämingin harjasniska Ano, ottaa kierroksia.
      Kestääkö radalla, vai viekö keskipakoisvoima ulos?

• Anonyymi

Siellä kellarin hämärässä harhainen ano kerää ammuksia mummo vainaan wanhaan lipastoon.. :o)

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ja olen jo valmistautunut, Minulla on jo elintarvikkeita vuoden tarpeiksi metsässä ja siellä ihan hyvä bunkkeri, missä minä pärjään ainakin vuoden ja osaan myös tarvittaessa ja kykenen PUOLUSTAMAAN ITSEÄNI JA SUOMEA !!!!!

• Anonyymi

"Pieni nuha" Ja Venäjällä yli 1000 ihmistä kuolee koronaan päivässä.. Ano on ihan kaikessa väärässä.

• Anonyymi

Ennen minä häntä kuuntelen kuin kommunisteja.

• Anonyymi

Kommunismi on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman. Kuinka sellaiseen aatteeseen voi kukaan järkevä ihminen luottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunismi on vaikuttanut sadan miljoonan ihmisen kuoleman. Kuinka sellaiseen aatteeseen voi kukaan järkevä ihminen luottaa?

Tuo aate vaikuttama kaikkialla. Hallituksessa, eduskunnassa koko maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo aate vaikuttama kaikkialla. Hallituksessa, eduskunnassa koko maailmassa.

Vaikuttaa siis. Luen kaikki punaiset tämän aatteen kannattajiksi.

Yliopistot ovat täysin punaisia laitoksia jotka myötäilevät näitä kaikesta loukkaantujia kuten tätä Afrikan tähti-pelistä loukkaantunutta. Tämä on juuri sitä marxistista intersektionaalisuutta josta Anni Koponen puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa siis. Luen kaikki punaiset tämän aatteen kannattajiksi.

Yliopistot ovat täysin punaisia laitoksia jotka myötäilevät näitä kaikesta loukkaantujia kuten tätä Afrikan tähti-pelistä loukkaantunutta. Tämä on juuri sitä marxistista intersektionaalisuutta josta Anni Koponen puhuu.

Kun Helsingin yliopisto olisi voinut korjata valheet joita tämä Afrikan tähti-pelistä loukkaantunut puhui, se vaan myöntäilee häntä. Punainen on koko yliopistomaailma. Sen kuuluisi olla puolueeton tieteeseen keskittynyt ja sitä opettava laitos, se on kaikkea muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Helsingin yliopisto olisi voinut korjata valheet joita tämä Afrikan tähti-pelistä loukkaantunut puhui, se vaan myöntäilee häntä. Punainen on koko yliopistomaailma. Sen kuuluisi olla puolueeton tieteeseen keskittynyt ja sitä opettava laitos, se on kaikkea muuta.

Anni Koponen kehoittaa toimimaan niin että tämä hulluus loppuisi maastamme. Hän kehoittaa esimerkiksi äänestämään persuja.

Tuo feministinen intersektionaalisuus jota kaikki viherpunikit eli kommunistit kannattaa, se on äärimmäisen rasististinen oppi tai aate hänen mukaansa. Sitä ei kukaan muu kuin persut kyseenalaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anni Koponen kehoittaa toimimaan niin että tämä hulluus loppuisi maastamme. Hän kehoittaa esimerkiksi äänestämään persuja.

Tuo feministinen intersektionaalisuus jota kaikki viherpunikit eli kommunistit kannattaa, se on äärimmäisen rasististinen oppi tai aate hänen mukaansa. Sitä ei kukaan muu kuin persut kyseenalaista.

Hänen puheita voi katsoa Molari-kanavalta tubesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen puheita voi katsoa Molari-kanavalta tubesta.

Ei kai se venäjämielinen Molari joka bloggailee juoksevansa nyt ikämiehenä olympiakarsintarajan alittavia aikoja, lyhyissä videovälähdykissään hän harppoo kameran ohi.

• Anonyymi

Eliitti oli yöllä käynyt mun yksiössä ! Ne oli kaivertaneet ison perunan ontoksi ja piilottaneet sinne kameran, Nyt ne kyttää mua kun mää tässä istun ja syän mustaamakkaraa !

• Anonyymi

Niinistö on oikeasti hologrammi ja batman !! Mää näin videon tokentubesta, uskokaa nyt jumalauta !

• Anonyymi

Kukaan ei soita enää Abbaa,
      Ano tulee ja Ano tappaa...

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ano ei soita enään abbaa, Ano tulee ja housuun kakkaa...

• Anonyymi

Mitähän patruunoita se ano sinne kellariin hamstraa ? Onko ysimillisiä vai mitä ? Mikä sitä ukkoa vaivaa ? Onko ne hormoonit (Anaboliset) sotkeneet sen järjen noin pahasti ?

• Anonyymi

Hamstraakohan ano myös jousipyssyn nuolia ? Tai hapankaalia...

• Anonyymi

Kun savolainen puhuu, on vastuu kuulijalla…

• Anonyymi

Mut foliohatut uskoo joka sanan mitä heidän messiaansa sanoo. Ano on Jumala ! harasoo..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut foliohatut uskoo joka sanan mitä heidän messiaansa sanoo. Ano on Jumala ! harasoo..

Ano ja Q tietävät kaiken. Salaliitot on kaikki totta. Elvis oli speden serkku, ja kumpikaan ei ole kuolleet. He asuvat ahvenanmaalla turvemajassa mannerheimin kanssa..

• Anonyymi

Lieneekö Arkadianmäen "intellektuellien" joukossa yhtään supernormaalia.

• Anonyymi

Mene sanomaan suoraan naamastun,älä täällä itke suvakki. Kato voit vaikka saada nekkuun.

• Anonyymi

Tuossa on totta mukana.

"Elämme kolmannen maailmansodan aikaa."

Voipi hyvinkin olla, mikäli Kiina, Jenkit ja Venäjä alkavat sotimaan keskenänsä. Konflikti voi alkaa myös Israelin ja Iranin välillä.

Ilmastonmuutoksellekaan emme voi tehdä mitään ja siksi vasemmistolainen valtamedia ja EU voivat päättää asuttaa Euroopan kehitysmaalaisilla "pakolaisilla".
      Ei ole vaikea kuvitella mikä tässä voisi mennä pieleen...

"Valmistautukaa - pian voi olla pula lähes kaikesta."

Suomi ei ole tällä hetkellä omavarainen, ja tämä on tosiaankin hyvä jokaisen pitää mielessä.

"Älkääkö uskoko valtamediaa."

Tämäkin on valitettavasti totta. Valtamedia Suomessa kun on todella valikoiva sen suhteen mitä se uutisoi ja mitä se jättää tietoisesti uutisoimatta.
      Välillä se suoraan jopa valehtelee, ja on vähintäänkin yksipuolisesti painottunut oikeastaan ihan jatkuvasti.

"Selvittäkää ja tiedostakaa, mitä se jättää uutisoimatta."

Hyvin totta.

"Ja pahimman varalle, on hyvä huoltaa aseet ja täyttää ammusvarastot."

Siinä kohtaa jos tapahtuu romahdus tai kansakunnan kahtiajako moniiin eri osasiin alkaa näkymään eturyhmien kamppailuna fyysisesti, niin näin ikävä kyllä on.

Vaikka en pidä Turtiaisen varoitusta polttavan ajankohtaisena niin pidemmällä aikavälillä ei tee kenenkään pahaa varautua pahimpaan.

• Anonyymi

Huoltaa aseet ketä tai mitä vastaan? Venäjä on ainoa, joka Suomea voi enää auttaa.

• Anonyymi

Venäläiset eivät pysty autamaan edes itseään, omaa kansaansa, vapauttaan, hyvinvointiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläiset eivät pysty autamaan edes itseään, omaa kansaansa, vapauttaan, hyvinvointiaan.

Sinähän sen pietarin trollina hyvin tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä kuolee nyt yli 1000 ihmistä koronaan. "Pikku nuha" kuten Ano sanoi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä kuolee nyt yli 1000 ihmistä koronaan. "Pikku nuha" kuten Ano sanoi..

1000 vainajaa päivässä.. Erikoinen pikku nuha. Vai mitä ano ?

• Anonyymi

Se on hologramminuhaa. Siihen auttaa hopeavesi ja Ketunverellä värjätty piimä. Tokentubessa kiviparantajashamaani näin julisti.. Uskokaa nyt perkele niihin salaliittoihin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen pietarin trollina hyvin tiedät.

Vanha vitsi jo, vasurin niljake.

• Anonyymi

Persuthan tuon eduskuntaan äänestivät. Nyt se edustaa äänestäjiään siellä.

• Anonyymi

Niin kuin pitääkin. Pitäähän ihmisillä olla toivomansa kaltainen edustaja, paitsi tietysti vasurin mielestä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kohdasta 50:20, meitä on varoitettu tästä eliitistä lukemattomia kertoja.

• Anonyymi

• Anonyymi

tulevat johtopuolueet täytyy olla suomalaisia.
      Ano Turtiainen
      Hallis
      perus suomalaiset
      siinä on uusi hallituspuolueet.

• Anonyymi

Vaikea uskoa että noin harhoissa olevaa tyyppiä kuin Ano on niin voidaan enää äänestää uudestaan eduskuntaan.

• Anonyymi

Mikä tuossa kommentissa oli harhaa ja miksi?

• Anonyymi

Ano on ihan hyvä tyyppi.

• Anonyymi

Ei siihen Anon "älykkyyttä" tarvita, että osaa ennustaa kolmannen maailmansodan. Kyllä siihen riittää ihan yksinomaan jenkkien, Venäjän ja Kiinan näytöt.

Odotan innolla hetkeä, kun kaupungit muttuvat vetypommien säestämänä betonimurskan ja ihmisluiden amalgamaatioksi.

• Anonyymi

Kolmas maailmansota syttyy Israelin ja muslimien välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas maailmansota syttyy Israelin ja muslimien välillä.

Israel ja Iran tuhoutuvat, tämä on päivänselvää. Mutta ei se siihen jää, ei todellakaan.

• Anonyymi

Foliohatut päähän. Ehkä asiat voi ymmärtää myös toisella tavalla.

• Anonyymi

Täyttä soopaa koko Valta Kuuluu Kremlille puoluevirituksen ja Turtiaisen jutut. Niin on kieli syvällä bätmänin ja Kremlin paljesoittimessa, ettei päätä enää näy. Todella noloa, kun kerran jostain SKDL:n taistolaisista on päästy eroon ajat sitten, niin sitten ilmestyy näitä uusia venäläisten pussiin pelaavia foliohattuja.

• Anonyymi

Turtsin mielituoksut ovat mahorkka ja hapankaali.

• Anonyymi

kaikki persut on sekaisin.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2596
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      209
      1030
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      921
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      866
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      122
      842
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    10. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      3
      746
    Aihe