Kovasti on nykyajan trendejä kuten miesrakkautta. Vaan missä on ilmastonmuutos-hypetys? Sais tulla elokapina Salkkareihin ja teinit menis siihen ja sit poliisibussilla putkaan.
Miks salkkareis ei oo ilmastonmuutosta?
47
1081
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli kyllä se vielä tulee jotenkin missä nyky yhteiskunnan tavoin jota hallituskin tukee piilovittuillaan maaseutulaisille ja kaupunkilaisista tehdään koko luomakunnan kruunu joka pelastaa maapallon pahoilta konservatiiveilta.
- Anonyymi
Salkkareissa muuta olekaan ku kaupunkilaisia. Kehäkolmosen ulkopuolella alkaa musta aukko mihin hahmoja katoilee. Luo nuorisolle todella stadi-sentrisen maailmankuvan. Karua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salkkareissa muuta olekaan ku kaupunkilaisia. Kehäkolmosen ulkopuolella alkaa musta aukko mihin hahmoja katoilee. Luo nuorisolle todella stadi-sentrisen maailmankuvan. Karua.
Niin no kun Lasse lähtee "jänismetille" muka metsämiehenä hän kävelee sotilaskiväärin kanssa keväisessä metsässä.
Tuo osaltaan pilkkaa metsästäjiä mikä on osin ohjelman tarkoituskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no kun Lasse lähtee "jänismetille" muka metsämiehenä hän kävelee sotilaskiväärin kanssa keväisessä metsässä.
Tuo osaltaan pilkkaa metsästäjiä mikä on osin ohjelman tarkoituskin.Ja sekin vielä Keskuspuistossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekin vielä Keskuspuistossa.
Salkkareissakin taistellaan tehokkaasti ilmastonmuutosta vastaan, kun Ullan runsaat metaanipäästöt ei enää saastuta ilmaa Pihlajakadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekin vielä Keskuspuistossa.
Keskuspuistossa se Lasse hiippailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks salkkareissa ei oo enää lainkaan
mustia henkilöitä? Kauheeta rasismia se on ja kyllä nyt alko pelottaan, kun ei salkkareissa näytetä mustia ihmisiä, vaikka niitä on Helsingissä paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Olli saapuu pian salkkareihin.
Salkkareihin pitääkin saada heti paljon
mustia miehiä (siis nee×××××tä)!
Sitten näyttää oikeesti Tsadilta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks salkkareissa ei oo enää lainkaan
mustia henkilöitä? Kauheeta rasismia se on ja kyllä nyt alko pelottaan, kun ei salkkareissa näytetä mustia ihmisiä, vaikka niitä on Helsingissä paljon.Ei saa sanoa musta.
- Anonyymi
No kun korona
- Anonyymi
Miksi Salkkareissa ei ole lainkaan mainittu koronaa, vaikka se on kestäny jo yli kaks vuotta. Koronasta olis saanu kehitettyä vaikka mitä juonikuvioita, mutta käsikirjoittajat ei ole olleet siitä kiinnostuneita. Siellä vaan eletään jossain rinnakkaistodellisuudessa.
- Anonyymi
Ei se korona oo mustia hävittäny stadista.
- Anonyymi
Salkkarit on täydellinen analogia nykyajan uusavuttomuudesta ja cityjunttiudesta. Enää vaan elokapina puuttuu!
- Anonyymi
Hei boomeri, jäitä hattuun! Tuu tänne stadiin heiluttaa pyllyäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pääministerin luvalla saat pikku pyllyäs heiluttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule sinä tänne landelle pikku pyllyäs heiluttelemaan! Saat yöpyä kylmässä navetassa. Jos haluut lämmitystä istun päällesi ja pierasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule sinä tänne landelle pikku pyllyäs heiluttelemaan! Saat yöpyä kylmässä navetassa. Jos haluut lämmitystä istun päällesi ja pierasen.
Kalle voi tulla sinne baariin heiluttamaan ukoille pyllyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko?
Pieruista me täällä tykätään!
Märkä pieru suoraan naamalle olis niiin ii-ha-naaa!
- Anonyymi
Ruuanlaitto. en sentään osattiin tehdä lämpimiä voileipiä, mutta nykyään mennään ulos syömään tai tilataan jotain mättöä kotiin. Uudet muotivaatteet joka jaksossa. Hyvää mallia nuorisolle.
- Anonyymi
Osaahan Severi tehdä munakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaahan Severi tehdä munakkaan.
Serveri osaa tehdä munakkaan ja osaahan Serveri imeekin munaa!
- Anonyymi
Hei boomeri nyt jäitä hattuun
- Anonyymi
Ei onnistu jos et oo boomeri! Ne pieree vaan boomerien päälle.
- Anonyymi
Ihan överiä koko salkkarit!!!
- Anonyymi
Sarjassahan on käsitelty eläinoikeuksia/ilmastoasioita Inkan aikana. Siitäkin on jo melkein 20 vuotta aikaa. Konalan sirkus ei ole enää edelläkävijä pelkkien kolmiodraamojensa ja ruumiin hautaamistensa kanssa. Ei ole edes ketään kunnollista hahmoa tuollaiseen juonikuvioon. Kaikki ovat jotain tyhjänpuhujia.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos salkkareissakin voi tulla dramaatttisesti ajankohtaiseksi,sarjan lukuisten henkilöiden ilmavaivat saavat aikaan pienimuotoisen jääkauden ja sitten pihlajakadulla liukastellaan kesälläkin
- Anonyymi
Mihin on palstan jumalat Salkkari-Henkka ja Heppi-Einari kadonneet? Teitä on meillä kaikilla ikävä.
- Anonyymi
Moro fani. Olen ollut viime aikoina kiireinen, kun ollaan päivittäin nussittu Ainon ja Kallen kanssa Pihlajakadun saunalla. Tule mukaan jos haluat.
T: Salkkari-Henkka - Anonyymi
Ihana kuulla rakas fani. Olen viime aikoina rassannut perä putkia ja paria koiraa. Myös kanien kanssa on tullut peuhattua.
Teidän nyt ja aina Heppi-Einari.
Anaalitieteiden professori ja terskan venytyksen tohtori. - Anonyymi
Helkkari!
Siis Helkkari-Sankka on kokonaan hävinnyt jonnekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helkkari!
Siis Helkkari-Sankka on kokonaan hävinnyt jonnekin.Ei tarvitse huolestua, sillä täällä olen. Ja märkää on tarjolla.
Helkkari-Sankka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro fani. Olen ollut viime aikoina kiireinen, kun ollaan päivittäin nussittu Ainon ja Kallen kanssa Pihlajakadun saunalla. Tule mukaan jos haluat.
T: Salkkari-HenkkaHelkkari-Sankka se veteli Pihlajakadun saunalla oikein kybällä.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Niinkö?
- Anonyymi
Käsittämätöntä touhua sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
No niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin!
Katsojia halveksitaan typerillä juonenkäänteillä, kuten sairaalan johtajan/ylilääkärin asumine isänsä kämpässä ja hänen suuri typeryytensä milloin missäkin roolissa!
Nuoret vetelehtää, pääsee töihin ilman koulutusta, eivät hommaa ammatteja ja asuntoja, silti pukeutuvat viimosen päälle ja istuskelevat ravintoloissa. Viime päivinä mennyt hyvin typeräksi!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsojia halveksitaan typerillä juonenkäänteillä, kuten sairaalan johtajan/ylilääkärin asumine isänsä kämpässä ja hänen suuri typeryytensä milloin missäkin roolissa!
Nuoret vetelehtää, pääsee töihin ilman koulutusta, eivät hommaa ammatteja ja asuntoja, silti pukeutuvat viimosen päälle ja istuskelevat ravintoloissa. Viime päivinä mennyt hyvin typeräksi!!!Näinköhän Matin murha painetaan villaisella, eikä rangaistuksia tule?
Ihan noin niinkuin nuorisolle esimerkkinä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinköhän Matin murha painetaan villaisella, eikä rangaistuksia tule?
Ihan noin niinkuin nuorisolle esimerkkinä!Niinkuin Aaron kaikki pahat teotkin. Sitten kun joskus tulevaisuudessa vihonviimeisetkin ideat on käytetty, voidaan Matti herättää taas henkiin kenties zombina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin Aaron kaikki pahat teotkin. Sitten kun joskus tulevaisuudessa vihonviimeisetkin ideat on käytetty, voidaan Matti herättää taas henkiin kenties zombina.
Ulla pierasee Matin ruumiin päälle ja Matti herää yökkien henkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö?
No niin!
- Anonyymi
Ismo sekoaa ilmasto stressistä ja menee istumaan yksin keskelle tietä toistuvasti, kunnes ambulanssi tulee hakemaan hänet hoitoon. :) Idea on vapaasti hyödynnettävissä, jos tuotanto sattuu lukemaan tätä palstaa. (No tuskin he paljon mitään muuta lukevatkaan). :)
Miesrakkauttahan siellä on vaalittu jo vuosia, (alkaa olla jo niin väsähtänyt juttu) mutta onko Salkkareissa ollut ikinä kahden naisen välistä suhdetta? (En katso sarjaa mutta voin välillä vilkaista).. keh...
Nyt on ajankohtaista myös tää "muunsukupuolisuus" yms. keskustelu. Voisiko salkkareissa olla ihan vaan joku Transu. Luin juuri, että tämäkin sana koetaan jo loukkaavana, mutta se ei ole tietenkään tässä pointtini vaan se, että on lyhyempi kirjoittaa, koska olen laiska. Olihan Pkku Kakkosessakin Ransu-koira.
Myös korona ja -rokotevastaisuus olisivat ajankohtaisia aiheita, mut taitaa olla sellainen aihe, ettei mikään sarja viitsi ottaa sitä juoniinsa. Paitsi A-Studio. - Anonyymi
Toivottavasti ilmastonmuutosta ei käsitellä ollenkaan Salkkareissa koska minulla se alkaa tulla korvista ulos. Eiköhän sitä ilmastonmuutoksesta ole puhuttu jo Ylellä sekä Maikkarilla ainakin miljoona kertaa.
- Anonyymi
Koska hahmot piereskelee toistensa suuhun ja paha ilma menee ilmakehän sijaan kierrätykseen. Sen takia Pihlajakadulla ei ole haitallisia päästöjä eikä ilmastonmuutostakaan.
- Anonyymi
Siis hyi hitto näit pierupyllyi nyt oikeesti!
- Anonyymi
Salkkarithan on vain käsikirjoittajan mieikuvitusta eikä todellista elämää, joten ihan sama mitä siellä näytellään.
- Anonyymi
Mahtaa olla vilkas mielikuvitus käsikirjoittajalla. Onko Aaron lääkeriippuvuuskin muka vain mielikuvitusta?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569